High energy.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:02 schreef Bocaj het volgende:
Wat een baas is die Rutte ook hè? Bellen, koffie slurpen, lachen... alles in multitask mode...
quote:Baudet niet in de Kamer, maar wel bij Ongehoord Nederland
Forum voor Democratie-voorman Baudet heeft bij omroep Ongehoord Nederland gereageerd op het weglopen van het kabinet, gisteravond bij de Algemene Politieke Beschouwingen. "Ik heb niet gezegd dat minister Kaag een spion is. Ik zei alleen dat de plek in Oxford waar ze heeft gestudeerd een plek is waar marxisten en overheden bij elkaar komen."
"Ik was ook echt heel erg verbaasd. Ik probeerde te duiden wat er aan de hand is in de wereld. Op de een of andere manier raakte dat een snaar en liep ze weg, terwijl ze daar gewoon gestudeerd heeft", zei Baudet.
Hij was te gast bij het opinieprogramma Ongehoord Nieuws van omroep ON. Baudet is vandaag niet in de Tweede Kamer bij het vervolg van de Algemene Politieke Beschouwingen, omdat zijn vrouw op het punt van bevallen staat. Hij zei kort voor de uitzending op sociale media dat zijn vrouw het "wel goed vond dat hij even weg was."
Minister Kaag noemde de woorden van Baudet vannacht "halve waarheden, framing en in dit geval natuurlijk ook namens een dictator een half verhaal ophangen." Kaag doelt daarmee op de pro-Russische opmerkingen van de FvD-leider.
Z'n vrouw vindt het wel prima als hij niet bij de bevalling is, want het is niet zijn kind?quote:
Een eerste kind komt meestal niet binnen een paar minuten.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Z'n vrouw vindt het wel prima als hij niet bij de bevalling is, want het is niet zijn kind?
Ik stel alleen een vraag.
Hoe lang mag er eigenlijk tussen zitten na vliezen gebroken en de daadwerkelijke geboorte?quote:Op donderdag 22 september 2022 17:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Een eerste kind komt meestal niet binnen een paar minuten.
Daar kan nog wel wat tijd tussen zitten.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoe lang mag er eigenlijk tussen zitten na vliezen gebroken en de daadwerkelijke geboorte?
Max drie dagen, daarna gaan ze inleidenquote:Op donderdag 22 september 2022 17:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoe lang mag er eigenlijk tussen zitten na vliezen gebroken en de daadwerkelijke geboorte?
Lang genoeg voor de algemene politieke beschouwingen.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:24 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Max drie dagen, daarna gaan ze inleiden
Thierry lijkt me ook meer het type dat sigaren rookt in de wachtruimte. Ik zie hem nog niet mee-puffen.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Lang genoeg voor de algemene politieke beschouwingen.
Ik zou er toch niet op gokken, mijn eerste kwam binnen anderhalf uur... en bij de eerste weet je juist niet of het makkelijk zal gaan.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Een eerste kind komt meestal niet binnen een paar minuten.
Een goede verloskundige kan een aardige inschatting maken.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zou er toch niet op gokken, mijn eerste kwam binnen anderhalf uur... en bij de eerste weet je juist niet of het makkelijk zal gaan.
Ja, ze kunnen ook weinig anders. Het is volgens hen alleen te laat, maar daar is weinig meer aan te doen. Inhoudelijk zullen bijna alle partijen dit een heel behoorlijk pakket vinden.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:50 schreef Raw85 het volgende:
Puur inhoudelijk gezien is de oppositie eigenlijk behoorlijk mild over de plannen dit keer.
Dat is niet zo verwonderlijk, lijkt mij, de regering is behoorlijk gul in de voorgestelde maatregelen.quote:Op donderdag 22 september 2022 17:50 schreef Raw85 het volgende:
Puur inhoudelijk gezien is de oppositie eigenlijk behoorlijk mild over de plannen dit keer.
En dé oplossing vooral niet in het regelement zoeken, dat biedt zat opties die deze slappe voorzitter niet gebruikt. Nu eens niet vluchten maar het echte probleem adresseren.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:08 schreef Hanca het volgende:
Forse kritiek op Bergkamp: https://www.ad.nl/politie(...)-handhaven~ac26cc77/
Ik zou als ik haar was dit weekend eens heel hard mijn positie gaan overwegen.
Het reglement eens opfrissen is geen slecht idee, maar met een slechte voorzitter heb je daar inderdaad niks aan.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dé oplossing vooral niet in het regelement zoeken, dat biedt zat opties die deze slappe voorzitter niet gebruikt. Nu eens niet vluchten maar het echte probleem adresseren.
Vorig jaar of twee jaar terug is dat regelement nog intergraal herzien. Het is een schaamlap, zolang de voorzitter niet eens het zwaarste middel (uitsluiting) heeft ingezet moet je niet praten over meer bevoegdheden maar over toepassing van de huidige.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het reglement eens opfrissen is geen slecht idee, maar met een slechte voorzitter heb je daar inderdaad niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |