Gefeliciteerd lieverdquote:
Dank u, jarenlange oefening komt eindelijk tot uitingquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gefeliciteerd lieverd
Wat een enorme prestatie
Ben echt trots op je![]()
![]()
Echt héquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gefeliciteerd lieverd
Wat een enorme prestatie
![]()
krijgt hij een sticker in z'n schriftquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gefeliciteerd lieverd
Wat een enorme prestatie
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hé![]()
Deze man zou tot mod gekroond moeten worden met zo'n prestatie
Ja, bij drie stickers krijg ik er een forum bijquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijgt hij een sticker in z'n schrift
quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een heel forum nog welquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ja, bij drie stickers krijg ik er een forum bij
TR gezet om tt te wijzigen naar 'het grote R-Woud93 forum'quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ja, bij drie stickers krijg ik er een forum bij
Steeds een klein stukjequote:
wie mag je pielemoosje afhakken dan?quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Steeds een klein stukjeDaarna word ik FA en ban ik jullie allemaal de moeder
Godquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie mag je pielemoosje afhakken dan?
En een slabbetje met een opdruk.quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Whuttttquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Steeds een klein stukjeDaarna word ik FA en ban ik jullie allemaal de moeder
Werk en prive gescheiden houden hequote:Op zaterdag 17 september 2022 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whutttt
Woudje toch
Je kunt niet de leukste user van fok bannen
daarom dat ik nooit links of rechts dragend maar midden rechtopstaand ben.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Werk en prive gescheiden houden he
Ik heb 3 honden.. die lusten wel een plakjequote:Op zaterdag 17 september 2022 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
wat wil je dat er mee gebeurd na de abdickatie?
Opbokken.quote:
Netjes.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daarom dat ik nooit links of rechts dragend maar midden rechtopstaand ben.
jij gaat er vanuit dat er nogal wat te halen valtquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb 3 honden.. die lusten wel een plakje
Waarom haat jij zo op religie?quote:
Ik zeg toch plakjesquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij gaat er vanuit dat er nogal wat te halen valt
Zolang je verlengsnoer er nog aan zit gok ik van welquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
even kijken of ik nog een jongetje ben
Religie zal mij een worst zijn, idioten die steeds de sfeer komen verpesten kunnen in de stront zakken. Elke mod die dat ook nog leuk vindt en goed praat mag ook opbokken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom haat jij zo op religie?
zat er nog aan, alive and kickingquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang je verlengsnoer er nog aan zit gok ik van wel
De omtrek of dikte ?quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dit insinueert een formaatje wijncervelaatworst
Simpele ziel.quote:
Als hij er dood aan had gezeten was het niet best geweestquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zat er nog aan, alive and kicking
Hier is het zonnetje net doorgebrokenquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij er dood aan had gezeten was het niet best geweest
Hier hoost het, maar schijnt ook de zonquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is het zonnetje net doorgebroken
Wij weten.quote:
Dat soort meuk haal ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
plakJES dan idd
beetje die voorgesneden fuet van de appie dus
ik maak liever goede fuetquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat soort meuk haal ik niet![]()
Haal liever een goede fuet
Trouwens wel lekker jaquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Trouwens wel lekker ja
Zelfgemaakte fuet
![]()
Of zelf ham laten drogen
Beter zelf opdonderen danquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Religie zal mij een worst zijn, idioten die steeds de sfeer komen verpesten kunnen in de stront zakken. Elke mod die dat ook nog leuk vindt en goed praat mag ook opbokken.
En wij zijn nergens goed voor.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wij zijn nergens goed voor.
Je zit al aardig in het mod beleidquote:
Heeft weinig met mijn kleurtje te maken, maar als je de conclusie trekt dat iedereen maar in je eigen straatje moet posten en anders weg moet gaan dan doe je voor mij niet meer mee en kun je beter zelf gaan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zit al aardig in het mod beleid
Ik denk dat je het punt van SBE een beetje mistquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heeft weinig met mijn kleurtje te maken, maar als je de conclusie trekt dat iedereen maar in je eigen straatje moet posten en anders weg moet gaan dan doe je voor mij niet meer mee en kun je beter zelf gaan.
Ik vind het nogal kansloos om anderen buiten te sluiten ten gunste van jezelf, los van het onderwerp.
Dat vermoed ik ook.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je het punt van SBE een beetje mist
Nee hoor. Als iemand HaagsGod wil posten dan doet ie dat, als het je niet aanstaat reageer je er gewoon niet op.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je het punt van SBE een beetje mist
Als ik een keer AJAX als TT doe gaat iedereen meteen jankenquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als iemand HaagsGod wil posten dan doet ie dat, als het je niet aanstaat reageer je er gewoon niet op.
Het leven kan zo simpel zijn jongens.
Ik denk dat je daar wel een punt hebt.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil nog wel een stapje verder gaan, de reden dat HaagsGod voorbij komt is juist jullie schuld, want de reactie die daar op komt maakt het leuk.
Als nou niemand zich druk had gemaakt hadden we het er nu niet eens over gehad want dan zou dat niet meer voorbij komen.
Geldt hetzelfde verhaal voor.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik een keer AJAX als TT doe gaat iedereen meteen janken
Ten gunste van mij zelf? Waar haal ji die conclusie vandaan? Ik ben het geziek van derden gewoon zat. Daar ben ik ook niet de enige in. De meeste hier zijn vanuit DTS weggelopen omdat ze een leuke sc willen hebben. Maar tja trollen mogen hier ook vrij spel hebben. Als je er iets van zegt krijg je een ban. Iedereen is van mij welkom dus ik sluit niemand buiten. Doe gewoon gezellig mee en hou de acts ergens anders.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heeft weinig met mijn kleurtje te maken, maar als je de conclusie trekt dat iedereen maar in je eigen straatje moet posten en anders weg moet gaan dan doe je voor mij niet meer mee en kun je beter zelf gaan.
Ik vind het nogal kansloos om anderen buiten te sluiten ten gunste van jezelf, los van het onderwerp.
Laat ik het eens omdraaien. Als ik nou steeds een topic open met R-woud93-idioot? Vind je dat dan ook goed?quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als iemand HaagsGod wil posten dan doet ie dat, als het je niet aanstaat reageer je er gewoon niet op.
Het leven kan zo simpel zijn jongens.
Je houd de act zelf levend door er op te reageren en dat maakt het voor de ander leuk, en zo komen we er dus nooit vanaf.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ten gunste van mij zelf? Waar haal ji die conclusie vandaan? Ik ben het geziek van derden gewoon zat. Daar ben ik ook niet de enige in. De meeste hier zijn vanuit DTS weggelopen omdat ze een leuke sc willen hebben. Maar tja trollen mogen hier ook vrij spel hebben. Als je er iets van zegt krijg je een ban. Iedereen is van mij welkom dus ik sluit niemand buiten. Doe gewoon gezellig mee en hou de acts ergens anders.
Nee, dat is iemand bashen, met HaagsGod heb jij als badeend verder weinig te maken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik het eens omdraaien. Als ik nou steeds een topic open met R-woud93-idioot? Vind je dat dan ook goed?
Het houdt de troll in leven. Ik weet het, maar trap er elke keer weer inquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je houd de act zelf levend door er op te reageren en dat maakt het voor de ander leuk, en zo komen we er dus nooit vanaf.
Ik ben er hier mee eens. Ik ben al een tijdje Haags en Paul fan. Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil nog wel een stapje verder gaan, de reden dat HaagsGod voorbij komt is juist jullie schuld, want de reactie die daar op komt maakt het leuk.
Als nou niemand zich druk had gemaakt hadden we het er nu niet eens over gehad want dan zou dat niet meer voorbij komen.
Touche.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, dat is iemand bashen, met HaagsGod heb jij als badeend verder weinig te maken.
Souryquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er hier mee eens. Ik ben al een tijdje Haags en Paul fan. Gewoon omdat het kan.En omdat ..
Wat ben je ook een kreng.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er hier mee eens. Ik ben al een tijdje Haags en Paul fan. Gewoon omdat het kan.En omdat ..
Gast jij bent zelf een act... Met je vleugels. Serieus johquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ten gunste van mij zelf? Waar haal ji die conclusie vandaan? Ik ben het geziek van derden gewoon zat. Daar ben ik ook niet de enige in. De meeste hier zijn vanuit DTS weggelopen omdat ze een leuke sc willen hebben. Maar tja trollen mogen hier ook vrij spel hebben. Als je er iets van zegt krijg je een ban. Iedereen is van mij welkom dus ik sluit niemand buiten. Doe gewoon gezellig mee en hou de acts ergens anders.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Luister eens eikel, vroeger kreeg je gewoonweg een ban als je sfeerverziekend bezig was. Gelul btw dat ik die kut act in leven houd want ik ben gewoon weg en wacht wel tot het volgende deel ook al duurt dat dan ineens drie dagen.
Ik snap heus wel dat oa jij en @aloa zich er aan storen, maar er vol op in gaan gaat jullie probleem echt niet oplossen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Touche.![]()
Maar snap mijn punt ook eens even.
Nee je bent net zo erg.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben je ook een kreng.
De enkele keer dat ik dat doe.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Gast jij bent zelf een act... Met je vleugels. Serieus joh
Denk je nou echt dat alleen aloa en ik zich er aan storen?quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap heus wel dat oa jij en @:aloa zich er aan storen, maar er vol op in gaan gaat jullie probleem echt niet oplossen.
Nee je voert ook een act op. Het is tenenkrommendquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De enkele keer dat ik dat doe.
[..]
Denk je nou echt dat alleen aloa en ik zich er aan storen?
Onder andere zeg ik, jullie posten hier atm dus ik noem alleen jullie naam even.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De enkele keer dat ik dat doe.
[..]
Denk je nou echt dat alleen aloa en ik zich er aan storen?
Soms en dan maar even met één opmerking. Het is voor jouw misschien tenenkrommend maar ja, zo ben jij.quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je voert ook een act op. Het is tenenkrommend
Houd er maar gewoon over op. Het FOK beleid is er vrij duidelijk over in mijn inziensquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:38 schreef R-woud93 het volgende:
Nou nee hoorquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms en dan maar even met één opmerking. Het is voor jouw misschien tenenkrommend maar ja, zo ben jij.
Ik spreek hier voor mezelf, we weten toch allemaal hoe trollen werktquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Houd er maar gewoon over op. Het FOK beleid is er vrij duidelijk over in mijn inziens
Wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Houd er maar gewoon over op. Het FOK beleid is er vrij duidelijk over in mijn inziens
Dat weten we idd. Ze mogen hun gang gaan en als je er wat van zegt dan krijg je een ban.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik spreek hier voor mezelf, we weten toch allemaal hoe trollen werkt
Wat je nu dus eigenlijk zegt is dat je weet dat het trollen is, maar je er niet tegen op kan treden. Kortom de trollen hebben alle vrijheid.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik spreek hier voor mezelf, we weten toch allemaal hoe trollen werkt
Nee dat denk ik niet. Er zijn meer mensen die hun "gang" gaan. Het is wat meer op bepaalde personen, wat ik al zei jij doet het zelfde (act) maar dat is wat andersquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weten we idd. Ze mogen hun gang gaan en als je er wat van zegt dan krijg je een ban.
Ik kan er sowieso niet tegen optreden, ik ben gewoon een user hier hequote:Op zaterdag 17 september 2022 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat je nu dus eigenlijk zegt is dat je weet dat het trollen is, maar je er niet tegen op kan treden. Kortom de trollen hebben alle vrijheid.
Ziekelijk dat trollen.
Dat is soms ook niet altijd even duidelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan er sowieso niet tegen optreden, ik ben gewoon een user hier he
Ja en jij bent blijkbaar niet capabel om er een mening om te geven.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is soms ook niet altijd even duidelijk.![]()
Die discussie is ook al vaker gevoerd...
Sowieso niet.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en jij bent blijkbaar niet capabel om er een mening om te geven.
Ach, een beetje dollen met de personen hier op een manier die niet ergerlijk is... Ik doe het maar bij een paar vrouwen en zij lachen er om. Dat jij je er aan stoort daar kan ik niets aan doen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Er zijn meer mensen die hun "gang" gaan. Het is wat meer op bepaalde personen, wat ik al zei jij doet het zelfde (act) maar dat is wat anders
Die vrouwen zijn de zelfde die Paul verneuken. En jij doet het zelfdequote:Op zaterdag 17 september 2022 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, een beetje dollen met de personen hier op een manier die niet ergerlijk is... Ik doe het maar bij een paar vrouwen en zij lachen er om. Dat jij je er aan stoort daar kan ik niets aan doen.
Ja hoor, daar kan je wel iets aan doenquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, een beetje dollen met de personen hier op een manier die niet ergerlijk is... Ik doe het maar bij een paar vrouwen en zij lachen er om. Dat jij je er aan stoort daar kan ik niets aan doen.
Niet meer aardig doen? Zal ik bij jou of Soury beginnen?quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, daar kan je wel iets aan doen
Jesus wtfquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet meer aardig doen? Zal ik bij jou of Soury beginnen?
Er zit nog zoveel meer tussen niet meer aardig doen en die tenenkrommende oversekste posts van jou.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet meer aardig doen? Zal ik bij jou of Soury beginnen?
Deisyyquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, daar kan je wel iets aan doen
Oversekste posts van mij? Kom op zeg...quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit nog zoveel meer tussen niet meer aardig doen en die tenenkrommende oversekste posts van jou.
Nee he?quote:
Soury.quote:
Valt tegenquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry ik doe niet aan zwaaien
Aloa!
Mooiquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt tegen![]()
Dan zwaai ik ook niet meer
Deisyy zonder de zwaaismiley is ook een optiequote:Op zaterdag 17 september 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt tegen![]()
Dan zwaai ik ook niet meer
Deisyyquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy zonder de zwaaismiley is ook een optie
Iemand stenigen is een leuk begin.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:33 schreef R-woud93 het volgende:
We gaan er een gezellige avond van maken!
1 iemand maar?quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand stenigen is een leuk begin.
Hoi Deisyy.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy zonder de zwaaismiley is ook een optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan je keer als je er langs loopt een plakje afsnijdenquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
maar die poot hangt er al wat langer.. en verwacht dat ie er nog wel 2 jaar hangt
quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoi Deisyy.AloaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
C'est Moiquote:
nee nee die is over anderhalf jaar pas enigszins goed genoeg.. maar zoals ik 'm wil duurt t nog wel 2 jaarquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan je keer als je er langs loopt een plakje afsnijden![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoi Deisyy.Schijnheilig drammertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hangende pootjesquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee nee die is over anderhalf jaar pas enigszins goed genoeg.. maar zoals ik 'm wil duurt t nog wel 2 jaar
Absoluutquote:
Gerookt, gekookt, hoe dan?quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
achterpoot van een varken ja
4,6kg schoon aan de haak
schweinehaxe Ik wil hetquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
achterpoot van een varken ja
4,6kg schoon aan de haak
Ik weet niet of ik zoveel geduld zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee nee die is over anderhalf jaar pas enigszins goed genoeg.. maar zoals ik 'm wil duurt t nog wel 2 jaar
Alles kan.quote:
Jaweeeelquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zoveel geduld zou kunnen hebben
Oh mééhhnnnnquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die hangt te drogen in m’n droogkast
Wij hadden ook regelmatig een ham hangen..quote:
Ik denk dat er met Kerst niks over isquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij hadden ook regelmatig een ham hangen..
daar sneed ik toch wel eens wat af
Ja, als je zover isquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij hadden ook regelmatig een ham hangen..
daar sneed ik toch wel eens wat af
Lekker!quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die hangt te drogen in m’n droogkast
Zo lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat er met Kerst niks over is
Ik vind zo'n poot op de 1 of andere manier altijd fascinerendquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, als je zover isals ie te vers is vind ik t niet lekker
Heb m’n worsten liefst ook zo droog dat je net je kiezen niet breekt
Hou opquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo lekker
Zelf gedroogde ham
zal morgen ff 'mijn' recept opsnorrenquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
Welke kruiden heb je in de fuet gedaan dan ?
Heb een aantal jaren in een slagerij gewerktquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n poot op de 1 of andere manier altijd fascinerend
Dat is inderdaad het lekkerst, als ik in Frankrijk ben haal ik wel eens van die worsten op de markt, maar laat ze altijd eerst nog een tijdje liggenquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, als je zover isals ie te vers is vind ik t niet lekker
Heb m’n worsten liefst ook zo droog dat je net je kiezen niet breekt
Ik wil nog steeds een zweinshaxe kopenquote:
En dan lekkere dunne plakjesquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het lekkerst, als ik in Frankrijk ben haal ik wel eens van die worsten op de markt, maar laat ze altijd eerst nog een tijdje liggen
Boks!quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb een aantal jaren in een slagerij gewerkt
Varken aan het spit was toch wel het toppunt
quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb een aantal jaren in een slagerij gewerkt
Varken aan het spit was toch wel het toppunt
en dan op z'n Duits?quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een zweinshaxe kopen
Bloederig zekerquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boks!
Ik heb van mijn 15e tot 20e in een slagerij gewerkt
quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boks!
ik van m'n 12 tot m'n 17e in een bakkerijquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boks!
En koud, maar vooral heel leuk, vooral rondom de feestdagen. Ik heb er goede herinneringen aan.quote:
En dan helemaal ontleden voor mensen die er zelf niks af durven te snijdenquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
teveel van die units gegeten
Ja ik heb een prima slagerquote:
Gourmetschotelsquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En koud, maar vooral heel leuk, vooral rondom de feestdagen. Ik heb er goede herinneringen aan.
Ik vond het werken in een winkel echt heel leuk, al was het keihard werken in een slagerij, maar dat hoef ik jou niet te vertellen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik iets langer![]()
Fascinerend zo’n beest aan het spit
En lekker
Lekker vroeg op.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik van m'n 12 tot m'n 17e in een bakkerij
Kloptquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het werken in een winkel echt heel leuk, al was het keihard werken in een slagerij, maar dat hoef ik jou niet te vertellen.
Rollades maken zekerquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En koud, maar vooral heel leuk, vooral rondom de feestdagen. Ik heb er goede herinneringen aan.
Wel warmerquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik van m'n 12 tot m'n 17e in een bakkerij
Die goede ouwe tijdquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gourmetschotels
Rollades![]()
Tot diep in de nacht
Met kerst helemaal stukquote:
Ik heb zelfs nog een tijdje op de Slagersvakschool gezeten, elke dinsdag naar Rijswijkquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Ook heel veel lol gehad
En vlees leren eten
Daarvoor at ik bijna geen vlees
quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een tijdje op de Slagersvakschool gezeten, elke dinsdag naar Rijswijk
quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan helemaal ontleden voor mensen die er zelf niks af durven te snijden
Inderdaad, 's avonds met rode wangetjes thuisquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met kerst helemaal stuk
Maar ow wat hadden we een lol gehad
mja ik ben geen liefhebber van de Duitse keukenquote:
Kom maar een keer hierquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een selectie uit de varkentjes die ik aan boord gegeten heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
worstjes uit eigen werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
brood uit eigen werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
walvisbiefstuk
Zo mn imgur ook weer eens afgespeurd
ik wil weer een fatsoenlijke keuken
Om rond mijn 20e op kantoor te gaan werken in een financiele functiequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om rond mijn 20e op kantoor te gaan werken in een financiele functie
picsquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kom maar een keer hier
Ik heb een heerlijke keuken
Die verse worst herinnert me aan die smerige varkensdarmen in een emmer waterquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een selectie uit de varkentjes die ik aan boord gegeten heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
worstjes uit eigen werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
brood uit eigen werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
walvisbiefstuk
Zo mn imgur ook weer eens afgespeurd
ik wil weer een fatsoenlijke keuken
ik mis hier een fatsoenlijke oven, horizontaal oppervlak en fatsoenlijke afzuiging.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal ik je wel een keer sturen
quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die verse worst herinnert me aan die smerige varkensdarmen in een emmer water
Nee dat niet, ik deed meer de vleeswarenopleidingquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar je kunt wel uitbenen enz.
In zout waterquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die verse worst herinnert me aan die smerige varkensdarmen in een emmer water
Ik heb beide gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik deed meer de vleeswarenopleiding
We hadden van die enorme emmersquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon spoelen / wellen in gewoon water..
en wat je over hebt weer in droog zout flikkeren
ik haal ze per stuk bij m'n slagervriendjequote:Op zaterdag 17 september 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hadden van die enorme emmers
Altijd handigquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik haal ze per stuk bij m'n slagervriendje
Word hij thuis gebracht?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
biden neemt 400 man aan beveiliging mee.
mooi man, ff je vriendje uitnodigen op je kinderfeestje
je mocht oorbellen schieten?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
Ouders met een juwelierswinkel hier, ik deed wel eens wat. Ik was niet zo goed met klanten
quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met snoepzakje
zwemspullen niet gewenst
Lijkt me ook leuk. Maakten ze zelf ook sieraden?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
Ouders met een juwelierswinkel hier, ik deed wel eens wat. Ik was niet zo goed met klanten
ik gebruik meestal schapensnaren voor droge worst en varkensdarm voor verse worst..quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Altijd handig
Tegenwoordig is het bijna allemaal synthetische darm
Verrassendquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
Niet meer over eten praten nu hoorquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik gebruik meestal schapensnaren voor droge worst en varkensdarm voor verse worst..
waarom nietquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet meer over eten praten nu hoor
Ja wel gedaan. Even een dingetje mijn vader wilde niet baby's en meisjes die bang waren niet doen. Ik ben daar nog steeds voor.quote:
Helemaalquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wel gedaan. Even een dingetje mijn vader wilde niet baby's en meisjes die bang waren niet doen. Ik ben daar nog steeds voor.
Nee wel repareren. Ik denk ook dat mijn vader heel lang over een plak asbest heeft gehangenquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk. Maakten ze zelf ook sieraden?
Ja niks voor mijquote:
Leven je ouders nog?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wel repareren. Ik denk ook dat mijn vader heel lang over een plak asbest heeft gehangen
Ik ben daar ook voor, pas gaatjes schieten als kindjes dat zelf willen. Ik vind het zo zielig van die baby's of kleine kindjes met oorbellenquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wel gedaan. Even een dingetje mijn vader wilde niet baby's en meisjes die bang waren niet doen. Ik ben daar nog steeds voor.
De meiden van mijn zus liepen jankend weg, ze kregen een baby en poef oorbellenquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal
Mee eens
Baby’s sowieso belachelijk
En meisjes die half gedwongen worden
Belachelijk
Mijn vader niet meer, ik ben bijna net zo oudquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
De meiden van mijn zus liepen jankend weg, ze kregen een baby en poef oorbellen
Als je vader was toen hij overleed ?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader niet meer, ik ben bijna net zo oud
Nee ik ook ook niet, maar als je geen kinderen heb mag je niet oordelenquote:
Zeker welquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ook ook niet, maar als je geen kinderen heb mag je niet oordelen
Nou ja mijn zus wel Mijn moeder is 90 over een paar weken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je vader was toen hij overleed ?
Gek is dat toch?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:14 schreef aloa het volgende:
Ik ben bijna even oud als toen mijn moeder overleed.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:14 schreef aloa het volgende:
Ik ben bijna even oud als toen mijn moeder overleed.
Respectabele leeftijdquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja mijn zus wel Mijn moeder is 90 over een paar weken.
Maar waaraan?quote:
Ja zeker en nog steeds zelfstandig, maar er zijn wel wat zorgenquote:
Ik kom net terug van de appie, ff wat ingeslagen voor straks. Lekker pilsie gekocht voor de terug weg.quote:
ja het hoost hier weerquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom net terug van de appie, ff wat ingeslagen voor straks. Lekker pilsie gekocht voor de terug weg.
Was wel hobbelen in de auto (ik reed niet)
Zonder problemen 90 worden kan ook bijna niet denk ik, als de kwaliteit van leven maar goed blijft denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker en nog steeds zelfstandig, maar er zijn wel wat zorgen
Ik bestelde ook altijd in het weekend maar ben daar mee gestopt, ik probeer wat extra geld te sparenquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja het hoost hier weerdus zal wat bestellen worden
Wowquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja mijn zus wel Mijn moeder is 90 over een paar weken.
Knap hoor op die leeftijdquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker en nog steeds zelfstandig, maar er zijn wel wat zorgen
Nou dat je soms denkt dat je hetzelfde overkomt iets erfelijksquote:
ik bestel zo min mogelijkquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik bestelde ook altijd in het weekend maar ben daar mee gestopt, ik probeer wat extra geld te sparen
Ja soms is het wat lastig met een koppige damequote:
Dat lukt mij niet, dus dan maar helemaal nietquote:
Kanker.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat je soms denkt dat je hetzelfde overkomt iets erfelijks
Dat bedoelde ik ook.quote:
Ik hou daar vanquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja soms is het wat lastig met een koppige dame
Nooit te veel over nadenken, word je helemaal gek vanquote:
Ik heb nu een pita ham kaas voor later op de avond #viesdikquote:
Nee ze ziet het niet meer, het wordt een smerige puinzooi als mijn zus en ik niks doenquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou daar van
Tis niet handig voor degene die helpen, maar zo kom je vaak wel het het meest ver
Ik vind het mooiquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze ziet het niet meer, het wordt een smerige puinzooi als mijn zus en ik niks doen
Moeder.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het mooi
Als je dat voor je oma kan doen
quote:
Het is mooi dat het kanquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn oma heeft euthanasie gepleegd in 2021, afscheid genomen via de telefoon terwijl mijn oom en tante + kinderen wel konden komen.
Dat is het raarste wat ik ooit heb meegemaakt.
dat geloof ikquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn oma heeft euthanasie gepleegd in 2021, afscheid genomen via de telefoon terwijl mijn oom en tante + kinderen wel konden komen.
Natuurlijk, ik snapte het ook wel, ze was 91 en een ziekte waarbij de constant trilde weet de naam zo ff niet.quote:
parkinson?quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik snapte het ook wel, ze was 91 en een ziekte waarbij de constant trilde weet de naam zo ff niet.
Maar het rare was om afscheid te nemen via de telefoon.
Dit was ook niet mijn biologische oma, maar wel mijn oma want mijn echte overleed al toen mijn vader 18 wasquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat geloof ik
ik heb eerder dit jaar een euthanasie meegemaakt.. maar ook dat vond ik vrij eh.. bizar en confronterend. dat was niet mn biologische opa, maar wel iemand die een opa rol vervuld heeft.
Nee was iets anders, had ze ook al 30 jaar last van, elk half jaar moest ze een spuit om te kalmeren.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
parkinson?
en dat via die telefoon is idd bizar
Dat is wel bizar iddquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
Absoluut.quote:
Fijn dat iemand voor euthanasie kan kiezen, maar voor jou wel heel jammer dat je via de telefoon afscheid hebt moeten nemen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
Ja mijn vader en broertje ook, en mijn tante en kinderen konden wel heen, dus ik was er ook wel klaar mee.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat iemand voor euthanasie kan kiezen, maar voor jou wel heel jammer dat je via de telefoon afscheid hebt moeten nemen.
Oorbellen bij baby's is idd vreemd om te zienquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal
Mee eens
Baby’s sowieso belachelijk
En meisjes die half gedwongen worden
Belachelijk
ik heb net het raam dicht gedaan omdat de wind er vol op staatquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:49 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het koud maar ik vertik het om de kachel aan te zetten
Hier staan alleen de roosters nog openquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb net het raam dicht gedaan omdat de wind er vol op staat
oh hier alles op kantelstandje openquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier staan alleen de roosters nog open
Slaapkamer wel open, daar mag het wel fris zijnquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh hier alles op kantelstandje open
quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Slaapkamer wel open, daar mag het wel fris zijn
Jaquote:Op zaterdag 17 september 2022 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan lekker dicht achter kaap kont kruipen
Ik heb net een windje gelaten dat niet zo fris isquote:
Windjes ruiken nooit frisquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net een windje gelaten dat niet zo fris is
Normaliter ruiken mijn windjes naar roosjesquote:
Verkeerde bloemengeurquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normaliter ruiken mijn windjes naar roosjes![]()
![]()
Alleen is muis nooit tevreden als ik haar rozen laat ruiken
Achja, het word bijna weer kouder dus dan is het om haar warm te houdenquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bruine anjers zijn ook bloemen
Ik zou dan toch eerder kiezen voor een extra dekenquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, het word bijna weer kouder dus dan is het om haar warm te houden
Ik blijf niet extra dekens kopenquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zou dan toch eerder kiezen voor een extra deken
Je spelt vleugeltje verkeerd.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zou dan toch eerder kiezen voor een extra deken
Jemig fleece deken is niet eens zo duurquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf niet extra dekens kopen
Maar als ik zonder vleugeltje moet slapenquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je spelt vleugeltje verkeerd.
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar als ik zonder vleugeltje moet slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |