Mwa hier is sowieso wel lang warm.. helemaal als de zon schijntquote:
Lekker tempratuurtjequote:
Ja op de FOK! manier danquote:Op woensdag 21 september 2022 15:20 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En waarom zou ik niet meer leven dan? Denk juist meer door hier vandaan te zijn geweest zelfs
Schijnbaar zijn ze op Fok! Incompetent en als je meermaal vraagt je account te verwijderen dit niet gebeurt en zo kan je dus 10 maand later nog inloggenquote:
Heb je wel gemaild met fok dan? normaal moet dat toch geen maanden duren lijkt mjquote:Op woensdag 21 september 2022 15:24 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn ze op Fok! Incompetent en als je meermaal vraagt je account te verwijderen dit niet gebeurt en zo kan je dus 10 maand later nog inloggen
Gemailed en verschillende dm’s naar yvon en pharkus o.a.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je wel gemaild met fok dan? normaal moet dat toch geen maanden duren lijkt mj
Huh dat is het best vreemd, raar en apart..quote:Op woensdag 21 september 2022 15:27 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Gemailed en verschillende dm’s naar yvon en pharkus o.a.
Ach ja……
bolk dan maarquote:Op woensdag 21 september 2022 15:24 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn ze op Fok! Incompetent en als je meermaal vraagt je account te verwijderen dit niet gebeurt en zo kan je dus 10 maand later nog inloggen
Top man!quote:Op woensdag 21 september 2022 15:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Steeds minder last van bijna weg zelfs
Werk al sinds maart weer 40u pw op kantoor maar mag ook thuis als ik wil max 3 dagen pw.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Top man!
Dus ook weer op kantoor?
Of mag je thuis blijven werken?
Kijk lekker man!quote:Op woensdag 21 september 2022 15:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Werk al sinds maart weer 40u pw op kantoor maar mag ook thuis als ik wil max 3 dagen pw.
Kleine groeit ook als kool en inmiddels ook nieuw huis gekocht (1 nov verhuizen)
2d pw peuterspeelzaalquote:Op woensdag 21 september 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk lekker man!
En met je vrouw ook alles?
Kleine nu op school?
zou etenquote:Op woensdag 21 september 2022 16:44 schreef Emmerdeur het volgende:
Andijviestamppot met hard gebakken spek en herten rookworst
Hmm hertenrookworst wil ik wel proberenquote:Op woensdag 21 september 2022 16:44 schreef Emmerdeur het volgende:
Andijviestamppot met hard gebakken spek en herten rookworst
ja, een 7,999 op de schaal van @Haagsquote:Op woensdag 21 september 2022 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Stukjes hert door je bami -> Bambi goreng
Klinkt als een heftige trillingquote:Op woensdag 21 september 2022 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, een 7,999 op de schaal van @:haags
zeker zekerquote:Op woensdag 21 september 2022 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt als een heftige trilling
Krijgt een welverdiende like van mijquote:Op woensdag 21 september 2022 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Stukjes hert door je bami -> Bambi goreng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |