Ik niet, geen tetten.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar er zijn vast fokkers die haar willen doen
Dat valt dus wel mee, als je het groot aan pakt. Wijk plat gooien en geïsoleerd, gasloos en met zonnepanelen op de volledige daken terug bouwen. Dat kan best snel en lijkt me ook goedkoper dan bestaande tochtige bouw verduurzamen.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar had het over het debat de vraag van Omtzigt over dat het waarschijnlijk nog jaren duurt voor die bestaande woningen een keer verduurzaamd gaan worden.
We zijn bij de lunchpauzequote:Op woensdag 21 september 2022 14:51 schreef Waldorf22 het volgende:
Ik ben al even uitgezoned. Zijn we nog steeds bij Hermans??
Nee, we zijn tot half 4 geschorst. Hermans is net klaar.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:51 schreef Waldorf22 het volgende:
stikstofcrisis gemist?quote:Op woensdag 21 september 2022 14:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat valt dus wel mee, als je het groot aan pakt. Wijk plat gooien en geïsoleerd, gasloos en met zonnepanelen op de volledige daken terug bouwen. Dat kan best snel en lijkt me ook goedkoper dan bestaande tochtige bouw verduurzamen.
Dit gaat natuurlijk niet voor bijzondere wijken die een beschermd aanzicht hebben en voor gemengde wijken, dat ben ik me wel bewust.
We moeten daarnaast nog 900.000 woningen bouwen voor 2030.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat valt dus wel mee, als je het groot aan pakt. Wijk plat gooien en geïsoleerd, gasloos en met zonnepanelen op de volledige daken terug bouwen. Dat kan best snel en lijkt me ook goedkoper dan bestaande tochtige bouw verduurzamen.
Dit gaat natuurlijk niet voor bijzondere wijken die een beschermd aanzicht hebben en voor gemengde wijken, dat ben ik me wel bewust.
quote:
Hermans is nu klaar...quote:Op woensdag 21 september 2022 14:51 schreef Waldorf22 het volgende:
Nee. Maar dat is alleen voor wijken binnen 15km van een stikstofgevoelig natuurgebied. Nou hebben we er daar sowieso maar 1 van in Groningen, maar in de binnensteden kom je sowieso niet binnen die grens.quote:
Zouden ze zo'n standaard kantine hebben waar je met z'n vieren aan zo'n tafeltje kan zitten en je lunch op een dienblad kan uitzoeken?quote:Op woensdag 21 september 2022 14:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Hermans is nu klaar...![]()
Lekker ff een bammetje met kaas eten!
Valt wel mee zegt ie . Daar zullen die mensen de komende jaren echt wat aan hebbenquote:Op woensdag 21 september 2022 14:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan tijdelijk overnachten onder de tenten in Ter Apelquote:Op woensdag 21 september 2022 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee zegt ie . Daar zullen die mensen de komende jaren echt wat aan hebben
Dit is de kantine, dacht ik:quote:Op woensdag 21 september 2022 14:53 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zouden ze zo'n standaard kantine hebben waar je met z'n vieren aan zo'n tafeltje kan zitten en je lunch op een dienblad kan uitzoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |