Janmaat vergeten hoe die echt mond dood gemaakt werdquote:Op woensdag 21 september 2022 21:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ben wat ouder en in dit geval was het vroeger echt beter, of liever gezegd beschaafder, wat een wanvertoning.
Waar Weisglas in dat rijtje wel mijn favoriet was. De humor van die man.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dolman, Deetman, zelfs Weisglas waren uitstekende voorzitters.
Minister Jetten was “klimaatpsychopaat”.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb Wilders gemist (of liever: bewust overgeslagen), maar als daar ook had moeten worden ingegrepen en dat is niet gedaan, is dat gewoon nog een fout van Bergkamp.
Maar die deed het niet, dus moet je de voorzitter corrigeren.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zijn stelling ging over het instituut. Maar dan nog sta je niet op. Dat is aan de voorzitter.
Nog niet aan de borrel?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:30 schreef Regilio_ het volgende:
Sjoerdsma is opgetrommeld. Dit wordt gezellig.
En allemaal een pilletje en iedereen is lief.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:30 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vreselijk, dat beschaafde gedoe. Van mij mag het nog veel minder beschaafd. Gewoon allemaal een t-shirtje en een spijkerbroek aan en als normale mensen met elkaar praten.
Mooie club was dat ja, die Centrum Democraten.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
Janmaat vergeten hoe die echt mond dood gemaakt werd
En zijn vrouw bijna vermoord werd door een brand ?
Ect ect
Ok maar dat de rest dan mee gaat slaat nergens op. Dan geef je geen goed signaal af natuurlijk. En ja Baudet is een totaalgek. Beter verlossen ze ons daarvan en dan meteen Bergkamp ook maar weg. Schande dat die daar nog zit. Kan er niks van.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar die deed het niet, dus moet je de voorzitter corrigeren.
Dat moest eigenlijk via een persoonlijk feit, maar dat ze kookten van woede en dus wegliepen kan ik me heel goed voorstellen.
Ze motten gewoon werken voor hun kk geldquote:Op woensdag 21 september 2022 21:33 schreef Waldorf22 het volgende:
Nou kom op mensen, ik moet morgen gewoon weer om 08.00 uur op kantoor zitten.
Nee hoor maar dat vond ik toen geen probleem. Dat eerste dan, dat tweede was verschrikkelijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
Janmaat vergeten hoe die echt mond dood gemaakt werd
En zijn vrouw bijna vermoord werd door een brand ?
Ect ect
Blijven zitten, dan geef je pas een slecht signaal af.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ok maar dat de rest dan mee gaat slaat nergens op. Dan geef je geen goed signaal af natuurlijk. En ja Baudet is een totaalgek.
daarom het ging er toen ook hard aan toe en erg gemeenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee hoor maar dat vond ik toen geen probleem. Dat eerste dan, dat tweede was verschrikkelijk.
Gebrek aan lef, kan niet anders. Je weet dat je bij Baudet alles kunt verwachten en dit is ook niet de eerste keer dat ze niet of halfslachtig optreedt.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Blijven zitten, dan geef je pas een slecht signaal af.
Dat Bergkamp nog niet ingreep toen de CDA bewindslieden en daarna Kaag opstonden, is toch eigenlijk wel schandalig. Dat was toch genoeg signaal, zou ik zeggen. Wellicht dat ze gewoon echt niet luisterde naar Baudet.
Die is de rest van de avond aan het twitteren.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:36 schreef Regilio_ het volgende:
FVD is met de boreale zon vertrokken?
Heb jij ook een YouTube kanaal?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:36 schreef monkyyy het volgende:
Het filmpje staat al op het youtube kanaal van FvD, missie geslaagd.
Benieuwd of het OM dit ook gaat onderzoekenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:30 schreef Dutch_view het volgende:
Johan Derksen: ze moeten Baudet gewoon liquideren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |