quote:
"No Meat, please. You should be Vegan or go to hell."quote:Op donderdag 22 september 2022 14:18 schreef LordofLeaves het volgende:
"No tears, please. It's a waste of good suffering.'
Precies , je kan beter je aussie en je Nike airmax aandoen , een paar pillen d'r in en de hele avond gaan hakken op Hellraiser in de Sporthallen zuidquote:
Nicequote:Op donderdag 22 september 2022 15:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Precies , je kan beter je aussie en je Nike airmax aandoen , een paar pillen d'r in en de hele avond gaan hakken op Hellraiser in de Sporthallen zuid
Deel 3 en 4 zijn erg goed.quote:
A.k.a. de zogenaamde Soy Boyquote:Op donderdag 22 september 2022 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is het soort mensen dat kijkt naar Disney +.
[ afbeelding ]
Goeie psychopatenhoofdquote:Op donderdag 22 september 2022 15:25 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Doug Bradley (enige echte Pinhead)
Dat is zeker waarquote:
Pooh..titels?quote:
Hellraiser 3: Hell on Earthquote:
Cute, maar 1 en 2 zijn beter.quote:
Vooral 2 en veel mensen kijken niet verder dan de eerste twee, en dat is best zondequote:Op donderdag 22 september 2022 17:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Cute, maar 1 en 2 zijn beter.
Nee, vind ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Cute, maar 1 en 2 zijn beter.
1 t/m 6 zijn wmb de moeite waard. Alleen bij 5 en 6 moet je je verwachtingen wat bijstellen over het soort horror dat je gaat kijken.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:19 schreef JanMetDeKorteLul het volgende:
[..]
Vooral 2 en veel mensen kijken niet verder dan de eerste twee, en dat is best zonde
Ik heb ze tot en met 6 of 7 op DVD, maar van die delen is mij heel weinig bijgeblevenquote:Op donderdag 22 september 2022 17:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
1 t/m 6 zijn wmb de moeite waard. Alleen bij 5 en 6 moet je je verwachtingen wat bijstellen over het soort horror dat je gaat kijken.
Daar is hel te donker voor. Dan zie je de acteur niet meer.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Valt nog mee dat het geen neger is trouwens.
Bohhh deze scčne kreeg ik echt kippenvel vanquote:
Omdat het een schurk isquote:Op donderdag 22 september 2022 18:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Valt nog mee dat het geen neger is trouwens.
Wie is 'we' ?quote:Op donderdag 22 september 2022 22:20 schreef KREEFTx het volgende:
Kunnen we TS cancellen die vieze homo en transfoob
Mij wel. Lig er echt wakker van.. al nachten.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:08 schreef NgInE het volgende:
Nou ja zeg en dat in een BDSM horror serie, dat dat allemaal maar kan tegenwoordig. Zelfs als ik heel erg mijn best doe dan kan het me niks schelen.
Ik ben vooral blij dat er meer Clive Barker komt. Is altijd wel een goede schrijver.
Damn die heb ik nog origineel gehad. Misschien ligt die nog ergensquote:Op vrijdag 23 september 2022 10:47 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik de beste Hellraiser.
Die heb ik ook nog ergens liggenquote:Op vrijdag 23 september 2022 10:47 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik de beste Hellraiser.
Als jij denkt dat het iets toevoegt: doen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie is 'we' ?
[..]
Mij wel. Lig er echt wakker van.. al nachten.
Wil ook wel een remake van Gremlins en dan met latino, chinese, afrikaanse gremlins oh en een remake van home alone en dan met een autistische zwarte lesbische meidje in een rolstoel met joystick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |