abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206067357
De eettafel dus, salontafel mag ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 september 2022 @ 18:32:50 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_206067381
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:14 schreef vencodark het volgende:
Leuk, al die eettafels. :)

Maar wie durft er een foto van de zolder te plaatsen? >:)

Ik niet. :') ;(

:@ :') opruimen O+
disclaimer
pi_206067382
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:27 schreef lily het volgende:
N is weg
Ja, geheel vrijwillig, zonder enige dwang :')
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_206067397
quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:32 schreef Nostalgist het volgende:

[..]
Ja, geheel vrijwillig, zonder enige dwang :')
O+ :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206067398
Wij hebben geen zolder ^O^
pi_206067399
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:14 schreef vencodark het volgende:
Leuk, al die eettafels. :)

Maar wie durft er een foto van de zolder te plaatsen? >:)

Ik niet. :') ;(
Ja! Die is opgeruimd *)
Alleen moet je dan om de klussen die nog zijn blijven liggen na de verbouwing heen kijken. :') Maar netjes is het wel!
*trots*
pi_206067406
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:32 schreef SQ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Oh... O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206067409
Jaaaa zolders!
pi_206067427

Eettafel als er niet gewerkt of huiswerk gemaakt wordt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_206067495
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Jij hebt teveel tijd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206067558
Zolder is een zooitje, althans... niet zo op geruimd als dat ik zou willen.
Ene kamer hangt de ketel en de was.
De andere kamer is "mijn terugtrek hok" met een bureau en ook het logeerbed, waar nog bijna nooit iemand op heeft geslapen (laten we dat vooral zo houden :P ).

Ik heb mogelijk iets verkocht via marktplaats, maar nu vragen ze om het op te sturen...
Volgens mij is het dat niet waard, maar goed dat is hun keuze. Maar ik ben ook een beetje bang dat ik er straks gedonder mee krijg, dat t niet aankomt of dat ze zeggen dat het niet is aangekomen en ik daar dan gedoe van ga hebben.
Versturen jullie wel eens wat via marktplaats?
Fake it till you make it...
  donderdag 22 september 2022 @ 18:56:36 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_206067597
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jij hebt teveel tijd.
Ik prioritiseer 8-)
disclaimer
pi_206067723
Eettafel redelijk opgeruimd voor mijn doen

Speeltafel

Daar liggen wat stapeltje kleding die ik nog moet weg doen/wegbrengen.

Ik ben echt niet goed in opruimen. Is ook wel een heikel puntje in de relatie moet ik zeggen :{ maar ik stoor me er gewoon niet aan.

De kinderen ruimen eens in de twee weken goed op (voor hun doen) de dag voordat de poetsvrouw komt. Verder vinden ze het ook lastig.

In het begin van de zomer hebben we trouwens echt goed huis gehouden en ook veel weg gedaan. Dat scheelt al veel in de rommel. (Eigenlijk moeten we de trapkast ook nog, en boven nog een kast. Maar dat stel ik al weer uit.

Maar hier dus vier stoelen aan de tafel en dan hebben we nog vier stoelen voor bij de knutseltafel. Die zijn wel op gewone hoogte en als we ooit mee eters hebben worden die gebruikt. Ze zijn niet ideaal maar voor een uurtje is het wel te doen.

Zolder is onze slaapkamer, ziet er redelijk netjes uit. Maar die hoeft niet perse op de foto 😉
pi_206067736
Ik zie het al, ik heb een SQ nodig in mijn gezin *)
pi_206067738
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:53 schreef Nijna het volgende:
Zolder is een zooitje, althans... niet zo op geruimd als dat ik zou willen.
Ene kamer hangt de ketel en de was.
De andere kamer is "mijn terugtrek hok" met een bureau en ook het logeerbed, waar nog bijna nooit iemand op heeft geslapen (laten we dat vooral zo houden :P ).

Ik heb mogelijk iets verkocht via marktplaats, maar nu vragen ze om het op te sturen...
Volgens mij is het dat niet waard, maar goed dat is hun keuze. Maar ik ben ook een beetje bang dat ik er straks gedonder mee krijg, dat t niet aankomt of dat ze zeggen dat het niet is aangekomen en ik daar dan gedoe van ga hebben.
Versturen jullie wel eens wat via marktplaats?
Weleens ja. Ook via vinted.
Nou wilde iemand dat ik de koffiemachine zou opsturen. Heb ik niet gedaan.
Ik zet er ook bv bij “alleen ophalen”
pi_206067812
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Ik hou van opruimen, en vooral van weggooien. Mijn puber houden niet van weggooien. T helemaal niet. Die is echt een verzamelaar. Als we opruimen in haar kamer doe ik regelmatig iets stiekem weg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_206067855
@Amsel wat een gave lamp heb je trouwens met die planten O+

@Nijna opsturen doe ik wel eens ooit al verkoop ik niet heel veel via marktplaats. Ook laat ik dingen regelmatig versturen.

Maar dingen die lastig te versturen zijn doe ik ook niet (al heb ik ooit wel eens een mega voorraad pampers verstuurd wat uiteindelijk twee over elkaar heen geschoven vuilniszakken waren, denk dat ik bijna aan de maximum maar zat :D

Wat ik nooit doe is meewerken aan een verzending via een pakketdienst die het op komt halen.
De eerste keer wilden ze dat via ‘brenger’ laten ophalen. Of ik even een afspraak wilde maken want dat was het makkelijkste dan betaalde ze me de verzendkosten er wel bij daarna. Uh nee dus.. en ze kwamen het dan ook nog in een tijdsbestek van 3 uur ophalen. Daar ga ik ook al niet op zitten wachten.
Later nog eens iets gehad maar dat was nog omslachtiger. En een Google rondje zei ook dat dat oplichting was.
Dus doe alleen aan ophalen of verzenden met PostNL/dhl ofzo. Geen vreemde koerier die they thuis komt halen. Dat zet ik er bij grotere dingen ook wel voort bij
  donderdag 22 september 2022 @ 19:18:09 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_206067870
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:12 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik hou van opruimen, en vooral van weggooien. Mijn puber houden niet van weggooien. T helemaal niet. Die is echt een verzamelaar. Als we opruimen in haar kamer doe ik regelmatig iets stiekem weg.
Ik heb erg veel moeite met weggooien. Mijn hele leven al. Mijn dochter heeft achter mijn rug om van alles weggedaan :o

Toen ik een tiener was heeft mijn zus een keer een heel jaar lang van alles uit mijn kamer weggehaald en zorgde er vervolgens voor dat ze mij had getrokken als surprise voor Sinterklaas. Kreeg ik een hele doos met alle spullen die ze door het jaar verzameld had en die ik dus nooit had gemist. Was wel een eye-opener eigenlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206067899
Geen salontafel. Eettafel is onze woontafel. Eigenlijk zou ik die iedere avond leeg moeten maken, maar ik weet dat alles er de volgende dag weer op komt te staan, dus dat is redelijk zinloos :')

Zolder was netjes, tot de kast op het kleine kamertje het bijna begaf en ik dus de halve inhoud eruit moest halen. Die ligt nu verspreid over het kleine en de grotere kamer op zolder.

Wasmachinehok ziet er best netjes uit :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206067938
Wij wonen met zijn 4en op/in/aan 80 vierkante meter dan is goed zijn in weggooien een must :)

Morgenochtend als de kinderen op school zijn, gaat verloofde spullen uit de slaapkamers halen. Oa de speelkeuken, daar wordt nooit mee gespeeld namelijk.
pi_206068110

Onze eettafel.

Op zolder is het een puinhoop want 2 kinderkamers.
pi_206068153
Of geen eettafel 🙄
pi_206068176
Ik had erbij gezet ophalen, maar ik krijg van 2 mensen de vraag of ik het niet toch wil opsturen... zelfde soort bericht, andere bieder, zelfde soort item.
Fake it till you make it...
pi_206068196
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:38 schreef Nijna het volgende:
Ik had erbij gezet ophalen, maar ik krijg van 2 mensen de vraag of ik het niet toch wil opsturen... zelfde soort bericht, andere bieder, zelfde soort item.
Nee is ook een antwoord als je dat liever niet doet toch?! Zeker als je dat er al bijgezet had
  donderdag 22 september 2022 @ 19:39:46 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_206068200
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:38 schreef Nijna het volgende:
Om wat voor iets gaat het?

Ik heb vaak verstuurd via marktplaats maar als ik geen goed gevoel heb bij de koper reageer ik ook niet.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')