abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 12:35:57 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206050576
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:35 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
OK. No problemo.
voor de discussie is het wel een beetje problemo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206050588
quote:
88s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:30 schreef sp3c het volgende:

geen idee waar je het over hebt hoor
Idd, ik had jou die vraag niet mogen stellen.
Quasi de enige op dit forum met een objectieve kijk op de zaak.

Dus negeer mijn post :)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 12:37:27 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206050600
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206050647
quote:
88s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:37 schreef sp3c het volgende:
ok ^O^

@:schaamlap :6
Trut. -O- ^O^ LOL
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 12:43:47 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206050679
trut ...

prachtig woord _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206050740
quote:
Reacties op speech Poetin: van “Rusland is in paniek” over “dreigementen kernwapens serieus nemen” tot “rustig blijven”

Het Westen reageert verscheiden op de speech van Vladimir Poetin, waarin de Russische president een gedeeltelijke militaire mobilisatie afkondigde en suggereerde dat hij mogelijk kernwapens zou inzetten. De Nederlandse premier Mark Rutte is niet onder de indruk. Bij Poetin heerst “volgens mij paniek”, zei Rutte. De Britse onderminister Gillian Keegan vindt dan weer dat de dreigementen over kernwapens wel degelijk serieus moeten worden genomen.
...
https://www.hln.be/buiten(...)ig-blijven~abd8c51e/
Lol de heiligen die continu wapens blijven sturen spreken nu van een schandelijke escalatie
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 21 september 2022 @ 12:52:52 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206050771
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 11:43 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat mij betreft doen we de grenzen over voor Russen die de mobilisatie willen ontwijken.
Juist niet, laat ze hun eigen regering maar om ver pleuren.
Ballen kweken als ze niet eens zijn met de oorlog.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206050777
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Lol de heiligen die continu wapens blijven sturen spreken nu van een schandelijke escalatie
:')
Wat had jij dan willen zien? Vind je niet dat we Oekraïne moeten helpen?
Zonder hulp heeft Oekraïne toch geen kans?
  woensdag 21 september 2022 @ 12:59:10 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206050836
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 11:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sjonge ga je nou echt doen alsof iedereen niet (weer) in 2 kampen verdeeld wordt :?
Indien ja, laat dan verdere communicatie maar
[..]
Ahja de 'landjepik' argumentatie
:B
Dat doe jij..
Maar goed, Rusland gaat straks dus een amper voorbereid leger inzetten om de opmars te stoppen.
Tijd rekken en proberen dus een het tij te keren..

Fucking kansloos van dat mietje van een Poetin.

Maar het moge dus duidelijk zijn voor het Russische volk dat de militaire missie zwaar kut gaat anders doe je dat niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206050872
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:53 schreef Questular het volgende:

[..]
Wat had jij dan willen zien? Vind je niet dat we Oekraïne moeten helpen?
Zonder hulp heeft Oekraïne toch geen kans?
Ja we hadden die coup moeten veroordelen en de aanval op Zuid Oekraine door de nazi bataljons.
DAT hadden we moeten veroordelen.
Ip daarvan stond zo'n Nederlandse idioot, die VVD'er van Baalen, te schreeuwen op het Maidan plein om de boel nog ff meer op te hitsen..

Of zelfs verder in de tijd: we hadden die idiote uitnodiging om Oekraine bij de NATO te plempen niet moeten toestaan.
Maar de Nederlandse regeringen/EU regeringen zijn lafaards zonder ruggengraat.
USA marionetten. :r
pi_206051094
En ja hoor de grote jongens weten weer eens flink te profiteren van de ellende...

Prijs voor gas, olie en tarwe schiet de hoogte in na toespraak Poetin
Na de toespraak van de Russische president Vladimir Poetin is de prijs voor gas, olie en tarwe de hoogte in geschoten. Handelaars vrezen een escalatie van de oorlog en een lang conflict.
https://www.ad.nl/buitenl(...)aak-poetin~a85a97c1/
  woensdag 21 september 2022 @ 13:38:16 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206051247
🇷🇺🇺🇦⚡Over the past three weeks, more than 7,000 Ukrainian military, 970 pieces of equipment, including 208 tanks, have been destroyed during a special operation - Shoigu

Bericht van telegram.

Wel frappant, want als dit alleen van de afgelopen 3 weken is.

Je zou denken dat ze dus meer verliezen dan wat ze hebben.

,
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 21 september 2022 @ 13:57:08 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206051426
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:17 schreef Questular het volgende:
300.000 reservisten zonder wapens. militaire structuur en voedsel. Nee dit maakt indruk zeg.
Wordt het niet eens tijd dat die rijke vriendjes van Poetin de stekker uit zijn waanzin trekken?
Ja Poetin geeft heel erg om zijn volk, daarom stuurt hij er nog een paar honderd duizend.

Als je ziet wat de Oekraïners aantroffen wat Russen achter lieten, is het inderdaad heel erg droevig gesteld met de Supplies.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206051684
Premier Mark Rutte is niet onder de indruk van de uitspraken van Vladimir Poetin die een gedeeltelijke mobilisatie heeft afgekondigd. Bij Poetin heerst 'volgens mij paniek', zei Rutte. ,,Je ziet natuurlijk dat Oekraïne tegen de Russische agressie met succes begint op te treden met westerse steun."

Hij denkt niet dat het gevaar vanuit Rusland is toegenomen. ,,Het is ook niet in het belang van Rusland om rare dingen te doen. Dan hebben ze ook een heel groot probleem."

,,Het laat ons redelijk Siberisch om in Russische termen te blijven", zei Rutte over de uitspraken van Poetin. ,,Maar feit is wel dat er nog een gebied zo groot als Hongarije bezet is door de Russen. Het is zeker niet voorbij. We moeten scherp blijven, we moeten Oekraïne blijven steunen."

Rutte is ook niet onder de indruk van de Russische retoriek dat de oorlog in Oekraïne mogelijk uitmondt in het gebruik van nucleaire wapens. Dat is volgens hem 'ook een soort retoriek dat we vaker hebben gehoord'. De premier vindt dat 'enige rust' op zijn plek is.

De premier deed zijn uitspraken voorafgaand aan de Algemene Politieke Beschouwingen in de Tweede Kamer. Het parlement debatteert over de plannen die het kabinet dinsdag heeft aangekondigd op Prinsjesdag.
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-gegroeid~ac547e8d/
=============
Ach ja Rutte, de "held" die altijd achter de grotere landen aanloopt en nooit eens zijn nek uitsteekt...
  Overall beste user 2022 woensdag 21 september 2022 @ 14:20:06 #215
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206051701
Poetin zei dat hij niet bluft. Dus hij bluft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206051712
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:19 schreef Schaamlap het volgende:
Premier Mark Rutte is niet onder de indruk van de uitspraken van Vladimir Poetin die een gedeeltelijke mobilisatie heeft afgekondigd. Bij Poetin heerst 'volgens mij paniek', zei Rutte. ,,Je ziet natuurlijk dat Oekraïne tegen de Russische agressie met succes begint op te treden met westerse steun."

Hij denkt niet dat het gevaar vanuit Rusland is toegenomen. ,,Het is ook niet in het belang van Rusland om rare dingen te doen. Dan hebben ze ook een heel groot probleem."

,,Het laat ons redelijk Siberisch om in Russische termen te blijven", zei Rutte over de uitspraken van Poetin. ,,Maar feit is wel dat er nog een gebied zo groot als Hongarije bezet is door de Russen. Het is zeker niet voorbij. We moeten scherp blijven, we moeten Oekraïne blijven steunen."

Rutte is ook niet onder de indruk van de Russische retoriek dat de oorlog in Oekraïne mogelijk uitmondt in het gebruik van nucleaire wapens. Dat is volgens hem 'ook een soort retoriek dat we vaker hebben gehoord'. De premier vindt dat 'enige rust' op zijn plek is.

De premier deed zijn uitspraken voorafgaand aan de Algemene Politieke Beschouwingen in de Tweede Kamer. Het parlement debatteert over de plannen die het kabinet dinsdag heeft aangekondigd op Prinsjesdag.
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-gegroeid~ac547e8d/
=============
Ach ja Rutte, de "held" die altijd achter de grotere landen aanloopt en nooit eens zijn nek uitsteekt...
Rusland is het grootste land ter wereld. Zou hij dan niet achter rusland aan moeten lopen met deze logica :+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206051745
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Rusland is het grootste land ter wereld. Zou hij dan niet achter rusland aan moeten lopen met deze logica :+
Je moet achter NIEMAND aanlopen.
Je moet als EU je eigen belangen en veiligheid voorop zetten.
Doet de EU dit?
Nee.
Totaal niet.
Deze Brussel en Nederlandse politici brengen alles in gevaar.
pi_206051762
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:23 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Je moet achter NIEMAND aanlopen.
Je moet als EU je eigen belangen en veiligheid voorop zetten.
Doet de EU dit?
Nee.
Totaal niet.
Deze Brussel en Nederlandse politici brengen alles in gevaar.
Rusland brengt alles in gevaar. Niet de Eu hoor. En als je het al wilt omdraaien dan zou het navo zijn. Niet Eu. Is ook nog wel een verschil.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206051769
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:23 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Je moet achter NIEMAND aanlopen.
Je moet als EU je eigen belangen en veiligheid voorop zetten.
Doet de EU dit?
Nee.
Totaal niet.
Deze Brussel en Nederlandse politici brengen alles in gevaar.
Bwa , je eigen economie kelderen in de hoop je vijand pijn te doen ... telt dat niet dan ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 21 september 2022 @ 14:53:23 #220
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206052083
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:19 schreef Schaamlap het volgende:
Premier Mark Rutte is niet onder de indruk van de uitspraken van Vladimir Poetin die een gedeeltelijke mobilisatie heeft afgekondigd. Bij Poetin heerst 'volgens mij paniek', zei Rutte. ,,Je ziet natuurlijk dat Oekraïne tegen de Russische agressie met succes begint op te treden met westerse steun."

Hij denkt niet dat het gevaar vanuit Rusland is toegenomen. ,,Het is ook niet in het belang van Rusland om rare dingen te doen. Dan hebben ze ook een heel groot probleem."

,,Het laat ons redelijk Siberisch om in Russische termen te blijven", zei Rutte over de uitspraken van Poetin. ,,Maar feit is wel dat er nog een gebied zo groot als Hongarije bezet is door de Russen. Het is zeker niet voorbij. We moeten scherp blijven, we moeten Oekraïne blijven steunen."

Rutte is ook niet onder de indruk van de Russische retoriek dat de oorlog in Oekraïne mogelijk uitmondt in het gebruik van nucleaire wapens. Dat is volgens hem 'ook een soort retoriek dat we vaker hebben gehoord'. De premier vindt dat 'enige rust' op zijn plek is.

De premier deed zijn uitspraken voorafgaand aan de Algemene Politieke Beschouwingen in de Tweede Kamer. Het parlement debatteert over de plannen die het kabinet dinsdag heeft aangekondigd op Prinsjesdag.
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-gegroeid~ac547e8d/
=============
Ach ja Rutte, de "held" die altijd achter de grotere landen aanloopt en nooit eens zijn nek uitsteekt...
Dat doetje moet gewoon zijn mond houden , doen alsof hij bij de zware jongens hoort hahahah :') O+
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206052116
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Rusland brengt alles in gevaar. Niet de Eu hoor. En als je het al wilt omdraaien dan zou het navo zijn. Niet Eu. Is ook nog wel een verschil.
Vrijwel de hele Eu zit in de NAVO.
En daar doen ze ook niets want de VS zwaait de scepter en we laten dat gewoon over ons heen komen.

Dus ergo: de NAVO/VS brengt de wereldvrede in gevaar door haar dwaze uitnodiging naar Oekraine.
De EU doet niets alhoewel zij dit had kunnen tegenhouden.
De Maiidan coup wordt gepleegd en sterker nog, een of ander van Baalen staat te brullen op het plein.
Dan wordt het Minsk akkoord ondertekend en er wordt niets gedaan door de EU.
Dan komen er herhaaldelijk signalen binnen dat de Russen bloedserieus zijn aangaande hun zorgen maar de EU doet gewoon niets.
En dan barst de bom en dan doet de EU iendelijk iets: het zenden van wapens!
Nou DAT is me toch een strategische zet voor de veiligheid van de Eu. Poepoe....
pi_206052120
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:53 schreef Summers het volgende:

[..]
Dat doetje moet gewoon zijn mond houden , doen alsof hij bij de zware jongens hoort hahahah :') O+
Zelfde met de belgische premier hoor :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206052131
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:56 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Vrijwel de hele Eu zit in de NAVO.
En daar doen ze ook niets want de VS zwaait de scepter en we laten dat gewoon over ons heen komen.

Dus ergo: de NAVO/VS brengt de wereldvrede in gevaar door haar dwaze uitnodiging naar Oekraine.
De EU doet niets alhoewel zij dit had kunnen tegenhouden.
De Maiidan coup wordt gepleegd en sterker nog, een of ander van Baalen staat te brullen op het plein.
Dan wordt het Minsk akkoord ondertekend en er wordt niets gedaan door de EU.
Dan komen er herhaaldelijk signalen binnen dat de Russen bloedserieus zijn aangaande hun zorgen maar de EU doet gewoon niets.
En dan barst de bom en dan doet de EU iendelijk iets: het zenden van wapens!
Nou DAT is me toch een strategische zet voor de veiligheid van de Eu. Poepoe....
En met als eindresultaat ... de EU stort zichelf in diepe crisis waarvan het eind nog niet in zicht is.
En oekraine wordt alsnog in puin geschoten
Wat een helden
:B
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:54:41 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206053701
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:56 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Vrijwel de hele Eu zit in de NAVO.
En daar doen ze ook niets want de VS zwaait de scepter en we laten dat gewoon over ons heen komen.

Dus ergo: de NAVO/VS brengt de wereldvrede in gevaar door haar dwaze uitnodiging naar Oekraine.
De EU doet niets alhoewel zij dit had kunnen tegenhouden.
De Maiidan coup wordt gepleegd en sterker nog, een of ander van Baalen staat te brullen op het plein.
Dan wordt het Minsk akkoord ondertekend en er wordt niets gedaan door de EU.
Dan komen er herhaaldelijk signalen binnen dat de Russen bloedserieus zijn aangaande hun zorgen maar de EU doet gewoon niets.
En dan barst de bom en dan doet de EU iendelijk iets: het zenden van wapens!
Nou DAT is me toch een strategische zet voor de veiligheid van de Eu. Poepoe....
Wacht even je neemt de eu kwalijk voor het niet ingrijpen in een land wat niet bij de eu hoort.

Neem je de eu ook kwalijk voor de situatie in Iran momenteel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')