Ja helaasquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Het maakt niet uit of je een enkelneukertje bent of een alleshater. Ze hebben gewoonweg een vrijbrief om in ViV te zieken.
Ik volg maar wel de richting van mijn eigen bed, slaap lekker aloa.quote:
Henkquote:Op woensdag 21 september 2022 09:30 schreef 2xHenk het volgende:
Haags, hoe is het, mijn immer ziedende compaan?
Hallo mijn aller aller ALLERBESTE vriend van HEEL FOK!quote:Op woensdag 21 september 2022 09:30 schreef 2xHenk het volgende:
Haags, hoe is het, mijn immer ziedende compaan?
Hier ook. Ik ga wel over dat plafond heen straksquote:Op woensdag 21 september 2022 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook, maar elektriciteit was absurd.
Ik verwacht van deze maand een enorme klif richting bijna niets nu de airco niet meer aan staat en ik weer iets meer tijd op kantoor doorbrengquote:Op woensdag 21 september 2022 09:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier ook. Ik ga wel over dat plafond heen straks![]()
Willen ze mensen van het gas hebben, maken ze de elektriciteit duurder
quote:
Haaiquote:Op woensdag 21 september 2022 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo mijn aller aller ALLERBESTE vriend van HEEL FOK!
Dat scheelt wel idd.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht van deze maand een enorme klif richting bijna niets nu de airco niet meer aan staat en ik weer iets meer tijd op kantoor doorbreng
1,5 keer meer dan juliquote:Op woensdag 21 september 2022 10:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoeveel meer vergeleken met andere maanden?
Zo zegquote:Op woensdag 21 september 2022 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1,5 keer meer dan juli
Juli was ruim twee keer zo veel als mei
Wanneer ga jij eens wat doen?quote:
Ik ben keihard bezig.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens wat doen?
Aan het sjouwen ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2022 14:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben keihard bezig.
Zweetdruppels 😓
Genieten dit inddquote:
Mwa hier is sowieso wel lang warm.. helemaal als de zon schijntquote:
Lekker tempratuurtjequote:
Ja op de FOK! manier danquote:Op woensdag 21 september 2022 15:20 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En waarom zou ik niet meer leven dan? Denk juist meer door hier vandaan te zijn geweest zelfs
Schijnbaar zijn ze op Fok! Incompetent en als je meermaal vraagt je account te verwijderen dit niet gebeurt en zo kan je dus 10 maand later nog inloggenquote:
Heb je wel gemaild met fok dan? normaal moet dat toch geen maanden duren lijkt mjquote:Op woensdag 21 september 2022 15:24 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn ze op Fok! Incompetent en als je meermaal vraagt je account te verwijderen dit niet gebeurt en zo kan je dus 10 maand later nog inloggen
Gemailed en verschillende dm’s naar yvon en pharkus o.a.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je wel gemaild met fok dan? normaal moet dat toch geen maanden duren lijkt mj
Huh dat is het best vreemd, raar en apart..quote:Op woensdag 21 september 2022 15:27 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Gemailed en verschillende dm’s naar yvon en pharkus o.a.
Ach ja……
bolk dan maarquote:Op woensdag 21 september 2022 15:24 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn ze op Fok! Incompetent en als je meermaal vraagt je account te verwijderen dit niet gebeurt en zo kan je dus 10 maand later nog inloggen
Top man!quote:Op woensdag 21 september 2022 15:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Steeds minder last van bijna weg zelfs
Werk al sinds maart weer 40u pw op kantoor maar mag ook thuis als ik wil max 3 dagen pw.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Top man!
Dus ook weer op kantoor?
Of mag je thuis blijven werken?
Kijk lekker man!quote:Op woensdag 21 september 2022 15:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Werk al sinds maart weer 40u pw op kantoor maar mag ook thuis als ik wil max 3 dagen pw.
Kleine groeit ook als kool en inmiddels ook nieuw huis gekocht (1 nov verhuizen)
2d pw peuterspeelzaalquote:Op woensdag 21 september 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk lekker man!
En met je vrouw ook alles?
Kleine nu op school?
zou etenquote:Op woensdag 21 september 2022 16:44 schreef Emmerdeur het volgende:
Andijviestamppot met hard gebakken spek en herten rookworst
Hmm hertenrookworst wil ik wel proberenquote:Op woensdag 21 september 2022 16:44 schreef Emmerdeur het volgende:
Andijviestamppot met hard gebakken spek en herten rookworst
ja, een 7,999 op de schaal van @Haagsquote:Op woensdag 21 september 2022 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Stukjes hert door je bami -> Bambi goreng
Klinkt als een heftige trillingquote:Op woensdag 21 september 2022 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, een 7,999 op de schaal van @:haags
zeker zekerquote:Op woensdag 21 september 2022 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt als een heftige trilling
Krijgt een welverdiende like van mijquote:Op woensdag 21 september 2022 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Stukjes hert door je bami -> Bambi goreng
Geen actsquote:Op woensdag 21 september 2022 17:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey bruh
Vrijdagavond samen lekker stappen.
Het wordt steeds gekker..quote:
Meestal wel, maar in dit gevalquote:
Ja ik weet even niet wat @Dotteke nu precies van ons is in dit hele verhaal maar dat wordt nog wel duidelijk, denk ik.quote:
jullie dochter?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik weet even niet wat @:dotteke nu precies van ons is in dit hele verhaal maar dat wordt nog wel duidelijk, denk ik.
Vast wel ja..quote:Op woensdag 21 september 2022 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik weet even niet wat @:dotteke nu precies van ons is in dit hele verhaal maar dat wordt nog wel duidelijk, denk ik.
Misschien Dot even met rust laten. Ik neem aan dat iedereen dat weet en snaptquote:
Uhm ik heb iets gemist geloof ik?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien Dot even met rust laten. Ik neem aan dat iedereen dat weet en snapt
Ik mention haar niet tochquote:Op woensdag 21 september 2022 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sorry ik quote jou.quote:
Jesus domme lulquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik lees niet alles he. Als ik het geweten had dan had ik haar waarschijnlijk wel met rust gelaten ja.quote:
Geen probleem hoor.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik lees niet alles he. Als ik het geweten had dan had ik haar waarschijnlijk wel met rust gelaten ja.
Ik vandaag al voor het eerst in tijdenquote:
deze hele week mag in 100000 stukjes van mijquote:
Acts is veel beterquote:
Is het zo'n erge week voor jou?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze hele week mag in 100000 stukjes van mij
het is niet mijn meest geweldige week neequote:Op woensdag 21 september 2022 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is het zo'n erge week voor jou?![]()
Schrijf dat maar in je dagboekquote:
* Mrsloveable geeft knuffelquote:Op woensdag 21 september 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet mijn meest geweldige week nee
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable geeft knuffel
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet mijn meest geweldige week nee
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze hele week mag in 100000 stukjes van mij
* DerRabbit doet meequote:Op woensdag 21 september 2022 20:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable geeft knuffel
De enige juist instellingquote:Op woensdag 21 september 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt vast goed![]()
positive vibes
jaa zeker! gaat prima hierquote:
ik heb ook colaquote:Op woensdag 21 september 2022 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa zeker! gaat prima hier
nu beetje ontspannen met glaasje cola en pozza
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ben je al een beetje verslaafd aan de nieuwe RLS?
woensdag verwendag!quote:Op woensdag 21 september 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb ook cola
komt dichtbij zo
hebben we überhaupt nog politici waarbij er geen steekje los zit?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:45 schreef Haags het volgende:
tering jantje
wat een complete totaaldebiel is Baudet zeg.
Meine gute
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
woensdag verwendag!
[ afbeelding ]
ik ook niet ben er wel klaar meequote:Op woensdag 21 september 2022 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb het niet gevolgd allemaal
fuck tiktakquote:Op woensdag 21 september 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
tegenwoordig ook veel dj's die live gaan op TIKTOK
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zeg tegen die gast, dat soesje helaas niet kan luisteren omdat ze op de bingo avond is.
hij zei dat hij misschien dan morgen wel weer ging draaien![]()
ZIt snoes op de Bingoquote:Op woensdag 21 september 2022 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zeg tegen die gast, dat soesje helaas niet kan luisteren omdat ze op de bingo avond is.
hij zei dat hij misschien dan morgen wel weer ging draaien![]()
quote:Op woensdag 21 september 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZIt snoes op de Bingo![]()
![]()
Ik ga haar wel even appen
BINGOOOOOOOO
ik denk dat snoes in een deuk ligt jaquote:Op woensdag 21 september 2022 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahahahahaha![]()
![]()
vind ze vast wel leuk
hier staat ook niks aanquote:Op woensdag 21 september 2022 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Terwijl voor half Nederland de verwarming nu wel heen aantrekkelijk begint te worden, moet ik me inhouden om geen raam oid open te zetten door de gratis warmte van de zon
Dit graag de hele winter
me 2quote:Op woensdag 21 september 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb gewoon lange broek en trui aan
Jeetje ik probeer echt mn leven neer te zetten en krijg je ditquote:Op woensdag 21 september 2022 20:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schrijf dat maar in je dagboek
SCHAKELTJEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 21 september 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb gewoon lange broek en trui aan
wel lekker een dubbel dekbed weer op mijn bedjequote:Op woensdag 21 september 2022 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee die staat hier ook nog uit
ik heb raam openquote:Op woensdag 21 september 2022 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee die staat hier ook nog uit
lekker hoorquote:
Zegt me niets.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:11 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / Alex Soze fantopic #1
deze topic moet je echt volgen
dat is geen slecht idee!quote:Op woensdag 21 september 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
doen we dan deze winter een sneeuwballen gevecht?
Deze topic volgen, ik houd hem goed bijquote:
die hoef je hier niet te postenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Deze topic volgen, ik houd hem goed bij
Nee hij is heel aardig en vrijgevig, hij ging laatst ijsjes kopen voor kinderenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
hij is beetje domme gast vooral
Doe mij maar Kaiser Sozequote:Op woensdag 21 september 2022 21:11 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / Alex Soze fantopic #1
deze topic moet je echt volgen
Nu nog 23 graden binnenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier staat ook niks aan
heerlijk de zon![]()
![]()
Het was maar een grapjequote:Op woensdag 21 september 2022 21:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Jeetje ik probeer echt mn leven neer te zetten en krijg je dit
tjaquote:Op woensdag 21 september 2022 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hij is heel aardig en vrijgevig, hij ging laatst ijsjes kopen voor kinderen
Haags stelt mij een vraag en andere gaan er op door enzo dus ja, ik begin er niet zelf overquote:Op woensdag 21 september 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hoef je hier niet te posten
zo een sneu figuur
haal je jezelf mee naar beneden
Als je zo'n persoon adoreert Paulquote:Op woensdag 21 september 2022 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Haags stelt mij een vraag en andere gaan er op door enzo dus ja, ik begin er niet zelf over
quote:Op woensdag 21 september 2022 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
we gaan verder in het fantopic!
Hij is echt leuk, ik kijk echt elke dag zijn filmpjes en dan geniet ik met volle teugenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je zo'n persoon adoreert Paul
das niet gezond
iemand die zo debiel doet
quote:
Precies die jaquote:
Beetje zout op strooienquote:
ja sollyquote:Op woensdag 21 september 2022 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik eventjes weg, word het hier ineens druk![]()
Misschien dankzij??? 🤔quote:Op woensdag 21 september 2022 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Komt door mijnquote:Op woensdag 21 september 2022 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Dat je lekker onder de dekens ligt met alleen je neus er nog uit en dat er zo'n chille wind door de slaapkamer gaat...quote:Op donderdag 22 september 2022 07:16 schreef greysbones het volgende:
GG![]()
Zeker lekker fris
Hou er wel van
Overdag lekker weer en savond onder de warme deken
Jij snapt hetquote:Op donderdag 22 september 2022 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat je lekker onder de dekens ligt met alleen je neus er nog uit en dat er zo'n chille wind door de slaapkamer gaat...
Hallo vriendjequote:Op donderdag 22 september 2022 08:18 schreef FranticDJ het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes
quote:Op donderdag 22 september 2022 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
@:hemarookworst als dit geen offeren wordt
hallo meneer worstquote:
draakjequote:
quote:Op donderdag 22 september 2022 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou eigenlijk geen koffie drinken deze week, maar fuck it.
Boksquote:Op donderdag 22 september 2022 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou eigenlijk geen koffie drinken deze week, maar fuck it.
Ik weet het, ik weet het.quote:
Dan zullen er snel meerdere volgen?quote:Op donderdag 22 september 2022 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Boks
Dit is m’n eerste zondiging in 3 maanden
Deze referentie gaat over m'n hoofd vrees ik.quote:
Nopequote:Op donderdag 22 september 2022 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zullen er snel meerdere volgen?
quote:Op donderdag 22 september 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze referentie gaat over m'n hoofd vrees ik.
soms is een simpele vraag best moeilijkquote:Op donderdag 22 september 2022 08:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hallo vriendinnetje
Hoe gaat ie?
quote:
neukje doen zo?quote:
Geen act, maar wel fans roepen man manquote:
Dat is toch geen actquote:Op donderdag 22 september 2022 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen act, maar wel fans roepen man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |