Gefeliciteerd lieverdquote:
Dank u, jarenlange oefening komt eindelijk tot uitingquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gefeliciteerd lieverd
Wat een enorme prestatie
Ben echt trots op je![]()
![]()
Echt héquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gefeliciteerd lieverd
Wat een enorme prestatie
![]()
krijgt hij een sticker in z'n schriftquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gefeliciteerd lieverd
Wat een enorme prestatie
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hé![]()
Deze man zou tot mod gekroond moeten worden met zo'n prestatie
Ja, bij drie stickers krijg ik er een forum bijquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijgt hij een sticker in z'n schrift
quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een heel forum nog welquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ja, bij drie stickers krijg ik er een forum bij
TR gezet om tt te wijzigen naar 'het grote R-Woud93 forum'quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ja, bij drie stickers krijg ik er een forum bij
Steeds een klein stukjequote:
wie mag je pielemoosje afhakken dan?quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Steeds een klein stukjeDaarna word ik FA en ban ik jullie allemaal de moeder
Godquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie mag je pielemoosje afhakken dan?
En een slabbetje met een opdruk.quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Whuttttquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Steeds een klein stukjeDaarna word ik FA en ban ik jullie allemaal de moeder
Werk en prive gescheiden houden hequote:Op zaterdag 17 september 2022 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whutttt
Woudje toch
Je kunt niet de leukste user van fok bannen
daarom dat ik nooit links of rechts dragend maar midden rechtopstaand ben.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Werk en prive gescheiden houden he
Ik heb 3 honden.. die lusten wel een plakjequote:Op zaterdag 17 september 2022 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
wat wil je dat er mee gebeurd na de abdickatie?
Opbokken.quote:
Netjes.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daarom dat ik nooit links of rechts dragend maar midden rechtopstaand ben.
jij gaat er vanuit dat er nogal wat te halen valtquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb 3 honden.. die lusten wel een plakje
Waarom haat jij zo op religie?quote:
Ik zeg toch plakjesquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij gaat er vanuit dat er nogal wat te halen valt
Zolang je verlengsnoer er nog aan zit gok ik van welquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
even kijken of ik nog een jongetje ben
Religie zal mij een worst zijn, idioten die steeds de sfeer komen verpesten kunnen in de stront zakken. Elke mod die dat ook nog leuk vindt en goed praat mag ook opbokken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom haat jij zo op religie?
zat er nog aan, alive and kickingquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang je verlengsnoer er nog aan zit gok ik van wel
De omtrek of dikte ?quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dit insinueert een formaatje wijncervelaatworst
Simpele ziel.quote:
Als hij er dood aan had gezeten was het niet best geweestquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zat er nog aan, alive and kicking
Hier is het zonnetje net doorgebrokenquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij er dood aan had gezeten was het niet best geweest
Hier hoost het, maar schijnt ook de zonquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is het zonnetje net doorgebroken
Wij weten.quote:
Dat soort meuk haal ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
plakJES dan idd
beetje die voorgesneden fuet van de appie dus
ik maak liever goede fuetquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat soort meuk haal ik niet![]()
Haal liever een goede fuet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |