Hij speelt liever back. PSV ziet blijkbaar een CV in hem. Ik zou 'm ook gewoon back zetten. Als back is hij goed genoeg, vooral omdat de rest nog minder is en er toch niet heel veel aandacht is voor backs. In Nederland zijn backs sowieso vaak afgekeurde middenvelders of buitenspelers.quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Direct indruk? Dit is dezelfde Teze die altijd onderdeel is van een defensie die niet de 0 kan houden toch? Ik dacht trouwens dat hij zelf liever centraal stond.
Ik vind hem nu al back wel okay eigenlijk, beter dan die andere koekenbakkers die we hebben voor de rechtsback positie in ieder geval. Dus ik hoop dat hij lekker daar blijft staan en ervaring op doet voor die positie.
De meest cynische mens ooit die het alleen kan bij clubs zonder geld. Ideaal voor PSV dus.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:48 schreef Rabieluh het volgende:
Dus het gaat nog langer duren voor Mauro terug is.
Psvinside en voetbalprimeur maar ik zie zo snel niet waar die het dan vandaan hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bron?
Lees wel dat de Jong er misschien na de interlandperiode weer bij is. Ook Madueke terug op het veld maar die moet nog ff revalideren, misschien voor het WK al terug in de selectie.
Ik heb het vooral over zijn eerste periode als cv. Hij deed dat echt meer dan prima.quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Direct indruk? Dit is dezelfde Teze die altijd onderdeel is van een defensie die niet de 0 kan houden toch? Ik dacht trouwens dat hij zelf liever centraal stond.
Ik vind hem nu al back wel okay eigenlijk, beter dan die andere koekenbakkers die we hebben voor de rechtsback positie in ieder geval. Dus ik hoop dat hij lekker daar blijft staan en ervaring op doet voor die positie.
Rik zei zoiets volgens mij laatst dat die dat had gehoord van z’n familie oid. Hij zit nog in Brazilië iig.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Psvinside en voetbalprimeur maar ik zie zo snel niet waar die het dan vandaan hebben.
Had je de kennis al dat hij in oktober zou vertrekken bij psv? Zo niet kan je nog gelijk krijgen ookquote:
Wie?quote:Op zondag 25 september 2022 13:51 schreef tja77 het volgende:
Uitzonderlijk talent, goede stap van hem om te stoppen met voetbal. Nu al de beste van de wereld.
Méér dan prima vind ik overdreven hoor. Hij deed het voor een doorstromende jeugdspeler goed maar het is niet dat ik meteen dacht dat we de nieuwe Alex of Stam in huis hadden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 23:57 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb het vooral over zijn eerste periode als cv. Hij deed dat echt meer dan prima.
Nou ja, dat je daar komt zegt ook wel iets over jou toch?quote:Op zondag 25 september 2022 22:26 schreef TehRocks het volgende:
Op PSVnetwerk hopen ze ondertussen dat Oranje verliest omdat er teveel Ajacieden in spelen, trieste zakken.
Als jij nou meer van je wijsheden zou delen hoefde ik daar niet te komen.quote:Op zondag 25 september 2022 22:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, dat je daar komt zegt ook wel iets over jou toch?
Natuurlijk is Teze geen Stam of Alex, maar dan zou ik ook andere bewoordingen gebruiken dan ' meer dan prima' hoor. Een rechtsback is het niet, vind ik.quote:Op zondag 25 september 2022 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Méér dan prima vind ik overdreven hoor. Hij deed het voor een doorstromende jeugdspeler goed maar het is niet dat ik meteen dacht dat we de nieuwe Alex of Stam in huis hadden.
Ik zie hem als CV ook niet meer veel verder doorgroeien (al is dat met verdedigers wat lastig voorspellen, het kwartje lijkt soms wat later te vallen). Als rechtsback is hij wel aan het opvallen momenteel vind ik, op een positieve manier.
Wat mij betreft zetten we hem daar voorlopig neer. De nood op de backposities is wmb nóg hoger dan in het centrum namelijk.
Dat ie er op het WK maar een paar in peurt, liefst een beslissende ergens in de knock-out. Dan ben je ineens één van de beste aanvallers ter wereld in de gekte van de voetbalwereldquote:Op maandag 26 september 2022 10:42 schreef tja77 het volgende:
Na afgelopen interlandperiode Gakpo + 10 miljoen.
Kan john de jong ook weer terugquote:Op maandag 26 september 2022 10:42 schreef tja77 het volgende:
Na afgelopen interlandperiode Gakpo + 10 miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |