Niet eens Wel even naar de markt geweest, dat was toch wat verder lopen dan ik dacht (vanaf de geparkeerde auto ) Ook Aapie naar de opvang gebracht en gehaald maar dat is slechts 250 meter lopen al is dat heen en terug x 2 natuurlijk wel een kilometer.quote:
Als ik mijn moeder voortduw in de rolstoel dan is dat ding alles behalve leeg. Ik ben dan aan het fietsen. Héél langzaam aan het fietsen.quote:Op zondag 25 september 2022 20:51 schreef SQ het volgende:
Nee dat maakt niet uit, dat registreert ie wel gewoon hoor.
Tenzij de buggy leeg is, dan ben je dus aan het mountainbiken.
Vraagje: waarom loop je met zo'n hellingshoek dat je je vast moet houden? Het effect van de helling wordt dan namelijk grotendeels teniet gedaan.quote:Op zondag 25 september 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de sportschool werkt dat ding ook niet als ik me vasthoud aan de loopband (nodig door de hellingshoek). Dat ding zit dan vaak om mijn enkel.
Mwah, volgens mij fysio valt dat heel erg meequote:Op maandag 26 september 2022 08:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Vraagje: waarom loop je met zo'n hellingshoek dat je je vast moet houden? Het effect van de helling wordt dan namelijk grotendeels teniet gedaan.
Lekker! hier 75km, waarvan 30km in een hoosbui.quote:Op zondag 25 september 2022 12:40 schreef cafca het volgende:
Vanmorgen 80km gefietst,krijg ik van mijn garmin weer de melding "Zondag is uw minst actieve dag!" omdat ik te weinig stappen heb gezet
Het geeft soms net dat zetje wat ik nodig heb om de auto maar te laten staanquote:Op maandag 26 september 2022 12:04 schreef Donna het volgende:
Ahhh, die Bingo in de Fitbit app, zo leuk haha!
Had het nog nooit gezien! Leuk!quote:Op maandag 26 september 2022 14:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het geeft soms net dat zetje wat ik nodig heb om de auto maar te laten staan
Tof he? Wel onhaalbaar want zodra je 1 ding inruilt begin je weer van voor af aan. Dat ga ik nooit reddenquote:Op maandag 26 september 2022 12:04 schreef Donna het volgende:
Ahhh, die Bingo in de Fitbit app, zo leuk haha!
Daar doen we het voor Hier is het dusdanig prutweer dat de auto laten staan eigenlijk geen optie isquote:Op maandag 26 september 2022 14:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het geeft soms net dat zetje wat ik nodig heb om de auto maar te laten staan
Heb je Premium? Volgens mij kun je het alleen dan zienquote:
Ohnee ik ben geen Premium. Maar ik kan dus wel mee doen, leukleuk!quote:Op maandag 26 september 2022 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tof he? Wel onhaalbaar want zodra je 1 ding inruilt begin je weer van voor af aan. Dat ga ik nooit redden
[..]
Daar doen we het voor Hier is het dusdanig prutweer dat de auto laten staan eigenlijk geen optie is
[..]
Heb je Premium? Volgens mij kun je het alleen dan zien
ik heb iets leuks ontdekt, als je vakjes omdraait die niet in het bingopatroon staan krijg je allemaal bonussen. Zo heb ik mijn extreme overschot aan zoneminuten ingewisseld voor een paar afstandsvakjesquote:Op maandag 26 september 2022 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tof he? Wel onhaalbaar want zodra je 1 ding inruilt begin je weer van voor af aan. Dat ga ik nooit redden
[..]
Daar doen we het voor Hier is het dusdanig prutweer dat de auto laten staan eigenlijk geen optie is
[..]
Heb je Premium? Volgens mij kun je het alleen dan zien
Gewoon ook een Fitbit aanschaffenquote:Op maandag 26 september 2022 15:27 schreef cafca het volgende:
Ja, nu baal ik dus dat ik geen Fitbit heb maar een Garmin
Ik kreeg 6 maanden gratis bij de nieuwe Fitbit. Wel fijn dat je wel mee kunt doen ook als je het zelf niet kunt starten!quote:Op maandag 26 september 2022 15:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohnee ik ben geen Premium. Maar ik kan dus wel mee doen, leukleuk!
Ah dat is een goeie! Die afstanden en stappen gaan bij mij ook het traagst, zeker met dit weer Nu we in een huis vol trappen wonen gaan de zoneminuten nog aardig snelquote:Op maandag 26 september 2022 15:31 schreef SQ het volgende:
[..]
ik heb iets leuks ontdekt, als je vakjes omdraait die niet in het bingopatroon staan krijg je allemaal bonussen. Zo heb ik mijn extreme overschot aan zoneminuten ingewisseld voor een paar afstandsvakjes
Misschien ook wel een goed teken, dat betekent dat je hartslag niet veel omhoog gaat. Ik ben dusdanig onfit dat mijn hart al op hol slaat als ik de trap opklim dus dan krijg je wel wat actieve minutenquote:Op maandag 26 september 2022 15:50 schreef Donna het volgende:
Ik heb altijd maar weinig activiteiten minuten.
Uiteraard zitten er ook nadelen aan, zoals aan zowat alles in het levenquote:Op maandag 26 september 2022 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
En dan nu de schaduwzijde van een fitbit etc........
https://www.linkedin.com/(...)vooruitgang-4976881/
Lekker gesekst?quote:Op maandag 26 september 2022 15:51 schreef Donna het volgende:
Gisteren had ik trouwens super veel minuten en geen idee hoe het komt.
Kom bij de groepquote:
Hahahha. Nou niet tussen 17u en 19u nee.quote:Op maandag 26 september 2022 17:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien ook wel een goed teken, dat betekent dat je hartslag niet veel omhoog gaat. Ik ben dusdanig onfit dat mijn hart al op hol slaat als ik de trap opklim dus dan krijg je wel wat actieve minuten
[..]
Uiteraard zitten er ook nadelen aan, zoals aan zowat alles in het leven
[..]
Lekker gesekst?
[..]
Kom bij de groep
Maar je hebt dus een bingokaart met allemaal dingen, zoals aantal stappen, zoneminuten en kilometers. Zodra je aan een van die dingen voldoet kun je het omdraaien. Als je alles in een bepaald patroon om hebt kunnen draaien dan heb je bingo
De rest van de dag wel?quote:Op maandag 26 september 2022 18:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahha. Nou niet tussen 17u en 19u nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |