Je plaatje is wel leuker geworden over de tijdquote:Op zaterdag 24 september 2022 12:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ben je nu pas achter, traag van begrip, ouwe.
Tijd om jouw zoon en @Lange_Lans zijn dochter aan elkaar voor te stellen voor de toekomst van het Nederlands voetbal.quote:Op zaterdag 24 september 2022 16:04 schreef onlogisch het volgende:
11-1
3 goals, 2 assist Onlo jr.
@:Lange_Lans
Ik ook, maar ik noem het nasi.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Het zal je niet verbazen maat, maar ik doe met je meequote:Op zaterdag 24 september 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is de tweewekelijkse friet dag vandaag. Ik ga er ongenegeerd van genieten.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Walgelijke zeekoe.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is de tweewekelijkse friet dag vandaag. Ik ga er ongenegeerd van genieten.
Je moet je kapot schamen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ontzettende rolmopsquote:Op zaterdag 24 september 2022 17:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lekker man. Flink wat saus erbij?quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ewa chickie.quote:Op zaterdag 24 september 2022 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker hoor, frietjes, enjoy! En hoi,vrienden van VBL x
Is dat gedoe rond dat ronde huis of zoiets al een keer opgelost, of is dat een eeuwigdurend verhaal?quote:Op zaterdag 24 september 2022 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker hoor, frietjes, enjoy! En hoi,vrienden van VBL x
Deze zeer uitgebreide review is genoeg voor mij om die dingen te gaan kopen, als ik ze nog kan vinden.quote:Op zaterdag 24 september 2022 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels vooral de pauw is beeldig het is dat ik te dom ben om een foto te uploaden via de telefoon.
Godverdommequote:Op zaterdag 24 september 2022 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels vooral de pauw is beeldig het is dat ik te dom ben om een foto te uploaden via de telefoon.
Je had het kunnen wetenquote:
imgur werkt nog primaquote:Op zaterdag 24 september 2022 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had het kunnen weten
Vroeger gebruikte ik Imgur via de telefoon om fotos online te kunnen posten maar dat werkt niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |