abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206021770
twitter
  Overall beste user 2022 zondag 18 september 2022 @ 18:53:05 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206021900
Ik lees een bericht dat het Oekraense leger de Oskil is overgestoken. Heeft iemand een bevestiging?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206021923
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:53 schreef Ulx het volgende:
Ik lees een bericht dat het Oekraense leger de Oskil is overgestoken. Heeft iemand een bevestiging?
Waren die dat niet sowieso al een paar dagen in Kupiansk?
  zondag 18 september 2022 @ 18:56:28 #5
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_206021947
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:53 schreef Ulx het volgende:
Dat las ik eer/gisteren al.

ISW bevestigd het.

twitter

Is indrukwekkend dat het offensief nog steeds gaande is, overigens.
pi_206022008
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Overall beste user 2022 zondag 18 september 2022 @ 19:04:33 #7
3928 Ulx
pi_206022046
twitter

Aardig whatif-artikel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206022068
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:04 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Aardig whatif-artikel.
Niet gelezen maar dat kan nergens op slaan omdat het onmogelijk te verstellen is wat er zou gebeuren.
Ze zijn beide zo onvoorspelbaar als wat.
Vakman pur sang
  Overall beste user 2022 zondag 18 september 2022 @ 19:08:38 #9
3928 Ulx
pi_206022095
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Niet gelezen maar dat kan nergens op slaan omdat het onmogelijk te verstellen is wat er zou gebeuren.
Ze zijn beide zo onvoorspelbaar als wat.
Trump probeerde Zelenskyy te chanteren, dus ik denk dat je rustig kunt stellen dat hij de kant van Rusland had gekozen.
pi_206022100
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Trump probeerde Zelenskyy te chanteren, dus ik denk dat je rustig kunt stellen dat hij de kant van Rusland had gekozen.
Ja dan weet je nog niet hoe het er nu bijstond.
Als het al klopt dat hele vermeende verhaal
Vakman pur sang
pi_206022129
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2022 18:19 schreef ExTec het volgende:

[..]
Volgens mij is het heel kort samengevat: wat is iedereen toch dom dat ze dat de pro-oekraine propaganda geloven, want vanzelfsprekend is rus de goodguy, en als "stevige onderbouwing" lijkt figuur te refereren naar dat er over joden transporten gezegd werd dat ze naar betere plek gingen en daar trapte ook iedereen in, blijkbaar.

Kan niet instaan voor de historische correctheid van het e.e.a, overigens.
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
is door een Staatstrol vertaald uit het russisch met google translate, die maakt er een puinzooi van
Dacht ik ook, dit soort wartaal vind je soms ook op door een machine vertaalde gebruiksaanwijzingen.
  zondag 18 september 2022 @ 19:13:22 #12
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206022147
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Trump riep in het begin ook op zijn Trumps dat hij allang kernonderzeeers richting Rusland had gestuurd als ie nog president was geweest en Biden maar een slappe zak was.

Die man is een windvaan van gigantische proporties en roept en doet wat hem het beste uit komt, niet gehinderd door enige mogelijke wereldwijde gevolgen. Dus weet niet of ie nu voor Rusland hetgene gedaan zou hebben als waar Poetin op zou hopen.
pi_206022166
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:13 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Trump riep in het begin ook op zijn Trumps dat hij allang kernonderzeeers richting Rusland had gestuurd als ie nog president was geweest en Biden maar een slappe zak was.

Die man is een windvaan van gigantische proporties en roept en doet wat hem het beste uit komt, niet gehinderd door enige mogelijke wereldwijde gevolgen. Dus weet niet of ie nu voor Rusland hetgene gedaan zou hebben als waar Poetin op zou hopen.
Alleen heeft de poging tot chantage plaatsgevonden, de onderzeers sturen was nooit meer dan geleuter in de ruimte.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_206022182
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:13 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Oh hij zag wel handel en stuurde op een akkoord voor landenruil met Oekrane in betaling van iets zodat het zonder oorlog geregeld zou zijn.
Ook tiefus fout maar met minder bloedvergieten.
Erger dan nu kan eigenlijk ook niet.
Vakman pur sang
  zondag 18 september 2022 @ 19:16:20 #15
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206022184
quote:
[ twitter ]

Aardig whatif-artikel.
Zinloos artikel met een parade aan open deuren.

Ja voor de toekomst wel handig. Want de Trumps moeten uit het witte huis blijven willen we als westen nog wat overhouden
pi_206022187
quote:
[ twitter ]

Aardig whatif-artikel.
Had ook echt maar 2 kanten op kunnen gaan met trump, of hij veroordeelde het wel maar deed verder weinig want geen zin in een oorlog, of hij zou meteen met nukes dreigen en het halve Amerikaanse leger in Oekrane plaatsen.
Met die man weet je het echt gewoon niet.

Weet niet wat ik gevaarlijker vind, een biden die voorspelbaar is of een clown trump die alles doet op basis van hoe hij zich op dat moment voelt.
pi_206022212
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Had ook echt maar 2 kanten op kunnen gaan met trump, of hij veroordeelde het wel maar deed verder weinig want geen zin in een oorlog, of hij zou meteen met nukes dreigen en het halve Amerikaanse leger in Oekrane plaatsen.

Weet niet wat ik gevaarlijker vind, een biden die voorspelbaar is of een clown trump die alles doet op basis van hoe hij zich op dat moment voelt.
Die zogenaamde onvoorspelbaarheid van Trump wordt nogal overschat. Het was gewoon vrij standaard isolationistisch gedachtengoed dat hij aanhing.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zondag 18 september 2022 @ 19:18:50 #18
3928 Ulx
pi_206022217
quote:

[..]

Hij zou niks hebben gedaan. Poetin zou dat niet goed hebben gekeurd.
  zondag 18 september 2022 @ 19:19:04 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_206022220
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Oh hij zag wel handel en stuurde op een akkoord voor landenruil met Oekrane in betaling van iets zodat het zonder oorlog geregeld zou zijn.
Ook tiefus fout maar met minder bloedvergieten.
Erger dan nu kan eigenlijk ook niet.
Rusland belonen voor haar x-jaarlijkse imperialistische bloedvergieten en landjepik was absoluut de slechtere optie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 18 september 2022 @ 19:20:54 #20
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206022235
quote:

[..]

In het geval van trump is dit stukje goed te voorspellen want hij had de Russen vrij spel gegeven. Zoals overal.

Punt 2: trump is vele malen gevaarlijker. Biden is onze westerse hegemonie aan het redden. Natuurlijk een kwestie van welke kant hang je aan maar als je maar iets westers in je hebt is de keuze tussen trump vs biden een eitje
pi_206022258
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:19 schreef speknek het volgende:

[..]
Rusland belonen voor haar x-jaarlijkse imperialistische bloedvergieten en landjepik was absoluut de slechtere optie.
Heb je die genocides niet meegekregen?

Nah ja hoe dan ook waren er betere scenario’s te bedenken. Denk dat de doden al op de 1 miljoen zitten nu? (Samen?)
Vakman pur sang
pi_206022274
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Welke?

quote:
Nah ja hoe dan ook waren er betere scenario’s te bedenken. Denk dat de doden al op de 1 miljoen zitten nu? (Samen?)
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 18 september 2022 @ 19:25:25 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_206022283
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je hebt meegekregen dat de genocides gepleegd zijn in door Rusland bezette gebieden? De oplossing was volgens jou meer gebieden door Rusland te laten bezetten?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206022439
Serieus. Lieden die nu nog beweren dat we alles wat we nu meemaken alleen doen voor Oekrane..
We doorstaan deze shit omdat we niet kunnen tolereren dat een land vol dubieuze schofterige klootzakken met een blinde adoratie voor een zielloze dictator het misschien in zijn verlopen kop krijgt steeds een stap verder te gaan. Wat Rusland flikt bij Oekrane is pure genocide, dat goedpraten of nuanceren maakt je of een domoor of puur slecht.
pi_206022458
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:25 schreef speknek het volgende:

[..]
Je hebt meegekregen dat de genocides gepleegd zijn in door Rusland bezette gebieden? De oplossing was volgens jou meer gebieden door Rusland te laten bezetten?
Ja nee zonder bloedvergieten. Net zoals de Krim in 2014.
Ja dit kan eigenijk niet natuurlijk maar nu is het eindresultaat wellicht hetzelfde maar dan met 1mil doden.
Vakman pur sang
pi_206022720
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:38 schreef Seeburg54 het volgende:
Serieus. Lieden die nu nog beweren dat we alles wat we nu meemaken alleen doen voor Oekrane..
We doorstaan deze shit omdat we niet kunnen tolereren dat een land vol dubieuze schofterige klootzakken met een blinde adoratie voor een zielloze dictator het misschien in zijn verlopen kop krijgt steeds een stap verder te gaan. Wat Rusland flikt bij Oekrane is pure genocide, dat goedpraten of nuanceren maakt je of een domoor of puur slecht.
De Russen zijn samen met Nazi-Duitsland WO II begonnen. Geef dat volk de mogelijkheid en ze beginnen met alle plezier de volgende wereldoorlog.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 18 september 2022 @ 20:01:05 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206022724
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja nee zonder bloedvergieten. Net zoals de Krim in 2014.
Ja dit kan eigenijk niet natuurlijk maar nu is het eindresultaat wellicht hetzelfde maar dan met 1mil doden.
Je vergeet de zuiveringen op De Krim te vermelden
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 18 september 2022 @ 20:03:07 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206022737
quote:

[..]

Of optie 3. Trump was samen met Poetin bij Vkusno & Tochka gaan eten :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206022766
quote:
84s.gif Op zondag 18 september 2022 20:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Of optie 3. Trump was samen met Poetin bij Vkusno & Tochka gaan eten :T
Dat had nooit ontstaan als Trump president was gebleven.
  zondag 18 september 2022 @ 20:10:11 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_206022806
twitter

Hoeveel westerse inlichtingendiensten zijn er al in Zelensky zijn DMs gegleden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')