ik heb raam openquote:Op woensdag 21 september 2022 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee die staat hier ook nog uit
lekker hoorquote:
Zegt me niets.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:11 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / Alex Soze fantopic #1
deze topic moet je echt volgen
dat is geen slecht idee!quote:Op woensdag 21 september 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
doen we dan deze winter een sneeuwballen gevecht?
Deze topic volgen, ik houd hem goed bijquote:
die hoef je hier niet te postenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Deze topic volgen, ik houd hem goed bij
Nee hij is heel aardig en vrijgevig, hij ging laatst ijsjes kopen voor kinderenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
hij is beetje domme gast vooral
Doe mij maar Kaiser Sozequote:Op woensdag 21 september 2022 21:11 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / Alex Soze fantopic #1
deze topic moet je echt volgen
Nu nog 23 graden binnenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier staat ook niks aan
heerlijk de zon![]()
![]()
Het was maar een grapjequote:Op woensdag 21 september 2022 21:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Jeetje ik probeer echt mn leven neer te zetten en krijg je dit
tjaquote:Op woensdag 21 september 2022 21:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hij is heel aardig en vrijgevig, hij ging laatst ijsjes kopen voor kinderen
Haags stelt mij een vraag en andere gaan er op door enzo dus ja, ik begin er niet zelf overquote:Op woensdag 21 september 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hoef je hier niet te posten
zo een sneu figuur
haal je jezelf mee naar beneden
Als je zo'n persoon adoreert Paulquote:Op woensdag 21 september 2022 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Haags stelt mij een vraag en andere gaan er op door enzo dus ja, ik begin er niet zelf over
quote:Op woensdag 21 september 2022 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
we gaan verder in het fantopic!
Hij is echt leuk, ik kijk echt elke dag zijn filmpjes en dan geniet ik met volle teugenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je zo'n persoon adoreert Paul
das niet gezond
iemand die zo debiel doet
quote:
Precies die jaquote:
Beetje zout op strooienquote:
ja sollyquote:Op woensdag 21 september 2022 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik eventjes weg, word het hier ineens druk![]()
Misschien dankzij??? 🤔quote:Op woensdag 21 september 2022 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Komt door mijnquote:Op woensdag 21 september 2022 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Dat je lekker onder de dekens ligt met alleen je neus er nog uit en dat er zo'n chille wind door de slaapkamer gaat...quote:Op donderdag 22 september 2022 07:16 schreef greysbones het volgende:
GG![]()
Zeker lekker fris
Hou er wel van
Overdag lekker weer en savond onder de warme deken
Jij snapt hetquote:Op donderdag 22 september 2022 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat je lekker onder de dekens ligt met alleen je neus er nog uit en dat er zo'n chille wind door de slaapkamer gaat...
Hallo vriendjequote:Op donderdag 22 september 2022 08:18 schreef FranticDJ het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes
quote:Op donderdag 22 september 2022 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
@:hemarookworst als dit geen offeren wordt
hallo meneer worstquote:
draakjequote:
quote:Op donderdag 22 september 2022 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou eigenlijk geen koffie drinken deze week, maar fuck it.
Boksquote:Op donderdag 22 september 2022 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou eigenlijk geen koffie drinken deze week, maar fuck it.
Ik weet het, ik weet het.quote:
Dan zullen er snel meerdere volgen?quote:Op donderdag 22 september 2022 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Boks
Dit is m’n eerste zondiging in 3 maanden
Deze referentie gaat over m'n hoofd vrees ik.quote:
Nopequote:Op donderdag 22 september 2022 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zullen er snel meerdere volgen?
quote:Op donderdag 22 september 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze referentie gaat over m'n hoofd vrees ik.
soms is een simpele vraag best moeilijkquote:Op donderdag 22 september 2022 08:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hallo vriendinnetje
Hoe gaat ie?
quote:
neukje doen zo?quote:
Geen act, maar wel fans roepen man manquote:
Dat is toch geen actquote:Op donderdag 22 september 2022 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen act, maar wel fans roepen man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |