Ik denk dat de keeper ook echt wel komt door die koekenbakkers voor z'n neus. Ik geloof er niets van dat het in Frankrijk een prima keeper is, en in Nederland er niks van kan.quote:Op zondag 18 september 2022 16:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Leuke pot. Wel erg jammer dat je 3 doelpunten tegen krijgt. Dat gaat echt te makkelijk.
Waren er wel een aantal erg goed. Sangare en Gakpo, maar vond die Engelse reus prima spelen. Vond ook Veerman, Simons en Teze goed. Til kan er niets van hè. Zet wel heel goed druk.
Max kan niet. Keepertje ziet er ook niet heel zeker uit.
Zeker. Maar ik vind - en waarschijnlijk sta ik daar een beetje alleen in - Obispo een prima verdediger.quote:Op zondag 18 september 2022 16:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat de keeper ook echt wel komt door die koekenbakkers voor z'n neus. Ik geloof er niets van dat het in Frankrijk een prima keeper is, en in Nederland er niks van kan.
Lans ik heb je hoog zitten dus je krijgt de kans je nader te verklaren. Leek vandaag helemaal nergens op mi.quote:Op zondag 18 september 2022 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik vind - en waarschijnlijk sta ik daar een beetje alleen in - Obispo een prima verdediger.
Doe eens niet zo’n gekke dingen zeggen.quote:Op zondag 18 september 2022 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik vind - en waarschijnlijk sta ik daar een beetje alleen in - Obispo een prima verdediger.
Hij komt altijd in de problemen door anderen. Maar is de enige die positie kan houden. Als je Max naast je hebt kan het eigenlijk niet goed gaan. Dus hij zal - door schade en schande - altijd moeten anticiperen op die onherroepelijke ketser. Hij verliest echter nagenoeg nooit een duel en heeft een prima inspeelpass.quote:Op zondag 18 september 2022 16:52 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Lans ik heb je hoog zitten dus je krijgt de kans je nader te verklaren. Leek vandaag helemaal nergens op mi.
Ik ben het met je eens. Ik heb alleen het idee dat hij zelf niet helemaal door heeft dat hij daar wel een beetje voor op moet blijven letten.quote:Op zondag 18 september 2022 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat Obispo typisch zo'n verdediger is die goed zou renderen in een systeem met drie centrale verdedigers.quote:Op zondag 18 september 2022 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat eerste anders, hij is mi onderdeel van het probleem; hij werkt Max zes keer wedstrijd in de nesten en Max doet vice versa exact hetzelfde. Het is de tandem die totaal ongeschikt is voor de opbouw die RvN wil zien. Het feit dat hij een goeie inspeelpass heeft maakt hem nog geen goeie voetballer voor de opbouw.quote:Op zondag 18 september 2022 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij komt altijd in de problemen door anderen. Maar is de enige die positie kan houden. Als je Max naast je hebt kan het eigenlijk niet goed gaan. Dus hij zal - door schade en schande - altijd moeten anticiperen op die onherroepelijke ketser. Hij verliest echter nagenoeg nooit een duel en heeft een prima inspeelpass.
Natuurlijk zit hij er ook wel een naast en als dat gebeurd is hij de gebeten hond aangezien dit altijd resulteert in een gevaarlijke situatie omdat de anderen allemaal uit positie staan.
Ajax wordt gewoon kampioen. Maak jezelf geen illusiesquote:Op zondag 18 september 2022 19:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Keurig op schema voor de titel.
Ze hebben de meeste kans. En op basis van het budget is het ook een afgang als ze het niet worden.quote:Op zondag 18 september 2022 19:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon kampioen. Maak jezelf geen illusies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |