Te lui voor.quote:
quote:Op zondag 18 september 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Madeleine denkt ook kans te maken.
@Flow3rquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op zondag 18 september 2022 23:49 schreef Flory het volgende:
Kan even een tijdje niet kijken dus af en toe hier snel even bijlezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2022 23:49 schreef Flory het volgende:
Kan even een tijdje niet kijken dus af en toe hier snel even bijlezen
Doe Mario de groetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lees hier af en toe mee en dat is vaak al leuk. Maar kijken doe ik ook niet echt, heel af en toe zie ik een stukje op tv.quote:Op zondag 18 september 2022 23:39 schreef BasEnAad het volgende:
Dit zijn echt veel te veel mensen, als er 10 overblijven wil ik wel overwegen eens te kijken.
Bassiequote:Op zondag 18 september 2022 23:39 schreef BasEnAad het volgende:
Dit zijn echt veel te veel mensen, als er 10 overblijven wil ik wel overwegen eens te kijken.
Begin dit jaar volgde ik Big Brother wel, alleen de uitzendingen. Ik zat hier op FOK! op al die bewoners af te geven, nu weet ik hun namen al niet eens meer.quote:Op zondag 18 september 2022 23:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik lees hier af en toe mee en dat is vaak al leuk. Maar kijken doe ik ook niet echt, heel af en toe zie ik een stukje op tv.
Zo gaat dat ..quote:Op zondag 18 september 2022 23:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Begin dit jaar volgende ik Big Brother wel, alleen de uitzendingen. Ik zat hier op FOK! op al die bewoners af te geven, nu weet ik hun namen al niet eens meer.
Ik ben regelmatiger op FOK gaan posten halverwege Utopia 1 volgens mij. En Utopia 2 volgende ik ook de streams, maar daar heb ik nu geen tijd meer voor. Ik vond dat wel een leuke tijd om tegelijk met de streams op het forum mee te tikken en inderdaad op bewoners af te geven en vooral te discussiëren met anderen over de bewoners. En achteraf denk ik dan inderdaad, waar heb ik me druk over gemaakt.quote:Op zondag 18 september 2022 23:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Begin dit jaar volgde ik Big Brother wel, alleen de uitzendingen. Ik zat hier op FOK! op al die bewoners af te geven, nu weet ik hun namen al niet eens meer.
Prima post Shii.quote:Op maandag 19 september 2022 00:03 schreef -Shii- het volgende:
N.a.v. de topic pointer. Sorry diverse users maar ben niet on topic bezig
Ik maak me ook wel eens druk bij een RLS maar meestal zit ik in de genietende modus als ik tijd heb. En als je geen tijd hebt, heb je gewoonweg geen tijd voor dit. Als je wel af en toe tijd hebt....het wordt wat, dat voorspel ik gewoon. Best wel duidelijke taal toch van me?quote:Op maandag 19 september 2022 00:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben regelmatiger op FOK gaan posten halverwege Utopia 1 volgens mij. En Utopia 2 volgende ik ook de streams, maar daar heb ik nu geen tijd meer voor. Ik vond dat wel een leuke tijd om tegelijk met de streams op het forum mee te tikken en inderdaad op bewoners af te geven en vooral te discussiëren met anderen over de bewoners. En achteraf denk ik dan inderdaad, waar heb ik me druk over gemaakt.
Nah het gaat in elk geval over streamsquote:Op maandag 19 september 2022 00:03 schreef -Shii- het volgende:
N.a.v. de topic pointer. Sorry diverse users maar ben niet on topic bezig
Ja valt me ook op. Toch best wel snel eigenlijk. Als je voor zoiets opgeeft, dan heb je daar toch wel goed over nagedacht lijkt me.quote:Op maandag 19 september 2022 00:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Nah het gaat in elk geval over streams![]()
Jammer wel dat van deze groep zoveel mensen naar huis gaan. Toch niet helemaal goed gegaan bij de casting?
Ik weet ook niet echt wat ik er mee wilde zeggen. Het is gewoon leuk vermaak.quote:Op maandag 19 september 2022 00:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben regelmatiger op FOK gaan posten halverwege Utopia 1 volgens mij. En Utopia 2 volgende ik ook de streams, maar daar heb ik nu geen tijd meer voor. Ik vond dat wel een leuke tijd om tegelijk met de streams op het forum mee te tikken en inderdaad op bewoners af te geven en vooral te discussiëren met anderen over de bewoners. En achteraf denk ik dan inderdaad, waar heb ik me druk over gemaakt.
Het is zeker leuk vermaak. En ik vind het ook altijd leuk om te zien hoe mensen in een groep functioneren, jaloezie, vriendschap, achterdocht, enz.quote:Op maandag 19 september 2022 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat ik er mee wilde zeggen. Het is gewoon leuk vermaak.
Maar met 40 bewoners vervliegt de aandacht wel heel snel
Soms ben je best wel skerp.quote:
Ssssst, ze slapenquote:
Of naar de zijkant gaan en naar live gaan, dan heb je de streams boven in beeld. Maakt het wisselen ook een stuk gemakkelijker.quote:
Ik heb dankzij @spapaars splitscreen.quote:Op maandag 19 september 2022 00:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Of naar de zijkant gaan en naar live gaan, dan heb je de streams boven in beeld. Maakt het wisselen ook een stuk gemakkelijker.
Op Videoland?quote:Op maandag 19 september 2022 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dankzij @:Spapaars splitscreen.
Nog eentje dan.quote:
quote:
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 19 september 2022 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mogen ze hier wel elke dag drinken?
Een paar dagen geleden hadden ze eindelijk een boodschappenspel heel goed gespeeld waardoor er zakgeld kon worden gegeven. 20 euro per persoon. En sommigen hebben daar o.a. wijn mee gekocht.quote:Op maandag 19 september 2022 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De regel is dat ze niet dronken mogen worden.quote:Op maandag 19 september 2022 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Babette en Wendy waren echt serieus dronken vorige week, donderdagavond?quote:Op maandag 19 september 2022 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De regel is dat ze niet dronken mogen worden.
Heb jij die bedacht ?quote:Op maandag 19 september 2022 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De regel is dat ze niet dronken mogen worden.
Heb jij geen 3 schermen?quote:
Maar een fles wijn kostte dan wel gewoon een paar euro en niet 100 euro zoals bij de laatste Big Brother?quote:Op maandag 19 september 2022 00:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden hadden ze eindelijk een boodschappenspel heel goed gespeeld waardoor er zakgeld kon worden gegeven. 20 euro per persoon. En sommigen hebben daar o.a. wijn mee gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |