abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206070753
Wijven die opeens carrière willen maken en dat over de rug van hun kinderen en man/vriend. :')

Helemaal ‘onafhankelijke’ sterke vrouw spelen :') want dat hebben ze gezien op de televisie.

Wat een schijt wijven joh. De traditionele rolverdeling is er niets voor niets. Jij hoeft het niet op te dwingen, maar als een vent jouw heeft uitgezocht op de kenmerken: koken, huishouden en de was doen, dan moet jij niet opeens helemaal gaan veranderen.

Bij homo’s werkt het ook gewoon zo hoor. Eentje is de man de andere de ‘vrouw’ heeft niks met seksisme te maken, is gewoon zoals het het makkelijkst werkt. Mijn vriend werkt fulltime en ik maar 3 dagen. Ik regel het koken en de was etc.

Klacht: wijven die roet in het eten gooien.
pi_206070813
Pissig en jaloers op vrouwen, omdat hij van zijn vriend thuis moet blijven :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2022 22:01:03 ]
pi_206070816
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:58 schreef Pendule het volgende:
En jij trekt je er wat van aan natuurlijk, omdat je homo bent. Lekker kortzichtig zo.
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 22 september 2022 @ 22:01:23 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_206070823
Is de vaatwasser al uitgeruimd?
pi_206070836
Mag je wel op Fok! van je mannetje
pi_206070851
Geen vrouw hebben met roetfilter :')

TS weet dat ie vergiftigd wordt, maar is te cuck om er wat van te zeggen. :')

Geen saffraan in je eten eisen :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206070885
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:01 schreef Scuidward het volgende:
Is de vaatwasser al uitgeruimd?
Vaatwasser? :') _O-

Wat dacht jij van een afwasborstel en afwasmiddel?
pi_206070914
quote:
19s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:01 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
En jij trekt je er wat van aan natuurlijk, omdat je homo bent. Lekker kortzichtig zo.
Omdat het onder seksisme wordt gegooid. Heeft daar niks mee te maken. De rolverdeling is gewoon op natuurlijk verloop ontstaan. Mannen hebben meer fysieke kracht dan vrouwen en vrouwen zijn vaker wat intelligenter dan mannen. Die kan je dus beter de kinderen laten verzorgen dan mannen.
  donderdag 22 september 2022 @ 22:09:51 #9
203089 Scuidward
pi_206070980
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:04 schreef Pendule het volgende:

[..]

Dat jij nog tijd hebt om 3 dagen te werken terwijl je de afwas met de hand doet ...
pi_206071029
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:09 schreef Scuidward het volgende:

[..]
Dat jij nog tijd hebt om 3 dagen te werken terwijl je de afwas met de hand doet ...
Is geen kwestie van tijd hoor. Is een kwestie van nadenken. Als er niet gekookt wordt gaat mijn vriend gewoon met lege maag naar bed hoor. Niemand gaat na 18:00 nog even uitgebreid staan koken na een hele dag werken.
  donderdag 22 september 2022 @ 22:15:59 #11
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_206071074
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:00 schreef Selenophilia het volgende:
Pissig en jaloers op vrouwen, omdat hij van zijn vriend thuis moet blijven :')
Word hij eens flink genaaid, is het weer niet goed. Ik snap wel dat steeds meer homo's liever een wijf in huis nemen dan zo'n pis nicht
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 22 september 2022 @ 22:17:19 #12
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_206071107
Als jij achter het aanrecht wilt staan, wat loop je dan te mekkeren?

Het is een persoonlijke keuze.

Het is echter wel een gegeven dat wanneer een vrouw carrière wilt maken dat het lastig is.

Dat daar aandacht voor is, is goed. Echt.

Zolang jij en je partner senang zijn met dat jij de handdoeken opraapt na elk bad van je partner, ronddartelt in je negligé terwijl je het hoofd van de buddha in huiskamer afstoft je swiffer duster, de verzameling mini cactussen maandelijks een schuitje water geeft, jullie keffertje op gezette tijden een rondje om het betonnen flatcomplex laat, af en toe de moeite neemt om een bal gehakt in je handen te draaien in plaats van een bak voorgepakte bami met diepvries kipsaté, de happen geld die wegvloeien naar strijkwater, ontdooide vriezers, stofvrije luxaflex, thee op alfabet in de kast, gesorteerde sokken, nooit meer een lege wc-rol.

Waar kan ik tekenen? Ik ben een vrouw overigens.
pi_206071263
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:17 schreef rosita1 het volgende:

Het is echter wel een gegeven dat wanneer een vrouw carrière wilt maken dat het lastig is.

Zolang jij en je partner senang zijn met dat jij de handdoeken opraapt na elk bad van je partner, ronddartelt in je negligé terwijl je het hoofd van de buddha in huiskamer afstoft je swiffer duster, de verzameling mini cactussen maandelijks een schuitje water geeft, jullie keffertje op gezette tijden een rondje om het betonnen flatcomplex laat, af en toe de moeite neemt om een bal gehakt in je handen te draaien in plaats van een bak voorgepakte bami met diepvries kipsaté, de happen geld die wegvloeien naar strijkwater, ontdooide vriezers, stofvrije luxaflex, thee op alfabet in de kast, gesorteerde sokken, nooit meer een lege wc-rol.

Je mist mijn punt: Het gaat om mannen die een vrouw nemen en dan samen de traditionele rollen bekleden en dat de vrouw vervolgens uit de pas gaat lopen waardoor alles naar de tering gaat. Kinderen zonder moederlijke liefde (gedumpt op de creché), mannen die blikvoer eten omdat mevrouw zo nodig moet werken en het huis dat steeds maar meer en meer verstoft.

Lekker aan jezelf denken. Had dat gedaan voordat je een vent nam.
  donderdag 22 september 2022 @ 22:25:29 #14
203089 Scuidward
pi_206071312
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:12 schreef Pendule het volgende:

[..]
Is geen kwestie van tijd hoor. Is een kwestie van nadenken. Als er niet gekookt wordt gaat mijn vriend gewoon met lege maag naar bed hoor. Niemand gaat na 18:00 nog even uitgebreid staan koken na een hele dag werken.
Helder verhaal.
pi_206071365
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:06 schreef Pendule het volgende:

[..]
Omdat het onder seksisme wordt gegooid.
Die keuze maak je zelf door de vrouw te gaan spelen in de huishouding.
quote:
Heeft daar niks mee te maken.
Heeft er alles mee te maken, je begint er nota bene zelf over.
quote:
De rolverdeling is gewoon op natuurlijk verloop ontstaan. Mannen hebben meer fysieke kracht dan vrouwen en vrouwen zijn vaker wat intelligenter dan mannen. Die kan je dus beter de kinderen laten verzorgen dan mannen.
Ben ik wel met je eens. Maar wat heeft dit uit te staan met jouw relatie? Jullie zijn beide mannen.

Je trekt de vergelijking met jezelf omdat je 3 dagen per week werkt, het huishouden doet en de rol van 'vrouw' op je hebt genomen in een homorelatie.
Wat een vaag concept. Het is alsof jij niet gelijkwaardig bent aan je wederhelft.
Misschien moet je de rollen eens omdraaien.
  donderdag 22 september 2022 @ 22:30:27 #16
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_206071394
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:28 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ben ik wel met je eens. Maar wat heeft dit uit te staan met jouw relatie? Jullie zijn beide mannen.

Je trekt de vergelijking met jezelf omdat je 3 dagen per week werkt, het huishouden doet en de rol van 'vrouw' op je hebt genomen in een homorelatie.
Wat een vaag concept. Het is alsof jij niet gelijkwaardig bent aan je wederhelft.
Is je avatar aan het kotsen of wat?
pi_206071424
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:30 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Is je avatar aan het kotsen of wat?
In overeenstemming met de afbeelding in mijn fotoboek.
pi_206071509
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:28 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
[..]
[..]

Ik kan je verzekeren dat homoseksualiteit ook met vrouwelijke hormonen te maken heeft. Ik wordt qua uiterlijk 15 geschat terwijl ik 21 ben, heb nogal vrouwelijke trekken en zit echt totaal anders in elkaar wat emoties betreft. Mijn vriend daarintegen is heel mannelijk. Dus de vergelijking man man gaat niet op. Homoseksualiteit blijft een afwijking hé. Kan jij niet met normale maten meten.

Ik ben er heilig van overtuigd dat homoseksualiteit veroorzaakt kan worden door een te hoge blootstelling aan oestrogeen tijdens de zwangerschap. De een weinig, de ander erg veel. Dus traditionele rollen zijn prima toepasbaar.

Ik hou van shoppen, koken en dagjes uit. Mijn vriend kijkt alleen maar naar die domme kut f1 rotzooi en voetbal.
  donderdag 22 september 2022 @ 22:39:24 #19
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206071558
Vrouwen die carrière willen maken en tegelijkertijd dingen zoals menstruatieverlof verlangen :')
  donderdag 22 september 2022 @ 22:43:46 #20
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_206071626
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:23 schreef Pendule het volgende:

[..]
Je mist mijn punt: Het gaat om mannen die een vrouw nemen en dan samen de traditionele rollen bekleden en dat de vrouw vervolgens uit de pas gaat lopen waardoor alles naar de tering gaat. Kinderen zonder moederlijke liefde (gedumpt op de creché), mannen die blikvoer eten omdat mevrouw zo nodig moet werken en het huis dat steeds maar meer en meer verstoft.

Lekker aan jezelf denken. Had dat gedaan voordat je een vent nam.
Ik kan me heel goed voorstellen na een aantal jaren met luiers, flesjes en kinderliedjes zingen dat sommige vrouwen het ook fijn vinden om even uit de bubbel te gaan. Dat moet je niet vertalen alszijnde geen moeder/gezin maar autonomie. Dat is gezond en goed. Zeker nu de scheidingen 25% liggen.
pi_206071640
Wat ben je voor een zacht ei als je niet eens het huishouden kan regelen naast een normale voltijdbaan? Moet je daar echt twee werkdagen vrij voor hebben?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_206071704
Het is maar een trol, rustig.

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2022 22:48:05 ]
  donderdag 22 september 2022 @ 22:50:57 #23
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_206071752
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:47 schreef Selenophilia het volgende:
Het is maar een trol, rustig.
En dit dus
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_206072032
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:36 schreef Pendule het volgende:

[..]
Ik kan je verzekeren dat homoseksualiteit ook met vrouwelijke hormonen te maken heeft.
Dat zal wel, ik heb geen zin om ellenlange researchpapers over het onderwerp te gaan lezen.
quote:
Ik wordt qua uiterlijk 15 geschat terwijl ik 21 ben,
Ik moest toen ik destijds 32 was mijn ID laten zien aan de medewerker van de drankhandel.
quote:
heb nogal vrouwelijke trekken en zit echt totaal anders in elkaar wat emoties betreft.
Ja, dat kan. Ik zit in zomerkleding naast een tochtend dakraam terwijl het hooguit 15 graden is. De verwarming staat uit. Ik heb nergens last van.
quote:
Mijn vriend daarintegen is heel mannelijk. Dus de vergelijking man man gaat niet op.
En toch is hij homoseksueel in een relatie met jou, een andere man.
quote:
Homoseksualiteit blijft een afwijking hé.
Heteroseksualiteit, homoseksualiteit en biseksualiteit zijn producten der natuur. Niks anders.
quote:
Kan jij niet met normale maten meten.
Het idee van normaal is dat het uitgaat van een norm, wat het in elke situatie en elke gedachtegang een relatieve uiting maakt. Een algeheel 'normaal' voor iedereen bestaat niet, want het gaat uit van normen die uit waarden zijn ontstaan. Tenzij ze in wetten en regels zijn bepaald, natuurlijk.

quote:
Ik ben er heilig van overtuigd dat homoseksualiteit veroorzaakt kan worden door een te hoge blootstelling aan oestrogeen tijdens de zwangerschap. De een weinig, de ander erg veel.
Ik ga dit niet weerleggen, want het zou zomaar eens kunnen.

quote:
Dus traditionele rollen zijn prima toepasbaar.
Ik vind dat je jezelf hierin limiteert. Wie bepaalt er om te zeggen dat jij niet de rol van man op je kunt nemen?
In het verlengde daarvan, wie bepaalt dat vrouwen niet taken van mannen kunnen uitvoeren? Ik heb zat vrouwen op YouTube gezien die bomen omhakten, de tuin indeelden, een graafmachine hanteerden, in de bouw werken, enzovoort.
Het is maar waar je wil je naartoe leidt. En de motivatie die je hiervoor opbrengt. Dan volgt vanzelf het 'kunnen'.

quote:
Ik hou van shoppen, koken en dagjes uit.
Ik heb een hekel aan shoppen, dagjes uit doe ik niet, maar ik houd ook van koken.
quote:
Mijn vriend kijkt alleen maar naar die domme kut f1 rotzooi en voetbal.
F1 is op zich wel geinig maar ik kijk er niet naar, en voetbal ook niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Metalfrost op 22-09-2022 23:25:36 ]
pi_206072232
quote:
Wijven die opeens carrière willen maken en dat over de rug van hun kinderen en man/vriend. :')

Helemaal ‘onafhankelijke’ sterke vrouw spelen :') want dat hebben ze gezien op de televisie.

Wat een schijt wijven joh. De traditionele rolverdeling is er niets voor niets. Jij hoeft het niet op te dwingen, maar als een vent jouw heeft uitgezocht op de kenmerken: koken, huishouden en de was doen, dan moet jij niet opeens helemaal gaan veranderen.

Bij homo’s werkt het ook gewoon zo hoor. Eentje is de man de andere de ‘vrouw’ heeft niks met seksisme te maken, is gewoon zoals het het makkelijkst werkt. Mijn vriend werkt fulltime en ik maar 3 dagen. Ik regel het koken en de was etc.

Er was een keer een weeralarm afgegeven waardoor iedereen vroeg naar huis moest. Een vrouwelijke collega belde haar man en sommeerde hem om de kinderen NU van de crèche te halen. De man stribbelde denk ik tegen want de vrouwelijke collega begon rood te worden en riep met gevaarlijke toon "JIJ GAAT NU DE KINDEREN HALEN EN ETEN. ALS IK THUIS KOM WIL IK DAT DE KINDEREN AL HEBBEN GEGETEN EN DAT MIJN ETEN WARM IS".... man man man...
pi_206072372
Dus jij bent diegene die het meest in de anjer geneukt wordt
pi_206072513
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:17 schreef rosita1 het volgende:

Waar kan ik tekenen? Laat eerst maar eens zien hoe jij er uit ziet in dat negligeetje van je. Dan kijken we daarna verder óf en waar er getekend kan worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_206072551
quote:

Draag je ook een sexy jurkje, netkousjes, makeup, stringetje dan? :9
pi_206072555
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:44 schreef knoopie het volgende:
Wat ben je voor een zacht ei als je niet eens het huishouden kan regelen naast een normale voltijdbaan? Moet je daar echt twee werkdagen vrij voor hebben?
Het poep vliegt daar door de slaapkamer, flinke klus om alles te reinigen.
pi_206072684
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 01:29 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Het poep vliegt daar door de slaapkamer, flinke klus om alles te reinigen.
_O-
pi_206072881
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:36 schreef Pendule het volgende:

[..]
Ik kan je verzekeren dat homoseksualiteit ook met vrouwelijke hormonen te maken heeft. Ik wordt qua uiterlijk 15 geschat terwijl ik 21 ben, heb nogal vrouwelijke trekken
Neuken? (8>
  vrijdag 23 september 2022 @ 08:30:26 #32
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206073100
Je zal maar homo zijn en zo verdwaald zijn in het doolhof van het bozemanneninternet dat je je druk gaat maken over de rol van vrouwen in heteroseksuele relaties. :')
  vrijdag 23 september 2022 @ 08:32:59 #33
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206073121
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:30 schreef PiyeReloaded het volgende:
Je zal maar homo zijn en zo verdwaald zijn in het doolhof van het bozemanneninternet dat je je druk gaat maken over de rol van vrouwen in heteroseksuele relaties. :')
Je zal maar homo zijn en zo verward en vastgeroest zijn dat je je homoseksuele relaties nog steeds toetst aan traditionele heteroseksuele relaties :')
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:12:03 #34
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206073879
Eens. Vrouwen die niet kunnen koken en schoonmaken, wtf heb je er aan naast hun uitgeneukte kut :r

[ Bericht 0% gewijzigd door corehype op 23-09-2022 11:37:46 ]
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206073934
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:12 schreef corehype het volgende:
Eens. Vrouwen die niet kunnen konen en schoonmaken, wtf heb je er aan naast hun uitgeneukte kut :r
De enige uitgeneukte kut die jij ooit heb mogen ervaren is die druipgrot van je moeder toen je (helaas) in de wereld werd gebracht.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:48:50 #36
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_206074225
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:12 schreef corehype het volgende:
Eens. Vrouwen die niet kunnen konen en schoonmaken, wtf heb je er aan naast hun uitgeneukte kut :r
haha konen
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:37:52 #37
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206074818
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
haha konen
aangepast
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206075576
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:02 schreef Fushia2 het volgende:
Dus jij bent diegene die het meest in de anjer geneukt wordt
Doe niet zo jaloers joh
pi_206075693
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:30 schreef PiyeReloaded het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij vroeger te weinig aandacht gekregen van zijn moeder. En liever dan de echte oorzaken onder ogen te zien, wijt hij dat liever aan het gegeven dat zijn moeder moest werken.
  vrijdag 23 september 2022 @ 13:12:23 #40
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206075830
Laat ze gaan, ts. De meeste vrouwen van nu kunnen toch niet meer koken/schoonmaken. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_206076065
Zou zo huisvader worden, vooral nu mijn zoontje naar school gaat.
pi_206076968
Een reden waarom de wereld kapot gaat en kinderen geen opvoeding meer krijgen.

Beide ouders werken 40 uur.
Kinderen nemen ze alleen als status symbool en dumpen ze het liefst 24/7 in een opvang.

Er zou altijd iemand thuis moeten zijn.
Man of vrouw maakt niet uit. Of werk allebei parttime.
Rot op met dat domme feministische gedoe.
  vrijdag 23 september 2022 @ 15:25:29 #43
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206077011
TS is ook een traditionele huishomo.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206077050

Kijk eens wat een oestrogeenbom! :D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_206077109
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:22 schreef bianconeri het volgende:

Kinderen nemen ze alleen als status symbool en dumpen ze het liefst 24/7 in een opvang.
Wij hebben kleine kinderen (basisschoolleeftijd) en daardoor ken ik dus ook heel veel mensen met kleine kinderen. En de situatie dat beide ouders 40 uur werken komt in mijn kennisenkring simpelweg niet voor. Bij sommigen werkt de ene voltijd en de andere 16 of 24 uur, bij de meesten werken beide deeltijd. Maar nooit beide voltijd.

Geen idee waar dat hardnekkige wereldbeeld vandaan komt, want dat is dus simpelweg bijna nooit zo in de praktijk. Althans niet in mijn omgeving.

Volgens het CBS:
quote:
Deze duidelijke keuze ziet het CBS bij vrouwen al een jaar of acht. Zo'n 75 procent van de vrouwen werkt parttime. Tien jaar geleden maakte nog ruim 21 procent van de mannen deze keuze, nu is dat al gestegen naar 26 procent van de werkende mannen. Nederland is al jaren Europees kampioen deeltijdwerken. Verschillende andere landen kennen weinig mogelijkheden om minder dan voltijds te werken.

quote:
Thuis zijn als de kinderen allebij op school zitten heeft natuurlijk weinig met opvoeding te maken. En waarom zou de man niet (ook) deels thuis kunnen zijn?
pi_206077135
Ik werk 32 en mijn vriendin 28. Houdt in dat mijn zoontje alleen op maandag en donderdag 2 uurtjes na school bij opa en oma of oma verblijft. Makkie.
pi_206077230
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:36 schreef knoopie het volgende:

Thuis zijn als de kinderen allebij op school zitten heeft natuurlijk weinig met opvoeding te maken. En waarom zou de man niet (ook) deels thuis kunnen zijn?
Lees je wel wat ik zeg?

Ik zeg als de kinderen thuis zijn en ongeacht wie van de twee.

Helaas zie je genoeg dat kinderen genoeg vanaf einde school tot 5 op een opvang gedumpt worden.
  vrijdag 23 september 2022 @ 21:26:10 #48
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206080918
Ik vind dat het sowieso niet verantwoordelijk is om kinderen te nemen om ze vervolgens in het kinderasiel te dumpen als een soort van huisdier waar het baasje geen tijd meer voor heeft. Moet er niet aan denken wat voor mentale problemen zo'n kind uiteindelijk kan krijgen door gebrek aan een moeder/vader figuur en aandacht.
pi_206080934
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 21:26 schreef Slavski het volgende:
Ik vind dat het sowieso niet verantwoordelijk is om kinderen te nemen om ze vervolgens in het kinderasiel te dumpen als een soort van huisdier waar het baasje geen tijd meer voor heeft. Moet er niet aan denken wat voor mentale problemen zo'n kind uiteindelijk kan krijgen door gebrek aan een moeder/vader figuur en aandacht.
Wat een mongole onzin jezus. Fokkers die niet eens in de buurt komen van vrouwen met hun achterlijke meningen altijd. Wat errugggg kinderen die 3 keer 8 uur in een week met andere kindertjes spelen :'( :'( :'( en en en als ze 4 zijn gaan ze 5 dagen per week naar school. Waaaarommmm ben je dan ouder geworden!!!!

Hjb man

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2022 21:29:50 ]
pi_206080950
quote:

Vertel dat aan de overheid. De dag dat je het nog kon veroorloven om niet beide te werken is voor 90% van de mensen een utopie.
  vrijdag 23 september 2022 @ 22:00:27 #51
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206081184
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 21:29 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Wat een mongole onzin jezus. Fokkers die niet eens in de buurt komen van vrouwen met hun achterlijke meningen altijd. Wat errugggg kinderen die 3 keer 8 uur in een week met andere kindertjes spelen :'( :'( :'( en en en als ze 4 zijn gaan ze 5 dagen per week naar school. Waaaarommmm ben je dan ouder geworden!!!!

Hjb man
Dat is best wel erg ja, een kind heeft (vooral op zo'n vroege leeftijd) eenmaal veel aandacht en liefde nodig. Een regelmatig gebrek hieraan kan er toe leiden dat het op latere leeftijd mentale problemen gaat ontwikkelen. Het verschilt per kind maar het is zeker niet uitgesloten. En vergeet niet dat de meeste kinderen om 2 - 3 uur in de middag al klaar zijn met school, wie gaat ze dan ophalen?, of moet je voor iedere scheet je baas vertellen dat je even weg moet om voor je kindje te zorgen? Vergeet je carrière dan maar als dat het geval is :') Maar goed, ieder zo zijn eigen mening. Wel sterk van je dat je toegeeft dat je eigen meningen achterlijk zijn.
pi_206081309
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:00 schreef Slavski het volgende:

[..]
Dat is best wel erg ja, een kind heeft (vooral op zo'n vroege leeftijd) eenmaal veel aandacht en liefde nodig. Een regelmatig gebrek hieraan kan er toe leiden dat het op latere leeftijd mentale problemen gaat ontwikkelen. Het verschilt per kind maar het is zeker niet uitgesloten. En vergeet niet dat de meeste kinderen om 2 - 3 uur in de middag al klaar zijn met school, wie gaat ze dan ophalen?, of moet je voor iedere scheet je baas vertellen dat je even weg moet om voor je kindje te zorgen? Vergeet je carrière dan maar als dat het geval is :') Maar goed, ieder zo zijn eigen mening. Wel sterk van je dat je toegeeft dat je eigen meningen achterlijk zijn.
Overdrijf even. Nee, alle traditionele gezinnen van vroeger hebben hun kinderen niet verneukt wou je zeggen (zie fok :') )
Altijd van het uiterste uitgaan met beide ouders die zogenaamd fulltime werken en carrière belangrijker vinden en als het even kan prive ook geen aandacht besteden aan hun kinderen en daar maar op blijven hameren. Dat geeft jou dan een beter gevoel over jezelf ja?
Meeste kinderen hebben een parttime werkende ouder. Kinderen gaan naar naschoolse opvang of naar oma of opa, nou nou wat een mishandeling.
pi_206081721
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Lees je wel wat ik zeg?

Ik zeg als de kinderen thuis zijn en ongeacht wie van de twee.
Nee dat schreef je niet, maar dat maakt ook niet uit. Je hebt overduidelijk geen ervaring met hoe het er in het echte leven aan toe gaat.
quote:
Helaas zie je genoeg dat kinderen genoeg vanaf einde school tot 5 op een opvang gedumpt worden.
Maar ik ken niemand bij ons op school die dat vijf dagen per week doet. Niemand. Omdat ouders bijna allemaal beide of in ieder geval één part time werken.
Je hebt gewoon geen idee hoe het in de echte wereld is. Niet alles wat je in de commentaren op Telegraaf.nl leest moet je zo letterlijk nemen hoor.
pi_206084450
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 21:31 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Vertel dat aan de overheid. De dag dat je het nog kon veroorloven om niet beide te werken is voor 90% van de mensen een utopie.
Dan doe je zelf iets niet goed.
En als je financieel niet rond kan komen met het nemen van kinderen, misschien is het een idee om..... nou ja.... geen kinderen te nemen?
Ga dan niet kinderen ergens dumpen omdat je zelf per se kinderen wilt hebben lol.
pi_206084513
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 10:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En als je financieel niet rond kan komen met het nemen van kinderen, misschien is het een idee om..... nou ja.... geen kinderen te nemen?
Ga dan niet kinderen ergens dumpen omdat je zelf per se kinderen wilt hebben lol.
Dit is niets meer of minder dan pure jaloezie. Het is niet eens het belang van kinderen wat jou triggered, maar een gelukkig gezin die alles goed voor elkaar heeft. Ze hebben een leuke baan, leuke huis, mooie auto, gaan op vakantie, doen andere leuke dingen, hebben geld voor kinderopvang. Gelukkige ouders gelukkige kinderen. En dan zeiken op de momentjes dat de kinderen op de opvang zitten is te triest voor woorden. Niemand heeft hier last van, op jaloerse figuren zoals jij na dan. Geen geld, geen vrouw, geen kind.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2022 11:00:58 ]
pi_206085044
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 10:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Lul niet man. Je leeft duidelijk op een zolderkamer zonder daglicht.

De prijzen van woningen gezien? De stijgende kosten van boodschappen, gas & licht, brandstof, zorgverzekering en noem maar op. Ga terug aan je moeders tit man.
pi_206085611
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 10:54 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Dit is niets meer of minder dan pure jaloezie. Het is niet eens het belang van kinderen wat jou triggered, maar een gelukkig gezin die alles goed voor elkaar heeft. Ze hebben een leuke baan, leuke huis, mooie auto, gaan op vakantie, doen andere leuke dingen, hebben geld voor kinderopvang. Gelukkige ouders gelukkige kinderen. En dan zeiken op de momentjes dat de kinderen op de opvang zitten is te triest voor woorden. Niemand heeft hier last van, op jaloerse figuren zoals jij na dan. Geen geld, geen vrouw, geen kind.
Hahahaha.
Ten 1e weet je niet welke situatie ik in zit.

Ten 2e noem ik iemand die fulltime moet werken en kinderen moet dumpen geen gelukkige situatie.
Dat zou voor mij juist een horror situatie zijn waarin ik mijn gezin in de steek laat.

Gelukkig gezin is wanneer je tijd voor elkaar hebt en van elkaar kunt genieten.
Niet materie en zo min mogelijk met elkaar omgaan.
pi_206085625
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 12:05 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Lul niet man. Je leeft duidelijk op een zolderkamer zonder daglicht.

De prijzen van woningen gezien? De stijgende kosten van boodschappen, gas & licht, brandstof, zorgverzekering en noem maar op. Ga terug aan je moeders tit man.
Daarom dat ik ook zeg dat als je het financieel niet kan opbrengen zonder bovenmatig veel te werken je gewoon geen kinderen moet nemen.

Mensen zien het als een statussymbool of een mislukking zonder kinderen.
Maar als het niet kan dan kan het niet.
  zaterdag 24 september 2022 @ 13:13:22 #59
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_206085641
Bro jij bent toch anaal admiraal wat stress je over kechs dan
pi_206085990
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hahahaha.
Ten 1e weet je niet welke situatie ik in zit.

Ten 2e noem ik iemand die fulltime moet werken en kinderen moet dumpen geen gelukkige situatie.
Dat zou voor mij juist een horror situatie zijn waarin ik mijn gezin in de steek laat.

Gelukkig gezin is wanneer je tijd voor elkaar hebt en van elkaar kunt genieten.
Niet materie en zo min mogelijk met elkaar omgaan.
-
1. Jawel, want je valt al meteen door de mand met je irrationele zogenaamde mening over gezinssituaties.

Eerdere reacties wordt al geschreven dat er zeer weinig gezinnen zijn met beide ouders als fulltimers.

2. Verder weer erg kort door de bocht om te denken dat werkende ouders geen tijd voor elkaar hebben of maken, dat kan een thuiszittende ouder net zo door bijv. hele dag tv te kijken en op Fok! te hangen lol.

Horror :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2022 13:52:39 ]
pi_206086102
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:51 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
-
1. Jawel, want je valt al meteen door de mand met je irrationele zogenaamde mening over gezinssituaties.

Eerdere reacties wordt al geschreven dat er zeer weinig gezinnen zijn met beide ouders als fulltimers.

2. Verder weer erg kort door de bocht om te denken dat werkende ouders geen tijd voor elkaar hebben of maken, dat kan een thuiszittende ouder net zo door bijv. hele dag tv te kijken en op Fok! te hangen lol.

Horror :')
Hoezo een hoop onzin :')
Want iedereen heeft zeker alles zo perfect als dat jij het hebt. Zelfs andere users laten al heel wat anders zien dan jij doet.

En ja horror.
Niets geluk zoals jij dat soort levens zou noemen.
pi_206086243
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 14:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hoezo een hoop onzin :')
Want iedereen heeft zeker alles zo perfect als dat jij het hebt. Zelfs andere users laten al heel wat anders zien dan jij doet.

En ja horror.
Niets geluk zoals jij dat soort levens zou noemen.
Nee, iedereen heeft het allemaal zo slecht net als dat jij het hebt. Ga lekker met de andere users aka 30+ers op de zolder bij mama verder bitchen over succesvolle mensen.

Ik ga naar buiten :@
pi_206086734
En dan heb je er nog bij die zich heel sterk en onafhankelijk voelen met hun OnlyFans account. _O-
pi_206090737
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 14:28 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Nee, iedereen heeft het allemaal zo slecht net als dat jij het hebt. Ga lekker met de andere users aka 30+ers op de zolder bij mama verder bitchen over succesvolle mensen.

Ik ga naar buiten :@
Hahahhaa ben blij dat je in je eigen waanzin gelooft
pi_206090918
Irriteer me al aan de toptitel, gefrustreerd persoon deze ts
pi_206092091
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:04 schreef Pendule het volgende:

[..]

Wat is dat voor pauperwoning dan? Werkt je vriend soms in een kledingzaak?
pi_206092134
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hahahhaa ben blij dat je in je eigen waanzin gelooft
Over waanzin gesproken, je kraamt de grootst mogelijke onzin uit over ouders die beiden fulltime werken. Guess what, het gebeurt vrijwel niet. Maar van iemand die zijn levenswijsheden uit de bijbel haalt kun je verder niet verwachten dat er veel zinnigs uit komt.
  zondag 25 september 2022 @ 07:41:07 #68
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206093261
quote:

Hoe kom je hierbij zeg?

Vroeger en nu nog op de meeste plekken in de wereld heeft men helemaal de luxe niet dat 1 van de ouders thuis blijft voor de kinderen. Waar men wel ‘thuis’ bleef en blijft heeft men zoveel werk aan huis dat het pure luxe en groot goed zou zijn als er goede kinderopvang was ipv dat.
Ken gevallen van mensen die uit het buitenland komen die hun eigen kinderen maar eens per half jaar/jaar zien. En waarvoor dat ook geld voor de partner. Dat is de realiteit geweest en is het nu nogsteeds vaak. Dus hoe kom je erbij dat dit de reden is dat de wereld kapot gaat? Juist hier en nu is er gedegen opvang, gericht op de ontwikkeling en opvoeding van die kinderen, dat is echt een plus vergeleken met hoe het was en vaak nog is.

Daarbij is het hier vrij zeldzaam dat kinderen zoveel naar de opvang gaan. Ik ben zelf thuis moeder geweest, maar heb het voorbeeld van kinderen van ouders die beide fulltime werken amper gezien. Wel 2 of 3 dagen opvang, maar veel meer als dat was een uitzondering.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206094008
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 07:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Hoe kom je hierbij zeg?

Vroeger en nu nog op de meeste plekken in de wereld heeft men helemaal de luxe niet dat 1 van de ouders thuis blijft voor de kinderen. Waar men wel ‘thuis’ bleef en blijft heeft men zoveel werk aan huis dat het pure luxe en groot goed zou zijn als er goede kinderopvang was ipv dat.
Ken gevallen van mensen die uit het buitenland komen die hun eigen kinderen maar eens per half jaar/jaar zien. En waarvoor dat ook geld voor de partner. Dat is de realiteit geweest en is het nu nogsteeds vaak. Dus hoe kom je erbij dat dit de reden is dat de wereld kapot gaat? Juist hier en nu is er gedegen opvang, gericht op de ontwikkeling en opvoeding van die kinderen, dat is echt een plus vergeleken met hoe het was en vaak nog is.

Daarbij is het hier vrij zeldzaam dat kinderen zoveel naar de opvang gaan. Ik ben zelf thuis moeder geweest, maar heb het voorbeeld van kinderen van ouders die beide fulltime werken amper gezien. Wel 2 of 3 dagen opvang, maar veel meer als dat was een uitzondering.
Vandaar dat opvangen zo vol zitten zeker.
En nee van vreemden krijg je geen opvoeding, dat doe je als ouders.
Als je naar de huidige tieners kijkt zie je heel duidelijk dat daar geen enkele opvoeding aan te pas komt. Uitzonderingen daargelaten.
pi_206096119
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 08:46 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Vandaar dat opvangen zo vol zitten zeker.
En nee van vreemden krijg je geen opvoeding, dat doe je als ouders.
Als je naar de huidige tieners kijkt zie je heel duidelijk dat daar geen enkele opvoeding aan te pas komt. Uitzonderingen daargelaten.
De opvang zit helemaal niet vol omdat er te veel kinderen zijn. De opvang heeft een personeelstekort omdat er te weinig mensen (willen) werken. Of omdat die mensen die er werken druk zijn met onnodig veel bureaucratische administratie, in plaats van met kinderen bezig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')