Ff snel opgezocht, het geeft aan bij welk regiment ze zitten.quote:Op maandag 19 september 2022 11:52 schreef Blues het volgende:
Prachtig wel die doedelzakkers!
En al die verschillende uniformen
Waarom hebben sommigen een soort hyacint uit hun bontmuts steken
Dit is wel een flinke uitvaart om te regelenquote:Op maandag 19 september 2022 11:56 schreef BE het volgende:
Dat dragen is zo vreselijk knap!
Dat liften met je onderarmen omhoog!Moet je eens proberen met een kratje bier ofzo!
![]()
quote:Op maandag 19 september 2022 11:57 schreef Burdie het volgende:
Wat zou er op het kaartje aan het bloemstuk staan?.
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 19 september 2022 11:57 schreef AgnesGru het volgende:
Wat staat er op het kaartje wat in de bloemen zit?
Het lijkt wel Arabisch. MBS zeker weer.quote:Op maandag 19 september 2022 11:57 schreef Burdie het volgende:
Dear mummy, why did it take so long for you to make me kingquote:Op maandag 19 september 2022 11:57 schreef AgnesGru het volgende:
Wat staat er op het kaartje wat in de bloemen zit?
Nou he!quote:Op maandag 19 september 2022 11:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit is wel een flinke uitvaart om te regelen
Dacht van niet, ooit lang geleden bij een begrafenis deden ze vervelend en toen heeft de marine gezegd, wij kunnen de kist ook voort rijden. Zoiets hoorde ik net. Dus geen paarden.quote:Op maandag 19 september 2022 11:56 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb geen paarden gezien. Komen die straks?
quote:Op maandag 19 september 2022 11:59 schreef BE het volgende:
Ik moet nu echt weg.![]()
Ik heb het opgenomen om vanavond verder te kijken.
quote:Op maandag 19 september 2022 11:59 schreef BE het volgende:
Ik moet nu echt weg.![]()
Ik heb het opgenomen om vanavond verder te kijken.
Maar als het zand tegen het uitglijden van de paarden is en er zijn geen paarden.... waar is het zand dan voor?quote:Op maandag 19 september 2022 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dacht van niet, ooit lang geleden bij een begrafenis deden ze vervelend en toen heeft de marine gezegd, wij kunnen de kist ook voort rijden. Zoiets hoorde ik net. Dus geen paarden.
Ehm, wat bedoel je?quote:Op maandag 19 september 2022 11:59 schreef Burdie het volgende:
Je zou maar met zoveel waardigheid worden begraven.
De paarden liepen achter de baar.quote:Op maandag 19 september 2022 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als het zand tegen het uitglijden van de paarden is en er zijn geen paarden.... waar is het zand dan voor?
‘Wordt afgehaald om 1700 uur - al betaald’quote:Op maandag 19 september 2022 11:57 schreef Burdie het volgende:
Denk voor de soldaten ook. Zullen wel gladde zolen bij zitten. Van de week wel paarden gezien maar nu maar een paar achteraan.quote:Op maandag 19 september 2022 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als het zand tegen het uitglijden van de paarden is en er zijn geen paarden.... waar is het zand dan voor?
Vanmorgen was er wel een aantal processies waar paarden bij betrokken waren.quote:Op maandag 19 september 2022 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben ik echt zo blind?quote:Op maandag 19 september 2022 12:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De paarden liepen achter de baar.
Nou, je zou maar zo groot zijn (geweest) dat je met zoveel eerbetoon en waardigheid wordt begraven, dan heb je echt verschil gemaakt. Denk ik. Ik vind het prachtig, ontroerend.quote:
Wat ik zei ging puur over de kist, dat die niet meer door paarden gereden zou worden. Verder heb ik niets gehoord en achterop liepen er dus inderdaad wel een paar paarden.quote:Op maandag 19 september 2022 12:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vanmorgen was er wel een aantal processies waar paarden bij betrokken waren.
quote:Op maandag 19 september 2022 12:01 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
‘Wordt afgehaald om 1700 uur - al betaald’
loopt achter Charlottequote:Op maandag 19 september 2022 12:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Is Meghan er ook? Die heb ik nog niet gezien.
Net in beeld, grote zwarte hoed.quote:Op maandag 19 september 2022 12:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Is Meghan er ook? Die heb ik nog niet gezien.
Diep respect. En denk ook een grote eer voor de dragers.quote:Op maandag 19 september 2022 12:04 schreef Burdie het volgende:
Ah jongens, die dragers zien knalrood. De kist zal makkelijk 200 kilo wegen, dat is 25 kilo pp.
Respect...
Volgens mij krijgt de monarch in het VK sowieso een staatsbegrafenis waarbij het gros van deze zaken standaard is, dus Charles en William zullen het ook krijgen, ongeacht hun grootsheid als monarch.quote:Op maandag 19 september 2022 12:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, je zou maar zo groot zijn (geweest) dat je met zoveel eerbetoon en waardigheid wordt begraven, dan heb je echt verschil gemaakt. Denk ik. Ik vind het prachtig, ontroerend.
Is toch gewoon traditie? Ook een slechte monarch had dit als eerbetoon gekregen.quote:Op maandag 19 september 2022 12:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, je zou maar zo groot zijn (geweest) dat je met zoveel eerbetoon en waardigheid wordt begraven, dan heb je echt verschil gemaakt. Denk ik. Ik vind het prachtig, ontroerend.
Die willen dit gedeelte liever doorspoelen. Het is voor het vaderlandquote:Op maandag 19 september 2022 12:04 schreef Burdie het volgende:
Ah jongens, die dragers zien knalrood. De kist zal makkelijk 200 kilo wegen, dat is 25 kilo pp.
Respect...
Ik heb hem nog steeds niet gezien. Ben heel de tijd al find wally aan het doen maar dan met onze koning.quote:
Dacht ook zweet op het hoofd te zien bij 1 van de dragers.quote:Op maandag 19 september 2022 12:04 schreef Burdie het volgende:
Respect...
Hij staat heel dichtbij, vooraan, nu links vd kist.quote:Op maandag 19 september 2022 12:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet gezien. Ben heel de tijd al find wally aan het doen maar dan met onze koning.
Ze mogen nu in een achteraf kamertje uitrusten, waar hopelijk een masseur klaar staat.quote:Op maandag 19 september 2022 12:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Diep respect. En denk ook een grote eer voor de dragers.
Laat me het nou gewoon ontroerend vindenquote:Op maandag 19 september 2022 12:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is toch gewoon traditie? Ook een slechte monarch had dit als eerbetoon gekregen.
Ik had op dat plaatje net gezien dat ze vlakbij de engelse royals zitten. Er is ook zoveel te zien.quote:Op maandag 19 september 2022 12:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij staat heel dichtbij, vooraan, nu links vd kist.
Nee, zijn trots uitgekozen te zijnquote:Op maandag 19 september 2022 12:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die willen dit gedeelte liever doorspoelen. Het is voor het vaderland
BBC heeft ook ondertiteling op 888quote:Op maandag 19 september 2022 12:08 schreef Blues het volgende:
Nu even over naar de NOS voor de ondertietjes.
Sorryquote:Op maandag 19 september 2022 12:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Laat me het nou gewoon ontroerend vinden![]()
.
Flauw grapje hier, happy end of zoquote:Op maandag 19 september 2022 12:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze mogen nu in een achteraf kamertje uitrusten, waar hopelijk een masseur klaar staat.
Die zitten er recht voorquote:Op maandag 19 september 2022 12:10 schreef AnneX het volgende:
Prinses Beatrix zit op de hoek, eerste rij, met de neus op de kist.
Als kijker links. Tegenover prins William.
Plek gereserveerd voor de eersten die een condoleancebericht stuurden. Heeft Lex er niet de hele dag voor niets klaar voor gezeten.quote:
Wel stoer natuurlijk dat onze koning, koningin en Bea zo dichtbij staan.quote:Op maandag 19 september 2022 12:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, ze staan echt direct naast de kist, tegenover de Engelse Koning.
Die zullen ze gewoon kennen, dit is toch gewoon heel bekend?quote:Op maandag 19 september 2022 12:11 schreef RipCity het volgende:
Mooi altijd iedereen doen alsof ze precies de melodietjes van die liedjes kennen in de kerk.
Wilde net typen hoe iedereen maar wat mee mompelt.quote:Op maandag 19 september 2022 12:11 schreef RipCity het volgende:
Mooi altijd iedereen doen alsof ze precies de melodietjes van die liedjes kennen in de kerk.
Bea en Charles zijn toch BFF'squote:Op maandag 19 september 2022 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel stoer natuurlijk dat onze koning, koningin en Bea zo dichtbij staan.
Naast hun op de eerste rij zo te zien de koning en koningin van Zweden en de koningin en kroonprins van Denemarken. Op de tweede rij zie ik de koning van Noorwegen precies achter Beatrix.quote:Op maandag 19 september 2022 12:12 schreef Leandra het volgende:
Alleen nog niet gezien wie er op dezelfde rij zitten, links van WA.
Wel een zeer hoge status voor het Nederlandse koningshuis dus.
Op basis van vriendschap denk ik en blijkbaar was dat er.quote:Op maandag 19 september 2022 12:12 schreef Maver24 het volgende:
Beste plekken hoor voor onze Willem, Maxima en Bea. Hoe wordt dat bepaald ?
Dat is de onbekende soldaat volgens mijquote:Op maandag 19 september 2022 12:12 schreef Blues het volgende:
Die plaquettes (of hoe noem je die) op de vloer he, ik kan die van Churchill goed lezen en die andere met die bloemen is dat van George de VI ?
Geen idee of hem dat boeit.quote:Op maandag 19 september 2022 12:15 schreef RipCity het volgende:
Die Andrew zal zich ook rot voelen. Overal waar die komt kijkt iedereen m met walging toe.
En familie, zoals de overige koningshuizen min of meer.quote:Op maandag 19 september 2022 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Status en vriendschappelijke banden verwacht ik.
Eigen schuld.quote:Op maandag 19 september 2022 12:15 schreef RipCity het volgende:
Die Andrew zal zich ook rot voelen. Overal waar die komt kijkt iedereen m met walging toe.
En geen uniformquote:Op maandag 19 september 2022 12:17 schreef laziness het volgende:
Ik heb de livestream moeten pauzeren tussen door want werk en proberen een huis te kopenmaar ik vind het toch wel erg jammer dat Harry die meer gediend heeft dan de rest bij elkaar niet mag salueren voor zijn oma.
Dat roodharige Annie jongetje lijkt me wel wat voor ‘m.quote:Op maandag 19 september 2022 12:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Eigen schuld.
En ik zat net ook met gemengde gevoelens naar die jongetjes van het kerkkoor te kijken
quote:Op maandag 19 september 2022 12:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat roodharige Annie jongetje lijkt me wel wat voor ‘m.
Die zit vast op z’n station want trein problemen. https://www.telegraph.co.(...)h-paddington-delays/quote:
Je hebt wel een punt, maar het is zijn eigen bewuste keuze geweest om die stap te nemen.quote:Op maandag 19 september 2022 12:17 schreef laziness het volgende:
Ik heb de livestream moeten pauzeren tussen door want werk en proberen een huis te kopenmaar ik vind het toch wel erg jammer dat Harry die meer gediend heeft dan de rest bij elkaar niet mag salueren voor zijn oma.
Nee, die had geen zin.quote:Op maandag 19 september 2022 12:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ben met een half oog aan het kijken, Meghan niet aanwezig?
Jawel, zit strategisch achter een kaarsquote:Op maandag 19 september 2022 12:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Liep (en zit nu?) naast Harry.quote:Op maandag 19 september 2022 12:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nou, ze wilden een stapje terug doen en er naast werken zoals Edward ook doet maar dat mocht niet dus toen bleef dit over. Het was niet nodig geweest 'm zo te strippen van alles, echt niet.quote:Op maandag 19 september 2022 12:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar het is zijn eigen bewuste keuze geweest om die stap te nemen.
Meteen de reden waarom Johan Derksen niet uitgenodigd is.quote:Op maandag 19 september 2022 12:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Jawel, zit strategisch achter een kaars
Bedoel je met Willy Willem-Alexander? Die is geen troonopvolger meer.quote:Op maandag 19 september 2022 12:12 schreef Rianne84 het volgende:
Staat Willy niet relatief hoog in de lijst van troonopvolgers? In ieder geval vergeleken met andere Europese vorsten?
Ik moest lachenquote:Op maandag 19 september 2022 12:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meteen de reden waarom Johan Derksen niet uitgenodigd is.
je hebt een punt hoor, absoluutquote:Op maandag 19 september 2022 12:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou, ze wilden een stapje terug doen en er naast werken zoals Edward ook doet maar dat mocht niet dus toen bleef dit over. Het was niet nodig geweest 'm zo te strippen van alles, echt niet.
Opvolger van het Britse Koningshuis bedoel ik natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2022 12:21 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Bedoel je met Willy Willem-Alexander? Die is geen troonopvolger meer.
Thnx.quote:Op maandag 19 september 2022 12:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Naast hun op de eerste rij zo te zien de koning en koningin van Zweden en de koningin en kroonprins van Denemarken. Op de tweede rij zie ik de koning van Noorwegen precies achter Beatrix.
[ afbeelding ]
Welnee.quote:Op maandag 19 september 2022 12:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Opvolger van het Britse Koningshuis bedoel ik natuurlijk
Godver, geile naaldhakken heeft Maxima weer aan hoor.quote:Op maandag 19 september 2022 12:20 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
WA, Maxima en Beatrix arriveren bij de Abbey. Achter hun prins Albert en prinses Charlene van Monaco
Het zijn twee koren, voor de gelegenheid samengevoegd.quote:Op maandag 19 september 2022 12:21 schreef Blues het volgende:
Die jongetjes hebben verschillende pakjes aan en eentje heeft een medaille om?
Maar dan zijn de koningen en koninginnen er als het goed is niet, alleen de kroonprinsen en kroonprinsessen.quote:Op maandag 19 september 2022 12:17 schreef AnneX het volgende:
En over een paar maanden weer 😉 als King Charles wordt gekroond.
Schokkendquote:Op maandag 19 september 2022 12:24 schreef Blues het volgende:
Ik zing dit letterlijk mee![]()
/ned herv opgevoed
Bekende liedjes ja? Woon al 15 jaar in Engeland maar nog nooit gehoord. Misschien vaker naarquote:Op maandag 19 september 2022 12:24 schreef Blues het volgende:
Ik zing dit letterlijk mee![]()
/ned herv opgevoed
Zou Amalia gaan (alleen)?quote:Op maandag 19 september 2022 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dan zijn de koningen en koninginnen er als het goed is niet, alleen de kroonprinsen en kroonprinsessen.
Hele jeugd tot puber in de kerk gezeten en zondagsschool. Ze rammen het er wel in als kind en dan raak je het nooit meer helemaal kwijtquote:Op maandag 19 september 2022 12:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bekende liedjes ja? Woon al 15 jaar in Engeland maar nog nooit gehoord. Misschien vaker naar
Classic fm luisteren ofzo.
Gaan ze ook nog Jezus welbekomen oid zingen. Dat was vroeger wel een leuke in de kerk.
Als het een beetje meezit zijn Bassie en Adriaan in de buurt om dat op te lossen.quote:Op maandag 19 september 2022 12:26 schreef Benny het volgende:
Er zijn zoveel films gemaakt waarin de kroon wordt gejat (of plannen ervoor gemaakt). Ik zou het heel vet vinden als het nu, zo last minute, toch nog echt gebeurt
Het was niet de versie die ik ken.quote:Op maandag 19 september 2022 12:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Hele jeugd tot puber in de kerk gezeten en zondagsschool. Ze rammen het er wel in als kind en dan raak je het nooit meer helemaal kwijt
B100 staat nog vast op Schiphol. Die heeft ook altijd pech.quote:Op maandag 19 september 2022 12:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit zijn Bassie en Adriaan in de buurt om dat op te lossen.
Dus Amalia zou er dan naartoe moeten?quote:Op maandag 19 september 2022 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dan zijn de koningen en koninginnen er als het goed is niet, alleen de kroonprinsen en kroonprinsessen.
Hoewel het me niet zou verbazen als bijvoorbeeld Beatrix er dan wel zou kunnen zijn.
Op christelijke basisschool gezeten en ik zing de liederen ook nog mee.quote:Op maandag 19 september 2022 12:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Hele jeugd tot puber in de kerk gezeten en zondagsschool. Ze rammen het er wel in als kind en dan raak je het nooit meer helemaal kwijt
Vrij christelijke naam toch.quote:Op maandag 19 september 2022 12:28 schreef Guanabana het volgende:
Vind Justin niet echt een naam voor zo'n man.
Het helpt denk ik ook wel dat mijn moeder gelovig was en hoofd zondagsschoolquote:Op maandag 19 september 2022 12:29 schreef Celestien het volgende:
[..]
Op christelijke basisschool gezeten en ik zing de liederen ook nog mee.
Niet diegene die ik net hoorde, trouwens. Daarvoor iets te weinig in de kerk geweest, denk ik
Oh ik heb meer associaties met Justin Timberlake enzo, maar dat ligt vast aan mijquote:
Willem-Alexander is door zijn huwelijk met de katholieke Maxima geschrapt uit de Britse lijn voor troonopvolging.quote:Op maandag 19 september 2022 12:12 schreef Rianne84 het volgende:
Staat Willy niet relatief hoog in de lijst van troonopvolgers? In ieder geval vergeleken met andere Europese vorsten?
quote:Op maandag 19 september 2022 12:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik heb meer associaties met Justin Timberlake enzo, maar dat ligt vast aan mij
quote:Op maandag 19 september 2022 12:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik heb meer associaties met Justin Timberlake enzo, maar dat ligt vast aan mij
Nee, dan zit je idd gebakken. Geen ontkomen aanquote:Op maandag 19 september 2022 12:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Het helpt denk ik ook wel dat mijn moeder gelovig was en hoofd zondagsschool
Die regel is een paar jaar geleden geschraptquote:Op maandag 19 september 2022 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Willem-Alexander is door zijn huwelijk met de katholieke Maxima geschrapt uit de Britse lijn voor troonopvolging.
Ze zal wel moeten. Zó beschermd zal ze toch niet opgevoed zijn dat ze dat niet aankan?quote:
Zij is dan geen zittende monarch meer, dus zal wel niet denk ik. Weet niet meer hoe dat ging met Juliana.quote:Op maandag 19 september 2022 12:31 schreef RipCity het volgende:
Als bea doodgaat zou Biden dan ook komen? Of William?
Op de tweede rij, volgens mij achter Charles.quote:
Biden en Beatrix hebben nooit samengewerkt.quote:Op maandag 19 september 2022 12:31 schreef RipCity het volgende:
Nee, dat is in 2013 aangepast, toen kwam hij weer op de lijst. Op plek 850 ofzo, dus alsnog alleen een theoretisch plekje.quote:Op maandag 19 september 2022 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Willem-Alexander is door zijn huwelijk met de katholieke Maxima geschrapt uit de Britse lijn voor troonopvolging.
Edit: die regel is komen te vervallen, hij maakt nu wel weer kans, als 850ste ofzo.
Dat staat mij idd ook bij. Er is wel iets veranderd aan die regels idd. Maar wat het precies was, weet ik niet meer. Maar 't klinkt logisch dat dit het is.quote:Op maandag 19 september 2022 12:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Die regel is een paar jaar geleden geschrapt
Nee, zij is geen koningin meer.quote:Op maandag 19 september 2022 12:31 schreef RipCity het volgende:
@Lienekienquote:Op maandag 19 september 2022 12:33 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dat staat mij idd ook bij. Er is wel iets veranderd aan die regels idd. Maar wat het precies was, weet ik niet meer. Maar 't klinkt logisch dat dit het is.
@:Leandra weet jij 't zo wat 't precies was?
Linkje gepost in mijn vorige post, 2015 al kennelijk.quote:Op maandag 19 september 2022 12:33 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dat staat mij idd ook bij. Er is wel iets veranderd aan die regels idd. Maar wat het precies was, weet ik niet meer. Maar 't klinkt logisch dat dit het is.
@:Leandra weet jij 't zo wat 't precies was?
Heb me er dagen op 'verheugd' om hen ook te zien, zijn ze er niet.quote:Op maandag 19 september 2022 12:34 schreef AgnesGru het volgende:
De Obama's waren toch ook uitgenodigd?
Misschien niet voor hier of ze zitten ergens achteraan.quote:Op maandag 19 september 2022 12:34 schreef AgnesGru het volgende:
Waarschijnlijk, maar denk dat ze goed genoeg opgevoed zijn om geen stennis te schoppen.quote:Op maandag 19 september 2022 12:33 schreef RipCity het volgende:
Die 2 koters vervelen zich al de tering.
Volgens mij was er alleen plek voor de huidige staatshoofdenquote:Op maandag 19 september 2022 12:34 schreef AgnesGru het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2022 12:35 schreef RipCity het volgende:
Die rooie is echt zo’n streber.
Die zet deze uitzending in z’n showreel voor musical audities.
quote:Op maandag 19 september 2022 12:35 schreef RipCity het volgende:
Maakt ook duidelijk waarom ze dichtbij zitten.quote:Op maandag 19 september 2022 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Linkje gepost in mijn vorige post, 2015 al kennelijk.
https://nos.nl/artikel/20(...)s-op-de-britse-troon
Jelly?quote:Op maandag 19 september 2022 12:35 schreef RipCity het volgende:
Bij Louis is er nog wat werk aan de winkel zagen we een paar maanden geledenquote:Op maandag 19 september 2022 12:35 schreef Celestien het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar denk dat ze goed genoeg opgevoed zijn om geen stennis te schoppen.
Leuk feitjequote:Op maandag 19 september 2022 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Linkje gepost in mijn vorige post, 2015 al kennelijk.
https://nos.nl/artikel/20(...)s-op-de-britse-troon
Zou die met het medaille niet een soort leider zijn of een andere positive hebben tov de andere jongens?quote:Op maandag 19 september 2022 12:21 schreef Blues het volgende:
Die jongetjes hebben verschillende pakjes aan en eentje heeft een medaille om?
Hihihi, nou idd!quote:Op maandag 19 september 2022 12:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bij Louis is er nog wat werk aan de winkel zagen we een paar maanden geleden
Verstandig om hem vandaag dus niet mee te nemen.
Gingers hebben geen ziel.quote:Op maandag 19 september 2022 12:35 schreef RipCity het volgende:
Ohhh Happy daysquote:Op maandag 19 september 2022 12:38 schreef RipCity het volgende:
Hopelijk start zij zo een gospel song. Wel tijd om beetje te swingen.
Ik dacht met haar naam en verschijning dat je een leder bank grap zou maken. Valt weer mee.quote:Op maandag 19 september 2022 12:38 schreef RipCity het volgende:
Hopelijk start zij zo een gospel song. Wel tijd om beetje te swingen.
Zo ben ik niet.quote:Op maandag 19 september 2022 12:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik dacht met haar naam en verschijning dat je een leder bank grap zou maken. Valt weer mee.
'I will follow him'quote:Op maandag 19 september 2022 12:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik dacht met haar naam en verschijning dat je een leder bank grap zou maken. Valt weer mee.
So you're telling me there's a chance?quote:Op maandag 19 september 2022 12:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, dat is in 2013 aangepast, toen kwam hij weer op de lijst. Op plek 850 ofzo, dus alsnog alleen een theoretisch plekje.
Dit.quote:Op maandag 19 september 2022 12:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Volgens mij was er alleen plek voor de huidige staatshoofden
Mwah, niet helemaal, de Spaanse en Noorse koning zijn dichterbij familie en staan waarschijnlijk ook stukken hoger op de lijn van troonopvolgers.quote:Op maandag 19 september 2022 12:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maakt ook duidelijk waarom ze dichtbij zitten.
quote:Op maandag 19 september 2022 12:37 schreef Benny het volgende:
Toch wel benieuwd... Ergens in de Britse geschiedenis moet iemand hebben bedacht dat er mensen met een dweil of een microfoonplop op hun kop moeten rondlopen/staan om een bepaalde status uit te stralen.
Ik neem aan dat het te maken heeft met anciënniteit. De koning van Zweden en de koningin van Denemarken zijn de langst regerende monarchen van Europa dus die mogen op de eerste rij. En bij Nederland vermoed ik dat ze de regeerperiode van Beatrix meetellen.quote:Op maandag 19 september 2022 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal, de Spaanse en Noorse koning zijn dichterbij familie en staan waarschijnlijk ook stukken hoger op de lijn van troonopvolgers.
Dat sowieso.quote:Op maandag 19 september 2022 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal, de Spaanse en Noorse koning zijn dichterbij familie en staan waarschijnlijk ook stukken hoger op de lijn van troonopvolgers.
Prins Albert is al langer staatshoofd van Monaco en die zit op de derde rij...quote:Op maandag 19 september 2022 12:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het te maken heeft met anciënniteit. De koning van Zweden en de koningin van Denemarken zijn de langst regerende monarchen van Europa dus die mogen op de eerste rij. En bij Nederland vermoed ik dat ze de regeerperiode van Beatrix meetellen.
quote:KoorindelingDe kern van de activiteiten van de Jongenskoorschool Kampen wordt gevormd door het Concertkoor. Dit koor is samengesteld naar het voorbeeld van Engelse Cathedral en College Choirs.
In lijn met de Engelse gewoonte wordt het gehele koor verdeeld in twee deelkoren: de cantoris en de decani. Deze aanduidingen verwijzen naar de plaats van de twee deelkoren in het hoogkoor van een Engelse kathedraal. Staat men, voorbij het schip van de kerk, met het gezicht naar het oosten, dan staat links de Dean (de "hoofdpredikant"), en rechts de Cantor (dirigent en hoogste functionaris inzake de kerkmuziek). Vandaar de naam decani voor het deelkoor aan de zijde van de Dean, en cantoris voor het deelkoor aan de zijde van de Cantor. De Engelse koortraditie klinkt nog verder door: het Kampen Boys Choir kent mannelijke alten, de countertenors die, samen met de heldere en ijle klank van de jongenssopranen, de trebles, het totale klankbeeld zo typisch Engels maken.
De jongens van de deelkoren cantoris en decani worden aangevoerd door een leider, zoals dat ook in een orkest gebruikelijk is. Deze jongen is herkenbaar aan de medaille, de badge, met een donkerblauw lint. Er is ook een hoofdleider van het gehele jongenskoor. Deze jongen is herkenbaar aan de badge met het rode lint.
De leiders zijn verantwoordelijk voor de algehele gang van zaken rondom een concert of Evensong. Zij zien er o.a. op toe dat iedereen de juiste muziek op de juiste volgorde heeft en dat iedereen aanwezig is op de plek waar hij moet zijn.
De hoofdleider - een van de oudste jongens - zorgt ervoor dat alles ordelijk verloopt en bewaakt de goede sfeer in de groep. Daarnaast heeft hij oog voor het functioneren van de individuele jongens in de jongensgroep.
Misschien maakt het uit of het een koninkrijk of prinsdom is.quote:Op maandag 19 september 2022 12:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Prins Albert is al langer staatshoofd van Monaco en die zit op de derde rij...
Misschien hebben ze gewoon gekeken hoe het het beste paste per rij
Monaco is een vorstendom, geen koninkrijk.quote:Op maandag 19 september 2022 12:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Prins Albert is al langer staatshoofd van Monaco en die zit op de derde rij...
Misschien hebben ze gewoon gekeken hoe het het beste paste per rij
Of het blijkt een superspreading event te zijnquote:Op maandag 19 september 2022 12:47 schreef StephanL het volgende:
Maar goed dat er geen corona meer is
Nou ja, ik ben blij dat ik die puzzel niet heb hoeven leggenquote:Op maandag 19 september 2022 12:48 schreef Celestien het volgende:
[..]
Misschien maakt het uit of het een koninkrijk of prinsdom is.
Over drie weken tig regeringsleider doodquote:Op maandag 19 september 2022 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Of het blijkt een superspreading event te zijn
In dat geval zou de Japanse keizer op de eerste rij moeten zitten. Want keizer is een nog hogere titel dan koning.quote:Op maandag 19 september 2022 12:48 schreef Celestien het volgende:
[..]
Misschien maakt het uit of het een koninkrijk of prinsdom is.
Veel wereldleiders in 1 keer weg.quote:Op maandag 19 september 2022 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
voor de kijkers links vooraan bij de kist.quote:Op maandag 19 september 2022 12:49 schreef Celestien het volgende:
Ik probeer W-A en Máxima ook te spotten. Waar moet ik ze precies zoeken?
Letterlijk naast de kist, eerste rij.quote:Op maandag 19 september 2022 12:49 schreef Celestien het volgende:
Amalia koninginquote:Op maandag 19 september 2022 12:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Over drie weken tig regeringsleider dood![]()
Nee dit kan niet
Door Truss de Angel of death.quote:Op maandag 19 september 2022 12:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Over drie weken tig regeringsleider dood![]()
Nee dit kan niet
In het zwart.quote:Op maandag 19 september 2022 12:50 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Letterlijk naast de kist, eerste rij.
Daarom is Louis er niet, Designated Survivorquote:Op maandag 19 september 2022 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Veel wereldleiders in 1 keer weg.Wie gaan ons dan regeren.
Gezien de gemiddelde leeftijd zitten de komende weekenden volgeboekt met "afscheiden"quote:Op maandag 19 september 2022 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Omg ja, krijgen we dadelijk allemaal jonkies die ons moeten regeren.quote:Op maandag 19 september 2022 12:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Daarom is Louis er niet, Designated Survivor
Sodeju, da's écht dichtbij.quote:Op maandag 19 september 2022 12:50 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Letterlijk naast de kist, eerste rij.
quote:Op maandag 19 september 2022 12:49 schreef Celestien het volgende:
Ik heb net lunch besteld, bagauette zalm 😍😍quote:Op maandag 19 september 2022 12:51 schreef Guanabana het volgende:
Heb berehonger, zo maar eens broodjes worst maken.
Is bijna altijd. Ook bij ons de gewone mensquote:Op maandag 19 september 2022 12:52 schreef RipCity het volgende:
Het is wel een beetje Glee hè. Elke keer klein beetje tekst of ze beginnen weer te zingen.
Bizarveel mensen ookquote:Op maandag 19 september 2022 12:58 schreef just me het volgende:
Wat ontroerend de beelden van andere steden waar mensen via schermen kijken
Echt? Ik denk alleen,kijk die aanstellers.quote:Op maandag 19 september 2022 12:58 schreef just me het volgende:
dan zijn wij ook aanstellers, wij kijken toch ookquote:Op maandag 19 september 2022 12:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Echt? Ik denk alleen,kijk die aanstellers.
quote:Op maandag 19 september 2022 12:59 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er ook beelden van Britten op de Dam?
Thuis is toch anders dan naar buitengaan. Ik zit hier lekker ongewassen in mijn huiskleren.quote:Op maandag 19 september 2022 12:59 schreef just me het volgende:
[..]
dan zijn wij ook aanstellers, wij kijken toch ook
Als er een koninklijke begrafenis hier in Delft is ga ik ook kijkenquote:Op maandag 19 september 2022 13:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Thuis is toch anders dan naar buitengaan. Ik zit hier lekker ongewassen in mijn huiskleren.
Alle fokkers in kostuum. Wie moet je kist dan dragen?quote:Op maandag 19 september 2022 13:01 schreef Benny het volgende:
Ik wil ook zo'n begrafenis. Met kleiner neem ik geen genoegen
Die gast speelt elke ochtend voor koningin d’r kamer om haar wakker te maken. Soort alarm alleen kon ze m niet snoozen.quote:Op maandag 19 september 2022 13:03 schreef Rianne84 het volgende:
Zo, even een solo op de doedelzak. Nerves of steel.
Highway to hel dan he.quote:Op maandag 19 september 2022 13:03 schreef Rianne84 het volgende:
Zo, even een solo op de doedelzak. Nerves of steel.
In het witquote:Op maandag 19 september 2022 13:03 schreef potjecreme het volgende:
Hoe was de begrafenis van Juliana.
Alleen bij het Wilhelmus zeker!quote:Op maandag 19 september 2022 13:03 schreef Blues het volgende:
Willy Max en Bea zongen niet mee.
Mag niet hoor ik net.
Waarom mag dat niet?quote:Op maandag 19 september 2022 13:03 schreef Blues het volgende:
Willy Max en Bea zongen niet mee.
Mag niet hoor ik net.
B? Beatrixquote:Op maandag 19 september 2022 13:08 schreef AnneX het volgende:
Zou B ondertussen bedenken wat zij wèl en vooral nièt wil, tegen die tijd.
Dat je na een week een kaartje krijgt: in stilte en in familiekring geregeld.
Zou voor haar directe omgeving heel mooi zijn, gewoon samen afscheid nemen zonder dat al die camera's op je gericht staanquote:Op maandag 19 september 2022 13:08 schreef AnneX het volgende:
Zou B ondertussen bedenken wat zij wèl en vooral nièt wil, tegen die tijd.
Dat je na een week een kaartje krijgt: in stilte en in familiekring geregeld.
de oorverdovende stilte, dat was echt heel mooi...quote:Op maandag 19 september 2022 12:58 schreef just me het volgende:
dat is haar echtgenoot ja. Alleen Andrew loopt in z'n uppie.quote:Op maandag 19 september 2022 13:10 schreef Blues het volgende:
Is de man van Ann die naast haar loopt?
Ja, Vice Admiral Timothy Laurencequote:Op maandag 19 september 2022 13:10 schreef Blues het volgende:
Is de man van Ann die naast haar loopt?
Er moet haast iets anders tellen, anders zou Noorwegen voor WA moeten staan, bij Spanje is dat dan weer niet-kloppend, want dan zouden ze de regeerperiode van Juan-Carlos ook mee moeten tellen, die zat voor Beatrix op de troon.quote:Op maandag 19 september 2022 12:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het te maken heeft met anciënniteit. De koning van Zweden en de koningin van Denemarken zijn de langst regerende monarchen van Europa dus die mogen op de eerste rij. En bij Nederland vermoed ik dat ze de regeerperiode van Beatrix meetellen.
Klinkt gewoon als orgel maar dit klinkt niet lekkerquote:Op maandag 19 september 2022 13:10 schreef Benny het volgende:
Klinkt het nou vals, of ligt het aan mij?
Tja....quote:Op maandag 19 september 2022 13:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat is haar echtgenoot ja. Alleen Andrew loopt in z'n uppie.
quote:Op maandag 19 september 2022 13:10 schreef Burdie het volgende:
"in loving and trusted memory"
Staat volgens mij op het bloemstuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |