Du solltest mal ein bisschen respektvoller mit der deutsche Sprache umgehen, bevor du überhaupt nachdenkst über eine Weihnachtsmarkt besuchen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:51 schreef Cockwhale het volgende:
Klacht: overheden ontnemen alle plezier. Du sollst keine plesier mehr habben!
Hoezo dat dan? Is het uit met je vriendje?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:51 schreef Cockwhale het volgende:
Klacht 2: geen halve meter braadworst naar binnen werken dit jaar.
Beetje lopen zeuren met ziektes: zwaktebodquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:51 schreef Cockwhale het volgende:
...is dat kkr virus eindelijk niet meer schadelijk voor dikzakken, gaan de kerstmarkten nu waarschijnlijk niet door vanwege energiebesparing.
Klacht: overheden ontnemen alle plezier. Du sollst keine plesier mehr habben!
Klacht 2: geen halve meter braadworst naar binnen werken dit jaar.
Antiklacht: gelukkig kan ik mij eigen halve meters worst nog wel naar binnen werken bij al jullie de moeders.
Je moet echt wel een tyfes autist zijn als je niet inziet wanneer iemand bewust fouten maakt.quote:Op zondag 18 september 2022 10:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Beetje lopen zeuren met ziektes: zwaktebod
En leer eens een beetje Duits zeg....
quote:Op zondag 18 september 2022 11:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je moet echt wel een tyfes autist zijn als je niet inziet wanneer iemand bewust fouten maakt.
hahahah Vervelend he? als je met je onvermogen wordt geconfronteerd.quote:Op zondag 18 september 2022 12:28 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ja sla je kop maar tegen een muur, autistje.
quote:Op zondag 18 september 2022 12:30 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
hahahah Vervelend he? als je met je onvermogen wordt geconfronteerd.
TS schijnbaar.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:49 schreef nattermann het volgende:
Antiklacht: Wie gaat er dan ook voor zijn plezier naar een kerstmarkt....
Bind je er ook een tropisch persoon aan vast, en dat je dan met een witte kap gaat kijken?quote:Op maandag 19 september 2022 00:41 schreef the-eye het volgende:
Ik zet op kerstavond altijd een brandend kruis in de voortuin en twee stukken hout daarvoor heb ik nog wel ergens liggen. Daar hoef ik niet voor naar een kerstmarkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |