abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206069917


Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... dé webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :s)

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.



Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.



Vind je Radio 49 leuk?

Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.


DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. ;)
pi_206069922
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:02 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik heb me afgemeld voor alle uitjes :@
28 september een heel festijn met familie in een kasteel ergens en 16 oktober Halloween. Ik heb er simpelweg geen zin meer in.
-O-

En je kinderen hadden er nog wel zo'n zin in, toch? :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 22 september 2022 @ 21:04:08 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206069928
Dank je wel Melting. Het was leuk om er weer eens echt bij te zijn. Het meeraden komt een volgende keer wel weer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206069938
quote:
88s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:02 schreef just me het volgende: [..] Net nog even gekeken naar de offerte :X
Wij net naar facturen, word je ook niet blij van :D
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206069944
Dank Melting

Wat wij deze week aan rekeningen betalen is ook niet grappig meer, het was meer dan ¤80.000
  donderdag 22 september 2022 @ 21:06:51 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206069974
quote:
4s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:03 schreef Melting het volgende:

[..]
-O-

En je kinderen hadden er nog wel zo'n zin in, toch? :@
Weet je, het was van 15.00 - 21.00 en ik was weer degene die pas vanaf 17.00 kon komen vanwege de telefonische bereikbaarheid. Met het ov kostte het me nog 1,5 uur om er te komen vanaf mijn werk. Dus dan zou ik er pas om 18.30 zijn. En toen had ik al met een collega geregeld dat hij me op kantoor zou komen ophalen om 17.00, maar toen bedacht ik me ineens dat ik ook gek was dat ik me in allerlei bochten moest wringen om naar een feest te gaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206069984
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:06 schreef livelink het volgende:

[..]
Weet je, het was van 15.00 - 21.00 en ik was weer degene die pas om 17.00 kon komen vanwege de telefonische bereikbaarheid. Met het ov kostte het me nog 1,5 uur om er te komen vanaf mijn werk. Dus dan zou ik er pas om 18.30 zijn. En toen had ik al met een collega geregeld dat hij me op kantoor zou komen ophalen om 17.00, maar toen bedacht ik me ineens dat ik ook gek was dat ik me in allerlei bochten moest wringen om naar een feest te gaan.
Ik snap je wel hoor. :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 22 september 2022 @ 21:07:51 #8
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206069992
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank Melting

Wat wij deze week aan rekeningen betalen is ook niet grappig meer, het was meer dan ¤80.000
-O-

Het is voor een goed doel moet je maar denken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 22 september 2022 @ 21:10:50 #9
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206070053
quote:
4s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:07 schreef Melting het volgende:

[..]
Ik snap je wel hoor. :@
Ja, dus nu werk ik braaf tot 17.00 terwijl alle anderen vanaf 14.30 al vrolijk naar het feest vertrekken. Mijn collega werkt niet op woensdag, dus hij hoefde er zich niet druk over te maken. Ik ben er eigenlijk best verbitterd over.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206070075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:07 schreef livelink het volgende:

[..]
-O-

Het is voor een goed doel moet je maar denken.
Dat dan weer wel :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206070097
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:10 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, dus nu werk ik braaf tot 17.00 terwijl alle anderen vanaf 14.30 al vrolijk naar het feest vertrekken. Mijn collega werkt niet op woensdag, dus hij hoefde er zich niet druk over te maken. Ik ben er eigenlijk best verbitterd over.
Ja snap ik…
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206070133
Zo, laatste actie van vandaag gedaan: ophaalafspraak door de kringloop
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2022 @ 21:19:14 #13
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206070178
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, laatste actie van vandaag gedaan: ophaalafspraak door de kringloop
dan nu lekker luieren!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206070325
quote:
88s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:19 schreef just me het volgende:

[..]
dan nu lekker luieren!
Ja hoor, er moet veel gedaan worden, maar lekker uitgesmeerd over alle weken. Verhuisdozen komen ook pas na jouw bezoek, we moeten nog wel normaal in ons huis kunnen leven
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2022 @ 21:27:42 #15
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206070338
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ja hoor, er moet veel gedaan worden, maar lekker uitgesmeerd over alle weken. Verhuisdozen komen ook pas na jouw bezoek, we moeten nog wel normaal in ons huis kunnen leven
Je kunt me ook inschakelen hè
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206070411
quote:
88s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:27 schreef just me het volgende:

[..]
Je kunt me ook inschakelen hè
Nee hoor, we gaan pas eind november verhuizen. Dus dat weekend gaat gewoon om de gezelligheid.
Ik moest nu even dingen in gang zetten en dan loopt de planning gewoon. Nadat de keuken geplaatst is hebben we nog anderhalve week tot de verhuizing dus dan gaan we pas echt serieus inpakken, daarvoor alleen op de zolder (incl wat dingen demonteren daar)en de vazen en boeken.
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2022 @ 21:31:55 #17
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206070418
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Nee hoor, we gaan pas eind november verhuizen. Dus dat weekend gaat gewoon om de gezelligheid.
Ik moest nu even dingen in gang zetten en dan loopt de planning gewoon. Nadat de keuken geplaatst is hebben we nog anderhalve week tot de verhuizing dus dan gaan we pas echt serieus inpakken, daarvoor alleen op de zolder (incl wat dingen demonteren daar)en de vazen en boeken.
Zin in *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206070429
quote:
88s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:31 schreef just me het volgende:

[..]
Zin in *)
Ik hoop op zonnig weer voor een strandwandeling
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2022 @ 21:33:18 #19
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206070443
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik hoop op zonnig weer voor een strandwandeling
Zou heerlijk zijn :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 22 september 2022 @ 21:53:01 #20
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206070669
Welk weekend is dat?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206070731
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:53 schreef livelink het volgende:
Welk weekend is dat?
Volgend weekend. En daarna demonteren we het logeerbed
  vrijdag 23 september 2022 @ 07:02:32 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206072753
Goedemorgen! c_/

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:10 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, dus nu werk ik braaf tot 17.00 terwijl alle anderen vanaf 14.30 al vrolijk naar het feest vertrekken. Mijn collega werkt niet op woensdag, dus hij hoefde er zich niet druk over te maken. Ik ben er eigenlijk best verbitterd over.
Zoek je niet steeds een andere reden om iets niet te hoeven?
Die reden van telefonische bereikbaarheid kan er bij mij anno 2022, waar je overal bereikbaar bent, niet meer in.

Graaf je niet in, ga leuke dingen doen en stop met het onnodig spelen van een loonslaaf.
Misschien wat harde woorden, maar je maakt het je volgens mij zelf erg moeilijk en dat gun ik je niet… :*
pi_206072761
Goedemorgen Mad. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  vrijdag 23 september 2022 @ 07:43:18 #24
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206072856
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:02 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen! c_/
[..]
Zoek je niet steeds een andere reden om iets niet te hoeven?
Die reden van telefonische bereikbaarheid kan er bij mij anno 2022, waar je overal bereikbaar bent, niet meer in.

Graaf je niet in, ga leuke dingen doen en stop met het onnodig spelen van een loonslaaf.
Misschien wat harde woorden, maar je maakt het je volgens mij zelf erg moeilijk en dat gun ik je niet… :*
Ja, je hebt wel gelijk, maar we hebben het regelmatig aangekaart en telkens werd het probleem bij ons gelegd. Pas geleden kregen we nog als antwoord dat het volstrekt normaal was dat bij uitjes mensen die telefonisch bereikbaar zijn nou eenmaal niet zo makkelijk meekunnen. En we bellen tegenwoordig via teams, dus je bent aan je laptop gekluisterd voor de telefoon. Plus dat er maar twee mensen bij ons de licentie hebben daarvoor (schijnt duur te zijn), dus alleen ik en mijn collega hebben op onze persoonlijke account zo'n teamsaansluiting. Ik heb nu al diverse 'uitjes' en belangrijke personeelsoverleggen gehad waar ik alleen maar dicht bij mijn laptop stond en met een half oor aan het luisteren was of ik gebeld werd en daardoor de belangrijke zaken niet mee kreeg. Ik heb er echt aan gedacht, maar het idee dat iedereen gezellig aan het kletsen is op zo'n feest en ik als enige half naast mijn laptop sta vond ik nog erger dan helemaal niet gaan.

Dus ja, ik graaf me in en ik heb helemaal geen zin meer in al het gedoe dat er bij komt kijken om het wel te regelen. Zoals gezegd; ik had het eigenlijk al wel min of meer geregeld, maar het werd me ineens te veel. Gisteren werd er gezegd dat we eigenlijk van 08.00 - 18.00 bereikbaar zouden moeten zijn en of ik en mijn collega dat even wilden regelen. Toen ik aangaf dat ik elke woensdag alleen zit en dat dat zou inhouden dat ik elke woensdag dan van 08.00 - 18.00 zou moeten werken, merkte ik ook al dat dat als gezeur van mijn kant werd gezien. Ik heb nog aangeboden om dan wel elke dag ervoor te zorgen dat ik ook na 17.00 mijn email elk kwartier check, maar dat ik het niet zie zitten om dan weer continue bij mijn laptop te zitten om ook telefonisch bereikbaar te zijn, maar het is nooit goed. Het is een opeenstapeling ook van alles. Het via teams bellen staat me ook zo ontzettend tegen. Dat is echt zo'n verslechtering geweest van alles. Het feit dat er gewoon niemand anders meer is die even de telefoon op kan nemen als jij even weg bent is echt een drama.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206072873
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:43 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, je hebt wel gelijk, maar we hebben het regelmatig aangekaart en telkens werd het probleem bij ons gelegd. Pas geleden kregen we nog als antwoord dat het volstrekt normaal was dat bij uitjes mensen die telefonisch bereikbaar zijn nou eenmaal niet zo makkelijk meekunnen. En we bellen tegenwoordig via teams, dus je bent aan je laptop gekluisterd voor de telefoon. Plus dat er maar twee mensen bij ons de licentie hebben daarvoor (schijnt duur te zijn), dus alleen ik en mijn collega hebben op onze persoonlijke account zo'n teamsaansluiting. Ik heb nu al diverse 'uitjes' en belangrijke personeelsoverleggen gehad waar ik alleen maar dicht bij mijn laptop stond en met een half oor aan het luisteren was of ik gebeld werd en daardoor de belangrijke zaken niet mee kreeg. Ik heb er echt aan gedacht, maar het idee dat iedereen gezellig aan het kletsen is op zo'n feest en ik als enige half naast mijn laptop sta vond ik nog erger dan helemaal niet gaan.

Dus ja, ik graaf me in en ik heb helemaal geen zin meer in al het gedoe dat er bij komt kijken om het wel te regelen. Zoals gezegd; ik had het eigenlijk al wel min of meer geregeld, maar het werd me ineens te veel. Gisteren werd er gezegd dat we eigenlijk van 08.00 - 18.00 bereikbaar zouden moeten zijn en of ik en mijn collega dat even wilden regelen. Toen ik aangaf dat ik elke woensdag alleen zit en dat dat zou inhouden dat ik elke woensdag dan van 08.00 - 18.00 zou moeten werken, merkte ik ook al dat dat als gezeur van mijn kant werd gezien. Ik heb nog aangeboden om dan wel elke dag ervoor te zorgen dat ik ook na 17.00 mijn email elk kwartier check, maar dat ik het niet zie zitten om dan weer continue bij mijn laptop te zitten om ook telefonisch bereikbaar te zijn, maar het is nooit goed. Het is een opeenstapeling ook van alles. Het via teams bellen staat me ook zo ontzettend tegen. Dat is echt zo'n verslechtering geweest van alles. Het feit dat er gewoon niemand anders meer is die even de telefoon op kan nemen als jij even weg bent is echt een drama.
Bellen via Teams is helemaal niet zo heel duur. ;)
En er zijn ook andere oplossingen. Misschien moeten ze dan eens denken aan cloud telefonie.
Het is schandalig dat bepaalde personeelsleden eigenlijk worden uitgesloten van uitjes.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  vrijdag 23 september 2022 @ 07:55:07 #26
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206072904
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:46 schreef Melting het volgende:

[..]
Bellen via Teams is helemaal niet zo heel duur. ;)
En er zijn ook andere oplossingen. Misschien moeten ze dan eens denken aan cloud telefonie.
Het is schandalig dat bepaalde personeelsleden eigenlijk worden uitgesloten van uitjes.
Ja, maar dat laatste is dus niet zo. Dan komt het verhaal van MadMaster om de hoek. Ik word niet uitgesloten, maar moet het gewoon maar regelen. En dat laatste zie ik gewoon niet zitten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206072917
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:55 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, maar dat laatste is dus niet zo. Dan komt het verhaal van MadMaster om de hoek. Ik word niet uitgesloten, maar moet het gewoon maar regelen. En dat laatste zie ik gewoon niet zitten.
Dat snap ik wel.
Ik ben van mening dat jij dat niet moet regelen, maar jouw leidinggevende.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  vrijdag 23 september 2022 @ 08:03:14 #28
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206072952
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:43 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, je hebt wel gelijk, maar we hebben het regelmatig aangekaart en telkens werd het probleem bij ons gelegd…
Dit is m.i. de kern van het verhaal.
De halve wereld werkt al 2 jaar mobiel, is doorgaans prima bereikbaar en jij zit gekluisterd aan een laptop?
Jij laat je dat zogenaamde probleem op je nek nemen en dus kom je er nooit meer uit, want zowel je management als je naaste collega's kennen je plichtsbesef kennelijk goed genoeg om er misbruik van te maken.

Tijd om die toko te verlaten, vacatures genoeg momenteel en je bent volgens mij een zeer capabele, loyale medewerkster. Kies voor jezelf, laat dat bedrijf de rambam krijgen.
Probeer eens te reageren op een vacature, al was het maar om daar weer een beetje in te komen en wie weet wat het oplevert. Niet geschoten is sowieso mis…
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2022 @ 08:04:33 #29
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206072956
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:55 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, maar dat laatste is dus niet zo. Dan komt het verhaal van MadMaster om de hoek. Ik word niet uitgesloten, maar moet het gewoon maar regelen. En dat laatste zie ik gewoon niet zitten.
lieve livelink probeer eens met je vuist op tafel te slaan, dit kán echt niet, je loopt al zo lang op je tenen, eens is het genoeg hè, dit gaat zo ten koste van jou of is het wachten totdat je met een burn out thuis zit? :*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 23 september 2022 @ 08:06:46 #30
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206072971
Vroeger (#omavertelt) kon ik onze telefoon bij afwezigheid doorzetten naar de telefonistes van onze holding. Een mailtje met mijn mobiele nummer voor echte calamiteiten erbij en het verzoek om terugbelafspraken te maken voor de rest. Werkte prima. Principieel zou je er nog wat van kunnen vinden dat ik daar mijn persoonlijke mobiel voor moest gebruiken, maar voor die paar telefoontjes doe ik niet moeilijk (hoewel wij twee ook als enige geen telefoonvergoeding of mobiel van de zaak hebben gekregen; de rest mocht daaruit kiezen).

Maar die route is nu afgesloten jammer genoeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 23 september 2022 @ 08:09:46 #31
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206072986
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dit is m.i. de kern van het verhaal.
De halve wereld werkt al 2 jaar mobiel, is doorgaans prima bereikbaar en jij zit gekluisterd aan een laptop?
Jij laat je dat zogenaamde probleem op je nek nemen en dus kom je er nooit meer uit, want zowel je management als je naaste collega's kennen je plichtsbesef kennelijk goed genoeg om er misbruik van te maken.

Tijd om die toko te verlaten, vacatures genoeg momenteel en je bent volgens mij een zeer capabele, loyale medewerkster. Kies voor jezelf, laat dat bedrijf de rambam krijgen.
Probeer eens te reageren op een vacature, al was het maar om daar weer een beetje in te komen en wie weet wat het oplevert. Niet geschoten is sowieso mis…
Heb laatst een ex-collega een berichtje gestuurd over mogelijkheden die hij wellicht zag. Hij reageerde dat hij dit een zeer interessante vraag vond, in meerdere opzichten en dat ik het even warm moest houden totdat hij er op terug kwam. Zeer cryptisch, maar hoopgevend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2022 @ 08:15:03 #32
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206073012
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:09 schreef livelink het volgende:

[..]
Heb laatst een ex-collega een berichtje gestuurd over mogelijkheden die hij wellicht zag. Hij reageerde dat hij dit een zeer interessante vraag vond, in meerdere opzichten en dat ik het even warm moest houden totdat hij er op terug kwam. Zeer cryptisch, maar hoopgevend.
warmhouden dan! wie weet komt er iets moois uit :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206073032
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:09 schreef livelink het volgende:

[..]
Heb laatst een ex-collega een berichtje gestuurd over mogelijkheden die hij wellicht zag. Hij reageerde dat hij dit een zeer interessante vraag vond, in meerdere opzichten en dat ik het even warm moest houden totdat hij er op terug kwam. Zeer cryptisch, maar hoopgevend.
ddm en ik gunnen je echt zoveel beter!
Zoals het nu gaat gaat het en koste van jou , en dat kan en mag niet de bedoeling zijn :*
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 23 september 2022 @ 08:47:31 #34
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206073230
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:06 schreef livelink het volgende:
Vroeger (#omavertelt) kon ik onze telefoon bij afwezigheid doorzetten naar de telefonistes van onze holding. Een mailtje met mijn mobiele nummer voor echte calamiteiten erbij en het verzoek om terugbelafspraken te maken voor de rest. Werkte prima. Principieel zou je er nog wat van kunnen vinden dat ik daar mijn persoonlijke mobiel voor moest gebruiken, maar voor die paar telefoontjes doe ik niet moeilijk (hoewel wij twee ook als enige geen telefoonvergoeding of mobiel van de zaak hebben gekregen; de rest mocht daaruit kiezen).

Maar die route is nu afgesloten jammer genoeg.
Een bedrijf dat geen reet geeft om het welzijn van z'n medewerkers, is niets waard.
Mw. MM kreeg bij een werkgever (waar ze uiteindelijk niet zo lang heeft gezeten...) ook geen mobiele telefoon van de zaak, maar moest ook die van haarzelf gebruiken.
Ik heb haar dat verboden...
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:09 schreef livelink het volgende:

[..]
Heb laatst een ex-collega een berichtje gestuurd over mogelijkheden die hij wellicht zag. Hij reageerde dat hij dit een zeer interessante vraag vond, in meerdere opzichten en dat ik het even warm moest houden totdat hij er op terug kwam. Zeer cryptisch, maar hoopgevend.
Heel hoopgevend, maar ik zou er niet op wachten.
Je moet jezelf zichtbaar maken en niet wachten op een ander die misschien wat voor je doet.
Mw. MM krijgt nu bijna wekelijks aanbiedingen voor een andere job, omdat ze in het verleden met heel veel mensen in allerlei branches heeft samengewerkt en die weten hoe ze haar werk doet en wat ze kan.
Niet dat ze zit te wachten op een nieuwe werkgever, maar dat is wel iets dat ze zelf heeft weten te creëren, zonder dat ze er iets extra voor heeft hoeven doen.

Nu hou ik er over op, ik wil je namelijk niet krenken of zo, integendeel.
Ik hoop alleen dat je niet nog meer redenen verzint om zelf geen actie te ondernemen... :*
pi_206073394
Ik had Symph ook verboden z’n eigen mobiele telefoon en onze vaste lijn te gebruiken, maar hij luistert minder goed dan mw MM.
Zijn leidinggevende heeft nu sinds deze week eindelijk een zakelijk nummer, zo ver zijn ze eindelijk, ze werkt er ook pas drie jaar. Symph mocht maar 1 scherm voor thuis bestellen, ook zoiets achterlijks, echt alles is op eigen kosten. Ik mag er van Symph niet over zeuren want ‘het is nou eenmaal zo’
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2022 @ 10:15:55 #36
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206073924
Is het dan n principe kwestie want die extra telefoonkosten zullen het toch niet zijn. En bellen via whats app is gratis ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:18:09 #37
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206073943
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:15 schreef just me het volgende:
Is het dan n principe kwestie want die extra telefoonkosten zullen het toch niet zijn.
Uiteraard is het een principe kwestie, waarom zou je je privé telefoonnummer moeten delen voor zakelijke aangelegenheden?
pi_206074134
Nu heeft Symph nog het geluk dat omdat hij op een school werkt de vakanties voor iedereen tegelijk zijn, dus in vakanties kan hij wel zijn telefoon prive aan hebben. Maar het is achterlijk dat als zijn telefoon aan staat op een vrije dag omdat we een afspraak bij het huis hebben dat hij dan dus regelmatig door iemand van z’n werk gebeld wordt. Waaronder door 1 iemand die by default altijd het mobiele nummer belt ipv via teams of het algemene nummer, ik heb al tig keer gezegd dat hij moet zorgen dat die persoon dat nummer verwijdert.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2022 @ 11:47:43 #39
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206074905
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:18 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Uiteraard is het een principe kwestie, waarom zou je je privé telefoonnummer moeten delen voor zakelijke aangelegenheden?
telefoonnummer delen is wat anders :Y
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu heeft Symph nog het geluk dat omdat hij op een school werkt de vakanties voor iedereen tegelijk zijn, dus in vakanties kan hij wel zijn telefoon prive aan hebben. Maar het is achterlijk dat als zijn telefoon aan staat op een vrije dag omdat we een afspraak bij het huis hebben dat hij dan dus regelmatig door iemand van z’n werk gebeld wordt. Waaronder door 1 iemand die by default altijd het mobiele nummer belt ipv via teams of het algemene nummer, ik heb al tig keer gezegd dat hij moet zorgen dat die persoon dat nummer verwijdert.
Symph kan ook die persoon blokkeren toch? opgelost *)

Mijn vader moest altijd bereikbaar zijn, ik ben dus niet anders gewend en in die tijd waren er nog geen mobiele telefoons. dus mocht de huistelefoon ook niet te lang gebruikt worden door ons kinderen.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:01:33 #40
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206075076
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:47 schreef just me het volgende:

[..]
telefoonnummer delen is wat anders :Y
Op het moment dat je je privé telefoon(nummer) moet gebruiken is dat een automatisch gevolg.
Zakelijk en privé hou ik strikt gescheiden, dat ik daarvoor met 2 telefoons moet zeulen (of 1 met dual SIM-kaart optie) is dan mijn keuze...
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2022 @ 12:03:04 #41
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206075089
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:01 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Op het moment dat je je privé telefoon(nummer) moet gebruiken is dat een automatisch gevolg.
Zakelijk en privé hou ik strikt gescheiden, dat ik daarvoor met 2 telefoons moet zeulen (of 1 met dual SIM-kaart optie) is dan mijn keuze...
Jep dat heeft Merel ook, 1 telefoon met dual SIM.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:06:49 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206075126
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:03 schreef just me het volgende:

[..]
Jep dat heeft Merel ook, 1 telefoon met dual SIM.
Het nadeel daarvan is dat je daarop dus ook buiten werktijd zakelijke telefoontjes kan ontvangen en de verleiding kan ontstaan om toch op te nemen.
Buiten werktijden heb ik mijn werktelefoon daarom niet bij me en staat die zelfs geblokkeerd voor inkomende oproepen...
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2022 @ 12:07:24 #43
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206075131
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Het nadeel daarvan is dat je daarop dus ook buiten werktijd zakelijke telefoontjes kan ontvangen en de verleiding kan ontstaan om toch op te nemen.
Buiten werktijden heb ik mijn werktelefoon daarom niet bij me en staat die zelfs geblokkeerd voor inkomende oproepen...
^O^
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206075413
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Het nadeel daarvan is dat je daarop dus ook buiten werktijd zakelijke telefoontjes kan ontvangen en de verleiding kan ontstaan om toch op te nemen.
Buiten werktijden heb ik mijn werktelefoon daarom niet bij me en staat die zelfs geblokkeerd voor inkomende oproepen...
Zo moet het ook
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 14:55:09 #45
45833 crew  Fogel
pi_206076745
Kennen jullie de Noorse eenmans’band’ VIKING_DEATH_TRAP.EXE (ja, in hoofdletters) al?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_206076941
Goedemiddag :W

Weekend *O*
pi_206077039
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:18 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag :W

Weekend *O*
Heerlijk. Heb je nog plannen of wordt het gewoon uitrusten en bijkomen van de werkweek?
pi_206077080
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:28 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Heerlijk. Heb je nog plannen of wordt het gewoon uitrusten en bijkomen van de werkweek?
Vooral dat laatste, sinds dinsdag z'n beetje elke dag wel meerdere uren stevige hoofdpijn gehad.
Voel me dan ook wel een beetje gammel. (Niet dat iets nieuws is :') )

[ Bericht 0% gewijzigd door anotherRandomdude op 23-09-2022 15:33:10 (spelling) ]
pi_206077087
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:32 schreef anotherRandomdude het volgende:

[..]
Vooral dat laatste, sinds dinsdag z'n beetje elke dag wel meerdere uren stevige hoofdpijn gehad.
Voel me dan ook wel een beetje gammel. (Niet dat iets nieuws is :') )
Herkenbaar :*
  vrijdag 23 september 2022 @ 15:49:16 #50
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206077238
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:55 schreef Fogel het volgende:
Kennen jullie de Noorse eenmans’band’ VIKING_DEATH_TRAP.EXE (ja, in hoofdletters) al?
NEE (ook in hoofdletters dan maar), die ken ik niet...
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2022 @ 17:33:09 #51
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206078196
Oké ik ben er klaar mee, het is gewoon tijd voor boerenkool en worst :Y)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206078289
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:33 schreef just me het volgende:
Oké ik ben er klaar mee, het is gewoon tijd voor boerenkool en worst :Y)
Ik vond het vorige week ook tijd voor warme chocomel met rum en slagroom
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2022 @ 17:55:50 #53
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206078424
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik vond het vorige week ook tijd voor warme chocomel met rum en slagroom
:lijstje: komt op mijn boodschappenlijstje
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206078452
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:33 schreef just me het volgende:
Oké ik ben er klaar mee, het is gewoon tijd voor boerenkool en worst :Y)
:Y

Het is snertweer O+
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2022 @ 17:59:19 #55
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206078465
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:58 schreef Symphonic het volgende:

[..]
:Y

Het is snertweer O+
Ooh dat is ook lekker :Y)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 23 september 2022 @ 18:08:59 #56
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206078548
Het is pisweer, maar we gaan er zo op uit naar Carré.
Eens kijken of het wat is, de voorstelling 'Oscar' met ballet, circus en Blaudzun.
En nee, het was niet mijn idee… :P
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2022 @ 18:12:26 #57
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206078580
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Het is pisweer, maar we gaan er zo op uit naar Carré.
Eens kijken of het wat is, de voorstelling 'Oscar' met ballet, circus en Blaudzun.
En nee, het was niet mijn idee… :P
toch veel plezier :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 23 september 2022 @ 18:32:53 #58
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206078766
Wij hebben vanavond een buurtfeest. Wij hebben nog zo'n gasverwarmer staan en hebben daar net een nieuwe fles gas voor gekocht. Duur feestje ;)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206078849
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Het is pisweer, maar we gaan er zo op uit naar Carré.
Eens kijken of het wat is, de voorstelling 'Oscar' met ballet, circus en Blaudzun.
En nee, het was niet mijn idee… :P
Ik heb gehoord dat het geweldig is, maar of het wat voor mij zou zijn betwijfel ik, ik kan die aanstellerige Blaudzun niet uitstaan
pi_206078857
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 18:32 schreef livelink het volgende:
Wij hebben vanavond een buurtfeest. Wij hebben nog zo'n gasverwarmer staan en hebben daar net een nieuwe fles gas voor gekocht. Duur feestje ;)
Lekker knus bij elkaar met de buurt, glühwein drinken, marshmallows roosteren…
  vrijdag 23 september 2022 @ 18:49:01 #61
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206078924
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Lekker knus bij elkaar met de buurt, glühwein drinken, marshmallows roosteren…
Tja, we gaan het meemaken. Iedereen moest zijn eigen eten en drinken meenemen. Wij hebben een krat bier, een fles wijn, een gasfles en wat hapjes gedoneerd. Ik vind het wel goed zo.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:37:41 #62
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206079461
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik heb gehoord dat het geweldig is, maar of het wat voor mij zou zijn betwijfel ik, ik kan die aanstellerige Blaudzun niet uitstaan
Het is in ieder geval feest in de tent...
pi_206081455
Al sinds zondagavond hebben we bijna elke avond laat last van harde muziek, ik dacht dat het bij de nieuwe buren vandaan kwam, maar nu hoorde ik het weer en ging ik buiten luisteren.en vanavond blijkt het dus een evenement een paar kilometer verderop te zijn. Vanavond stopt het gelukkig om 23.15, maar morgen pas om 0.30, dus dat wordt oordoppen opzoeken voor morgen.
  vrijdag 23 september 2022 @ 23:37:12 #64
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206082107
Ik was zeer sceptisch, maar het was een grandioze non-stop show die geen seconde verveelde...

Voor just me en Rafeiro nog wat plaatjes van hun favoriete voorwerp:



pi_206082342
Helaas ben ik deze week niet aan een uitzending toegekomen; morgen ook niet. Het is een week met veel verplichtingen en dingen die anders dan anders lopen. Morgenavond ben ik aanvankelijk niet thuis; misschien pak ik later op de avond nog een stukje Melting mee. Ik hoop na het weekend (wsl. maandag of dinsdag) weer een uitzending te kunnen doen.
  zaterdag 24 september 2022 @ 00:24:33 #66
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206082438
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik was zeer sceptisch, maar het was een grandioze non-stop show die geen seconde verveelde...

Voor just me en Rafeiro nog wat plaatjes van hun favoriete voorwerp:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 24 september 2022 @ 00:25:34 #67
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206082443
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:07 schreef DJ11 het volgende:
Helaas ben ik deze week niet aan een uitzending toegekomen; morgen ook niet. Het is een week met veel verplichtingen en dingen die anders dan anders lopen. Morgenavond ben ik aanvankelijk niet thuis; misschien pak ik later op de avond nog een stukje Melting mee. Ik hoop na het weekend (wsl. maandag of dinsdag) weer een uitzending te kunnen doen.
Succes met de verplichtingen en misschien tot morgen (of eigenlijk tot vanavond)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206083025
:O :O :O
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206083118
Goedemorgen
You sound reasonable...Time to up my medication.
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 08:01:19 #70
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206083177
c_/ goedemorgen c_/

@Rafeiro toch lief hè dat Mad aan ons gedacht heeft :Y
Hoe is het met je, kun/wil je een update geven?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206083522
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik was zeer sceptisch, maar het was een grandioze non-stop show die geen seconde verveelde...

Voor just me en Rafeiro nog wat plaatjes van hun favoriete voorwerp:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit, mooi dat het echt leuk was.

DJ11, je kunt maar 1 ding tegelijk
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 09:05:03 #72
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206083663
Zo nog even golfen, voorbereiding op de grote finale morgen *)

Vandaag ook reünie van mijn werk, ben benieuwd...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206083693
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:05 schreef just me het volgende:
Zo nog even golfen, voorbereiding op de grote finale morgen *)

Vandaag ook reünie van mijn werk, ben benieuwd...
Je hebt het er maar druk mee :D

Fijne dag :)
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 09:10:14 #74
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206083718
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:08 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Je hebt het er maar druk mee :D

Fijne dag :)
Golfen ging vorige week niet door ivm de regen, volgend weekend zou ik niet kunnen hè dus het moet gewoon morgen, de dood of de gladiolen ^p^

Reünie voor personeel is vanaf 13.00 uur, oudleerlingen komen vanaf 14.00 uur. Ik moest 7,50 betalen voor de hapjes en de drankjes, voor school een mooie bron van inkomsten ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 24 september 2022 @ 09:17:43 #75
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206083816
Goedemorgen! c_/
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 08:55 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Ziet er tof uit, mooi dat het echt leuk was.
Een vol Carré is eigenlijk altijd wel een feestje…


Vandaag weer een ouderwetse whisky proeverij in Utrecht, waar we 8 flessen Grain Whisky uit de jaren '60 en '70 open gaan trekken.

Ik neem twee 43 jaar oude whisky's mee die op dezelfde dag gedestilleerd zijn (05.07.1973) én op dezelfde dag gebotteld zijn (15.09.2016), maar afkomstig zijn uit 2 verschillende vaten (nrs. 1300000024 en 1300000034). Het verschil in alcohol is 0,1 procent (52,2% vs. 52,3%).
Eens kijken wat het verschil is… :P
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 10:30:46 #76
45833 crew  Fogel
pi_206084239
Mogguh!


Succes met alle dingen die moeten en ‘moeten’ gedaan worden vandaag :)

Ik doe vandaag rustigaan, even naar Zweden karren zometeen, bij Systembolaget een paar dingen meeplukken. Wat dat gaat worden komen we daar wel achter.
Caprisonne ook bijvullen 4 voor de prijs van 1 hier…

Kreeg net een opmerking van mijn vriendin dat ik een aantal blauwe plekken heb op mijn rug :’) zal vast van het raften komen.

Einde dienstbericht.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_206085098
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 10:30 schreef Fogel het volgende:
Mogguh!

Succes met alle dingen die moeten en ‘moeten’ gedaan worden vandaag :)

Ik doe vandaag rustigaan, even naar Zweden karren zometeen, bij Systembolaget een paar dingen meeplukken. Wat dat gaat worden komen we daar wel achter.
Caprisonne ook bijvullen 4 voor de prijs van 1 hier…

Kreeg net een opmerking van mijn vriendin dat ik een aantal blauwe plekken heb op mijn rug :’) zal vast van het raften komen.

Einde dienstbericht.
Of ze heeft je mishandeld. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206085378
Goedemiddag :W
pi_206085520
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 12:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag :W
Goedemiddag. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206085540
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:17 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen! c_/
[..]
Een vol Carré is eigenlijk altijd wel een feestje…
[ afbeelding ]

Vandaag weer een ouderwetse whisky proeverij in Utrecht, waar we 8 flessen Grain Whisky uit de jaren '60 en '70 open gaan trekken.

Ik neem twee 43 jaar oude whisky's mee die op dezelfde dag gedestilleerd zijn (05.07.1973) én op dezelfde dag gebotteld zijn (15.09.2016), maar afkomstig zijn uit 2 verschillende vaten (nrs. 1300000024 en 1300000034). Het verschil in alcohol is 0,1 procent (52,2% vs. 52,3%).
Eens kijken wat het verschil is… :P
Dat is wel gaaf. Je proeft dus echt de eigenschappen van het vat
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 24 september 2022 @ 13:17:10 #81
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206085664
Goedemiddag allemaal. Veel plezier met alles wat op het programma staat. Hier staat even niks op het programma, behalve dan huis schoonmaken/opruimen en zo en hopelijk nog een wandeling als het droog wordt.

Met mijn vader gaat het weer wat beter. Hij ligt niet meer de hele dag op bed en is zelfs nu met mijn zus naar een restaurant om te lunchen. Ook mentaal gaat het weer wat beter.

En ik heb net een zelfgebakken cake gehad van mijn buurmeisje voor burendag O+ :Y)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206085709
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:17 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag allemaal. Veel plezier met alles wat op het programma staat. Hier staat even niks op het programma, behalve dan huis schoonmaken/opruimen en zo en hopelijk nog een wandeling als het droog wordt.

Met mijn vader gaat het weer wat beter. Hij ligt niet meer de hele dag op bed en is zelfs nu met mijn zus naar een restaurant om te lunchen. Ook mentaal gaat het weer wat beter.

En ik heb net een zelfgebakken cake gehad van mijn buurmeisje voor burendag O+ :Y)
Klinkt als een goede dag. Ik ga in de nieuwe buurt eens kijken of ik voor volgend jaar met burendag iets kan organiseren en dan vooral ook iemand vinden die dat samen wil oppakken
pi_206085718
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:17 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag allemaal. Veel plezier met alles wat op het programma staat. Hier staat even niks op het programma, behalve dan huis schoonmaken/opruimen en zo en hopelijk nog een wandeling als het droog wordt.

Met mijn vader gaat het weer wat beter. Hij ligt niet meer de hele dag op bed en is zelfs nu met mijn zus naar een restaurant om te lunchen. Ook mentaal gaat het weer wat beter.

En ik heb net een zelfgebakken cake gehad van mijn buurmeisje voor burendag O+ :Y)
Goed om te horen dat het beter gaat met je vader.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 24 september 2022 @ 13:51:34 #84
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206085992
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Klinkt als een goede dag. Ik ga in de nieuwe buurt eens kijken of ik voor volgend jaar met burendag iets kan organiseren en dan vooral ook iemand vinden die dat samen wil oppakken
Ik ben blij dat ik het niet hoefde te organiseren. Mijn man heeft wel geholpen daarmee. Is vanochtend vroeg ook daar naartoe gegaan om te helpen opruimen en zo. Maar het is een goede manier om je buurt wat beter te leren kennen. Onze straat loopt heel raar en omvat allerlei verschillende pleintjes. Iedereen van ons pleintje ken ik wel, maar van de andere pleintjes bijna niemand. Dus we liepen ook allemaal met naamkaartjes op. Mijn zoon wilde eerst absoluut niet mee, maar er liep wat jeugd van zijn leeftijd, dus hij is ook gekomen en vond het ook uiteindelijk wel gezellig.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206087005
Vroeger met mijn ouders woonden we altijd wel ergens waar er minimaal 1 keer per jaar een straatbbq werd georganiseerd, van kleinschalig op ons pleintje voor de deur tot groot met tenten en entertainment op een stuk grasland. Dat laatste was de eerste keer wel memorabel vanwege dronken buurman die met een dronken buurvrouw bleek te hebben gezoend.
Ik zag net toen we terug kwamen dat hier verderop in de straat iets kleinschaligs was georganiseerd door 2 buren met eigen oprit en op de parkeerplaats er tegenover een springkussen.
We waren even voor voortuininspiratie een rondje gaan lopen in een van de vele nieuwbouwwijken in de regio, die op de route tussen 2 kringloopwinkels ligt, en daar zagen we ook meerdere partytenten enzo
pi_206088417
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 08:01 schreef just me het volgende:
c_/ goedemorgen c_/

@:Rafeiro toch lief hè dat Mad aan ons gedacht heeft :Y
Hoe is het met je, kun/wil je een update geven?
Dat was zeker lief :D

Gaat hier wel goed hier verder.

SPOILER: update verhaaltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_206089684
Bier? Check.
Brie? Check.
Filet Americain? Check.
DJ? -O-

Edit, ik ben dus te vroeg |:)
pi_206089728
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 20:49 schreef Rataplan79 het volgende:
Bier? Check.
Brie? Check.
Filet Americain? Check.
DJ? -O-

Edit, ik ben dus te vroeg |:)
_O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206089783
:7
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206089793
quote:
Welkom Bos. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206089798
w/ w/
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206089800
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:00 schreef Symphonic het volgende:
w/ w/
Welkom beide. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206089820
Net weer een leuke handbalwedstrijd gezien.
Niet zo spectaculair als vorige week, maar wel vermakelijk
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206089828
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Net weer een leuke handbalwedstrijd gezien.
Niet zo spectaculair als vorige week, maar wel vermakelijk
En je favoriete team heeft gewonnen?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 21:03:22 #95
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206089839
w/ goedenavond
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206089849
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:03 schreef just me het volgende:
w/ goedenavond
Welkom just me. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206089853
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206089866
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:02 schreef Melting het volgende:

[..]
En je favoriete team heeft gewonnen?
Zoals verwacht :Y

Er zijn twee teams die ik volg. De ene draaide de afgelopen jaren mee in de top, maar door het stoppen en transfers van een aantal bepalende speelster is daar het bad leeggelopen, en het duurt wel even voor dat weer vol is… Bij het andere team precies andersom. Voorgaande jaren best matig en nu koploper met leuk spel (andere trainer die de boel aan de praat heeft gekregen)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206089873
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:03 schreef just me het volgende:
w/ goedenavond
Ola :)

Leuke reunie gehad?
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206089878
Is dit Patricia Paay?
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206089882
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Is dit Patricia Paay?
Dit is. :Y

Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 21:07:41 #102
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206089890
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Ola :)

Leuke reunie gehad?
was leuk om de oud-collega's even te zien, maar na 1,5 uur vond ik het weer mooi geweest en ben ik lekker naar huis gegaan :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206089900
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:07 schreef just me het volgende:

[..]
was leuk om de oud-collega's even te zien, maar na 1,5 uur vond ik het weer mooi geweest en ben ik lekker naar huis gegaan :)
Je bent netjes even geweest. Dus je hebt je plicht vervuld. ;)
Nu in alle rust voorbereiden op morgen.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 21:09:12 #104
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206089909
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:08 schreef Melting het volgende:

[..]
Je bent netjes even geweest. Dus je hebt je plicht vervuld. ;)
Nu in alle rust voorbereiden op morgen.
Vanochtend wel lekker gespeeld dus dat geeft de burger moed voor morgen :) Of een goede generale geeft een slecht resultaat, ik zie wel 8-)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 21:09:32 #105
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206089911
*O* *O* *O*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206089915
BeeGees -spicks and specks
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206089920
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:09 schreef just me het volgende:

[..]
Vanochtend wel lekker gespeeld dus dat geeft de burger moed voor morgen :) Of een goede generale geeft een slecht resultaat, ik zie wel 8-)
Als je maar lol hebt. En morgen is het droog, geloof ik. :)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206089921
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
BeeGees -spicks adn specks
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206089925
*O* *O* *O* spicks and Speks *O*
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206089939
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:07 schreef just me het volgende:

[..]
was leuk om de oud-collega's even te zien, maar na 1,5 uur vond ik het weer mooi geweest en ben ik lekker naar huis gegaan :)
^O^
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206089941
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:09 schreef Melting het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Is die 4de op de foto Andy?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206089951
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Is die 4de op de foto Andy?
Ik heb geen idee.
Misschien dat Symph/Ddm dat weet?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206089999
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:11 schreef Melting het volgende:

[..]
Ik heb geen idee.
Misschien dat Symph/Ddm dat weet?
Nope, da’s een toenmalig lid, ik moet ff opzoeken hoe hij ook alweer heet
pi_206090005
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090022
Clif Richard
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206090023
Drummer Colin Petersen was het bij de Bee Gees
pi_206090028
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Clif Richard
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090048
Talking Heads
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206090053
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Talking Heads
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090057
Talking Heads - Slippery People
pi_206090061
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:19 schreef Rataplan79 het volgende:
Talking Heads - Slippery People
Klopt. :Y

En welkom terug. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090072
Was er al, maar druk met andere zaken :)
pi_206090082
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:20 schreef Rataplan79 het volgende:
Was er al, maar druk met andere zaken :)
Oei... en dat op zaterdag avond. Dan moet je eigenlijk jezelf niet te druk maken. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090095
Tomorrow People _ Ziggy Marley
pi_206090104
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:22 schreef Rataplan79 het volgende:
Tomorrow People _ Ziggy Marley
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090115
De plaat hierna had ik klaar staan voor afgelopen donderdag, maar jullie horen zo wel waarom ik deze bewaard heb voor vandaag.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090135
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:24 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna had ik klaar staan voor afgelopen donderdag, maar jullie horen zo wel waarom ik deze bewaard heb voor vandaag.
Ik vergeet donderdag altijd te luisteren :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 21:25:49 #128
45833 crew  Fogel
pi_206090142
2 luisteraars erbij *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_206090150
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:25 schreef Fogel het volgende:
2 luisteraars erbij *G*
Welkom Fogel en vriendin. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090154
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik vergeet donderdag altijd te luisteren :@ :@
-O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090155
De zoon van Marco Bakker
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090159
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
De zoon van Marco Bakker
:D

Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 21:27:16 #133
45833 crew  Fogel
pi_206090165
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:26 schreef Melting het volgende:

[..]
Welkom Fogel en vriendin. :W
Wie zegt dat de +1 mijn vriendin is? O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_206090170
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:27 schreef Fogel het volgende:

[..]
Wie zegt dat de +1 mijn vriendin is? O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja.... kon ook je partner zijn. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090183
Ik moet echt wennen aan Fogels nieuwe UI
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090186
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet echt wennen aan Fogels nieuwe UI
Maar hij is wel in zijn sas. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 21:29:48 #137
45833 crew  Fogel
pi_206090200
Je bent de zondag vergeten joh!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_206090205
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:29 schreef Fogel het volgende:
Je bent de zondag vergeten joh!
Tijd gaat snel. :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090206
Mamas and papas - Monday monday
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090209
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mamas and papas - Monday monday
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 21:31:04 #141
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206090215
Ik kon mijn bril niet vinden en die heb ik echt nodig morgen... nergens te vinden totdat ik erop ging staan, lag die op het vloerkleed 8)7
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206090216
Ik zag laatst een foto van Michelle Phillips. Mijn god, die is echt lelijk oud geworden..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090226
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:31 schreef just me het volgende:
Ik kon mijn bril niet vinden en die heb ik echt nodig morgen... nergens te vinden totdat ik erop ging staan, lag die op het vloerkleed 8)7
:o

Heb je nu morgen geen bril? -O-
Of is deze nog heel?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090228
Dat ze er bij pasten bij Mama Cass in dat bad
pi_206090231
Ingeschakeld :W
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 21:32:07 #146
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206090232
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:31 schreef Melting het volgende:

[..]
:o

Heb je nu morgen geen bril? -O-
Of is deze nog heel?
zacht vloerkleed hè
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206090236
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Michelle Phillips
Hier was ze wel heel knap:

Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090238
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:32 schreef ok01 het volgende:
Ingeschakeld :W
Welkom ok01. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090239
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat ze er bij pasten bij Mama Cass in dat bad
Is zij die middelste?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090240
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:32 schreef Melting het volgende:

[..]
Hier was ze wel heel knap:

[ afbeelding ]
Zeker
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 21:33:15 #151
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206090245
^p^ ^p^ ^p^ ^p^
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206090247
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:33 schreef just me het volgende:
^p^ ^p^ ^p^ ^p^
:o
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090255
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:33 schreef just me het volgende:
^p^ ^p^ ^p^ ^p^
:D
pi_206090260
:wtf:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090273
quote:
Zo lastig? ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 21:35:49 #156
45833 crew  Fogel
pi_206090279
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:33 schreef just me het volgende:
^p^ ^p^ ^p^ ^p^
Ga je lekker?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_206090284
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:35 schreef Melting het volgende:

[..]
Zo lastig? ;)
Vind het wel een integrerend nummer
pi_206090286
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:35 schreef Melting het volgende:

[..]
Zo lastig? ;)
Ja, al zal ik de band echt wel kennen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090292
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, al zal ik de band echt wel kennen
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090300
Procol Harum - Grand Hotel
pi_206090302
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:36 schreef ok01 het volgende:
Procol Harum - Grand Hotel
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 21:37:18 #162
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206090310
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:35 schreef Fogel het volgende:

[..]
Ga je lekker?
ja, dat mag 1x per show :P
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206090327
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:37 schreef just me het volgende:

[..]
ja, dat mag 1x per show :P
Bij deze dan
^p^ ^p^ ^p^ ^p^
pi_206090332
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:37 schreef just me het volgende:

[..]
ja, dat mag 1x per show :P
_O-

Dan heb ik nu dus vrij spel? O-)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090335
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:38 schreef ok01 het volgende:

[..]
Bij deze dan
^p^ ^p^ ^p^ ^p^
:o
Wat doe jij nou?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090337
Zo mooi dit O+ O+
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206090354
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:38 schreef Symphonic het volgende:
Zo mooi dit O+ O+
Vergeten plaat dit.
Iedereen kent Whiter shade of pale wel.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090366
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:36 schreef Melting het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zou ik nooit opgekomen zijn tbh :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090368
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:39 schreef Melting het volgende:

[..]
Vergeten plaat dit.
Iedereen kent Whiter shade of pale wel.
Wij zetten nog wel eens een cd van ze aan
pi_206090375
Cypress Hill Insane in the brain *O* *O* *O*
pi_206090376
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:39 schreef Melting het volgende:

[..]
Vergeten plaat dit.
Iedereen kent Whiter shade of pale wel.
Dat is ook,orachtig, maar hun andere nummers ook homburg, salty dog
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206090382
Insane in the brain
pi_206090383
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:41 schreef ok01 het volgende:
Cypress Hill Insane in the brain *O* *O* *O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 24 september 2022 @ 21:43:47 #174
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206090414
:W
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206090419
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
:W
Welkom livelink. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090426
RHCP - Otherside O+
pi_206090427
O+ O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090429
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:44 schreef ok01 het volgende:
RHCP - Otherside O+
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 21:44:53 #179
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206090434
O+
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206090438
Was echt geweldig om de Peppers live te zien dit jaar O+
pi_206090464
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:45 schreef ok01 het volgende:
Was echt geweldig om de Peppers live te zien dit jaar O+
Waar heb je ze gezien?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 21:47:12 #182
45833 crew  Fogel
pi_206090468
No, I am your father…
Die vibe kreeg ik een paar uur geleden toen ik dit zag:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_206090474
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:46 schreef Melting het volgende:

[..]
Waar heb je ze gezien?
Goffertpark
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 21:47:52 #184
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206090482
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:47 schreef Fogel het volgende:
No, I am your father…
Die vibe kreeg ik een paar uur geleden toen ik dit zag:
[ afbeelding ]
dark :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206090485
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:47 schreef Fogel het volgende:
No, I am your father…
Die vibe kreeg ik een paar uur geleden toen ik dit zag:
[ afbeelding ]
:D

Ik zie het!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090510
Niemand die deze herkent? :o
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090520
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 21:51:33 #188
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206090524
*O* *O*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206090531
Linda Ronstadt - Its so easy
pi_206090533
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:51 schreef just me het volgende:
*O* *O*
Moet jij morgen ook maar denken..... het is zo makkelijk! :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090535
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:51 schreef ok01 het volgende:
Linda Ronstadt - Its so easy
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090539
Linda Ronstadt It’s so easy
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206090579
Ik vind het origineel van The Supremes beter
pi_206090588
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:55 schreef ok01 het volgende:
Ik vind het origineel van The Supremes beter
Dit zijn volgens de tag wel de zuurpruimen. :Y

Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090594
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:56 schreef Melting het volgende:

[..]
Dit zijn volgens de tag wel de zuurpruimen. :Y

[ afbeelding ]
Oh :@
Wel een modernere versie dan
pi_206090605
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:56 schreef Melting het volgende:

[..]
Dit zijn volgens de tag wel de zuurpruimen. :Y

[ afbeelding ]
Ik ben allergisch voor Ross
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206090612
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:57 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Ik ben allergisch voor Ross
Dit is geen Ross. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090630
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:58 schreef Melting het volgende:

[..]
Dit is geen Ross. :P
Zo'n vermoeden had ik al
pi_206090632
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:59 schreef ok01 het volgende:

[..]
Zo'n vermoeden had ik al
:D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090635
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090664
stevie wonder - yester-me, yester-you, yesterday
pi_206090672
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 21:58 schreef Melting het volgende:

[..]
Dit is geen Ross. :P
Die bultjes trekken ook niet direct weg
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206090693
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:02 schreef ok01 het volgende:
stevie wonder - yester-me, yester-you, yesterday
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090726
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090735
Ik werd agressief van dat nummer, het jengelde nog meer dan Osaka
pi_206090739
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik werd agressief van dat nummer, het jengelde nog meer dan Osaka
:D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090743
Sandra en Andres?
pi_206090749
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Sandra en Andres?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090767
Ik zit overigens nu aan deze:



Weer een goede keuze. :9
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090781
Moody Blues - Question
  zaterdag 24 september 2022 @ 22:11:59 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206090782
Moody Blues - Questionmark
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206090788
Moody BLues = Question
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 22:12:25 #213
45833 crew  Fogel
pi_206090789
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:10 schreef Melting het volgende:
Ik zit overigens nu aan deze:

[ afbeelding ]

Weer een goede keuze. :9
Proost!

Ik zit aan de wijn…
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_206090790
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:11 schreef ok01 het volgende:
Moody Blues - Question


quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:11 schreef livelink het volgende:
Moody Blues - Questionmark
Die mark duurde net 2 seconden te lang. :D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090794
Moody Blues *O* *O* *O* *O*
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206090795
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:10 schreef Melting het volgende:
Ik zit overigens nu aan deze:

[ afbeelding ]

Weer een goede keuze. :9
Proost B:)B
Ik hou het bij cola vanavond
pi_206090797
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090799
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:12 schreef Fogel het volgende:

[..]
Proost!

Ik zit aan de wijn…
Proost dan! ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 22:12:53 #219
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206090801
*O* *O* *O* *O*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 24 september 2022 @ 22:13:01 #220
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206090802
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:12 schreef Melting het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die mark duurde net 2 seconden te lang. :D
:P
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206090809
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:12 schreef just me het volgende:
*O* *O* *O* *O*
Fijne plaat. _O_
*O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090815
Stemplaat voor de top2000 hier
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090824
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stemplaat voor de top2000 hier
Uitstekende keuze O+
pi_206090844
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stemplaat voor de top2000 hier
Hier ook :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206090861
Tim Hardin - How can we hang on to a dream O+ O+
  zaterdag 24 september 2022 @ 22:17:40 #226
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206090865
Tim Harding - How can we hang on to a dream
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206090869
Dit is dan hier weer een stemplaat O+
pi_206090876
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:17 schreef ok01 het volgende:
Tim Hardin - How can we hang on to a dream O+ O+
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090879
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:17 schreef ok01 het volgende:
Dit is dan hier weer een stemplaat O+
Straks kom je stemmen te kort! :o
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090881
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:17 schreef ok01 het volgende:
Dit is dan hier weer een stemplaat O+
Bij mij niet :+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090883
Thee is op, ik ga richting bed, morgen beetje vroeg opstaan om nog wat van het wielrennen te zien, vandaag was het echt de moeite waard
pi_206090884
Dit ook niet overigens
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090887
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Thee is op, ik ga richting bed, morgen beetje vroeg opstaan om nog wat van het wielrennen te zien, vandaag was het echt de moeite waard
Slaap lekker. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090891
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:18 schreef Melting het volgende:

[..]
Straks kom je stemmen te kort! :o
Dat is helaas altijd een dingetje bij de Top 2000 :@
pi_206090898
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:19 schreef ok01 het volgende:

[..]
Dat is helaas altijd een dingetje bij de Top 2000 :@
:D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090899
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Bij mij niet :+
Maar jij compenseert het gelukkig met Moody Bues
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 22:20:25 #237
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206090900
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Thee is op, ik ga richting bed, morgen beetje vroeg opstaan om nog wat van het wielrennen te zien, vandaag was het echt de moeite waard
welterusten :z
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206090901
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Thee is op, ik ga richting bed, morgen beetje vroeg opstaan om nog wat van het wielrennen te zien, vandaag was het echt de moeite waard
Truste :W
pi_206090905
Four Tops - Bernadette
pi_206090906
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:20 schreef ok01 het volgende:
Four Tops - Bernadette
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090940
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090956
Little River Band - Forever Blue O+
pi_206090961
quote:
Ik dacht al aan Robin S maar dan aan Show me love..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090962
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:26 schreef ok01 het volgende:
Little River Band - Forever Blue O+
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090963
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:26 schreef ok01 het volgende:
Little River Band - Forever Blue O+
Is dit er ook 1 voor de top 2000? :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090968
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:27 schreef Melting het volgende:

[..]
Is dit er ook 1 voor de top 2000? :P
Komt wel dicht in de buurt
Prachtnummer O+
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 22:27:59 #247
45833 crew  Fogel
pi_206090970
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:27 schreef Melting het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit past wel als achtergrondmuziek bij fotos kijken van het raften eergister :+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_206090975
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:27 schreef ok01 het volgende:

[..]
Komt wel dicht in de buurt
Prachtnummer O+
Ik zal je helpen. Hierna een nummer waar je zeker niet op gaat stemmen. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090979
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:27 schreef Fogel het volgende:

[..]
Dit past wel als achtergrondmuziek bij fotos kijken van het raften eergister :+
Ook dolfijnen gezien?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090981
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:28 schreef Melting het volgende:

[..]
Ik zal je helpen. Hierna een nummer waar je zeker niet op gaat stemmen. :P
Ik wel?? :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206090983
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:28 schreef Melting het volgende:

[..]
Ik zal je helpen. Hierna een nummer waar je zeker niet op gaat stemmen. :P
Oh god
Ga ik misschien toch nog aan de alcohol vanavond
pi_206090990
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik wel?? :@
:N
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206090996
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:29 schreef ok01 het volgende:

[..]
Oh god
Ga ik misschien toch nog aan de alcohol vanavond
:D

Ik zeg doen!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091004
Ah nee ;(
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 22:31:03 #255
45833 crew  Fogel
pi_206091005
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:28 schreef Melting het volgende:

[..]
Ook dolfijnen gezien?
Nee, wel een ‘kongeørn’. En veel water :P

De totaalscore tussen de collegas: gebroken ribben en veel blauwe plekken. Het was een heerlijke chaos. O+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_206091008
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:29 schreef Melting het volgende:

[..]
:N
Nee inderdaad. Hier zal ik never nooit niet op stemmen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206091011
*O* *O* *O*
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206091016
Ik blijf alcoholloos vanavond. Zit wel aan "bier"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 22:32:17 #259
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206091020
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:31 schreef Fogel het volgende:

[..]
Nee, wel een ‘kongeørn’. En veel water :P

De totaalscore tussen de collegas: gebroken ribben en veel blauwe plekken. Het was een heerlijke chaos. O+
_O- _O-
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206091026
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:31 schreef Fogel het volgende:

[..]
Nee, wel een ‘kongeørn’. En veel water :P

De totaalscore tussen de collegas: gebroken ribben en veel blauwe plekken. Het was een heerlijke chaos. O+
Wat voor beest is dat dan? :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091029
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf alcoholloos vanavond. Zit wel aan "bier"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook lekker :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206091031
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:31 schreef ok01 het volgende:
Ah nee ;(
_O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091038
Ik was trouwens gisteren bij Theo Maassen

_O- _O_ _O-
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206091048
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was trouwens gisteren bij Theo Maassen

_O- _O_ _O-
:D Heel goed
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 22:33:56 #265
45833 crew  Fogel
pi_206091049
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:32 schreef Melting het volgende:

[..]
Wat voor beest is dat dan? :@
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_206091059
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was trouwens gisteren bij Theo Maassen

_O- _O_ _O-
Nieuwe show?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091062
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091066
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:34 schreef Melting het volgende:

[..]
Nieuwe show?
:Y

GNR - DONT CRY
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206091072
quote:
Ziet eruit als de Volendam versie van Elvis
pi_206091081
Wel Stemband - Maar niet dit nummer

Ik vind Estranged beterder
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206091086
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
:Y

GNR - DONT CRY
Die show ken ik nog niet van Theo inderdaad. :P

Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091093
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel Stemband - Maar niet dit nummer

Ik vind Estranged beterder
Die is ook prachtig O+
pi_206091096
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:34 schreef Melting het volgende:

[..]
Nieuwe show?
De Duitse versie is ook prachtig O+

Juin uit Eigen Tuin!
pi_206091101
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:35 schreef Melting het volgende:

[..]
Die show ken ik nog niet van Theo inderdaad. :P

[ afbeelding ]
_O-
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206091105
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:35 schreef Melting het volgende:

[..]
Die show ken ik nog niet van Theo inderdaad. :P

[ afbeelding ]
:D

De show heette onbekend terrein. Hoewel hij wel gewoon opdezelfde voet verder ging, met grappen over seks en maatschappijkritisch was
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206091168
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091171
Hierna een nummer speciaal voor @Fogel . :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091172
Lekker plaatje wel
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206091175
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:43 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer speciaal voor @:Fogel . :P
Bonnie st clair vlieg niet te hoog
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206091181
*O* *O* *O*
pi_206091183
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef ok01 het volgende:
*O* *O* *O*
Oeps.... sorry! :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091186
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:44 schreef ok01 het volgende:
*O* *O* *O*
Juin uit Eigen Tuin!
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 22:45:16 #283
45833 crew  Fogel
pi_206091195
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:43 schreef Melting het volgende:
Hierna een nummer speciaal voor @:Fogel . :P
Toch wel zondag?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_206091196
(SMall) Faces - Lazy SUnday Afternoon
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206091214
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:45 schreef Fogel het volgende:

[..]
Toch wel zondag?
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
(SMall) Faces - Lazy SUnday Afternoon
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091220
Sonny & Cher - I got you babe O+ O+
pi_206091222
Sonny and Cher - i Got You Babe *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 22:47:47 #288
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206091227
O+ O+
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206091228
Doet me altijd aan Groundhog Day denken deze O+
pi_206091235
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:47 schreef ok01 het volgende:
Doet me altijd aan Groundhog Day denken deze O+
Ik aan Beavis and Butthead
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206091244
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik aan Beavis and Butthead
Dat ook :D
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 22:48:49 #292
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206091246
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik aan Beavis and Butthead
ik aan toen ik jonger was 8-)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_206091249
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:47 schreef ok01 het volgende:
Sonny & Cher - I got you babe O+ O+
Dank je wel. O+

Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091251
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef just me het volgende:

[..]
ik aan toen ik jonger was 8-)
_O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091253
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:47 schreef ok01 het volgende:
Doet me altijd aan Groundhog Day denken deze O+
Gave film is dat
Juin uit Eigen Tuin!
pi_206091259
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:49 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Gave film is dat
Meerdere keren gezien :Y
pi_206091268
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:50 schreef ok01 het volgende:

[..]
Meerdere keren gezien :Y
Ik laatst ook weer eens. Blijft toch wel geinig. :D
Droog figuur als Bill Murray speelt dat wel goed.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091275
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_206091280
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:51 schreef Melting het volgende:

[..]
Ik laatst ook weer eens. Blijft toch wel geinig. :D
Droog figuur als Bill Murray speelt dat wel goed.
Inderdaad :D
Moet vooral altijd lachen om zijn scenes met Ned Ryerson die hem een verzekering probeert te verkopen _O-
  zaterdag 24 september 2022 @ 22:52:51 #300
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2022 @ 22:53:09 #301
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_206091283
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Joho! :W
w/
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')