abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2022 @ 13:36:52 #1
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206039723
De grootste parasieten die er zijn.

Ze zeggen ook wel, dat als je niets kan, je maar recruiter moet worden.

Mensen lastig vallen, keihard liegen en maar de parasiet tussenpersoon spelen om geld te verdienen op andermans werk.

En dan ook nog es gaan bitchen als men geen interesse in hen heeft.

Voegen NIETS aan de maatschappij toe en zijn niet anders dan de kneusjes die je energiecontracten proberen te verpatsen tegen een hoger tarief dan dat je dat zelf kan aanvragen op gaslicht.com

klacht: ZEER terecht
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206039771
Is moderator niet wat voor jou?
pi_206039828
TS is afgewezen op de functie palletsorteerder en is nu jaloers
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  dinsdag 20 september 2022 @ 13:54:52 #4
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206039901
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:42 schreef Socios het volgende:
Is moderator niet wat voor jou?
Daarvoor moet je never nooit een ban hebben gehad
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
  dinsdag 20 september 2022 @ 14:02:42 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206039991
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:54 schreef corehype het volgende:

[..]
Ach welnee, voorheen noelgallagher (vanillekwark?) is toch ook mod geweest?
pi_206040090
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:36 schreef corehype het volgende:

Mensen lastig vallen, keihard liegen en maar de parasiet tussenpersoon spelen om geld te verdienen op andermans werk.

Voegen NIETS aan de maatschappij toe en zijn niet anders dan de kneusjes die je energiecontracten proberen te verpatsen tegen een hoger tarief dan dat je dat zelf kan aanvragen op gaslicht.com

Hoe kan je dan verklaren dat ik 1x via een recruiter een baan heb "gekregen" (ik hoefde niet te zoeken) en 1x gedetacheerd via een recruiter?

Tegenklacht: TS deponeert ongenuanceerde klacht.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206040171
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:13 schreef blomke het volgende:

[..]
Hoe kan je dan verklaren dat ik 1x via een recruiter een baan heb "gekregen" (ik hoefde niet te zoeken) en 1x gedetacheerd via een recruiter?

Dit ja. Kan gewoon goed werken hoor. TS is een loser dat hij niet aangeeft wat hij wil. en daardoor bij iedere benadering zegt: "wtf dit slaat nergens op"

Onterechte klacht
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 20 september 2022 @ 14:22:46 #8
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206040192
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:13 schreef blomke het volgende:

[..]

Omdat je te lui bent om zelf op Linkedin te gaan en/of je te maken had met een CORPORATE recruiter?

Er is een verschil he

Detacheerders zijn de grootste parasieten die er zijn :r
pi_206040563
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:22 schreef corehype het volgende:

Omdat je te lui bent om zelf op Linkedin te gaan en/of je te maken had met een CORPORATE recruiter?

Houd toch op man.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:22 schreef corehype het volgende:

Er is een verschil he

Blijkbaar niet in jouw perceptie.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206040790
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:02 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Ach welnee, voorheen noelgallagher (vanillekwark?) is toch ook mod geweest?
Ja bijna goed
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 20 september 2022 @ 15:42:38 #11
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206040814
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2022 15:38 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Ja bijna goed
Sorry :@
  Redactie Frontpage dinsdag 20 september 2022 @ 15:45:44 #12
38148 crew  Innisdemon
pi_206040837
quote:

[..]
Doet het aantal notes er nog toe?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_206040880
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:36 schreef corehype het volgende:

Wat voor tragiek heeft zich in je leven gewerkt, dat er zoveel nijd uit komt? :)
(Un)masking for the greater good.
pi_206041510
quote:

[..]
:')
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  dinsdag 20 september 2022 @ 17:05:19 #15
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206041536
Ik vind sowieso dat het minder mag met al die uitzendbureautjes en recruiters. Het geeft geen goed gevoel dat je wordt gebruikt als een hoer om uiteindelijk gedumpt te worden zodra het hun goed uitkomt. Mensen willen zekerheid en vertrouwen, en dat is niet iets wat een instantie zoals een uitzendbureau geeft. Ze teren letterlijk op jouw zakcentjes terwijl je veel meer zou kunnen verdienen als je vast in dienst genomen zou worden. Je kan financieel ook helemaal niks ondernemen zolang je vast zit aan dat parasitaire gedoe en zit je tot je 50e bij je ouders thuis weg te rotten want ''sorry meneer, geen zekerheid, dus geen geld''. Werkgevers zouden mensen eerder een vast contract moeten aanbieden en vertrouwen hebben. Daar tegenover mag dan ook wat mij betreft een regeling zijn waardoor het makkelijker wordt om iemand te ontslaan bij niet goed functioneren. Geven en nemen.
  dinsdag 20 september 2022 @ 17:17:24 #16
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206041667
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 15:03 schreef blomke het volgende:

[..]
Houd toch op man.
[..]
Blijkbaar niet in jouw perceptie.
Volgens mij ben je een recruiter want ik raak een gevoelige snaar
pi_206041671
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:05 schreef Slavski het volgende:
Het geeft geen goed gevoel dat je wordt gebruikt als een hoer om uiteindelijk gedumpt te worden zodra het hun goed uitkomt. Mensen willen zekerheid en vertrouwen, en dat is niet iets wat een instantie zoals een uitzendbureau geeft. Ze teren letterlijk op jouw zakcentjes terwijl je veel meer zou kunnen verdienen als je vast in dienst genomen zou worden. Je kan financieel ook helemaal niks ondernemen zolang je vast zit aan dat parasitaire gedoe en zit je tot je 50e bij je ouders thuis weg te rotten want ''sorry meneer, geen zekerheid, dus geen geld''.
Echte onzin, wat ik al eerder meldde: heb uitsluitend positieve ervaringen.
pi_206041674
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:17 schreef corehype het volgende:

Volgens mij ben je een recruiter want ik raak een gevoelige snaar
Nee, nooit geweest ook, zie mijn achtergrond.
  dinsdag 20 september 2022 @ 17:41:09 #19
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206041886
Dan ben je een van de weinigen die er geen slechte ervaringen mee heeft, goed van je. Maar het feit blijft dat je beter af bent zonder tussenkomst van een of andere instantie, simpelweg omdat je meer zekerheid en mogelijkheden hebt in het leven. Ik heb in de afgelopen 10 jaar zo een beetje alle uitzendbureaus gehad in mijn regio, dus ik weet waar ik het over heb. En de mensen die ik ooit heb gesproken en/of gekend deelden allemaal mijn visie. Uitzendbureaus zijn goed voor oudere mensen of mensen die bij willen beunen en het al voor elkaar hebben. Jongere mensen zouden hier niet de dupe van mogen zijn omdat die nog hun hele leven op moeten bouwen, en uitzendbureaus helpen hier absoluut niet bij. Daarnaast kost het een werkgever ook dubbel zoveel geld omdat ze ook het uitzendbureau moeten betalen, en vind ik het zeer kwalijk en onbegrijpelijk dat daar wel geld voor is, terwijl zo veel mensen verlangen naar meer salaris en/of een vast contact, maar het vertrouwen er gewoon niet is.
pi_206042845
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:41 schreef Slavski het volgende:
Dan ben je een van de weinigen die er geen slechte ervaringen mee heeft, goed van je. Maar het feit blijft dat je beter af bent zonder tussenkomst van een of andere instantie, simpelweg omdat je meer zekerheid en mogelijkheden hebt in het leven. Ik heb in de afgelopen 10 jaar zo een beetje alle uitzendbureaus gehad in mijn regio, dus ik weet waar ik het over heb. En de mensen die ik ooit heb gesproken en/of gekend deelden allemaal mijn visie. Uitzendbureaus zijn goed voor oudere mensen of mensen die bij willen beunen en het al voor elkaar hebben. Jongere mensen zouden hier niet de dupe van mogen zijn omdat die nog hun hele leven op moeten bouwen, en uitzendbureaus helpen hier absoluut niet bij. Daarnaast kost het een werkgever ook dubbel zoveel geld omdat ze ook het uitzendbureau moeten betalen, en vind ik het zeer kwalijk en onbegrijpelijk dat daar wel geld voor is, terwijl zo veel mensen verlangen naar meer salaris en/of een vast contact, maar het vertrouwen er gewoon niet is.
Dacht dat het topic om recruiters ging, en niet om de uitzendbureaus specifiek in jouw regio.

Sterker nog: ik heb een vacature gezien bij een uitzendbureau voor .... een recruiter. Dankzij een recruiter, heb ik mijn vorige, vaste baan gekregen.

Overigens, in 10 jaar alle uitzendbureaus zien, is misschien wel kenmerkend voor jou.

[ Bericht 2% gewijzigd door blomke op 20-09-2022 19:24:14 ]
  dinsdag 20 september 2022 @ 20:32:00 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_206044178
quote:
Ik vind sowieso dat het minder mag met al die uitzendbureautjes en recruiters. Het geeft geen goed gevoel dat je wordt gebruikt als een hoer om uiteindelijk gedumpt te worden zodra het hun goed uitkomt. Mensen willen zekerheid en vertrouwen, en dat is niet iets wat een instantie zoals een uitzendbureau geeft. Ze teren letterlijk op jouw zakcentjes terwijl je veel meer zou kunnen verdienen als je vast in dienst genomen zou worden. Je kan financieel ook helemaal niks ondernemen zolang je vast zit aan dat parasitaire gedoe en zit je tot je 50e bij je ouders thuis weg te rotten want ''sorry meneer, geen zekerheid, dus geen geld''. Werkgevers zouden mensen eerder een vast contract moeten aanbieden en vertrouwen hebben. Daar tegenover mag dan ook wat mij betreft een regeling zijn waardoor het makkelijker wordt om iemand te ontslaan bij niet goed functioneren. Geven en nemen.
Sowieso van die werkgevers met die 'wel de lusten, niet de lasten'-mentaliteit. :')

Ga lekker zelf pallets sorteren.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_206044284
quote:
Geldt voor vrijwel al die tussenpartij bedrijven. Allemaal één groot naaifestijn.
  dinsdag 20 september 2022 @ 20:44:56 #23
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206044289
Het is meer dat ik mij stoor aan werkgevers die bijvoorbeeld zeggen dat er geen salarisverhoging mogelijk is, maar ondertussen wel dubbel zo veel geld uitgeven aan iemand van een uitzendbureau omdat hun makkelijker te dumpen zijn zodra ze niet meer nodig zijn. Ook die regel dat je iemand 2 - 3 jaar vast kan houden met een tijdelijk contract voordat je verplicht bent een vast contract aan te bieden is ook weer zoiets. Je hebt echt geen 3 jaar nodig om te weten of iemand goed zijn best doet. Als je je proeftijd hebt doorstaan en beide partijen tevreden zijn, waarom zou je dan niet gelijk een vast contract gunnen? Mensen met een tijdelijk contract kunnen net zoals uitzendkrachten bijna niks ondernemen om hun eigen leven op te bouwen. Je bent gewoon een hoer van de staat.
pi_206044715
Terechte klacht.

Nu heb ik wel het principe: join then you can't beat them toe gepast en ben eens op de recruiter in gegaan. Op zich goede baan geregeld. Ware het niet dat ik net 3 maanden bezig was of ze (het zijn geregeld vrouwen... Maar ook mannen maken zich hier aan schuldig) vroeg of ik toch niet elders wilde kijken, ze had nog een interessante opdracht gever. Ik vroeg of ze niet op haar achterhoofd gevallen was en gaf aan dat ik geen behoefte had aan jobhoppen. Ik was er net :')

Dat doet ze maar lekker met iemand van 21 die horeca bijbaantjes neemt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_206045035
Oja ik moest er nog eentje bellen. Heb dat al 3 x uitgesteld hij krijgt steeds meer honger, van om mij niet binnen te halen.
  dinsdag 20 september 2022 @ 22:57:03 #26
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206046179
Dat kan wel zo zijn, maar ik ben een recruiter en ik neuk sowieso meer dan jij, dus wat heb je daarop te zeggen?
  dinsdag 20 september 2022 @ 23:35:05 #27
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206046535
minder kans op apenpokken
pi_206047419
Haha TS is afgewezen door een recruitertje. :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_206047763
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:44 schreef Slavski het volgende:
Het is meer dat ik mij stoor aan werkgevers die bijvoorbeeld zeggen dat er geen salarisverhoging mogelijk is, maar ondertussen wel dubbel zo veel geld uitgeven aan iemand van een uitzendbureau omdat hun makkelijker te dumpen zijn zodra ze niet meer nodig zijn. Ook die regel dat je iemand 2 - 3 jaar vast kan houden met een tijdelijk contract voordat je verplicht bent een vast contract aan te bieden is ook weer zoiets. Je hebt echt geen 3 jaar nodig om te weten of iemand goed zijn best doet. Als je je proeftijd hebt doorstaan en beide partijen tevreden zijn, waarom zou je dan niet gelijk een vast contract gunnen? Mensen met een tijdelijk contract kunnen net zoals uitzendkrachten bijna niks ondernemen om hun eigen leven op te bouwen. Je bent gewoon een hoer van de staat.
Of van die dure coaches inhuren die zogenaamd de werkprocessen moeten verbeteren, maar loonsverhoging nee hoor.
  woensdag 21 september 2022 @ 09:46:00 #30
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206048551
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:22 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Of van die dure coaches inhuren die zogenaamd de werkprocessen moeten verbeteren, maar loonsverhoging nee hoor.
Je denkt toch niet dat Werkgevers ook maar enig respect hebben voor hun loonslaven?

Liever teveel uitgeven aan externe consultants die het never nooit weten dan mensen die er al 20 jaar werken :')
pi_206050134
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:46 schreef corehype het volgende:

[..]
Je denkt toch niet dat Werkgevers ook maar enig respect hebben voor hun loonslaven?

Liever teveel uitgeven aan externe consultants die het never nooit weten dan mensen die er al 20 jaar werken :')
Nee, aan je medewerkers vraag je niets, die weten toch geen hol van hoe het bedrijf werkt. Daarnaast zijn ze totaal niet te vertrouwen. Dan kun je beter een externe voor 5000 euro per week inhuren, die totaal geen weet van het bedrijf heeft, die één of andere fancy niet relevante methode uit de US of UK komt overdragen om het bedrijf te perfectioneren!
  woensdag 21 september 2022 @ 15:04:09 #32
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206052181
Of dubbel zo veel geld uitgeven aan een uitzendkracht die bijna niks uitvreet terwijl vast personeel hun best doen en bijna moeten smeken om een zielige salarisverhoging van nauwelijks 10%
  woensdag 21 september 2022 @ 15:44:37 #33
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206052671
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:04 schreef Slavski het volgende:
Of dubbel zo veel geld uitgeven aan een uitzendkracht die bijna niks uitvreet terwijl vast personeel hun best doen en bijna moeten smeken om een zielige salarisverhoging van nauwelijks 10%
Tja wat verwacht je anders van psychopaten die hun slaven slecht moeten behandelen straks gaan ze nog vragen om een humane behandeling

Vroeger kregen slaven nog onderdak :')
  woensdag 21 september 2022 @ 16:42:16 #34
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206053476
Tijd voor een slavenopstand dan :') werkte vroeger ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')