Luister, als ik met iemand ga clubben of naar een andere fissa en ik pak de rekening op en stuur tikkies dan is de algemene verwachting dat iemand direct betaald zodra de kater over is ipv een paar dagen wachtenquote:Op woensdag 21 september 2022 16:13 schreef Marsenal het volgende:
Luister. Als je iets voorschiet bij mij, als je de rekening bij de kroeg oppikt en de pot betaalt en dan tikkies rondstuurt, wees dan duidelijk. Als er in je bericht een link naar je tikkie staat, en daaronder staat hoe lang ik heb om dat tikkie te betalen, dan hoef ik niet iedere dag een reminder. Als je eerder betaalt wilt worden, zet dan niet die datum er onder.
Als er staat 'deze link is geldig tot 3 oktober' dan denk ik bij mezelf, joh, fideel van je. Geen haast dus. Maar binnen 24 uur al een berichtje met 'heb je m'n tikkie al betaalt?!?', dat zijn gewoon mixed messages.
Lees je eigen berichten en ervaar de consequenties. Dommies.
Tikkies zijn gemaakt door sloebers en wordt enkel gebruikt door sloebers.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:28 schreef Speedfight het volgende:
Tikkie is bedoeld om snel af te tikken, sloeber.
betaaldquote:Op woensdag 21 september 2022 16:13 schreef Marsenal het volgende:
Luister. Als je iets voorschiet bij mij, als je de rekening bij de kroeg oppikt en de pot betaalt en dan tikkies rondstuurt, wees dan duidelijk. Als er in je bericht een link naar je tikkie staat, en daaronder staat hoe lang ik heb om dat tikkie te betalen, dan hoef ik niet iedere dag een reminder. Als je eerder betaalt wilt worden, zet dan niet die datum er onder.
Als er staat 'deze link is geldig tot 3 oktober' dan denk ik bij mezelf, joh, fideel van je. Geen haast dus. Maar binnen 24 uur al een berichtje met 'heb je m'n tikkie al betaalt?!?', dat zijn gewoon mixed messages.
Een of andere zure sukkel uit belgië die doet alsof ie moslim is. Donder op met je "tatta's", mafklapper.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:26 schreef Fushia2 het volgende:
Tatta’s en tikkies…..![]()
“Joh Fushia, je MOET ME NOG 50 cent”
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ik heb het slechts een paar keer gebruikt maar als dit waar is, en je kunt het dus niet veranderen, dan is dit een ongegronde klacht.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:20 schreef herverwijderd het volgende:
Die datum eronder gaat automatisch he.
Jij was toch te skeer om @jigggy terug te betalen?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Tikkies zijn gemaakt door sloebers en wordt enkel gebruikt door sloebers.
@sirdanilotquote:Op woensdag 21 september 2022 16:20 schreef Näsenbar het volgende:
Tikkie op je neus kan je krijgen. Dat iets tot een bepaalde tijd geldig is betekent niet dat je het op die dag moet overmaken, je moet zo snel mogelijk je schuld aflossen.
In deze case ben ik akkoord met de klacht.quote:Op woensdag 21 september 2022 16:13 schreef Marsenal het volgende:
Je kan dit zeker veranderen. En elke keer als ik een tikkie krijg stuur ik meteen terug 'TWEE WEKEN TERMIJN??? WAT AARDIG!' en daar wordt dan een beetje schaapachtig op gereageerd.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:45 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ik heb het slechts een paar keer gebruikt maar als dit waar is, en je kunt het dus niet veranderen, dan is dit een ongegronde klacht.
Lol. Ja, dan heb je wel gelijk en moeten ze niet zeuren. Anderzijds: het kan zijn dat je ziek in je bedje ligt en de tikkie pas ziet als ie verlopen is. Dan is het handiger om nog wat langer de tijd te hebben.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je kan dit zeker veranderen. En elke keer als ik een tikkie krijg stuur ik meteen terug 'TWEE WEKEN TERMIJN??? WAT AARDIG!' en daar wordt dan een beetje schaapachtig op gereageerd.
30 euro was het toch? @jigggyquote:Op woensdag 21 september 2022 17:26 schreef Fushia2 het volgende:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ah okee, je haalt de tekst weg in het appbericht voor je het verstuurt. Dacht dat je bedoelde dat het iets was dat je kon aanpassen in de app oid.quote:
Vrienden? Jullie op fok zijn mijn enige vrienden hoor. Verder zijn het allemaal vage kennissen.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
Geen rondjes voor je vrienden geven. Krent.
Alsof jij vrienden hebt.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:26 schreef Fushia2 het volgende:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
En die vrienden dan ook "tatta's" noemen. Deze faggot probeert heel hard om iets te zijn wat ie niet is.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Alsof jij vrienden hebt.
Ps doe je moeder de groetjes van me.
Dit was een privekwestie tussen Jigggay en mezelf en is al lang opgelostquote:Op woensdag 21 september 2022 18:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
30 euro was het toch? @:jigggy
oooh oooh ohhhh onze rechtsgekkie is hier weerquote:Op woensdag 21 september 2022 19:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Alsof jij vrienden hebt.
Ps doe je moeder de groetjes van me.
alhamdullilah ben ik moslimquote:Op woensdag 21 september 2022 19:26 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
En die vrienden dan ook "tatta's" noemen. Deze faggot probeert heel hard om iets te zijn wat ie niet is.
Doe ik Thijs.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
oooh oooh ohhhh onze rechtsgekkie is hier weer
gewoon je bek houden
en groetjes aan je zusje
Je ziet eruit als een belg die naar schijt stinkt.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
alhamdullilah ben ik moslim
met je Freeway cola, skeere tatta dat je er bent
Hou toch eens je bek met je boerderijhoofd Gelukkig woon ik niet meer in Brussel of Rotterdam. Heb een hekel aan jouw klootjesvolk.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:09 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Je ziet eruit als een belg die naar schijt stinkt.
Mn overgrootvader. Mn oudoom was een Waffen SS-er die gevochten heeft in Stalingrad. M'n oma, zijn zus, zat hier in het verzet en haar man, mijn opa -als Nederlandse militair- in een werkkamp.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hou toch eens je bek met je boerderijhoofd Gelukkig woon ik niet meer in Brussel of Rotterdam. Heb een hekel aan jouw klootjesvolk.
Jouw grootvader was sws een NSB'er
volgens jou stinkt iedereen?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:19 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Mn overgrootvader. Mn oudoom was een Waffen SS-er die gevochten heeft in Stalingrad. M'n oma, zijn zus, zat hier in het verzet en haar man, mijn opa -als Nederlandse militair- in een werkkamp.
Dat alles terwijl jouw opa in een of ander albanees kutdorp zat te stinken
Jouw vader is een ranzige schooier, kneus. Tevens lul je maar wat in de ruimte. De enige die in een kamp zat was mijn opa, die niet als jouw vieze opa met zn nicht is getrouwd (lees: uit een compleet andere familie aan de andere kant van Nederland kwam). Dat was een NEDERLANDSE militair, dom jong. Wat is daar in godsnaam terecht aan? Jouw stamboom is verziekt omdat je inteelt bent, mafkees. Jouw onbetekenende vader is vies en stinkt. Jij ook. Dit heb je zelf gezegd. Is 't dan raar om aan te nemen dat zijn vader ook stinkt of stonk?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
volgens jou stinkt iedereen?
En terecht dat ze in een werkkamp zaten of whatever. Jouw stamboom is duidelijk al generatielang verziekt
Oké autistische zolderkamer autist, als jij het zegtquote:Op woensdag 21 september 2022 21:04 schreef Fushia2 het volgende:
@:flauwkapsel is sws een kloon van @:derrabbit
hahahaha wat een comeback. Dacht dat je al dronken in slaap was gevallen voor de bankquote:Op woensdag 21 september 2022 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké autistische zolderkamer autist, als jij het zegt
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
oh fushia is weer op weg naar een ban
surprised pikachu.jpg
Jij hebt je weer helemaal naar je eigen fantasie wereldje geblowdquote:Op woensdag 21 september 2022 22:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hahahaha wat een comeback. Dacht dat je al dronken in slaap was gevallen voor de bank
Als je ieder wakker moment van de dag te stoned bent om op het niveau van iemand met het syndroom van down te denken, laat staan dat van een normaal mens dan krijg je dat soort dingenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:22 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Je bent gewoon te achterlijk om te lezen.
Gozer, jij zat te huilen in het stoppen met alcohol topique dat het je maar niet lukte. Je bent weer te dronken om normaal te typen zelfs.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je ieder wakker moment van de dag te stoned bent om op het niveau om op het niveau van iemand met het syndroom van down te denken, laat staan dat van een normaal mens dan krijg je dat soort dingen
hier, nog een tissue voor je krokodillentranenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:22 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Je bent gewoon te achterlijk om te lezen.
Kom dan eens met een link naar de post waarin ik zogenaamd 'zit te janken' of ben je daar al te ver voor heen?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gozer, jij zat te huilen in het stoppen met alcohol topique dat het je maar niet lukte. Je bent weer te dronken om normaal te typen zelfs.
@:jigggy kijk deze man weer dronken stoer doen
Ik neem @DerRabbit al een poos niet meer serieusquote:Op woensdag 21 september 2022 22:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gozer, jij zat te huilen in het stoppen met alcohol topique dat het je maar niet lukte. Je bent weer te dronken om normaal te typen zelfs.
@:jigggy kijk deze man weer dronken stoer doen
Lekker biertje op kerel?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom dan eens met een link naar de post waarin ik zogenaamd 'zit te janken' of ben je daar al te ver voor heen?
In de horeca? Ja, me dunkt met die belachelijke pruikjes prijzen.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:27 schreef Cockwhale het volgende:
Sinds tikkies is de gierigheid gestegen naar een nieuw level, waarbij je zelfs losse centjes nog terug moet betalen
Mensen kijken gewoon verbaastd wanneer je trakteert en niets terug hoeft te ontvangen. Alles moet op de weegschaal nu.
Nee, schultenbrau van de Aldi.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:41 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
In de horeca? Ja, me dunkt met die belachelijke pruikjes prijzen.
Alleen als ie ijs- en ijskoud is. Maar probeer je nu sarcastisch te doen? Want je kunt ook gewoon direct vertrekken, hè? trakteren met Colombiaanse pasteitjes.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee, schultenbrau van de Aldi.
Jij je weer eens lekker laten beflikkeren?quote:
Dit is wel heel erg waar ja. Als ik betaal zegt iedereen meteen dat ik niet moet vergeten een tikkie te sturen, terwijl ik zo iets heb van 'nee, jij moet niet vergeten dat ik hier gedokt heb en de volgende zuippartij de rekening oppakken'quote:Op donderdag 22 september 2022 09:27 schreef Cockwhale het volgende:
Sinds tikkies is de gierigheid gestegen naar een nieuw level, waarbij je zelfs losse centjes nog terug moet betalen
Mensen kijken gewoon verbaast wanneer je trakteert en niets terug hoeft te ontvangen. Alles moet op de weegschaal nu.
Was t ook nog vlees van AH of Jumbo?quote:Op donderdag 22 september 2022 18:40 schreef Solotovski het volgende:
Ik werd als +1 eens een keer uitgenodigd op een bbq
Kreeg ik naderhand een tikkiekk ff heel gauw op
Ook nog eens jaquote:Op donderdag 22 september 2022 18:52 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Was t ook nog vlees van AH of Jumbo?
gierige tatta gespotquote:Op donderdag 22 september 2022 09:41 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
In de horeca? Ja, me dunkt met die belachelijke pruikjes prijzen.
Ja en voor de rest genegeerdquote:
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:24 schreef Cockwhale het volgende:
Hoorde laatst nog van een meid dat ze een tikkie ontvangt als ze warm eten heeft gegeten bij haar zus
Goed gedaan. Kom nou, zeg. Je vraagt sowieso geen geld als je iemand uitnodigt en als je geld gaat vragen voor kutvlees -en ik gok niet eens iets zoals mn moeder altijd maakt; spiezen met stukken hamlap, ui en paprika- dan moet je gewoon in een vuilcontainer verdwijnen en geen tikkies gaan sturen. Wat was overigens het bedrag?quote:Op donderdag 22 september 2022 19:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja en voor de rest genegeerd
Ik drink geen frisdrank, kleuter.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
gierige tatta gespot![]()
![]()
logisch dat je zo verzuurd bent, met je Freeway cola
Precies datquote:Op donderdag 22 september 2022 20:22 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Goed gedaan. Kom nou, zeg. Je vraagt sowieso geen geld als je iemand uitnodigt en als je geld gaat vragen voor kutvlees -en ik gok niet eens iets zoals mn moeder altijd maakt; spiezen met stukken hamlap, ui en paprika- dan moet je gewoon in een vuilcontainer verdwijnen en geen tikkies gaan sturen. Wat was overigens het bedrag?
Zo iemand had ik allang uit mijn leven verbannen. Deze winter zal ze vast ook een tikkie sturen voor gas & licht na een bezoek.quote:
Hahahaha ¤10.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Precies dat
En was iets van een 10tje, het gore lef. Had hem eigenlijk in z'n bek moeten tuffen
In zijn bek tuffenquote:Op donderdag 22 september 2022 20:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Precies dat
En was iets van een 10tje, het gore lef. Had hem eigenlijk in z'n bek moeten tuffen
en @DerRabbit drinkt geen alcoholquote:Op donderdag 22 september 2022 20:25 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ik drink geen frisdrank, kleuter.
Heb je de post nu al gevonden, of ben je weer te stoned om die erbij te zoeken?quote:Op donderdag 22 september 2022 23:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en @:derrabbit drinkt geen alcohol
LIF / Is er een LEKKER alternatief voor Coca Cola (Regular/Light/Zero)
debiel
Ik ga niet heel je pohi doorspitten ouwe drankorgel.quote:Op donderdag 22 september 2022 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je de post nu al gevonden, of ben je weer te stoned om die erbij te zoeken?
Jij bedreigt toch mensen in hun dm? Tyf op joh, sneuneus, kneus, mongooltjequote:Op donderdag 22 september 2022 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In zijn bek tuffen![]()
Dat je Überhaupt uitnodigingen krijgt van zulk pauper volk![]()
Zegt ook weer genoeg over jou
Dat ik ooit frisdrank dronk maakt het niet dat ik het nog steeds drink, heino.quote:Op donderdag 22 september 2022 23:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en @:derrabbit drinkt geen alcohol
LIF / Is er een LEKKER alternatief voor Coca Cola (Regular/Light/Zero)
debiel
Niet eens snappen hoe mycroft werktquote:Op donderdag 22 september 2022 23:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ga niet heel je pohi doorspitten ouwe drankorgel.
Onzekere verslaafde bitchboy
Joh. Betaal gewoon meteen. Echt een gaar persoon ben je als je niet direct betaalt.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je kan dit zeker veranderen. En elke keer als ik een tikkie krijg stuur ik meteen terug 'TWEE WEKEN TERMIJN??? WAT AARDIG!' en daar wordt dan een beetje schaapachtig op gereageerd.
Soms betaal ik een cent te weinig, in plaats van 25 euro dan 24,99. Gewoon om te zien of ik er een appje over krijg.quote:Op vrijdag 23 september 2022 20:20 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Joh. Betaal gewoon meteen. Echt een gaar persoon ben je als je niet direct betaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |