quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op maandag 9 mei 2022 16:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Doen jhet meteenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:42 schreef spapaars het volgende:
La Casa de Los Famosos 2022 ( is een Amerikaans Spaanstalige versie van de reality-tv, Celebrity Big Brother)
Livestreams
https://www.telemundo.com/shows/la-casa-de-los-famosos
[ afbeelding ]
Je kunt de streams ook downloaden, dan openen ze in de VLC playerquote:
Ga eerst gewoon zelf kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:19 schreef mario390 het volgende:
is dat en fixe
badkamer - cam
of draaid zij door de huis?
Denk dat zij door het huis draait, Mario.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:19 schreef mario390 het volgende:
is dat en fixe
badkamer - cam
of draaid zij door de huis?
Klopt, net als de meeste Big Brothers zijn er een groot aantal camera's die in alle ruimtes van het huis zijn geplaatst.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat zij door het huis draait, Mario.
Zijn al in de finale weekquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 01:51 schreef chufi het volgende:
Ontdek ik een Mexicaans aftreksel van Operacion Triunfo ... La Academia
https://www.tvazteca.com/aztecauno/la-academia-24-7/envivo
laatste tv-show
https://www.tvazteca.com/(...)o-tenemos-finalistas
Ja ik zag het ... Maar wat zingen sommigen slechtquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 15:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn al in de finale week
[ afbeelding ]
Ja 16 + 7 = 23quote:Op vrijdag 23 september 2022 02:00 schreef mario390 het volgende:
volgens me zijn 7 bijgedaan![]()
![]()
zo veel als nog nie in 2te liveshow
Ik kijk morgen wel verder ...quote:Op vrijdag 23 september 2022 02:10 schreef mario390 het volgende:
dat is zo en mist om dat je 3 slaapkamers
niet op 2 streams kregt
Gewoon wachten... of vroeg opstaan of extra laat gaan slapenquote:Op vrijdag 23 september 2022 02:23 schreef mario390 het volgende:
ik stell me dat binnen nu moelijk vor
de hebben nur 1 wc![]()
dat werd anstehen werden
Met al die Italiaanse mamas in het huis zal het zeker lekker zijnquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:08 schreef mario390 het volgende:
@:chufi wat vor lekker
pizza de nu hebben![]()
[ afbeelding ]
Je en zn broek nat gemaakt alsof ie in zn broek had geplastquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:25 schreef mario390 het volgende:
deze charlie is vandaag op de sofa ingeslapen
hebben zehem de voetnägel rot gevervt en en
betje majo op de gezicht gesmeert![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:42 schreef mario390 het volgende:
charlie heeft nu en gitarre
@:chufi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |