Wat deed je toen dan wel?quote:Op maandag 26 september 2022 18:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahha. Nou niet tussen 17u en 19u nee.
Sorry, was even niet online maar je bent uitgenodigd!quote:Op maandag 26 september 2022 19:43 schreef BE het volgende:
[..]
En dan natuurlijk constant F5-en of ik al uitgenodigd ben.
Even zonder dollen, de armbandjes die Fitbit meelevert, zijn doffe ellende. Lees daar veel klachten over. Er zijn voor mij nu een paar hele leuke bandjes onderweg via AliExpress..quote:Op maandag 26 september 2022 18:06 schreef Cici het volgende:
Ik heb een Versa 2. En Eczeem. En als ik een keer wat jeuk heb en krab met de arm waar die fitbit aan zit, dan heb ik er zo een aantal stappen bij
Oh, goede tip. Ga dat ook even checken, want ik vind deze ook maar irritant. Krijg sowieso als snel eczeem en deze wissel ik nu ook constant van arm om jeuk te voorkomen.quote:Op maandag 26 september 2022 21:30 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, de armbandjes die Fitbit meelevert, zijn doffe ellende. Lees daar veel klachten over. Er zijn voor mij nu een paar hele leuke bandjes onderweg via AliExpress..
Hier vandaag weer de nodige stappen en zoneminuten vergaard. #Goedgevoel!
Patat halen, eten en douchen.quote:Op maandag 26 september 2022 20:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat deed je toen dan wel?
[..]
Sorry, was even niet online maar je bent uitgenodigd!
Ik heb er ook een bandje van Ali om. En er komt er nog een binnen binnenkort.quote:Op maandag 26 september 2022 21:30 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, de armbandjes die Fitbit meelevert, zijn doffe ellende. Lees daar veel klachten over. Er zijn voor mij nu een paar hele leuke bandjes onderweg via AliExpress..
En nu ook toegevoegd aan de groep!quote:
Ik baal ook wel een beetje. Ik had de luxe besteld omdat het leek op een leren bandje, maar is ook gewoon rubber Ik ben ook gevoelig voor uitslag en eczeem dus ik ben benieuwd.quote:Op maandag 26 september 2022 21:30 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hou jij hem om bij het douchen? Heb ik tot nu toe nog niet gedaan (mooi moment om hem even aan de lader te hangen )quote:
Ik hou al niet van niet-origineel, en als de originele bandjes gewoon ruim te koop waren (ergens anders dan op de Fitbit site) zou ik ook niet voor een fake gaan, maar ik weiger AliExpress te gebruiken, daarbij, al dat "het is hetzelfde" is niet waar.quote:Op maandag 26 september 2022 23:26 schreef Bami het volgende:
Ik heb mijn metalen bandje bij bol.com besteld @:MaJo
Vast hetzelfde ding als via Ali maar dan 4x zo duur, maar maakte me niet uit want ik vind Ali ook stom en wilde het snel hebben.
Ik doe hem tijdens het douchen wel altijd af, waarom weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2022 07:25 schreef Leandra het volgende:
Ik hou hem trouwens ook om tijdens het douchen, behalve als ik mijn haar was of met andere douchemeuk aan de gang ga, want al die shampoos en douchecremes zijn niet goed voor het apparaat, maar meestal douche ik alleen met water.
Haha, thanks voor de tip. Zo kon ik het mezelf iets makkelijker maken.quote:Op maandag 26 september 2022 15:31 schreef SQ het volgende:
[..]
ik heb iets leuks ontdekt, als je vakjes omdraait die niet in het bingopatroon staan krijg je allemaal bonussen. Zo heb ik mijn extreme overschot aan zoneminuten ingewisseld voor een paar afstandsvakjes
Ik ben inmiddels aan t vierde fitbit bandje bezig. Charge3. Krengen breken allemaal op exact hetzelfde punt, elke keer wel gratis een nieuwe band gekregen van fitbit.quote:Op maandag 26 september 2022 21:30 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, de armbandjes die Fitbit meelevert, zijn doffe ellende. Lees daar veel klachten over.
Het is idd lastig nu.quote:Op dinsdag 27 september 2022 08:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik doe hem tijdens het douchen wel altijd af, waarom weet ik eigenlijk ook niet.
Trouwens wel lastig om aan een beetje stappen te komen met dit weer!
Vanmorgen naar kantoor gelopen, zo'n 2000 stappen en vanmiddag weer terug. Misschien tussen de middag nog een rondje, maar om nou echt voor de lol in de regen te gaan lopen...quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:11 schreef PoesInDoos het volgende:
Paraplu mee en gáán Heb net een rondje van 5000 stappen gemaakt.
Lange benen! 6 km is hier al minimaal 8500 stappenquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:18 schreef Evenstar het volgende:
Dochter naar school gebracht en met een omweg teruggelopen 6km en 7300 stapjes 🥳
Gewoon doen johquote:Op dinsdag 27 september 2022 09:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Vanmorgen naar kantoor gelopen, zo'n 2000 stappen en vanmiddag weer terug. Misschien tussen de middag nog een rondje, maar om nou echt voor de lol in de regen te gaan lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |