Ik heb vast de verkeerde Tahmina voor ogen.quote:Op zondag 18 september 2022 14:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik denk dat ze heerlijke tetten heeft
Die kleine knikkertjes?quote:Op zondag 18 september 2022 14:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik denk dat ze heerlijke tetten heeft
Beetje dit idee, niks mis mee tochquote:Op zondag 18 september 2022 15:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Die kleine knikkertjes?![]()
Golddigger omhoogneuker die chick. Parasiet to the max.
Ze ziet er wel leuk uit.quote:Op zondag 18 september 2022 14:29 schreef BasEnAad het volgende:
Tahmina Akefi... dat is toch godverdomme geen naam man, doe normaal
Ach, ik had het ook uitgemolken.quote:Op zondag 18 september 2022 16:27 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dat die Tahmina verdriet heeft en haar ervaring wil delen okee, maar ik vind weduwes die hun overleden partner gebruiken om eraan te verdienen nogal vaag overkomen. Van de andere kant: iedereen gaat er anders mee om.
Same. Ik had het zoveel uitgemolken dat ik de rest van mijn leven met mijn ass op de Bahama’s kon gaan zitten.quote:Op zondag 18 september 2022 16:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, ik had het ook uitgemolken.
Zo is dat. Elke dag feesten van de royalties.quote:Op zondag 18 september 2022 17:54 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Same. Ik had het zoveel uitgemolken dat ik de rest van mijn leven met mijn ass op de Bahama’s kon gaan zitten.
Hoezo, je ervaring delen met heel Nederland? Waarom zeggen zo veel mensen dat zij haar verdriet op haar eigen manier mag verwerken? Met de rest van NL is niet echt een gangbare manier en ze doet de familie van Peter er veel verdriet mee. Gewoon een aandachtsgeile kut dus.quote:Op zondag 18 september 2022 16:27 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dat die Tahmina verdriet heeft en haar ervaring wil delen okee, maar ik vind weduwes die hun overleden partner gebruiken om eraan te verdienen nogal vaag overkomen. Van de andere kant: iedereen gaat er anders mee om.
Ik kan daar voor zorgenquote:Op zondag 18 september 2022 17:54 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Same. Ik had het zoveel uitgemolken dat ik de rest van mijn leven met mijn ass op de Bahama’s kon gaan zitten.
Je zult altijd mensen houden die er anders mee omgaan dan de gemiddelde medemens. Ik volg deze soap verder niet, maar ik zou idd wel drie keer nadenken als ik de kinderen van mijn neergeschoten partner pijn doe ermee.quote:Op zondag 18 september 2022 23:35 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hoezo, je ervaring delen met heel Nederland? Waarom zeggen zo veel mensen dat zij haar verdriet op haar eigen manier mag verwerken? Met de rest van NL is niet echt een gangbare manier en ze doet de familie van Peter er veel verdriet mee. Gewoon een aandachtsgeile kut dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |