is dat vandaagquote:Op donderdag 22 september 2022 19:52 schreef chufi het volgende:
Hup Holland en laat die Polen een poepje ruiken
dan kijk ik eerst terzake op canvasquote:Op donderdag 22 september 2022 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst een half uur voorbeschouwen ... bij de NOS ... dat sla ikwel over dat slap gelul altijd
Ik heb net gegeten ... ik doe wel zonderquote:Op donderdag 22 september 2022 19:59 schreef Karzai het volgende:
even een borrelhapje fixen, ik heb nog een blikje pittige tonijn uit portugal is wel lekker op een stokbroodje denk ik
Daar speelt Belgie straks ook ? Nee dus .. wel op de Ziggoquote:Op donderdag 22 september 2022 19:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan kijk ik eerst terzake op canvas
kan altijd wat bijquote:Op donderdag 22 september 2022 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten ... ik doe wel zonder
Ik had de Sea Salt uit de aanbieding 1 + 1 gratisquote:Op donderdag 22 september 2022 20:08 schreef Karzai het volgende:
Toch voor wat anders gekozen
[ afbeelding ]
was inderdaad in de aanbieding ook bij picnic ook die balsamico gekochtquote:Op donderdag 22 september 2022 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had de Sea Salt uit de aanbieding 1 + 1 gratis
nu we teg frankkrijkquote:Op donderdag 22 september 2022 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had de Sea Salt uit de aanbieding 1 + 1 gratis
Geen last vanquote:Op donderdag 22 september 2022 20:19 schreef mario390 het volgende:
potverdikte kut is deze fiok langzaam![]()
Ah ook bij de Vomar dus waar ik haalquote:Op donderdag 22 september 2022 20:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
was inderdaad in de aanbieding ook bij picnic ook die balsamico gekocht
en komt gala show in italiequote:Op donderdag 22 september 2022 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ... Maak ze in die fransozen
quote:Op donderdag 22 september 2022 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte.. Ik kijk Nederland en Belgie
dat komt zsfsg nach deze spelquote:Op donderdag 22 september 2022 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte.. Ik kijk Nederland en Belgie
EINTOVENAAR is tegenwoordig zijn bijnaamquote:
Die doen we maar nietquote:Op donderdag 22 september 2022 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
EINTOVENAAR is tegenwoordig zijn bijnaam
met kerst is die weg, einthoven heeft geld nodigquote:Op donderdag 22 september 2022 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
EINTOVENAAR is tegenwoordig zijn bijnaam
Jawelquote:Op donderdag 22 september 2022 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk bedacht tbh..
Ja dat ie maar goed zn best doet nu ...quote:Op donderdag 22 september 2022 21:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
met kerst is die weg, einthoven heeft geld nodig
Ja, maar ja dan is het weer een gewone Eindhovenaar, want hij is hier geboren en getogen..quote:Op donderdag 22 september 2022 21:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
met kerst is die weg, einthoven heeft geld nodig
Spelers komen en gaan maar de club blijft bestaanquote:Op donderdag 22 september 2022 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar ja dan is het weer een gewone Eindhovenaar, want hij is hier geboren en getogen..
Soms vind ik het gewoon mensenhandelquote:Op donderdag 22 september 2022 21:11 schreef Karzai het volgende:
Voetbal is een commercieel circus geworden
Ja zoals Barcelona afgelopen zomer bezig was .. schandequote:Op donderdag 22 september 2022 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soms vind ik het gewoon mensenhandel
Truste danquote:
smakelijkquote:Op donderdag 22 september 2022 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Truste dan
Ik zie hier nu een chocolade mousse voorbij komen op tv
Das hier zelfs ook al niet meerquote:
Ja op Spanje ookquote:Op donderdag 22 september 2022 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das hier zelfs ook al niet meer
Er is weer Masterchef
Dat is toch goed voor julliequote:Op donderdag 22 september 2022 21:37 schreef mario390 het volgende:
man man dat dit nog 0:0 is
somige kansen van frankrijk
Al heel lang natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:11 schreef Karzai het volgende:
Voetbal is een commercieel circus geworden
Heb je het schaken gevolgd? Met die ene zijn butplug om vals te spelenquote:Op donderdag 22 september 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat Maily zegt . we zijn al bijna kampioen
ik had het gelezen, ik keek eerst ff of ik niet op 'de Speld' zatquote:Op donderdag 22 september 2022 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je het schaken gevolgd? Met die ene zijn butplug om vals te spelen
Heb ook meer dan eens gelezen jaquote:Op donderdag 22 september 2022 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had het gelezen, ik keek eerst ff of ik niet op 'de Speld' zat
Wat is erger? Een butplug of een speld?quote:Op donderdag 22 september 2022 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had het gelezen, ik keek eerst ff of ik niet op 'de Speld' zat
nu gaat het al over ginevraquote:Op donderdag 22 september 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat Maily zegt . we zijn al bijna kampioen
Ja ... Ik heb het niet gezien , maar die is wel goed .. gewoon zondag winnen van Croatie om in de A groep te blijven en hopen dat Denemarken Frankrijk vernedert en dat ze degraderenquote:Op donderdag 22 september 2022 23:17 schreef mario390 het volgende:
niks te halen geweest zo hoe mbappe
gewirbelt heeft die is weltklasse
3quote:Op donderdag 22 september 2022 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kijk de tv-show ... er komen ook al 2 nieuwe bij
weinig kans dat dit gebeurdquote:Op donderdag 22 september 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Ik heb het niet gezien , maar die is wel goed .. gewoon zondag winnen van Croatie om in de A groep te blijven en hopen dat Denemarken Frankrijk vernedert en dat ze degraderen
ja en de hypotheek rente ook weer ....quote:Op donderdag 22 september 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
spaarrente begint langzaam ook weer een beetje te stijgen
quote:
Welk huis Mario ? Jij kijkt er nu ook 2quote:Op vrijdag 23 september 2022 01:36 schreef mario390 het volgende:
man man hoeveel heeft de kale idiot in
huis gedaan vanavond? 7?![]()
Die met zn blauwe baard of die zwemmer ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 03:17 schreef Knikkergeitje het volgende:
Zeg snel herfst achter elkaar, wat hoor je dan?GeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Lukt niet.quote:
Sinds 03:04.quote:
Zet je daar je wekker voor?quote:
Neequote:
Ja, kijk maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Das mooi op tijd welquote:Op vrijdag 23 september 2022 10:50 schreef chufi het volgende:
Pakketje dat gepland was geleverd te worden tussen 24-26 september inmiddels ontvangen... hehe weekend
Die hele Pogba clan volgens mij... hoeveel lopen er daar niet van rond?quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
Is Pogba een heks?
https://www.voetbalprimeu(...)hoten-door-paul.html
Wat is hier mis mee? Duidelijk een kip op de afbeelding.quote:
Een kip zonder veren.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee? Duidelijk een kip op de afbeelding.
Dat de rest van de wereld het niet snapt................
De Spaanse voetbaldames zijn de bondskots ook zatquote:
Ja dat las ik gisteren al.. Ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen ... Het is niet hun werkgever ...quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Spaanse voetbaldames zijn de bondskots ook zat
https://www.voetbalprimeu(...)slag-bondscoach.html
Dit gaat bestuursleden bij de bond hun baan kosten. Zo'n reactie kan niet meer.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat las ik gisteren al.. Ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen ... Het is niet hun werkgever ...
Op voetbalgebied kan er van alles in Spanje ..quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit gaat bestuursleden bij de bond hun baan kosten. Zo'n reactie kan niet meer.
Of misschien in Spanje nog wel?
Ook bij de bond? En zeker met vrouwenelftallen?quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Op voetbalgebied kan er van alles in Spanje ..
Die hebben nu toch wel een nieuwe coachquote:Op vrijdag 23 september 2022 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, zat even aan de NL hockeysters te denken.
Ja, wat mij betreft een heel slechte keuze, maar dan ook echt heel slechtquote:Op vrijdag 23 september 2022 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben nu toch wel een nieuwe coach
Ik heb er te weinig verstand vanquote:Op vrijdag 23 september 2022 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft een heel slechte keuze, maar dan ook echt heel slecht
Kill it with firequote:Op vrijdag 23 september 2022 16:49 schreef chufi het volgende:
Zo de hutspotschotel is klaar om afgemaakt te worden in de heteluchtoven
Oh lekker die heb ik gepland voor zondag. Met spekjes en gehaktballen van de slager. Best een tegenslag ik voel me fucking beroerd. Snot loopt loopt uit mijn neus en ik nies. Moeder maar gebeld voor back-upquote:Op vrijdag 23 september 2022 16:49 schreef chufi het volgende:
Zo de hutspotschotel is klaar om afgemaakt te worden in de heteluchtoven
Eend zal het leuk vinden.quote:
Jij lacht nog om een scheetquote:
Nou best kut dat die eend een ban heeft maar de aanstichter Aloa loopt losquote:
Hier met spekjes en worst en kaas ..quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh lekker die heb ik gepland voor zondag. Met spekjes en gehaktballen van de slager. Best een tegenslag ik voel me fucking beroerd. Snot loopt loopt uit mijn neus en ik nies. Moeder maar gebeld voor back-up
Oh dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou best kut dat die eend een ban heeft maar de aanstichter Aloa loopt los
Kaas ? nou neequote:Op vrijdag 23 september 2022 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier met spekjes en worst en kaas ..
Sorry?quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh please !!!quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Sorry?![]()
Ik weet niet eens dat hij een ban heeft.
Je bent een beroerde en en schijnheilig stuk vretenquote:
Nu weet ik nog niks...quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een beroerde en en schijnheilig stuk vreten
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gok dat we het nooit zullen wetenquote:
Niks er is niksquote:
Misschien horen we het ooit nog van vriend eend.quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gok dat we het nooit zullen weten
Vriend hahhahahaha .......quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien horen we het ooit nog van vriend eend.
Jij jij bent een naar persoon.quote:
Zachte klinkers; harde stinkers!!!quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijnen hoort niemand , misschien heel af en toe iemand hier in de hal ..
Druk maar op TR klootzakquote:
Het is niet wederzijds, domme eikelquote:
Dat is fucking primaquote:
Serieuze vraag; lach jij weleens? Heb je weleens lol?quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet wederzijds, domme eikel
Jammer dat dat niet kan als je geen abo hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:42 schreef chufi het volgende:
wederzijdse blokkade lijkt me de beste oplossing
Ja ik doe er niet aan dat blocken. Ik zou niet weten waaromquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:42 schreef chufi het volgende:
wederzijdse blokkade lijkt me de beste oplossing
Nee nooitquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
Serieuze vraag; lach jij weleens? Heb je weleens lol?
quote:
Ik snap wat je bedoelt. Dat wou ik ook, maar kan dus nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:45 schreef engine het volgende:
Ik doe wel blokken maar degene die ik doorgaans wil blokkeren kan meestal niet
Jank niet zo, ik ben wel happyquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ai ..... nee dan begrijp ik het wel ....
Jammer!
Kokendquote:
Zo groot ben je niet.quote:
quote:
Ja hoor. Schelden doet hij echt zelf op de modjes. Het zijn mongolen enzo. Eend bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn mensen en zo nu en dan mag je los gaanquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja hoor. Schelden doet hij echt zelf op de modjes. Het zijn mongolen enzo.
Het is wel weer mooi geweest nu, ik denk dat je aloa maar moet negeren.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn mensen en zo nu en dan mag je los gaan
Geen kinderen geen gezeik. Het is best een leuk levenquote:
Ja dat is idd mooi.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel weer mooi geweest nu, ik denk dat je aloa maar moet negeren.
Ik moet haar maar negeren. En die mag mij voor alles uitmaken?quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel weer mooi geweest nu, ik denk dat aloa maar moet negeren.
Voor wat? Laffe hapquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moet haar maar negeren. En die mag mij voor alles uitmaken?
Nee nee, ik tikte zo snel dat 'je' er niet uit kwamquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moet haar maar negeren. En die mag mij voor alles uitmaken?
Oke, ik snapte het al nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee nee, ik tikte zo snel dat 'je' er niet uit kwam![]()
modvanniks
quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Oke, ik snapte het al niet![]()
Supermod ben je.
quote:In heel Rusland is de mobilisatie voor de oorlog in Oekraïne in volle gang. Op beelden is te zien dat families huilend afscheid nemen van hun vaders en echtgenoten, die vervolgens in bussen worden weggereden. President Poetin kondigde woensdag een 'gedeeltelijke mobilisatie' aan. Defensieminister Sjojgoe zei dat dat ging om 300.000 reservisten.
De vraag is nu hoe gedeeltelijk die mobilisatie is, en wie er precies moeten gaan vechten. Volgens de onafhankelijke krant Novaja Gazeta gaat het om veel hogere aantallen. De krant bracht naar buiten dat in het decreet van Poetin een geheime paragraaf zit. Volgens een anonieme bron uit presidentiële kringen staat daarin dat er tot een miljoen Russen gerekruteerd mogen worden. Het Kremlin noemt dat "leugens" en ontkent het.
Kort na Poetins toespraak werd het rekruteren in hoog tempo in gang gezet. "Het is opvallend hoe snel het gaat. In het hele land is de mobilisatie al gaande", ziet Laura Starink, als Ruslanddeskundige verbonden aan kennisplatform Raam op Rusland.
De avond na de toespraak kwamen video's naar buiten van mannen die uit hun dorp werden opgehaald. Dit gebeurde vooral in noodtempo in afgelegen, oostelijke regio's als Jakoetië en Boerjatië, waar veel etnische minderheden wonen.
Waar?quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
Damn wat een trieste situatie in Rusland
Ja niks doenquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Niet echt. Zaterdag regen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ja, weg regenen in een jachthaven in Sneek.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
De herfst is begonnen...quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, weg regenen in een jachthaven in Sneek.
Je meent het?quote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet echt. Zaterdag regen.
Binnen maar wat klussen.
Meh dat is wel een beetje jammer Sode, zit je dan op je boot. Nu hebben jij en Nottie wel alle tijd om spelletjes te doenquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb al weken een PS4 game die ik wil spelen. Wie weet !!quote:
Gezellig de hele dag borrelen en toepenquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh dat is wel een beetje jammer Sode, zit je dan op je boot. Nu hebben jij en Nottie wel alle tijd om spelletjes te doen
Toepenquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig de hele dag borrelen en toepen
Welk spel? Ik game eigenlijk nooit, mis ik dan iets?quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al weken een PS4 game die ik wil spelen. Wie weet !!
Nice.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Voor wie het wil weten, ik heb morgenmiddag een verjaardag en zondag trakteer ik mijn dochter op een dagje sauna, incl. massage
Genieten dus.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Voor wie het wil weten, ik heb morgenmiddag een verjaardag en zondag trakteer ik mijn dochter op een dagje sauna, incl. massage
Het verveelt nooit hč. Lekker veel sukerbolle gegeten ook? En ben je nog een Aloa tegen gekomen?quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel.![]()
Toch een mooie vakantie gehad. Maandag boot inleveren en weer lekker naar huis.
Blijkbaar niet .. anders had je het al wel gedaanquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welk spel? Ik game eigenlijk nooit, mis ik dan iets?
Ja zeker. Cadeautje voor haar prestaties op de Stelvioquote:
Strayquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welk spel? Ik game eigenlijk nooit, mis ik dan iets?
Maar soms weet je niet wat je mist hč. Game jij weleens?quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar niet .. anders had je het al wel gedaan
met happy ending?quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Sûkerbôle eet je niet, die drink je. HIPSquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verveelt nooit hč. Lekker veel sukerbolle gegeten ook? En ben je nog een Aloa tegen gekomen?
Nee. wel ooit geprobeerd... maar heb er niets mee.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar soms weet je niet wat je mist hč. Game jij weleens?
Stelvio?quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker. Cadeautje voor haar prestaties op de Stelvio
Ik denk dat in viva je beter tot je best benquote:
Ik ken sûkerbole alleen in de broodvariantquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sûkerbôle eet je niet, die drink je. HIPS![]()
Geen Aloa gezien.
Toen de kindjes klein waren hebben we wel veel Crash Badicoot, Spyro en Supermario gedaan, maar dat is bij de spelletjes van tegenwoordig maar ouwe meuk denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee. wel ooit geprobeerd... maar heb er niets mee.
Mij wil je niet tegenkomenquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sûkerbôle eet je niet, die drink je. HIPS![]()
Geen Aloa gezien.
Die gast liked je. Omdatquote:
Ik ook ....quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken sûkerbole alleen in de broodvariant
Als het gaat lukken neem ik bij de volgende meet een vloeibare variant mee.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken sûkerbole alleen in de broodvariant
Valt mee hoorquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed.
Doe maar lieve tegen de mensenquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat in viva je beter tot je best ben
Maar ik denk niet dat ik zou spugen in de vloeibare variantquote:
Ja en toen ?quote:
Goed idee, ik hou me aanbevolenquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het gaat lukken neem ik bij de volgende meet een vloeibare variant mee.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ik zou spugen in de vloeibare variant
slijmbalquote:
Ik wist niet dat het bestond, al maken ze tegenwoordig overal een likeur van.quote:
Ja, van stroopwafel tot drop, er is inmiddels een likeur van.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bestond, al maken ze tegenwoordig overal een likeur van.
En dan nu maar hopen dat ze niet wegrakenquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:28 schreef Prisha het volgende:
Bijna 300 euro voor die nieuwe air pod dingen. Is ook geen klein bedrag ook
Heerlijk is dat he. Lekker mn comfy kleren aan, hoef er toch niet meer uitquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:27 schreef -Shii- het volgende:
![]()
ja thuis
beentjes omhoog, lekker het weekend inluiden.
Lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:27 schreef -Shii- het volgende:
![]()
ja thuis
beentjes omhoog, lekker het weekend inluiden.
Waarom koop je niet gewoon iets voor een fatsoenlijke prijs?quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:28 schreef Prisha het volgende:
Bijna 300 euro voor die nieuwe air pod dingen. Is ook geen klein bedrag ook
Blijkbaar zit er een geluidje op of zo, zodat je ze kan vinden. Las ik ergens.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan nu maar hopen dat ze niet wegraken
Ik heb ze niet gekocht hoor. 300 euro voor een paar oordoppiesquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon iets voor een fatsoenlijke prijs?
Ah we dachten alquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht hoor. 300 euro voor een paar oordoppies
Ja is ook een van de eerste dingen die ik meestal doe, omkleden. Alles los haha, lekkere ruime broek, enz.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he. Lekker mn comfy kleren aan, hoef er toch niet meer uit
jobiiiquote:
Ja samequote:Op vrijdag 23 september 2022 19:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja is ook een van de eerste dingen die ik meestal doe, omkleden. Alles los haha, lekkere ruime broek, enz.
Verstandig welquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht hoor. 300 euro voor een paar oordoppies
Door die beginnende herfst heb ik ook echt zo'n comfy gevoel nu binnen. We hebben nu ook kaarsjes aanquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he. Lekker mn comfy kleren aan, hoef er toch niet meer uit
Prishaquote:
Ja kaarsjes! Hier ook.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Door die beginnende herfst heb ik ook echt zo'n comfy gevoel nu binnen. We hebben nu ook kaarsjes aan
Ja dat vind ik ook altijd het leuke aan het vroeger donker worden. Knus gevoel geeft dat.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Door die beginnende herfst heb ik ook echt zo'n comfy gevoel nu binnen. We hebben nu ook kaarsjes aan
Ruim twee weken geleden aten we hier nog buiten. Kan ik me zo moeilijk voorstellen nuquote:
Chaotisch en druk maar verder wel goed.quote:
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:34 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd het leuke aan het vroeger donker worden. Knus gevoel geeft dat.
Ja bizar is dat he.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ruim twee weken geleden aten we hier nog buiten. Kan ik me zo moeilijk voorstellen nuHet voelt nu echt herfstig
Fijnquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Chaotisch en druk maar verder wel goed.
En met jou?
Had jij nog kaartjes voor het Songfestivalfeest in november? Het is bijna zover
Als je maar weet waar je kaartjes zijnquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FijnOok een nieuwe woning toch, of had ik dat verkeerd opgevangen?
Kaartjes voor het Songfestivalfeest heb ik volgens mij inderdaad, maar geen idee meer waar ik ook alweer zit
Ja tijdelijk even. En dan zoeken naar iets nieuws.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FijnOok een nieuwe woning toch, of had ik dat verkeerd opgevangen?
Kaartjes voor het Songfestivalfeest heb ik volgens mij inderdaad, maar geen idee meer waar ik ook alweer zit
hmmm ik weet ook niet meer waar ik zit. Ga zo effe opzoeken.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik hou d'r ook van. Paddenstoelen, gekleurde blaadjes, kastanjes.....quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik hou ook zo van het bos in de herfst; al die kleurtjes en blaadjes en nootjes, en als het net geregend heeft ruikt het ook zo lekker
quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik hou d'r ook van. Paddenstoelen, gekleurde blaadjes, kastanjes.....
Ik hoop weer eens op een winter met lekker wat sneeuwquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:38 schreef chufi het volgende:
En dan is het nog geen eens wintertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |