Ja ditquote:Op maandag 19 september 2022 13:18 schreef heywoodu het volgende:
Hahaha nu kun je de hele teringzooi op gaan ruimen nadat we ook al op jouw kosten feest hebben gevierd
Nee, lekkere vrienden hoor.
Sowieso van die Formule 1/Max Verstappen-proletenquote:Op maandag 19 september 2022 13:30 schreef Erasmus het volgende:
Trouwens, uit welk laag milieu komt deze "traditie" vandaan dan?
De Flodders?
quote:Op maandag 19 september 2022 13:05 schreef BasEnAad het volgende:
Sowieso al die geforceerde 'leuke tradities' met huwelijken
Ik hoorde pas van dat soort geintjes, toen kinderen van mijn werkgever gingen trouwen.quote:Op maandag 19 september 2022 13:30 schreef Erasmus het volgende:
Trouwens, uit welk laag milieu komt deze "traditie" vandaan dan?
De Flodders?
Collega van een ander werk vroeg een uurtje vrij.quote:Op maandag 19 september 2022 14:36 schreef Cockwhale het volgende:
Huwelijk, en dan vooral de belachelijk prijzige ceremonie, jurk, taart etc, is sowieso eigenlijk dikke onzin. Vooral een droom voor de vrouwen, om zich een prinses te voelen, maar volgens mij interesseert het 80% van de mannen geen donder.
Klopt, het is een feessie voor wijven.quote:Op maandag 19 september 2022 14:36 schreef Cockwhale het volgende:
Huwelijk, en dan vooral de belachelijk prijzige ceremonie, jurk, taart etc, is sowieso eigenlijk dikke onzin. Vooral een droom voor de vrouwen, om zich een prinses te voelen, maar volgens mij interesseert het 80% van de mannen geen donder.
Echt he, rijstquote:Op maandag 19 september 2022 16:07 schreef schommelstoel het volgende:
Erg matig, vrienden die geen geld hebben voor een echte goed grap.
Skeer weer hoor.
Wat is dat voor iets skeers zeg.quote:Op maandag 19 september 2022 16:53 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Echt he, rijstGeen benzine door het huis smijten en gas opendraaien
Hoezo dat nou weer? Niks mis met F1 fans. Nederlands publiek daarintegen.. , kijk je voetbal? Daar schoppen ze elkaars schedels in, letterlijk.quote:Op maandag 19 september 2022 13:38 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Sowieso van die Formule 1/Max Verstappen-proleten
quote:Op maandag 19 september 2022 17:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets skeers zeg.
Niet gewoon een LNG-container vers uit Qatar onderscheppen en dat door het huis smijten
Hopelijk inclusief bellenblazende koters?quote:Op maandag 19 september 2022 17:34 schreef raptorix het volgende:
Ik ga volgend jaar trouwen, het is dat mijn vriend het zo leuk vind maar ik vind er geen fuck aan, naja gaan het wel zien, wil ook geen stijf gedoe, we gaan trouwen op een buitenlocatie bij een luxe camping, dat was wel een eis van mij, en ook geen apart eten/receptie. Gewoon beetje eten/zuipen en dan klaar.
Ben ook niet van plan kapitalen uit te geven aan dingen die je maar 1 keer gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |