Ja ditquote:Op maandag 19 september 2022 13:18 schreef heywoodu het volgende:
Hahaha nu kun je de hele teringzooi op gaan ruimen nadat we ook al op jouw kosten feest hebben gevierd
Nee, lekkere vrienden hoor.
Sowieso van die Formule 1/Max Verstappen-proletenquote:Op maandag 19 september 2022 13:30 schreef Erasmus het volgende:
Trouwens, uit welk laag milieu komt deze "traditie" vandaan dan?
De Flodders?
quote:Op maandag 19 september 2022 13:05 schreef BasEnAad het volgende:
Sowieso al die geforceerde 'leuke tradities' met huwelijken
Ik hoorde pas van dat soort geintjes, toen kinderen van mijn werkgever gingen trouwen.quote:Op maandag 19 september 2022 13:30 schreef Erasmus het volgende:
Trouwens, uit welk laag milieu komt deze "traditie" vandaan dan?
De Flodders?
Collega van een ander werk vroeg een uurtje vrij.quote:Op maandag 19 september 2022 14:36 schreef Cockwhale het volgende:
Huwelijk, en dan vooral de belachelijk prijzige ceremonie, jurk, taart etc, is sowieso eigenlijk dikke onzin. Vooral een droom voor de vrouwen, om zich een prinses te voelen, maar volgens mij interesseert het 80% van de mannen geen donder.
Klopt, het is een feessie voor wijven.quote:Op maandag 19 september 2022 14:36 schreef Cockwhale het volgende:
Huwelijk, en dan vooral de belachelijk prijzige ceremonie, jurk, taart etc, is sowieso eigenlijk dikke onzin. Vooral een droom voor de vrouwen, om zich een prinses te voelen, maar volgens mij interesseert het 80% van de mannen geen donder.
Echt he, rijstquote:Op maandag 19 september 2022 16:07 schreef schommelstoel het volgende:
Erg matig, vrienden die geen geld hebben voor een echte goed grap.
Skeer weer hoor.
Wat is dat voor iets skeers zeg.quote:Op maandag 19 september 2022 16:53 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Echt he, rijstGeen benzine door het huis smijten en gas opendraaien
Hoezo dat nou weer? Niks mis met F1 fans. Nederlands publiek daarintegen.. , kijk je voetbal? Daar schoppen ze elkaars schedels in, letterlijk.quote:Op maandag 19 september 2022 13:38 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Sowieso van die Formule 1/Max Verstappen-proleten
quote:Op maandag 19 september 2022 17:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets skeers zeg.
Niet gewoon een LNG-container vers uit Qatar onderscheppen en dat door het huis smijten
Hopelijk inclusief bellenblazende koters?quote:Op maandag 19 september 2022 17:34 schreef raptorix het volgende:
Ik ga volgend jaar trouwen, het is dat mijn vriend het zo leuk vind maar ik vind er geen fuck aan, naja gaan het wel zien, wil ook geen stijf gedoe, we gaan trouwen op een buitenlocatie bij een luxe camping, dat was wel een eis van mij, en ook geen apart eten/receptie. Gewoon beetje eten/zuipen en dan klaar.
Ben ook niet van plan kapitalen uit te geven aan dingen die je maar 1 keer gebruikt.
Het aantal kinderen is beperkt tot een stuk of 3, die mogen bloemetjes gooien, en dat is het wel, daarna trap ik ze richting een speeltuin ofzo.quote:Op maandag 19 september 2022 17:48 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Hopelijk inclusief bellenblazende koters?
quote:Op maandag 19 september 2022 17:46 schreef Selenophilia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Geen b-52 stratofortress met nucleaire bommen kapen en laten neerstorten op hun huis
Geen vrienden zijn met Putinquote:Op maandag 19 september 2022 17:46 schreef Selenophilia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Geen b-52 stratofortress met nucleaire bommen kapen en laten neerstorten op hun huis
Idd geen vrienden met Poetinquote:Op maandag 19 september 2022 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
![]()
deze amateur
![]()
![]()
![]()
Geen directe banden hebben met het Kremlin, Poetin's hoofdlijn op de sneltoets hebben, en een paar FSB-agenten daar stationeren om die zogenaamde vrienden per ongeluk uit het raam te laten vallen
Raad eens wie namens Fok! voor jou een verrassing gaat organiserenquote:
Het is natuurlijk een leuk gebaar maar ook ik zit niet te wachten dat mijn woonpaleis helemaal onder de troep ligt.quote:Op maandag 19 september 2022 13:02 schreef GeneralRadek het volgende:
Een neef van me is vorige week getrouwd. Nu hoorde is dus dat toen ze de volgende dag thuis kwamen vrienden van hen een hoop troep in hun huis hadden gemaakt. Overal confetti en rijst neer gegooid. Op mijn vraag wat dat voor rotstreek is kreeg ik een schaapachtig antwoor van: "ja, het hoort er eenmaal bij".
Wat is dat voor "traditie" om teringzooi in iemand zijn huis te maken? Mensen die dat doen zijn per definitie totale asocialen. Het dient nergens voor en levert alleen maar ellende op. Ik zou dat soort "vrienden" gewoon een gepeperde rekening sturen van een schoonmaakbedrijf en als ze niet snel betalen de deurwaarder erop.
Kijk eens achter, zie je dat open raam?quote:Op maandag 19 september 2022 18:05 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Idd geen vrienden met Poetin![]()
U win
[..]
Raad eens wie namens Fok! voor jou een verrassing gaat organiseren
En gaan vrienden in de tussentijd ook jullie huis voorzien van een verrassing?quote:Op maandag 19 september 2022 17:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het aantal kinderen is beperkt tot een stuk of 3, die mogen bloemetjes gooien, en dat is het wel, daarna trap ik ze richting een speeltuin ofzo.
Zonder sleutel kom je mijn appartement niet in, en niemand heeft sleutels van ons, daarnaast zou ik het persoonlijk een zeer ernstige aantasting van mijn privacy vinden, ik hou er zelfs niet zo van om mensen in mijn huis te hebben.quote:Op maandag 19 september 2022 18:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En gaan vrienden in de tussentijd ook jullie huis voorzien van een verrassing?
niet gelezenquote:Op maandag 19 september 2022 17:17 schreef Slavski het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Niks mis met F1 fans. Nederlands publiek daarintegen.. , kijk je voetbal? Daar schoppen ze elkaars schedels in, letterlijk.
Geen open Novitsjokbar hebbenquote:Op maandag 19 september 2022 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
![]()
deze amateur
![]()
![]()
![]()
Geen directe banden hebben met het Kremlin, Poetin's hoofdlijn op de sneltoets hebben, en een paar FSB-agenten daar stationeren om die zogenaamde vrienden per ongeluk uit het raam te laten vallen
Begane grondquote:Op maandag 19 september 2022 18:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk eens achter, zie je dat open raam?
Ah, die aanstormende vrachtwagen met "dronken" chauffeur die je huis ramt zag je vast niet aankomen hequote:
Huis geramd terwijl ik net naar buiten ben gegooidquote:Op maandag 19 september 2022 18:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah, die aanstormende vrachtwagen met "dronken" chauffeur die je huis ramt zag je vast niet aankomen he![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |