Wie wil je blokkeren, Paul of Chevy?quote:Op vrijdag 23 september 2022 15:12 schreef Tarado het volgende:
@:GGMM waarom kan je moderators niet blokkeren als ze meeposten in topics waar ze geen moderator zijn?
Paul is ook een goed ideequote:Op vrijdag 23 september 2022 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie wil je blokkeren, Paul of Chevy?
Geen idee, ik weet wel 1 ding en dat is dat LR lekker gaat genieten van zijn vrijdag. Ben benieuwd wat hij gaat drinken om de weekend in te luiden.quote:Op vrijdag 23 september 2022 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat denk je dat onze goede vriend @:Littlerabbit hiervan vindt?
[ twitter ]
lolquote:Op vrijdag 23 september 2022 15:12 schreef Tarado het volgende:
@:GGMM waarom kan je moderators niet blokkeren als ze meeposten in topics waar ze geen moderator zijn?
Jeetje wat een gulzigerd.quote:Op vrijdag 23 september 2022 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat denk je dat onze goede vriend @:Littlerabbit hiervan vindt?
[ twitter ]
In neem een frietje madquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Vindt hij dat Latifi het eigenlijk verdient te blijven?quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee gelukkig niet maar je bent wel block waardig met je diarree aan stommiteit
Dat vinden we toch allemaal?quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vindt hij dat Latifi het eigenlijk verdient te blijven?
Dat zeg ik, woedendquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeg ik, woedend
Doei... 😊
ik vind hem ook een debielquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zijn jullie toch echt de enigenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |