Denk meer dat hij een spiegel voorhoudtquote:Op donderdag 22 september 2022 10:42 schreef puzziepie het volgende:
Nu moet Van Haga niet zo gevoelig doen
Wat de oorzaak is, is blaimstorming, het gaat erom wat er tegen gedaan werd. Antwoord: Een kwart fuck, wat schijnmaatregelen. De ECB loopt hopeloos achter de feiten aan en is zeer terughoudend met renteverhoging (wat ze zouden moeten doen, en let wel de ECB is verantwoordelijk voor de prijsstabiliteit.)quote:Op donderdag 22 september 2022 10:21 schreef Zorro het volgende:
Rutte begint al met liegen.
De inflatie komt door het massaal geld drukken tijdens de coronatijd. Niet door de Russen.
Juistquote:Op donderdag 22 september 2022 10:42 schreef Bocaj het volgende:
Niet zo happen?
Nou gisteren hapte het gehele kabinet...
Ik zou een maximering kunnen voorstellen bij sociale huurders? Zitten ook haken en ogen aan, maar je vangt wel een belangrijke groep op.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, het gaat nu niet over MKB. Die moet sowieso ook geholpen worden maar daar zijn er nog geen plannen voor.
Het gaat om de gezinnen of mensen die in slecht geisoleerde huizen wonen met een hoge energierekening. Die worden hier niet voldoende mee geholpen. Van maandvoorschot 800 euro naar 600 euro met dit plafond. Nou poe poe dat maakt het verschil niet.
De mensen die onder plafond zitten betalen straks fors minder.
Uiteraard niet een 5 liter pan.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:31 schreef Bocaj het volgende:
Kun je een pan soep koken op waxinelichtjes?
Ik las laatst in krant dat zo'n 15% van de huizen labels E-G hebben. Daarvan was een klein deel sociale huur. Het helpt maar niet voldoende denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zou een maximering kunnen voorstellen bij sociale huurders? Zitten ook haken en ogen aan, maar je vangt wel een belangrijke groep op.
Baudet mag gewoon mee doen, maar is er niet. Een vervanger halverwege een debat mag inderdaad niet.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
De FVD mag nu helemaal niet meer meedoen ? Baudet mag niet een vervanger sturen ? Zo niet, lekkere afgang dan.....
Hij doelt op Freek die klaarstond bij de microfoon maar niets mocht zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Baudet mag gewoon mee doen, maar is er niet. Een vervanger halverwege een debat mag inderdaad niet.
Muren isoleren, dubbel glas, etc, dat wordt al sinds de jaren 70 geroepen, toch zijn er nog steeds heel veel huizen, met name van Woningcooperaties, die tochten en niet geïsoleerd zijn. Dit had 40 jaar geleden al opgelost kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, het gaat nu niet over MKB. Die moet sowieso ook geholpen worden maar daar zijn er nog geen plannen voor.
Het gaat om de gezinnen of mensen die in slecht geisoleerde huizen wonen met een hoge energierekening. Die worden hier niet voldoende mee geholpen. Van maandvoorschot 800 euro naar 600 euro met dit plafond. Nou poe poe dat maakt het verschil niet.
De mensen die onder plafond zitten betalen straks fors minder.
Ja, dat snap ik. Baudet had er moeten zijn of gister al een vervanger moeten sturen.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij doelt op Freek die klaarstond bij de microfoon maar niets mocht zeggen.
Ben wel erg blij dat hij er vandaag niet is.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Baudet had er moeten zijn of gister al een vervanger moeten sturen.
Een rechter kan een partij verbieden, dat is de enige manier.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wanneer mag je een partij eigenlijk uit de kamer flikkeren? Eigenlijk onmogelijk toch?
Reuzel is varkensvet.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Reuzel vertalen als varkensvet.Dan ben je dus echt weer ontzettend geforceerd aan het zoeken.
Maar dan nog, ben je als persoon gekozen......quote:Op donderdag 22 september 2022 10:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een rechter kan een partij verbieden, dat is de enige manier.
Omdat dat waar was? Heeft hij ook zelf toegegeven.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan had men dat hier ook moeten doen...
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |