herkenbaarquote:Op donderdag 22 september 2022 08:38 schreef junkiesietze het volgende:
en direct na het eten in slaap gevallen op de bank, en dan pas om 1uur weer wakker worden is fucked up
Oeh lekker, krootjes.quote:Op donderdag 22 september 2022 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Net geluncht en nu 2 warme appels met kaneel en 2 koppen thee.
Vanavond krootjesstamppot met gebakken uien en chunky vissticks.
Toe mini magnum extra puur.
Voor vanavond bij de thee appelflappen bij appie gehaald.
quote:Op donderdag 22 september 2022 15:01 schreef golfer het volgende:
op de huid gebakken zeebaarsfilets met gebakken aardappels en waspeen uit de oven.
Leuk servies!quote:Op woensdag 21 september 2022 22:04 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren omelet van kliekje macaroni met ui, paprika, tomaat, mais en kaas.
[ afbeelding ]
Vandaag glasnoodles met kipgehaktballetjes van Ikea, champignons, en peultjes.
Met tom yam-smaak.
Jammie, ziet er goed uitquote:Op donderdag 22 september 2022 17:43 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Biefstuk gemarineerd in hoisinsaus, zonnebloemolie, oestersaus en chili bean pasta.
De marinade die overblijft aangelengd met water en door de noodles gemengd.
Lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2022 07:49 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik vandaag een grote pan goulash ga maken
Nice.quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:20 schreef Karzai het volgende:
Wat nieuwe kruiden gekocht, kan ik lekker koken de donkere dagen
[ afbeelding ]
ga ik nog opzoeken in google, maar is gewoon peper. ben niet zo bekend met de koreaanse keuken.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:44 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nice.
Waar gebruik je de Koreaanse peper voor?.
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 23 september 2022 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Straks maak ik een wortelsoep met karwijzaad en spekjes en wat naanbrood.
Mijn vader is woensdag, gepland, overleden en ik zit even in een andere realiteit, koken (of op Fok! lezen) komt er niet echt van. Maar er moet wel gegeten worden!
Ik wil eigenlijk nu ook een warme stoofpot!
quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Mijn vader is woensdag, gepland, overleden en ik zit even in een andere realiteit, koken (of op Fok! lezen) komt er niet echt van. Maar er moet wel gegeten worden!
:quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Dankjewel. Die stoofpot komt wel weer.quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Gecondoleerd![]()
Eet/kook waar je zin in hebt!
En laat iemand anders evt voor jou een lekkere stoofpot maken/eten koken.
quote:
Dankjewel!quote:
Dankjewel!quote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 23 september 2022 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Heel veel sterkte. En blijf goed eten.quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Winterkostquote:Op vrijdag 23 september 2022 16:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond staat er hutspot met rookworst op het menu
Dankjewel, ik doe mijn best. Pannetje staat al op 't vuur.quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel veel sterkte. En blijf goed eten.
Sterkte...quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Je hebt me geïnspireerd 2 kroketten uit de vriezer te halen en in de vetpan te mieteren. Zelfgemaakte, dat wel.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:31 schreef borisz het volgende:
Ik had vanmiddag een herstellunch
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Sterkte @:kanaroe![]()
Ik maak foe yong hai kip. Rijst erbij.
Mjam, die zien er lekker uit zegquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:46 schreef Blues het volgende:
Dit is mijn versie.
Ga ze zo eten
https://www.smulweb.nl/re(...)blauwe-kaas-walnoten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Shit zegquote:Op vrijdag 23 september 2022 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Gecondoleerd en sterktequote:Op vrijdag 23 september 2022 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Dat is de kracht van een forumquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:41 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
Dankjewel!
Doet me goed, ook al ken ik niemand hier persoonlijk
Shit meis. Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Dankjewel!quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Shit meis. Gecondoleerd.
Ja, nee, begrijpelijk. Ff andere prio's.
Ik ken dat.
Sterkte meis
Gecondoleerd....heel veel sterkte...quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:17 schreef Kanaroe het volgende:
Bij mij staat er een colafles karvan cevitam tropical te gisten. Gewoon, met broodgist.quote:Op zaterdag 24 september 2022 21:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kruispost
Hier aan het Slakkensap, zoals de kids van mijn zus het noemen, Federweisser uit de Pfalz. Hij is nog erg jong en net blind aan het worden van de gist, nog meer aan de druivensap kant dan aan de wijn kant. Heerlijk verfrissend. Eigenlijk had ik hier Flammkuchen bij moeten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |