geloof je dit zelfquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zijn jullie toch echt de enigen
Voel je welkom maatquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ah, met zijn allen tegen één.
Dapper jongens.
Zo zie je maar weer wat je bij de medemens los kan maken. Toch grappig
Doe eens normaalquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dapper jongens.
Nou vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe eens normaal
Of je bent onuitgenodigd voor de meet
ja sorry had me boys even geapptquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dapper jongens.
Ik beschuldig niemand van pesten volgens mij.quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sinds wanneer is de waarheid zeggen pesten
is @onlogisch niet genoeg?quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een grimmige sfeer.
@:Sked en @:GGMM moeten een sfeerbewaker aanstellen voor deze prachtige SC.
Deze video fascineert mij bijzonderquote:Op vrijdag 23 september 2022 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat denk je dat onze goede vriend @:Littlerabbit hiervan vindt?
[ twitter ]
Mijn weekend begint slecht gezien het servicepunt al besloten was en ik mijn solar vogels niet kon ophalen. Kut werk.quote:Op vrijdag 23 september 2022 15:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel 1 ding en dat is dat LR lekker gaat genieten van zijn vrijdag. Ben benieuwd wat hij gaat drinken om de weekend in te luiden.
@Paul??? WAAR ZIT JEquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een grimmige sfeer.
@:Sked en @:GGMM moeten een sfeerbewaker aanstellen voor deze prachtige SC.
Ja ik zie het.quote:
Ik moet morgen nog werken, dus het kan altijd slechter. Ik wacht verder gewoon geduldig op je review voordat ik besluit om ook die fantastische solarvogels te gaan kopen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn weekend begint slecht gezien het servicepunt al besloten was en ik mijn solar vogels niet kon ophalen. Kut werk.
De review moet op zich wachten @:afcniels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |