quote:De Amerikaanse FCC heeft SpaceX toestemming gegeven om nog eens 7.500 nieuwe satellieten te lanceren voor Starlink-internet. Het bedrijf diende een verzoek in om 29.988 satellieten in een baan om de aarde te brengen.
Dat heeft hij toch mooi voor elkaar gekregen danquote:Op donderdag 8 december 2022 23:56 schreef Tourniquet het volgende:
Wow, Tim Dodd (Everyday Astronaut) gaat mee met Dear Moon.![]()
quote:Op donderdag 8 december 2022 23:56 schreef Tourniquet het volgende:
Haha wat vet!quote:Op donderdag 8 december 2022 23:56 schreef Tourniquet het volgende:
Ze gaan met Starship. Zal nog wel even duren dus.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:49 schreef xzaz het volgende:
Ben ik de enige die het allemaal maar een beetje vaag vindt? Met wat gaan ze dan?
Serieus? Hun liever dan ik.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ze gaan met Starship. Zal nog wel even duren dus.
Aangezien Starship geen launch escape system heeft zullen er een hoop niet-bemande vluchten gedaan moeten zijn voor er mensen mee mogen. Dus ik denk dat het wel goed zit tegen de tijd dat ze vertrekken. Maar daarom zal het echt nog wel een paar jaar duren.quote:
Meer info:quote:
Leuk voor hemquote:Op donderdag 8 december 2022 23:56 schreef Tourniquet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |