SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
geen idee, maar hij benadrukt dat hij NIET bluft.....quote:Op woensdag 21 september 2022 08:15 schreef Heph844 het volgende:
Wie heeft er vanuit het westen gedreigd met nucleaire wapensWaar heeft deze clown het over?
https://www.bbc.com/news/(...)nned_post_type=sharequote:New
Posted at 8:148:14
Putin says partial mobilisation starts today
Putin says that it's necesasry to take an urgent decision to protect our people in the "liberated lands".
"That's why I asked the ministry of defence to agree to 'partial mobilisation'".
He says the decree has already been signed and that the partial mobilisation starts today.
He says that all citizens who will be mobilised will have full armed forces status.
Aan het begin noemde hij dat het Westen Kiev van Nucleaire wapens voorziet.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:15 schreef Heph844 het volgende:
Wie heeft er vanuit het westen gedreigd met nucleaire wapensWaar heeft deze clown het over?
https://www.bbc.com/news/(...)nned_post_type=sharequote:Posted at 8:158:15
Putin says West blackmailing Russia
Putin says that the West has been blackmailing Russia but that Russia has many weapons with which to respond. "We will use all resources we have to defend our people," he says.
"I trust in your support," he concludes.
Ik voorspel daarbij een leegloop vanuit de gebieden waar geen mobilisatie geldtquote:Op woensdag 21 september 2022 08:16 schreef raptorix het volgende:
Mijn voorspelling, dit zal voor een lange pat stelling zorgen tussen de de straks "geannexeerde" gebieden en Ukraine.
Volgens mij is er deze week een wet aangenomen waarbij strenge straffen worden gesteld op het weigeren van een bevel.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:17 schreef ETA het volgende:
maar al die veteranen weten juist heel goed hoe slecht de dingen aan het front zijn geregeld, ze hebben het eerder meegemaakt. Hoeveel van hun zullen weigeren?
Je kan niet weigeren lijkt mequote:Op woensdag 21 september 2022 08:17 schreef ETA het volgende:
maar al die veteranen weten juist heel goed hoe slecht de dingen aan het front zijn geregeld, ze hebben het eerder meegemaakt. Hoeveel van hun zullen weigeren?
Enorm klote lijkt me dat zeg. Je leven op het spel moeten zetten voor zo’n gek die je op basis van allerlei valse voorwendselen zonder goed spul een oorlog in stuurtquote:
Aangepast.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:18 schreef byah het volgende:
Tijd voor een pre-emptive strike preventieve aanval op Moskou dus. Dan kunnen ze dat in ieder geval niet meer mobiseren
15 jaar cel ofzo staat er op het weigeren.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:17 schreef ETA het volgende:
10 jaar cel dacht ik tochquote:Op woensdag 21 september 2022 08:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je kan niet weigeren lijkt me
Weigeren is een enkeltje goelag, je kunt beter gewoon op komen dagen en dan op het slagveld maar een beetje half aanklooien zodat je in ieder geval aan je verplichting hebt voldaan. Heel motiverend systeem wel.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:17 schreef ETA het volgende:
Denk dat het belangrijk is om die referenda te verstoren aangezien die doorgestoken kaart zijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:18 schreef Zwoerd het volgende:
Hopelijk komt er vandaag nog een reactie uit het Westen in de vorm van nieuwe wapen- en andere steunpaketten.
Cel of strafkamp?quote:Op woensdag 21 september 2022 08:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
15 jaar cel ofzo staat er op het weigeren.
Voor de buitenwereld ja. Maak iig van cel maar strafkamp en die 10 jaar zullen de meeste niet halen omdat ze zomaar ineens dood gingen..quote:
Half aanklooien betekent hun dood.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weigeren is een enkeltje goelag, je kunt beter gewoon op komen dagen en dan op het slagveld maar een beetje half aanklooien zodat je in ieder geval aan je verplichting hebt voldaan. Heel motiverend systeem wel.
Daar valt niks aan te verstoren. Al wordt er geen enkele stem uitgebracht, dan nog zal de uitslag gepresenteerd worden als een meerderheid die aansluiting bij Rusland wil.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat het belangrijk is om die referenda te verstoren aangezien die doorgestoken kaart zijn.
Hoe zie je 'een beetje aanklooien op het slagveld' voor je? Dan heb je binnen no time doorzeefd met Oekraiense kogels.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weigeren is een enkeltje goelag, je kunt beter gewoon op komen dagen en dan op het slagveld maar een beetje half aanklooien zodat je in ieder geval aan je verplichting hebt voldaan. Heel motiverend systeem wel.
Als Russen geen zin hebben om in en door zinloze koloniale oorlogen te lijden moeten ze andere machthebbers in het Kremlin neer zetten, veel eenvoudiger dan dat is het niet.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:18 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Enorm klote lijkt me dat zeg. Je leven op het spel moeten zetten voor zo’n gek die je op basis van allerlei valse voorwendselen zonder goed spul een oorlog in stuurt
Als je niet actief aanvalt en je gewoon als krijgsgevangene laat opnemen heb je het waarschijnlijk nog beter dan als goelag bewonerquote:Op woensdag 21 september 2022 08:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoe zie je 'een beetje aanklooien op het slagveld' voor je? Dan heb je binnen no time doorzeefd met Oekraiense kogels.
Vreemd eigenlijk: grote protesten over 1 dode in Iran. Weinig protesten in Rusland over hun duizenden doden.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als Russen geen zin hebben om in en door zinloze koloniale oorlogen te lijden moeten ze andere machthebbers in het Kremlin neer zetten, veel eenvoudiger dan dat is het niet.
Omdat we het er nu de hele dag over kunnen hebben ipv dat we er eerst een nachtje over hebben kunnen slapenquote:Op woensdag 21 september 2022 08:23 schreef Hyperdude het volgende:
Maar waarom kon deze voorspelbare onzin gisteravond niet uitgezonden worden?
Geen slecht idee, alleen jammer dat het in het verleden niet echt goede resultaten heeft opgeleverd..quote:Op woensdag 21 september 2022 08:23 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Washington nu plan B zal inzetten en een coup veroorzaken.
Nog even snel wat maatregelen nemen zodat niet iedereen er vandoor gaat na de aankondiging.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:23 schreef Hyperdude het volgende:
En hoe gaan ze dit kanonnenvoer laten functioneren dan?quote:Op woensdag 21 september 2022 08:24 schreef jantjesme het volgende:
Nu heeft Poetin toegang tot minstens 2 miljoen reservisten. Oorlog in Oekraïne kan daardoor kantelen in het voordeel van de Russen. Dat het veel bloediger zal worden staat wel vast helaas
Jantje? Gisteren heette je nog WImpie toch?quote:Op woensdag 21 september 2022 08:24 schreef jantjesme het volgende:
Nu heeft Poetin toegang tot minstens 2 miljoen reservisten. Oorlog in Oekraïne kan daardoor kantelen in het voordeel van de Russen. Dat het veel bloediger zal worden staat wel vast helaas
Omdat empathie en (mede)menselijkheid Russen totaal vreemd is. Het enige verschil tussen bijv. IS en de Russen is dat de Russen kernwapens hebben.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk: grote protesten over 1 dode in Iran. Weinig protesten in Rusland over hun duizenden doden.
Zijn ze nou eigenlijk alleen maar achterlijk of bezopen of haben ze es nicht gewußt?
Of willen ze alleen maar een goede tweedehands ijskast?
Strategisch had Amerika weinig te vrezen voor Rusland, kortom dan hebben ze zoiets van: Laat maar lekker aanklooien, je weet namelijk nooit wat er voor terugkomt, dat is volgens mij ook de reden dat men Hitler nooit serieus geliquideerd heeft, ze wisten: laat de slechtste speler maar aan de bal.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Geen slecht idee, alleen jammer dat het in het verleden niet echt goede resultaten heeft opgeleverd..
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op woensdag 21 september 2022 08:25 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
En hoe gaan ze dit kanonnenvoer laten functioneren dan?
Mwah het stopt de opmars wellicht. Oekraïne heeft net zoveel reservisten en superieur materieel. Ook hiermee gaat Rusland niet meer gebieden veroveren.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:24 schreef jantjesme het volgende:
Volgens mij was zijn eerste idee om een algehele mobilisatie te doen, en waarschijnlijk hebben ze toen gezegt: Daar hebben we de middelen niet voor.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:23 schreef Hyperdude het volgende:
Die geloven echt dat Rusland in hun waarden wordt bedreigd door gigantische Westerse legers van homofiele Joodse nazi's die voor de poorten van Moskou en Sint Petersburg staan.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk: grote protesten over 1 dode in Iran. Weinig protesten in Rusland over hun duizenden doden.
Zijn ze nou eigenlijk alleen maar achterlijk of bezopen of haben ze es nicht gewußt?
Ja, even gemist dat aircohandels weer terug is. Die gast heeft meer accounts inmiddels dan een hoer aan neukpartners.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
quote:
Russen leven altijd al onderdrukt, maar zolang ze brood en wodka kunnen komen steunen ze de leider, niet om zijn ideeën, maar gewoon omdat ze geen fuck geven, wij hebben in het Westen in de 19e eeuw de transitie gemaakt waar we beter verwachten van de leiding, dat daar iets voor teruggegeven moet worden is een logisch gevolg. Een goed voorbeeld is dat toen wij bezet waren door land X of Y we daar niet zo treurig om waren als ze maar redelijke leiding gaven, het werd pas hommeles als men in 1 keer de belasting omhoog gooide.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook wel verwacht.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:29 schreef Sfancta het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)-elizabeth~a6992882/
https://www.bbc.com/news/(...)nned_post_type=sharequote:8:26
Putin announces 'partial mobilisation' to defend the motherland
Steve Rosenberg
BBC Russia editor
Putin address Russia’s President Vladimir Putin has announced “partial mobilisation” in Russia “to defend the motherland, its sovereignty and territorial integrity, the security of our people.”
He says this concerns “only citizens in the military reserve, those who’ve served in the army.”
And he issued this threat (to the West):
“If the territorial integrity of our country is threatened, to defend Russia and our people, we will use all means we have. This is not a bluff.
"The territorial integrity of our motherland, our independance and freedom will be secured, I repeat with all the means we have.
"Those who try to blackmail us with nuclear weapons should know that the prevailing winds can turn in their direction.”
Die dachten dat de Britten hun Nucleaire kopjes allemaal aan land hadden? Zullen ze snappen dat die nu in Nucleaire voor de kust van Rusland liggenquote:Op woensdag 21 september 2022 08:29 schreef Sfancta het volgende:
Denk niet dat ze 2 miljoen soldaten kunnen operationaliseren met wapens, voeding, en ondersteuning.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:33 schreef jantjesme het volgende:
Poetin trapt vol op de gas. 2 miljoen soldaten gooit die er tegen aan. Nu zullen we met zijn allen meemaken hoe de slachtpartij in Oekraine ineens vele malen erger zal worden.
"Maar waarom zouden we een kernaanval uitvoeren tegen Oekraine. We moeten daar later nog kunnen leven"quote:Op woensdag 21 september 2022 08:29 schreef Sfancta het volgende:
Weten die clowns niet van het Trident programma? Blijft weinig van de Russische grote steden over als ze een kernraket afvuren op het VK.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:29 schreef Sfancta het volgende:
Sow....quote:Op woensdag 21 september 2022 08:30 schreef NoXia het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook wel verwacht.
Identificatiesystemen uitgezet?quote:
Het is pas Russische grondgebied als het internationaal erkend wordt.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:36 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Redelijke analyse in dit draadje denk ik? Na het referendum zijn de gebieden Russisch grondgebied en kan Poetin geloofwaardig gaan dreigen met kernwapens.
Zoals de Krim en Belgorod bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2022 08:36 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Redelijke analyse in dit draadje denk ik? Na het referendum zijn de gebieden Russisch grondgebied en kan Poetin geloofwaardig gaan dreigen met kernwapens.
Ja, Poetin snapt blijkbaar het VN handvest niet helemaal.quote:Op woensdag 21 september 2022 08:36 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |