Daarom een politieke partij voor de KKK.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hier biden dit dat liberal zus zo en ze hebben een migranten probleem, het schijnt dat Oekraïneers zelfs via de Mexicaanse grens het land binnen komen
Trump 2024
Klacht: het is de schuld van sleepy joe
Alexandria Ocasio-Cortezquote:Op woensdag 21 september 2022 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou graag eens een Amerikaans president zien die niet bejaard is. Een jong iemand van rond de 40.
Dat is geen jong iemandquote:Op woensdag 21 september 2022 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou graag eens een Amerikaans president zien die niet bejaard is. Een jong iemand van rond de 40.
Biden is er 79quote:
whahaha hard gelachen haahah, die kan nog niet eens voor een klas staanquote:
Ja oke maar je noemt iemand van 40-50 toch niet jongquote:Op woensdag 21 september 2022 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Biden is er 79
dan is 40 jaar erg jong.
Je kan ook geen broekie van 25 Amerikaans president maken. Dan vind ik 40-50 een ideale leeftijd.
Zeer capabel.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
whahaha hard gelachen haahah, die kan nog niet eens voor een klas staan
Wtf.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:41 schreef NoXia het volgende:
Bush had van mij wel wat langer mogen blijven zitten. Mooie tijden waren dat
BushGOD
Bill Clinton en Obama waren bijna de jongste presidenten ooit in de VS, met resp. 46 en 47 jaar.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Biden is er 79
dan is 40 jaar erg jong.
Je kan ook geen broekie van 25 Amerikaans president maken. Dan vind ik 40-50 een ideale leeftijd.
Aldus een anonieme troll die betaald wordt door gevaarlijke reptilian netwerken om onze maatschappij te ontwrichten en users te veranderen in useful idiots.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:02 schreef epicbeardman het volgende:
Al die WEF marionetten zijn voor 2030 agenda en slopen de economie zodat wij peasants onze handjes moeten ophouden en afhankelijk zijn van global income.
Trump/Bolsonero zijn de enige echte strijders nog.
'het schijnt'quote:Op woensdag 21 september 2022 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hier biden dit dat liberal zus zo en ze hebben een migranten probleem, het schijnt dat Oekraïneers zelfs via de Mexicaanse grens het land binnen komen
Trump 2024
Klacht: het is de schuld van sleepy joe
Maar die moeten uiteindelijk wel het werk doen. Als er niemand meer is om hun brood te bakken, wat gaan ze dan eten? Qu'ils mangent de la brioche?quote:Op donderdag 22 september 2022 16:45 schreef Slavski het volgende:
Je moet nooit een leider kiezen die alleen aan zichzelf en zijn eigen agenda denkt. Je moet iemand hebben die levenservaring heeft en weet wat er onder de mensen speelt. Iemand die weet hoe kut het is om niks te hebben en hoe verschrikkelijk de problemen zijn waar veel mensen aan worden onderworpen.
Al die ministertjes en presidentjes komen altijd van elitaire families die al decennia lang het voor het zeggen hebben en van generatie op generatie zo het stokje doorgeven, en nooit het echte leven hebben ervaren.
Het is een kwestie van tijd voordat alle ''sloebers'' van de samenleving weg zijn gewerkt, zodat er nog alleen maar ''high class'' mensen overblijven want sloebers kosten te veel geld en zijn in hun ogen niks waard.
Zie hier iemand die in één zin heel FvD in zijn hemd zetquote:Op donderdag 22 september 2022 08:11 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Aldus een anonieme troll die betaald wordt door gevaarlijke reptilian netwerken om onze maatschappij te ontwrichten en users te veranderen in useful idiots.
25 is wettelijk niet toegestaan.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Biden is er 79
dan is 40 jaar erg jong.
en eentje die niet debiel is, maar dat is lastig te vinden daar denk ikquote:Op woensdag 21 september 2022 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |