quote:Op donderdag 22 september 2022 18:14 schreef vencodark het volgende:
Leuk, al die eettafels.![]()
Maar wie durft er een foto van de zolder te plaatsen?![]()
Ik niet.![]()
Ja, geheel vrijwillig, zonder enige dwangquote:
quote:Op donderdag 22 september 2022 18:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, geheel vrijwillig, zonder enige dwang
Ja! Die is opgeruimdquote:Op donderdag 22 september 2022 18:14 schreef vencodark het volgende:
Leuk, al die eettafels.![]()
Maar wie durft er een foto van de zolder te plaatsen?![]()
Ik niet.![]()
Jij hebt teveel tijd.quote:
Weleens ja. Ook via vinted.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:53 schreef Nijna het volgende:
Zolder is een zooitje, althans... niet zo op geruimd als dat ik zou willen.
Ene kamer hangt de ketel en de was.
De andere kamer is "mijn terugtrek hok" met een bureau en ook het logeerbed, waar nog bijna nooit iemand op heeft geslapen (laten we dat vooral zo houden).
Ik heb mogelijk iets verkocht via marktplaats, maar nu vragen ze om het op te sturen...
Volgens mij is het dat niet waard, maar goed dat is hun keuze. Maar ik ben ook een beetje bang dat ik er straks gedonder mee krijg, dat t niet aankomt of dat ze zeggen dat het niet is aangekomen en ik daar dan gedoe van ga hebben.
Versturen jullie wel eens wat via marktplaats?
Ik hou van opruimen, en vooral van weggooien. Mijn puber houden niet van weggooien. T helemaal niet. Die is echt een verzamelaar. Als we opruimen in haar kamer doe ik regelmatig iets stiekem weg.quote:
Ik heb erg veel moeite met weggooien. Mijn hele leven al. Mijn dochter heeft achter mijn rug om van alles weggedaanquote:Op donderdag 22 september 2022 19:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik hou van opruimen, en vooral van weggooien. Mijn puber houden niet van weggooien. T helemaal niet. Die is echt een verzamelaar. Als we opruimen in haar kamer doe ik regelmatig iets stiekem weg.
Nee is ook een antwoord als je dat liever niet doet toch?! Zeker als je dat er al bijgezet hadquote:Op donderdag 22 september 2022 19:38 schreef Nijna het volgende:
Ik had erbij gezet ophalen, maar ik krijg van 2 mensen de vraag of ik het niet toch wil opsturen... zelfde soort bericht, andere bieder, zelfde soort item.
Om wat voor iets gaat het?quote:Op donderdag 22 september 2022 19:38 schreef Nijna het volgende:
Ik had erbij gezet ophalen, maar ik krijg van 2 mensen de vraag of ik het niet toch wil opsturen... zelfde soort bericht, andere bieder, zelfde soort item.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |