Ik zag hetquote:
quote:
Africa heeft ook een wat minder opvallend drumpatroon.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zit even toto te kijken, goede beeldkwaliteit
En iedereen heeft het in die reacties over drummer Jeffrey Porcaro.. Nou zo erg valt die mij nou ook weer niet op hoor, kan aan mij liggen.
quote:Op woensdag 21 september 2022 23:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Eerste keer dat ik dit nummer hoorde was ik zwaar onder de indruk, en ging diezelfde middag nog de stad in om de cd, waar dat nummer op stond, te kopen. Na het beluisteren van die cd hadden ze gelijk een fan erbij
Best goed hoorquote:Op woensdag 21 september 2022 23:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Eerste keer dat ik dit nummer hoorde was ik zwaar onder de indruk, en ging diezelfde middag nog de stad in om de cd, waar dat nummer op stond, te kopen. Na het beluisteren van die cd hadden ze gelijk een fan erbij
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 september 2022 23:30 schreef PLY het volgende:
trusten![]()
![]()
lekker rustig nr voor het slapen gaan
Slaap lekker lievelingquote:Op woensdag 21 september 2022 23:30 schreef PLY het volgende:
trusten![]()
![]()
Ik moest meteen aan deze denkenquote:Op woensdag 21 september 2022 23:30 schreef PLY het volgende:
trusten![]()
![]()
Jij bent dan ook een beetje raar.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan deze denken
Omdat ik dat deuntje hoor bij het zien van de titel van jouw liedjequote:Op woensdag 21 september 2022 23:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een beetje raar.
Doet me beetje denken aan Gogol Bordelloquote:
Die had ik als ringtonequote:
jesisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |