Ik hoop dat de NOS dit meeneemt in zijn functioneringsgesprek dat kon ook weer echt niet.quote:Op zondag 18 september 2022 08:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
Joris al begonnen met Küng ophemelen![]()
Best wel ja. Winnende outsidersquote:Op zondag 18 september 2022 08:57 schreef Remco het volgende:
Evenepoel die nu alsnog wint zou ik heel matig trekken trouwens.
#3 bij de expected, dus ik zou er niet op rekenen.quote:Op zondag 18 september 2022 08:57 schreef Remco het volgende:
Evenepoel die nu alsnog wint zou ik heel matig trekken trouwens.
Foss werd eerder ook nog als 2e-rangs Jumbo-Visma materiaal bestempeld.quote:Op zondag 18 september 2022 08:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik hoop dat de NOS dit meeneemt in zijn functioneringsgesprek dat kon ook weer echt niet.
Voor de samenvatting alles weer opnieuw inspreken genot.quote:Op zondag 18 september 2022 08:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
Joris al begonnen met Küng ophemelen![]()
quote:
Jeroen leest meequote:Op zondag 18 september 2022 08:56 schreef Momo het volgende:
Mensen die bets op Foss hebben gezet zijn nu stinkend rijk
Mwah, keertje of 30 je inzet, dus je moet toch fors hebben ingezet om nu stinkend rijk te zijnquote:Op zondag 18 september 2022 08:56 schreef Momo het volgende:
Mensen die bets op Foss hebben gezet zijn nu stinkend rijk
Had Romandië hem niet een excuus gegeven om weg te blijvenquote:Op zondag 18 september 2022 09:00 schreef DeeBee het volgende:
Wat een meltdown van Ganna, die breekt het werelduurrecord straks niet eens.
Dit kan niet.quote:Op zondag 18 september 2022 09:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het ergste is dat ik Foss niet ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |