Ff snel opgezocht, het geeft aan bij welk regiment ze zitten.quote:Op maandag 19 september 2022 11:52 schreef Blues het volgende:
Prachtig wel die doedelzakkers!
En al die verschillende uniformen
Waarom hebben sommigen een soort hyacint uit hun bontmuts steken
Dit is wel een flinke uitvaart om te regelenquote:Op maandag 19 september 2022 11:56 schreef BE het volgende:
Dat dragen is zo vreselijk knap!
Dat liften met je onderarmen omhoog!Moet je eens proberen met een kratje bier ofzo!
![]()
quote:Op maandag 19 september 2022 11:57 schreef Burdie het volgende:
Wat zou er op het kaartje aan het bloemstuk staan?.
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 19 september 2022 11:57 schreef AgnesGru het volgende:
Wat staat er op het kaartje wat in de bloemen zit?
Het lijkt wel Arabisch. MBS zeker weer.quote:Op maandag 19 september 2022 11:57 schreef Burdie het volgende:
Dear mummy, why did it take so long for you to make me kingquote:Op maandag 19 september 2022 11:57 schreef AgnesGru het volgende:
Wat staat er op het kaartje wat in de bloemen zit?
Nou he!quote:Op maandag 19 september 2022 11:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit is wel een flinke uitvaart om te regelen
Dacht van niet, ooit lang geleden bij een begrafenis deden ze vervelend en toen heeft de marine gezegd, wij kunnen de kist ook voort rijden. Zoiets hoorde ik net. Dus geen paarden.quote:Op maandag 19 september 2022 11:56 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb geen paarden gezien. Komen die straks?
quote:Op maandag 19 september 2022 11:59 schreef BE het volgende:
Ik moet nu echt weg.![]()
Ik heb het opgenomen om vanavond verder te kijken.
quote:Op maandag 19 september 2022 11:59 schreef BE het volgende:
Ik moet nu echt weg.![]()
Ik heb het opgenomen om vanavond verder te kijken.
Maar als het zand tegen het uitglijden van de paarden is en er zijn geen paarden.... waar is het zand dan voor?quote:Op maandag 19 september 2022 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dacht van niet, ooit lang geleden bij een begrafenis deden ze vervelend en toen heeft de marine gezegd, wij kunnen de kist ook voort rijden. Zoiets hoorde ik net. Dus geen paarden.
Ehm, wat bedoel je?quote:Op maandag 19 september 2022 11:59 schreef Burdie het volgende:
Je zou maar met zoveel waardigheid worden begraven.
De paarden liepen achter de baar.quote:Op maandag 19 september 2022 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als het zand tegen het uitglijden van de paarden is en er zijn geen paarden.... waar is het zand dan voor?
‘Wordt afgehaald om 1700 uur - al betaald’quote:Op maandag 19 september 2022 11:57 schreef Burdie het volgende:
Denk voor de soldaten ook. Zullen wel gladde zolen bij zitten. Van de week wel paarden gezien maar nu maar een paar achteraan.quote:Op maandag 19 september 2022 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als het zand tegen het uitglijden van de paarden is en er zijn geen paarden.... waar is het zand dan voor?
Vanmorgen was er wel een aantal processies waar paarden bij betrokken waren.quote:Op maandag 19 september 2022 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben ik echt zo blind?quote:Op maandag 19 september 2022 12:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De paarden liepen achter de baar.
Nou, je zou maar zo groot zijn (geweest) dat je met zoveel eerbetoon en waardigheid wordt begraven, dan heb je echt verschil gemaakt. Denk ik. Ik vind het prachtig, ontroerend.quote:
Wat ik zei ging puur over de kist, dat die niet meer door paarden gereden zou worden. Verder heb ik niets gehoord en achterop liepen er dus inderdaad wel een paar paarden.quote:Op maandag 19 september 2022 12:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vanmorgen was er wel een aantal processies waar paarden bij betrokken waren.
quote:Op maandag 19 september 2022 12:01 schreef mother_mercury het volgende:
[..]
‘Wordt afgehaald om 1700 uur - al betaald’
loopt achter Charlottequote:Op maandag 19 september 2022 12:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Is Meghan er ook? Die heb ik nog niet gezien.
Net in beeld, grote zwarte hoed.quote:Op maandag 19 september 2022 12:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Is Meghan er ook? Die heb ik nog niet gezien.
Diep respect. En denk ook een grote eer voor de dragers.quote:Op maandag 19 september 2022 12:04 schreef Burdie het volgende:
Ah jongens, die dragers zien knalrood. De kist zal makkelijk 200 kilo wegen, dat is 25 kilo pp.
Respect...
Volgens mij krijgt de monarch in het VK sowieso een staatsbegrafenis waarbij het gros van deze zaken standaard is, dus Charles en William zullen het ook krijgen, ongeacht hun grootsheid als monarch.quote:Op maandag 19 september 2022 12:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, je zou maar zo groot zijn (geweest) dat je met zoveel eerbetoon en waardigheid wordt begraven, dan heb je echt verschil gemaakt. Denk ik. Ik vind het prachtig, ontroerend.
Is toch gewoon traditie? Ook een slechte monarch had dit als eerbetoon gekregen.quote:Op maandag 19 september 2022 12:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, je zou maar zo groot zijn (geweest) dat je met zoveel eerbetoon en waardigheid wordt begraven, dan heb je echt verschil gemaakt. Denk ik. Ik vind het prachtig, ontroerend.
Die willen dit gedeelte liever doorspoelen. Het is voor het vaderlandquote:Op maandag 19 september 2022 12:04 schreef Burdie het volgende:
Ah jongens, die dragers zien knalrood. De kist zal makkelijk 200 kilo wegen, dat is 25 kilo pp.
Respect...
Ik heb hem nog steeds niet gezien. Ben heel de tijd al find wally aan het doen maar dan met onze koning.quote:
Dacht ook zweet op het hoofd te zien bij 1 van de dragers.quote:Op maandag 19 september 2022 12:04 schreef Burdie het volgende:
Respect...
Hij staat heel dichtbij, vooraan, nu links vd kist.quote:Op maandag 19 september 2022 12:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet gezien. Ben heel de tijd al find wally aan het doen maar dan met onze koning.
Ze mogen nu in een achteraf kamertje uitrusten, waar hopelijk een masseur klaar staat.quote:Op maandag 19 september 2022 12:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Diep respect. En denk ook een grote eer voor de dragers.
Laat me het nou gewoon ontroerend vindenquote:Op maandag 19 september 2022 12:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is toch gewoon traditie? Ook een slechte monarch had dit als eerbetoon gekregen.
Ik had op dat plaatje net gezien dat ze vlakbij de engelse royals zitten. Er is ook zoveel te zien.quote:Op maandag 19 september 2022 12:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij staat heel dichtbij, vooraan, nu links vd kist.
Nee, zijn trots uitgekozen te zijnquote:Op maandag 19 september 2022 12:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die willen dit gedeelte liever doorspoelen. Het is voor het vaderland
BBC heeft ook ondertiteling op 888quote:Op maandag 19 september 2022 12:08 schreef Blues het volgende:
Nu even over naar de NOS voor de ondertietjes.
Sorryquote:Op maandag 19 september 2022 12:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Laat me het nou gewoon ontroerend vinden![]()
.
Flauw grapje hier, happy end of zoquote:Op maandag 19 september 2022 12:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze mogen nu in een achteraf kamertje uitrusten, waar hopelijk een masseur klaar staat.
Die zitten er recht voorquote:Op maandag 19 september 2022 12:10 schreef AnneX het volgende:
Prinses Beatrix zit op de hoek, eerste rij, met de neus op de kist.
Als kijker links. Tegenover prins William.
Plek gereserveerd voor de eersten die een condoleancebericht stuurden. Heeft Lex er niet de hele dag voor niets klaar voor gezeten.quote:
Wel stoer natuurlijk dat onze koning, koningin en Bea zo dichtbij staan.quote:Op maandag 19 september 2022 12:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, ze staan echt direct naast de kist, tegenover de Engelse Koning.
Die zullen ze gewoon kennen, dit is toch gewoon heel bekend?quote:Op maandag 19 september 2022 12:11 schreef RipCity het volgende:
Mooi altijd iedereen doen alsof ze precies de melodietjes van die liedjes kennen in de kerk.
Wilde net typen hoe iedereen maar wat mee mompelt.quote:Op maandag 19 september 2022 12:11 schreef RipCity het volgende:
Mooi altijd iedereen doen alsof ze precies de melodietjes van die liedjes kennen in de kerk.
Bea en Charles zijn toch BFF'squote:Op maandag 19 september 2022 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel stoer natuurlijk dat onze koning, koningin en Bea zo dichtbij staan.
Naast hun op de eerste rij zo te zien de koning en koningin van Zweden en de koningin en kroonprins van Denemarken. Op de tweede rij zie ik de koning van Noorwegen precies achter Beatrix.quote:Op maandag 19 september 2022 12:12 schreef Leandra het volgende:
Alleen nog niet gezien wie er op dezelfde rij zitten, links van WA.
Wel een zeer hoge status voor het Nederlandse koningshuis dus.
Op basis van vriendschap denk ik en blijkbaar was dat er.quote:Op maandag 19 september 2022 12:12 schreef Maver24 het volgende:
Beste plekken hoor voor onze Willem, Maxima en Bea. Hoe wordt dat bepaald ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |