Wat slecht, dan heb je echt niks in te brengen als je hiermee komt. Chapeau voor je onvermogen om iets nuttigs in te brengen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 02:16 schreef Ulx het volgende:
Welke namen kennen we allemaal?
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 17 september 2022 02:16 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Wat een kut leven moet je dan hebben om dit te posten.quote:Op zaterdag 17 september 2022 02:16 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
De dag dat ik ongelijk heb stop ik ermeequote:Op vrijdag 16 september 2022 21:43 schreef sp3c het volgende:
Daarnaast is het hier iedere dag 'NWS'
Spijtig want zoals eerder gezegd ben jij hier de enige onbevooroordeelde objectieve mod.quote:Daarom kom ik hier eigenlijk zelden meer want dan moet ik eigenlijk vegen van mezelf en dat vind ik op deze manier zonde van mijn tijd
Nah er is al genoeg oorlog. En 1 SMO (Special Mod Operation) is voldoende.quote:Solliciteer zelf maar, dan kun je het zelf schoon houden
Niet doen….niet wegblijven.quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:26 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Wat een kut leven moet je dan hebben om dit te posten.
Kinder niveau.
Normaal discussieren schijnt niet meer te kunnen op dit forum, aangezien deze is overgenomen door 14jarige pubers en Mods die partij kiezen en alles maar laten aanmodderen,
Ik vindt het voorlopig wel mooi geweest hier.
Niet doen hoor. Al post ik amper vanwege de akelige sfeer hier lees ik je graag. Geen idee waarom die msm'ers opeens hier komen gallen, het beste is negeren en niet op ingaan ook al reageren ze op jou dan druipen ze vanzelf af.quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:26 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Kinder niveau.
Normaal discussieren schijnt niet meer te kunnen op dit forum, aangezien deze is overgenomen door 14jarige pubers en Mods die partij kiezen en alles maar laten aanmodderen,
Ik vindt het voorlopig wel mooi geweest hier.
Ik volg de ontwikkelingen wel in de media hoeveel middenstanders weer onderuit zijn gegaan door de sancties van de EU en het "krachtige" optreden van Brussel en Rutte.
[ afbeelding ]
En voor de Zelensky aanhangers: wees maar trots dat jullie dit soort zwijnen steunen.
[ afbeelding ]
En dan zelf dit plaatje eronder posten.quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:26 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Kinder niveau.
[ afbeelding ]
Zag gister nog filmpje uit Izyum waar er volop selfies genomen werden met de soap-acteur, en op de backpack van 1 van zijn bodyguards stond een Totenkopf.quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:26 schreef Schaamlap het volgende:
En voor de Zelensky aanhangers: wees maar trots dat jullie dit soort zwijnen steunen.
Linkje?quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zag gister nog filmpje uit Izyum waar er volop selfies genomen werden met de soap-acteur, en op de backpack van 1 van zijn bodyguards stond een Totenkopf.
Alsof je bij games en consoles gaat zeggen dat spelletjes dom zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet doen hoor. Al post ik amper vanwege de akelige sfeer hier lees ik je graag. Geen idee waarom die msm'ers opeens hier komen gallen, het beste is negeren en niet op ingaan ook al reageren ze op jou dan druipen ze vanzelf af.
Thx maar kan er nou niet bepaald een totenkopf logo uithalen.quote:
Bij deze ging ik echt helemaal stukquote:Op zaterdag 17 september 2022 02:16 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ow, dus alles met een skelet er op is een nazi totenkopf?quote:
Lol, ik heb mensen binnen zien komen met 200+ notes en genoeg bans voor een weeshuis dus zo'n vreselijke optie ben je echt niet hoorquote:Op zaterdag 17 september 2022 08:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De dag dat ik ongelijk heb stop ik ermee
[..]
Spijtig want zoals eerder gezegd ben jij hier de enige onbevooroordeelde objectieve mod.
[..]
Nah er is al genoeg oorlog. En 1 SMO (Special Mod Operation) is voldoende.
Trouwens zullen er wel enkele een veto stellen
Right back at ya.quote:Op zaterdag 17 september 2022 07:26 schreef Schaamlap het volgende:
Als je in games en consoles wekenlang roept hoe kut het in voetbal is dan moet je niet gek opkijken als de voetbalafficionado's wat terug komen zeggenquote:Op zaterdag 17 september 2022 10:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Alsof je bij games en consoles gaat zeggen dat spelletjes dom zijn.
Ah het Wagner bataljon..quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Right back at ya.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wees er maar trots op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |