SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren die dat niet sowieso al een paar dagen in Kupiansk?quote:Op zondag 18 september 2022 18:53 schreef Ulx het volgende:
Ik lees een bericht dat het Oekraense leger de Oskil is overgestoken. Heeft iemand een bevestiging?
Dat las ik eer/gisteren al.quote:Op zondag 18 september 2022 18:53 schreef Ulx het volgende:
Ik lees een bericht dat het Oekraense leger de Oskil is overgestoken. Heeft iemand een bevestiging?
Niet gelezen maar dat kan nergens op slaan omdat het onmogelijk te verstellen is wat er zou gebeuren.quote:
Trump probeerde Zelenskyy te chanteren, dus ik denk dat je rustig kunt stellen dat hij de kant van Rusland had gekozen.quote:Op zondag 18 september 2022 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet gelezen maar dat kan nergens op slaan omdat het onmogelijk te verstellen is wat er zou gebeuren.
Ze zijn beide zo onvoorspelbaar als wat.
Ja dan weet je nog niet hoe het er nu bijstond.quote:Op zondag 18 september 2022 19:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump probeerde Zelenskyy te chanteren, dus ik denk dat je rustig kunt stellen dat hij de kant van Rusland had gekozen.
quote:Op zondag 18 september 2022 18:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel kort samengevat: wat is iedereen toch dom dat ze dat de pro-oekraine propaganda geloven, want vanzelfsprekend is rus de goodguy, en als "stevige onderbouwing" lijkt figuur te refereren naar dat er over joden transporten gezegd werd dat ze naar betere plek gingen en daar trapte ook iedereen in, blijkbaar.
Kan niet instaan voor de historische correctheid van het e.e.a, overigens.
Dacht ik ook, dit soort wartaal vind je soms ook op door een machine vertaalde gebruiksaanwijzingen.quote:Op zondag 18 september 2022 18:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
is door een Staatstrol vertaald uit het russisch met google translate, die maakt er een puinzooi van
Trump riep in het begin ook op zijn Trumps dat hij allang kernonderzeeers richting Rusland had gestuurd als ie nog president was geweest en Biden maar een slappe zak was.quote:Op zondag 18 september 2022 19:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump probeerde Zelenskyy te chanteren, dus ik denk dat je rustig kunt stellen dat hij de kant van Rusland had gekozen.
Alleen heeft de poging tot chantage plaatsgevonden, de onderzeers sturen was nooit meer dan geleuter in de ruimte.quote:Op zondag 18 september 2022 19:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Trump riep in het begin ook op zijn Trumps dat hij allang kernonderzeeers richting Rusland had gestuurd als ie nog president was geweest en Biden maar een slappe zak was.
Die man is een windvaan van gigantische proporties en roept en doet wat hem het beste uit komt, niet gehinderd door enige mogelijke wereldwijde gevolgen. Dus weet niet of ie nu voor Rusland hetgene gedaan zou hebben als waar Poetin op zou hopen.
Oh hij zag wel handel en stuurde op een akkoord voor landenruil met Oekrane in betaling van iets zodat het zonder oorlog geregeld zou zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 19:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Trump riep in het begin ook op zijn Trumps dat hij allang kernonderzeeers richting Rusland had gestuurd als ie nog president was geweest en Biden maar een slappe zak was.
Die man is een windvaan van gigantische proporties en roept en doet wat hem het beste uit komt, niet gehinderd door enige mogelijke wereldwijde gevolgen. Dus weet niet of ie nu voor Rusland hetgene gedaan zou hebben als waar Poetin op zou hopen.
Zinloos artikel met een parade aan open deuren.quote:
Had ook echt maar 2 kanten op kunnen gaan met trump, of hij veroordeelde het wel maar deed verder weinig want geen zin in een oorlog, of hij zou meteen met nukes dreigen en het halve Amerikaanse leger in Oekrane plaatsen.quote:
Die zogenaamde onvoorspelbaarheid van Trump wordt nogal overschat. Het was gewoon vrij standaard isolationistisch gedachtengoed dat hij aanhing.quote:Op zondag 18 september 2022 19:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Had ook echt maar 2 kanten op kunnen gaan met trump, of hij veroordeelde het wel maar deed verder weinig want geen zin in een oorlog, of hij zou meteen met nukes dreigen en het halve Amerikaanse leger in Oekrane plaatsen.
Met die man weet je het echt gewoon niet.
Weet niet wat ik gevaarlijker vind, een biden die voorspelbaar is of een clown trump die alles doet op basis van hoe hij zich op dat moment voelt.
Hij zou niks hebben gedaan. Poetin zou dat niet goed hebben gekeurd.quote:Op zondag 18 september 2022 19:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Had ook echt maar 2 kanten op kunnen gaan met trump, of hij veroordeelde het wel maar deed verder weinig want geen zin in een oorlog, of hij zou meteen met nukes dreigen en het halve Amerikaanse leger in Oekrane plaatsen.
Weet niet wat ik gevaarlijker vind, een biden die voorspelbaar is of een clown trump die alles doet op basis van hoe hij zich op dat moment voelt.
Rusland belonen voor haar x-jaarlijkse imperialistische bloedvergieten en landjepik was absoluut de slechtere optie.quote:Op zondag 18 september 2022 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh hij zag wel handel en stuurde op een akkoord voor landenruil met Oekrane in betaling van iets zodat het zonder oorlog geregeld zou zijn.
Ook tiefus fout maar met minder bloedvergieten.
Erger dan nu kan eigenlijk ook niet.
In het geval van trump is dit stukje goed te voorspellen want hij had de Russen vrij spel gegeven. Zoals overal.quote:Op zondag 18 september 2022 19:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je die genocides niet meegekregen?quote:Op zondag 18 september 2022 19:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Rusland belonen voor haar x-jaarlijkse imperialistische bloedvergieten en landjepik was absoluut de slechtere optie.
Welke?quote:Op zondag 18 september 2022 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je die genocides niet meegekregen?
quote:Nah ja hoe dan ook waren er betere scenario’s te bedenken. Denk dat de doden al op de 1 miljoen zitten nu? (Samen?)
Je hebt meegekregen dat de genocides gepleegd zijn in door Rusland bezette gebieden? De oplossing was volgens jou meer gebieden door Rusland te laten bezetten?quote:Op zondag 18 september 2022 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je die genocides niet meegekregen?
Nah ja hoe dan ook waren er betere scenario’s te bedenken. Denk dat de doden al op de 1 miljoen zitten nu? (Samen?)
Ja nee zonder bloedvergieten. Net zoals de Krim in 2014.quote:Op zondag 18 september 2022 19:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt meegekregen dat de genocides gepleegd zijn in door Rusland bezette gebieden? De oplossing was volgens jou meer gebieden door Rusland te laten bezetten?
De Russen zijn samen met Nazi-Duitsland WO II begonnen. Geef dat volk de mogelijkheid en ze beginnen met alle plezier de volgende wereldoorlog.quote:Op zondag 18 september 2022 19:38 schreef Seeburg54 het volgende:
Serieus. Lieden die nu nog beweren dat we alles wat we nu meemaken alleen doen voor Oekrane..
We doorstaan deze shit omdat we niet kunnen tolereren dat een land vol dubieuze schofterige klootzakken met een blinde adoratie voor een zielloze dictator het misschien in zijn verlopen kop krijgt steeds een stap verder te gaan. Wat Rusland flikt bij Oekrane is pure genocide, dat goedpraten of nuanceren maakt je of een domoor of puur slecht.
Je vergeet de zuiveringen op De Krim te vermeldenquote:Op zondag 18 september 2022 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nee zonder bloedvergieten. Net zoals de Krim in 2014.
Ja dit kan eigenijk niet natuurlijk maar nu is het eindresultaat wellicht hetzelfde maar dan met 1mil doden.
Of optie 3. Trump was samen met Poetin bij Vkusno & Tochka gaan etenquote:Op zondag 18 september 2022 19:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat had nooit ontstaan als Trump president was gebleven.quote:Op zondag 18 september 2022 20:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of optie 3. Trump was samen met Poetin bij Vkusno & Tochka gaan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |