#kansenpakkenquote:Op maandag 19 september 2022 19:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Pfoe, ik zal niet liegen, dit is niet gebeurd maar nu ik er zo aan denk, volgende keer kan een move niet uitblijven
Nee joh die slet heet Nieuwenhuizen.quote:Op maandag 19 september 2022 18:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Rivkah is een dochter van Annechien
Malou woont ook in Utrecht, al vaker tipsy tegengekomen.quote:Op maandag 19 september 2022 14:18 schreef Marsenal het volgende:
Zojuist in de Albert Heijn tussen de pasta's en groente tegen Annechien Steenhuizen aangelopen. Weegt bijna niks. Ik zei sorry, zij zei sorry, terwijl het duidelijk was dat het mijn onoplettendheid was die onze botsing veroorzaakte. Ze rook heerlijk. Dat korte haar en die vierkante schouders, normaal is het niet voor mij maar ik was toch even gecharmeerd.
Maar ik had toch liever tegen Dionne Stax aangelopen. Die woont hier blijkbaar niet. Of anders die Malou Petter, die heeft wel ferme borsten.
Erg jammer.
Haar kind heet trouwens blijkbaar Rif, of Riv, zoiets dergelijks. Ook wel een klacht an sich.
Zij is welquote:Op maandag 19 september 2022 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ik loop liever tegen Nejifi Ramirez aan, die ziet er ook wat zachter uit.
Gisteravond tijdens het achtuurjournaal had ze wel echt iets vreemds aan. Soort van bh met kant die eindigde om haar halsquote:Op dinsdag 20 september 2022 08:46 schreef herverwijderd het volgende:
Zij is altijd zo goed gekleed, vind dat echt opvallend.
Oh, dat heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 20 september 2022 09:59 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gisteravond tijdens het achtuurjournaal had ze wel echt iets vreemds aan. Soort van bh met kant die eindigde om haar hals.
Ik moet meteen aan een legopoppetje denken.quote:
Het is gewoon wat gedateerd haar, zoals mensen dat zo'n anderhalf decennium geleden droegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:08 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan een legopoppetje denken.
Riffquote:Op maandag 19 september 2022 14:18 schreef Marsenal het volgende:
Zojuist in de Albert Heijn tussen de pasta's en groente tegen Annechien Steenhuizen aangelopen. Weegt bijna niks. Ik zei sorry, zij zei sorry, terwijl het duidelijk was dat het mijn onoplettendheid was die onze botsing veroorzaakte. Ze rook heerlijk. Dat korte haar en die vierkante schouders, normaal is het niet voor mij maar ik was toch even gecharmeerd.
Maar ik had toch liever tegen Dionne Stax aangelopen. Die woont hier blijkbaar niet. Of anders die Malou Petter, die heeft wel ferme borsten.
Erg jammer.
Haar kind heet trouwens blijkbaar Rif, of Riv, zoiets dergelijks. Ook wel een klacht an sich.
Zo lang wachten en dan geen actie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Kick
De kans heeft zich aangediend maar ik heb niks verzilverd.
Ja, waarschijnlijk komt het vooral door het haar, maar op die foto heeft ze echt zo een vierkant LEGO-poppetjeshoofd.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is gewoon wat gedateerd haar, zoals mensen dat zo'n anderhalf decennium geleden droegen.
Er is iets aan de hand, alleen blijft het wat vaag wát precies.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:57 schreef Cockwhale het volgende:
T gaat niet zo goed met d'r tegenwoordig volgens mij. Ze is compleet van tv verdwenen.
Je had moeten vragen waarom ze al een half jaar van tv verdwenen isquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Kick
Had jij de mogelijkheid om Annechien te besprenkelen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Kick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |