abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206066825
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:25 schreef loveli het volgende:

[..]
Lang genoeg voor de algemene politieke beschouwingen.
Thierry lijkt me ook meer het type dat sigaren rookt in de wachtruimte. Ik zie hem nog niet mee-puffen.
pi_206066996
Puur inhoudelijk gezien is de oppositie eigenlijk behoorlijk mild over de plannen dit keer.
pi_206067003
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:16 schreef loveli het volgende:

[..]
Een eerste kind komt meestal niet binnen een paar minuten.
Ik zou er toch niet op gokken, mijn eerste kwam binnen anderhalf uur... en bij de eerste weet je juist niet of het makkelijk zal gaan.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Vis een optie? donderdag 22 september 2022 @ 17:52:55 #254
70532 loveli
N
pi_206067008
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:51 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik zou er toch niet op gokken, mijn eerste kwam binnen anderhalf uur... en bij de eerste weet je juist niet of het makkelijk zal gaan.
Een goede verloskundige kan een aardige inschatting maken.
crap in = crap out
pi_206067013
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:50 schreef Raw85 het volgende:
Puur inhoudelijk gezien is de oppositie eigenlijk behoorlijk mild over de plannen dit keer.
Ja, ze kunnen ook weinig anders. Het is volgens hen alleen te laat, maar daar is weinig meer aan te doen. Inhoudelijk zullen bijna alle partijen dit een heel behoorlijk pakket vinden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_206067149
Forse kritiek op Bergkamp: https://www.ad.nl/politie(...)-handhaven~ac26cc77/

Ik zou als ik haar was dit weekend eens heel hard mijn positie gaan overwegen.
pi_206067193
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:50 schreef Raw85 het volgende:
Dat is niet zo verwonderlijk, lijkt mij, de regering is behoorlijk gul in de voorgestelde maatregelen.
pi_206067195
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:08 schreef Hanca het volgende:
Forse kritiek op Bergkamp: https://www.ad.nl/politie(...)-handhaven~ac26cc77/

Ik zou als ik haar was dit weekend eens heel hard mijn positie gaan overwegen.
En dé oplossing vooral niet in het regelement zoeken, dat biedt zat opties die deze slappe voorzitter niet gebruikt. Nu eens niet vluchten maar het echte probleem adresseren.
zie email 27 oktober
pi_206067291
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En dé oplossing vooral niet in het regelement zoeken, dat biedt zat opties die deze slappe voorzitter niet gebruikt. Nu eens niet vluchten maar het echte probleem adresseren.
Het reglement eens opfrissen is geen slecht idee, maar met een slechte voorzitter heb je daar inderdaad niks aan.
pi_206067326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:21 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het reglement eens opfrissen is geen slecht idee, maar met een slechte voorzitter heb je daar inderdaad niks aan.
Vorig jaar of twee jaar terug is dat regelement nog intergraal herzien. Het is een schaamlap, zolang de voorzitter niet eens het zwaarste middel (uitsluiting) heeft ingezet moet je niet praten over meer bevoegdheden maar over toepassing van de huidige.
zie email 27 oktober
  donderdag 22 september 2022 @ 18:31:33 #261
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206067373
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dit is de door Rutte/Kaag gedroomde en bekokstoofde voorzitter.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206067377
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dit is de door Rutte/Kaag gedroomde en bekokstoofde voorzitter.
Ik weet het. Nog iets wat dat duo verkloot heeft.
zie email 27 oktober
pi_206067418
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Vorig jaar of twee jaar terug is dat regelement nog intergraal herzien. Het is een schaamlap, zolang de voorzitter niet eens het zwaarste middel (uitsluiting) heeft ingezet moet je niet praten over meer bevoegdheden maar over toepassing van de huidige.
Uitsluiting is ook wel heel extreem hoor. Gisteren zeiden ze op tv dat het door de vorige voorzitters Arib en Miltenburg ook nooit is aangeroepen.

Laatste keer dat zij zich konden herinneren was was met een racistische bejegening JanMaat begreep ik. Die is al 20 jaar dood :')
blablablabla
pi_206067435
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Uitsluiting is ook wel heel extreem hoor. Gisteren zeiden ze op tv dat het door de vorige voorzitters Arib en Miltenburg ook nooit is aangeroepen.

Laatste keer dat zij zich konden herinneren was was met een racistische bejegening JanMaat begreep ik. Die is al 20 jaar dood :')
Nee joh. Rost van Tonningen. Maar we zijn ook wel in een extreme situatie beland inmiddels. Als je enigszins prominent bent in dit land heb je een politiepost voor je deur.
zie email 27 oktober
pi_206067455
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Die herziening viel toen behoorlijk tegen, dacht ik. Dat ze nu specifiek bedreiging en intimidatie gaan noemen vind ik wel goed. Al mogen ze dat van mij uitbreiden naar 'alle opmerkingen over personen die niet ter zake doen of over het privé leven van kamerleden of bewindspersonen'.

Maar goed, als Bergkamp blijft zitten (wat ik verwacht), gaan we zien of ze nu strenger en consequenter wordt.
pi_206067470
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee joh. Rost van Tonningen. Maar we zijn ook wel in een extreme situatie beland inmiddels. Als je enigszins prominent bent in dit land heb je een politiepost voor je deur.
Hebben ze grotendeels aan zichzelf te danken door de GGZ de afgelopen decennia kapot te saneren.
blablablabla
pi_206067483
Niets menselijks is Kuipers vreemd, zit lekker op het uiteinde van zn bril te kauwen :9
pi_206067527
In elk geval goed nieuws voor de Zeeuwen: de Westerscheldetunnel wordt uiterlijk 2025 tolvrij. Motie van de SGP heeft steun van de hele coalitie.
pi_206067569
Bonus voor mensen die 40 uur werken :') Terwijl consensus bijna overal is dat het beter minder kan, naar 36 of zelfs 32 uur per week...

Nederland is dood en doodziek
pi_206067623
quote:
Johan Remkes komt over een kleine twee weken, op 5 oktober, met zijn bevindingen naar aanleiding van de gesprekken die hij heeft gevoerd over de aanpak van het stikstofprobleem. Dat laat een woordvoerder weten.
Was eerst tweede helft september... Het duurt en duurt maar
pi_206067645
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bonus voor mensen die 40 uur werken :') Terwijl consensus bijna overal is dat het beter minder kan, naar 36 of zelfs 32 uur per week...

Nederland is dood en doodziek
Tja, hier botsen de meningen. Ik ben het volledig met jou eens. Je leeft ook niet om te werken, wat mij betreft. Maar als je naar de personeelstekorten kijkt en bedenkt dat ze geen mensen tevoorschijn kunnen toveren, is de mensen langer laten werken wel weer logisch. En een worcaholic zoals de meeste kamerleden zijn, heeft natuurlijk vooral oog voor dat laatste.
pi_206067703
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Waardeloos gewoon, blijf maar uitstellen
pi_206067708
Personeelstekort lost vanzelf op als de economie afkoelt, er zijn veel te veel kleine bedrijven, de markt zal zichzelf reguleren.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_206067722
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
He? Maar ik hoorde van alle coalitieapologeten dat de vaart er zo lekker in zat en dat het nu echt aangepakt ging worden. Het zou toch niet zo zijn dat een kabinet Rutte weer loopt te schuiven en rekken? :')
zie email 27 oktober
pi_206067750
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:50 schreef Hanca het volgende:
In elk geval goed nieuws voor de Zeeuwen: de Westerscheldetunnel wordt uiterlijk 2025 tolvrij. Motie van de SGP heeft steun van de hele coalitie.
Dat zal ook eens tijd worden. Bespottelijk om te moeten betalen om naar een ander deel van onze provincie te kunnen, vroeger de Zeelandbrug en nu al 20 jaar de tunnel. Zulke idioterie vind je nergens anders en nee begin niet over de Kiltunnel. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_206067830
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat zal ook eens tijd worden. Bespottelijk om te moeten betalen om naar een ander deel van onze provincie te kunnen, vroeger de Zeelandbrug en nu al 20 jaar de tunnel. Zulke idioterie vind je nergens anders en nee begin niet over de Kiltunnel. :')
Wat dacht je van de eilanden?
zie email 27 oktober
pi_206067865
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Maar je kan ook omrijden hoor!
blablablabla
pi_206067877
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Voor inwoners en hun family is dat toch gratis?
blablablabla
pi_206067883
quote:

[..]
Met de boot heb ik nooit moeite gehad maar toen er een vaste oeververbinding zou worden gebouwd was de tol een zeer onaangename verrassing.
pi_206067889
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Voor inwoners en hun family is dat toch gratis?
Neen. Wel gereduceerd tarief https://www.teso.nl/vaste-reizigers/texelaar/
zie email 27 oktober
pi_206067894
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:19 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Met de boot heb ik nooit moeite gehad maar toen er een vaste oeververbinding zou worden gebouwd was de tol een zeer onaangename verrassing.
Wat is het verschil dan?
zie email 27 oktober
pi_206067959
quote:

[..]
Vooral gevoelsmatig. Bij een veerpont betaal je voor een dienst die de kapitein levert. Bij een tunnel voor gewoon een stukje snelweg, waarbij het redelijk willekeurig is dat je voor de grote bruggen naar Zuid-Holland, Flevoland of de rest van Zeeland niet hoeft te betalen (en de belastingbetaler dat dus doet) en hier wel.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206067966
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Neen. Wel gereduceerd tarief https://www.teso.nl/vaste-reizigers/texelaar/
Poeh wat een naaiers. Maar die gebieden zijn tenminste nog te bereiken. Zoveel buslijnen zijn gewoon grotendeels geschrapt.
blablablabla
pi_206067984
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat is het verschil dan?
Het voelt heel oneerlijk dat er tig tunnels zijn in dit land zonder tol en wij moeten betalen terwijl we altijd al voor de boot moesten betalen.
pi_206068604
Zeer verrassend, een motie van wantrouwen van Geert.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_206068621
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:04 schreef Madhouse11 het volgende:
Wel terecht deze keer
pi_206068714
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:04 schreef Madhouse11 het volgende:
Nutteloos en het holt de positie van de kamer uit, maar Geert moet toch wat doen om aandacht te trekken.
pi_206068795
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nutteloos en het holt de positie van de kamer uit, maar Geert moet toch wat doen om aandacht te trekken.
Het hele debat in de tweede kamer is eigenlijk nutteloos.
pi_206068844
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:15 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
Het hele debat in de tweede kamer is eigenlijk nutteloos.
Dat is onzin. Natuurlijk wordt er niet met tientallen miljarden versleept, maar je gaat breed ondertekende moties zien en er is ook echt consensus onder alle partijen getoond dat het prijsplafond moet worden aangepast, daar heeft het kabinet deze 2 weken tot de AFB echt huiswerk gekregen.
pi_206068891
Ach het dualisme is allang dood. Bolkesteijn was zo'n beetje de laatste die in de tijd van Paars nog wel wil eens wilde krabben aan de korsten. Dit is allemaal geneuzel in de marge.
pi_206068913
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach het dualisme is allang dood. Bolkesteijn was zo'n beetje de laatste die in de tijd van Paars nog wel wil eens wilde krabben aan de korsten. Dit is allemaal geneuzel in de marge.
Zeg je terwijl er een gezamelijke motie met de CU wordt aangekondigd door de SP...
pi_206068932
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:22 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zeg je terwijl er een gezamelijke motie met de CU wordt aangekondigd door de SP...
Dat is allemaal peanuts man. :')
pi_206069012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:22 schreef Hanca het volgende:

[..]
Over het algemeen is het wel zo dat het in grote mate voorgekookt is. De coalitie heeft vooral al bedacht waar ze in de tweede kamer mee willen scoren en daar komen de coalitiebrede moties voor honderden miljoenen, of soms ook moties van 1 of 2 partijen waar ze weten dat er voldoende steun uit andere partijen komt zodat bepaalde andere coalitiepartijen daar nu juist afstand van kunnen houden. Voor de oppositie zijn er dan kruimels, soms samen met 1 of 2 coalitiepartijen.
pi_206069044
Een fulltime-bonus voor in de zorg 8)7
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_206069055
Mijn vrouw werkt 24 uur in het ziekenhuis, feels like forty....
pi_206069067
Echt zo'n oppervlakkige en populistische D66-motie.
pi_206069085
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:29 schreef Oostblokkert het volgende:
Een fulltime-bonus voor in de zorg 8)7
De gehandicapteninstelling waar mijn vrouw werkt, werkt zo'n 8 op de 10 105% (36 uur is fulltime, ze werken allemaal 38 uur). Het kan wel. Niet voor iedereen, natuurlijk.
pi_206069169
Motie voor een loon/prijs spiraal. :')
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_206069173
Die Kuiken vind ik zo'n lomp, onaantrekkelijk boers wijf.
pi_206069185
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 20:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Die Kuiken vind ik zo'n lomp, onaantrekkelijk boers wijf.
Mijn stem heeft ze. Gaat namelijk om de inhoud.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')