Mwah, keertje of 30 je inzet, dus je moet toch fors hebben ingezet om nu stinkend rijk te zijnquote:Op zondag 18 september 2022 08:56 schreef Momo het volgende:
Mensen die bets op Foss hebben gezet zijn nu stinkend rijk
Had Romandië hem niet een excuus gegeven om weg te blijvenquote:Op zondag 18 september 2022 09:00 schreef DeeBee het volgende:
Wat een meltdown van Ganna, die breekt het werelduurrecord straks niet eens.
Dit kan niet.quote:Op zondag 18 september 2022 09:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het ergste is dat ik Foss niet ken
Dit kan niet.quote:Op zondag 18 september 2022 09:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jumbo bereikt hier inderdaad nieuwe hoogtesquote:Op zondag 18 september 2022 09:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tobias Fuss met zijn roerbakeihoofd, dat kan toch niet jongens. Binnenvallen bij de Jumbo, en wel nu.
Wat een timingquote:Op zondag 18 september 2022 09:01 schreef Momo het volgende:
@:Rellende_Rotscholier wordt straks wakker en gaat in de war zijn.
Ja, ok, maar dat hij goud laat liggen klinkt alsof het een B-veld is waar hij wel eventjes overheen was gegaanquote:Op zondag 18 september 2022 09:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Aert had hier kunnen winnen.
Dit kan echt niet. Hier zou een levenslange WLR ban op moeten staan.quote:Op zondag 18 september 2022 09:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Foss had niet eens een ster gekregen bij Sporzaquote:Op zondag 18 september 2022 09:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Hier zou een levenslange WLR ban op moeten staan.
Logisch als ze drie mannen een ster gaven, onlogisch als ze er twintig een ster gaven.quote:Op zondag 18 september 2022 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Foss had niet eens een ster gekregen bij Sporza
Wout er nog bij en weer een Jumbo 1-2-3quote:Op zondag 18 september 2022 09:01 schreef Szura het volgende:
De Schansspringer had iedereen op een hoop gereden
Ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 18 september 2022 09:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Prachtig shot inderdaad, daar moet een gifje van komen.
In de voorbereiding daarop gevallen en niet op tijd fit. Pakt wel heel goed uit voor hem.quote:Op zondag 18 september 2022 09:04 schreef Zwansen het volgende:
Waarom reed Foss niet de Vuelta eigenlijk?
Voorbereiding op het WK? Pakt best aardig uit in dat geval.quote:Op zondag 18 september 2022 09:04 schreef Zwansen het volgende:
Tom er nog bij…quote:Op zondag 18 september 2022 09:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wout er nog bij en weer een Jumbo 1-2-3
Wellicht omdat Foss smerig slecht was dit seizoen.quote:Op zondag 18 september 2022 09:04 schreef Zwansen het volgende:
Hoe hoog is de Sydney Harbor Bridge?quote:
33e van de 48quote:Op zondag 18 september 2022 09:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveelste zou Ellen Van dijk eindigen bij de mannen
Gewoon van Ayer's Rock Uluru stortenquote:Op zondag 18 september 2022 09:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe hoog is de Sydney Harbor Bridge?
Ja, maar niet in de tijdrit. Dat was in de koers waar volgens mij Niki Terpstra 400m van de wereldtitel verwijderd was.quote:Op zondag 18 september 2022 09:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was thor hushofd (of hoe spel je dat) ook geen wereldkampioen geworden in Australië
Hushovd, ja.quote:Op zondag 18 september 2022 09:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was thor hushofd (of hoe spel je dat) ook geen wereldkampioen geworden in Australië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |