vroege vogels niffoquote:
Ja ik moet werken. Moeten die parasieten wel blijven voeden he.quote:
Of panden verhuren.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:09 schreef corehype het volgende:
WIJ WERKEN 5 DAGEN PER WEEK OP KANTOOR EN NIET ANDERS
[ afbeelding ]
https://pbs.twimg.com/media/Fb5xt9nWAAIMLkg?format=jpg
dan maar in de uitkering blijven
En dat op een zaterdag!quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja ik moet werken. Moeten die parasieten wel blijven voeden he.
brb effe me pa een miljoen vragen is een kleine leningquote:Op zaterdag 17 september 2022 06:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Of panden verhuren.
Passief inkomen.
Lenen van je vader als hij zoveel geld heeft?quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:32 schreef corehype het volgende:
[..]
brb effe me pa een miljoen vragen is een kleine lening
En dan de hele dag acclimatiseren in plaats van werkenquote:Op zaterdag 17 september 2022 06:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Of panden verhuren.
Passief inkomen.
Wel isoleren hè anders gaan je huurders sputteren.quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Of panden verhuren.
Passief inkomen.
Juistquote:Op zaterdag 17 september 2022 07:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En dan de hele dag acclimatiseren in plaats van werken
Alles is geïsoleerd.quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:30 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Wel isoleren hè anders gaan je huurders sputteren.
Werkzequote:Op zaterdag 17 september 2022 06:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja ik moet werken. Moeten die parasieten wel blijven voeden he.
Weet je hoe waardevol kartonnen dozen zijn voor dakloze? Die gaat zijn pa niet zomaar aan hem schenken!quote:Op zaterdag 17 september 2022 06:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Lenen van je vader als hij zoveel geld heeft?
Geen idee of ik dit positief moet opvatten. De meningen over deze user lijken verdeeld.quote:
Was het maar een nieuwe Iwanius, dan hadden we nog wat om te lachen,quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Geen idee of ik dit positief moet opvatten. De meningen over deze user lijken verdeeld.
Geen idee, dat is voor zwervers.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je hoe waardevol kartonnen dozen zijn voor dakloze? Die gaat zijn pa niet zomaar aan hem schenken!
Die is al gedetacheerd, weet je niet meer dat ze bij jou was omdat stichting 'doe een wens' daarvoor betaald heeft?quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:45 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Gewoon je moeder detacheren ts, laatst vertelde ze mij dat ze dat ook wel ziet zitten.
Heb je weer een stuk in je kraag ouwe dibbes? Dat is al vroeg.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is al gedetacheerd, weet je niet meer dat ze bij jou was omdat stichting 'doe een wens' daarvoor betaald heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |