Promotiesquote:It is an independent and well-known organization not recognized by the "big four" governing bodies (WBA, WBC, IBF and WBO), who only recognize each other in their rankings and title unification rules.
It is recognized as a legitimate world championship by the British Boxing Board of Control, the European Boxing Union, BoxRec, and BoxingScene but is unrecognized as such by The Ring magazine.
Staan gelukkig gewoon online.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:57 schreef tjoptjop het volgende:
Morgen trouwens ook Canelo vs GGG 3
De eerste 2 waren geweldige hoogstaande wedstrijden, ondanks dat ik het niet met de uitslag eens was. Nu denk ik dat het eenzijdiger wordt. GGG begint nu wel oud te worden en Canelo is na z'n verlies weer even wakker geschud. Ik hoop GGG maar denk Canelo UD
In Nederland is het volgens mij via DAZN te zien (legaal) zonder extra kosten. In de VS mag je naast je DAZN abo nog eens $65 extra aftikken voor de ppv
edit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 18 september 2022 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Canelo vs GolovkinHad er ook wat meer van verwacht. En eens met die juryscores, maar het lag wel in lijn met de vorige 2 wedstrijden quaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
https://www.espn.com/boxi(...)-details-sources-sayquote:Errol Spence Jr.-Terence Crawford title fight at risk over dispute on contract details, sources say
Deze gaat ook niet door:quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]
https://www.espn.com/boxi(...)-details-sources-say
En daar gaan we
Dit maakt een sport als (professioneel) boksen wel één grote grap hoor, al dat contractgeneuzel altijd. Leg je belts in de waagschaal en de winnaar krijgt ze mee, geld verdeel je 75/25 ofzo in het voordeel van de winnaar ipv het vooraf al te bepalen, en klaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 01:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]
https://www.espn.com/boxi(...)-details-sources-say
En daar gaan we
Opzich is het wel begrijpelijk want sinds de Ali act gaat het nu over meer schakels, en dat is positief voor de bokser. Maar verder wel eens dat het inmiddels wat ongeloofwaardig begint te worden. Denk ook dat Mayweather hier met de obsessie van 0L's mee te maken heeft. Zoveel toppers die elkaar ontlopen daarom. Mayweather - Pacquiao was ook 5 jaar te laat (beiden schuldig). Dat Fury - AJ er al 4 jaar "ieder moment komt" is ook een aanfluiting. Daarom vind ik het nu wel leuk dat ze beiden de deksel op de neus hebben gekregenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit maakt een sport als (professioneel) boksen wel één grote grap hoor, al dat contractgeneuzel altijd. Leg je belts in de waagschaal en de winnaar krijgt ze mee, geld verdeel je 75/25 ofzo in het voordeel van de winnaar ipv het vooraf al te bepalen, en klaar.
Ook dat gezeik over 'men is het eens over de voorwaarden, alleen zijn de advocaten van beide teams nog bezig om de juridische taal in de contracten op te helderen'. Zo'n zinnetje alleen al zegt genoeg over de absurditeit van deze aanfluiting van een sport die zo mooi kan zijn
Misschien gaat het wel door.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:06 schreef WhatTheFuck het volgende:
[..]
Deze gaat ook niet door:
Conor Benn-Chris Eubank Jr bout off after failed drugs test
https://www.espn.com/boxi(...)d-drugs-test-sources
Chisora ging er wel vol voor, maar dit was nooit een echt gevecht. Hulde aan hoe lang hij t volhield wel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:12 schreef tjoptjop het volgende:
Oh ja dat was ook vanavond
Ik mag ze beiden wel, maar dit gevecht slaat echt nergens op imho
Dat kun je Chisora eigenlijk nooit ontzeggen,quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Chisora ging er wel vol voor,
Dat was echt niet gezond ... Ze hadden er al eerder een einde aan moeten maken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat kun je Chisora eigenlijk nooit ontzeggen,
Hopelijk gewoon een laatste payday, zoveel klappen als Chisora krijgt
Keurig dat Chisora de scheids bedankt voor de stopquote:Op zaterdag 3 december 2022 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat was echt niet gezond ... Ze hadden er al eerder een einde aan moeten maken.
Eerst gaat Fury nog even 2x met pensioenquote:Op zaterdag 3 december 2022 23:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Fury - Usyk komt er nu écht wel ...
Of Joyce.quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Fury - Usyk komt er nu écht wel ...
Dat hele stukje was hilarisch, Fury die als een tokkie aan het tieren is, Joe Joyce die een WWE entree maakt "Oh No!! It's Joe Joyce", Usyk die even een telefoontje aanneemt.quote:
Ik wil Tank wel tof vinden, maar het is echt zó'n idiootquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:09 schreef Nober het volgende:
Ongeslagen Gervonta Davis (27-0, 25KO) gaat vannacht zijn Regular titel verdedigen tegen de WBA super featherweight kampioen Héctor García (16-0-0-3NC, 10KO)
-WBA (Regular) lightweight titel (135lb/61.2kg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze pot zat echt totaal niet op m'n radar. Wel even aan het kijken en ondanks dat Joshua imho wel voor staat vind ik em er niet heel denderend uitzien.quote:
Ik betwijfel of ze het bij die organisatie zélf uit kunnen leggen. Je wordt knettergek van al die belts en organisatiesquote:Op woensdag 12 april 2023 20:13 schreef northernlight81 het volgende:
Ik snap niet wat een interim werelkampioen titel eigenlijk is, ik dacht dat om een interim titel wordt gebokst als de kampioen langere tijd zijn titel niet kan verdedigen...
Maar Usyk won eind augustus vorig jaar oa de wereldtitel WBO van Joshua. Nog geen maand later won Joe Joyce van Parker en werd daarmee interim wereldkampioen van WBO. Nu gaat Joyce deze interim titel zaterdag verdedigen tegen Zhang.
Kan iemand mij dit uitleggen?
Geen BMF belt hebben binnen je organisatiequote:Op woensdag 12 april 2023 20:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze het bij die organisatie zélf uit kunnen leggen. Je wordt knettergek van al die belts en organisatiesWBC heeft ook zoiets met hun "Franchise champion"
Zoveel kettingen dat je ze niet eens kan tellen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:54 schreef Nober het volgende:
Iemand Gervonta Davis vs. Ryan Garcia al teruggekeken?
[ twitter ]
Waarschijnlijk een tas vol.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoveel kettingen dat je ze niet eens kan tellen.
Guantanamo vibesquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een tas vol.
[ afbeelding ]
En Gervonta Davis gaat waarschijnlijk de gevangenis in voor een hit and run in 2020.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:09 schreef THEFXR het volgende:
Deontay Wilder is ARRESTED for possession of a concealed weapon after cops pulled the ex-heavyweight champion over 'with car smelling of burnt marijuana'... throwing Anthony Joshua negotiations into doub
https://www.dailymail.co.(...)ugs-Rolls-Royce.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |