quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
@tja77 had haar kunnen waarderenquote:
We kunnen toch vrienden zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat is er gezellig aan een biertje drinken met een date die je net hebt afgewezen?
in detrein: Op het traject Utrecht-Den Bosch als ze de Maas over zijn. Wel snel zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:10 schreef XSbig het volgende:
Na dat biertje in de trein wordt er gewoon geneukt onder het motto ‘Brabantse gezzeloaghaaid’
Bij een lockdown in de winter komt hij terugquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:12 schreef alpeko het volgende:
Mijn provincie wordt hier weer eens op een hak genomen. Nu mis ik Lenny. Al weet ik diep van binnen dat hij een mooi plekje heeft gekregen op het Viva forum.
Lenny kijkt nu vast Davis Cup op Ziggo.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:12 schreef alpeko het volgende:
Mijn provincie wordt hier weer eens op een hak genomen. Nu mis ik Lenny. Al weet ik diep van binnen dat hij een mooi plekje heeft gekregen op het Viva forum.
Wat denk je van tweetalig onderwijsquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:12 schreef Fosive het volgende:
Ik vraag me wel af hoe je Engels les kan geven als je allerlei simpele Nederlandse woorden niet kent, maar goed
International School?quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:12 schreef Fosive het volgende:
Ik vraag me wel af hoe je Engels les kan geven als je allerlei simpele Nederlandse woorden niet kent, maar goed
Bij een intelligente, volledige of bij een gedeeltelijke lockdown?quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij een lockdown in de winter komt hij terug
Enorme afknapper dit jaquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:14 schreef XSbig het volgende:
[..]
Stukje traag praten ook zeg. Godverdomme
Ik moest lachen. Like verdiend.quote:
3 pakken shag trekt niemandquote:
Ik overweeg onderhand een andere carrière op de ma-vr tussen 19:30 en 20:30. Twijfel tussen tennis of Disney+quote:
Hij heeft last van depressiviteit. Laat hem lekker.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:17 schreef RipCity het volgende:
Victor is blijkbaar een alcoholist met heel veel issues (bron: juicekanalen deze week)
Ik zou ook depressief zijn als ik elke dag tussen de first dates kandidaten moest staan.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij heeft last van depressiviteit. Laat hem lekker.
Niet gek ook met al die debielen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo eentje.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik overweeg onderhand een andere carrière op de ma-vr tussen 19:30 en 20:30. Twijfel tussen tennis of Disney+
Cheer up Victor! Pak een borreltje!quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Denice is gewoon zo leeg en niks.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:10 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Kunnen ze Sergio niet terughalen ?
Ik mis hem zo ! Die was echt een gentleman. Kan het rood pakje van Denise niet meer zien 😣
Calandquote:Op maandag 19 september 2022 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Poppetjes @:DKUp @:3rr0r @:Rickocum @:Caland @:Joop_W @:NoCigar @:cherrycoke
Ja maar hoe lang nog? 2 weken niet lang genoeg geweest?quote:
Bans worden niet besproken, maar hij zit nog in de prullenbakquote:Op maandag 19 september 2022 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar hoe lang nog? 2 weken niet lang genoeg geweest?
Veel jonger ookquote:Op maandag 19 september 2022 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Getrouwde mannen
Welkom op instagram
Ook jonge bezette losers die hopen dat je hapt jaquote:
'Mooie bh heb je aan zeg, Marlies Dekker?'quote:Op maandag 19 september 2022 19:35 schreef Fosive het volgende:
Het kassameisje ongemakkelijk maken
Wat triest
Okéquote:Op maandag 19 september 2022 19:37 schreef DKUp het volgende:
Ik val op donkere mannen en ik houd van dansen.
quote:Op maandag 19 september 2022 19:37 schreef RipCity het volgende:
Trouwens: De NPO wil stoppen met First Dates. het scoort niet meer en het is sinds Sergio er mee is gestopt snel naar beneden gestort. Ze zijn nu nieuwe opties aan het bekijken waaronder:
Geniet er dus nog maar even van. Kan wel eens laatste seizoen/jaar zijn.
Hij gooit even een bom tussendoorquote:Op maandag 19 september 2022 19:37 schreef RipCity het volgende:
Trouwens: De NPO wil stoppen met First Dates. het scoort niet meer en het is sinds Sergio er mee is gestopt snel naar beneden gestort. Ze zijn nu nieuwe opties aan het bekijken waaronder:
Geniet er dus nog maar even van. Kan wel eens laatste seizoen/jaar zijn.
Je bent af als dit je eerste post isquote:
Goed spel was dat welquote:
Hospital administrator is chea-tingquote:
Haha ja van die voice over nurse.quote:Op maandag 19 september 2022 19:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik hoor de stemmen weer als ik de plaatjes zie.
Hij is positiefquote:Op maandag 19 september 2022 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
Met elk woord merk je toch dat je 'debiel' praat? Lijkt me vreselijk
Tikje te Disney en nerdy. Maar wel duizend knoppen zo te zienquote:Op maandag 19 september 2022 19:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Haha ja van die voice over nurse.
Two Point Campus is nu nieuw. Ook leuk!
Hallo sopkokertje!quote:Op maandag 19 september 2022 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Poppetjes @:DKUp @:3rr0r @:Rickocum @:Caland @:Joop_W @:NoCigar @:cherrycoke
Lekker vlotquote:Op maandag 19 september 2022 19:43 schreef alpeko het volgende:
Jan dacht ik doe lekker een hoodie aan
54 en klopt wel redelijk qua leeftijdquote:Op maandag 19 september 2022 19:43 schreef Fosive het volgende:
Kinderen?
Hoe oud is die knakker wel niet
Dropvetertjequote:
Naar een date op tv lolquote:Op maandag 19 september 2022 19:43 schreef alpeko het volgende:
Begint een trend te worden de laatste tijdquote:Op maandag 19 september 2022 19:43 schreef alpeko het volgende:
De nieuwe coltrui?quote:Op maandag 19 september 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begint een trend te worden de laatste tijd
Uhhuhquote:
Graagquote:
Kan er een paar in zijn mond nemen.quote:Op maandag 19 september 2022 19:47 schreef Rickocum het volgende:
Die guy kan vast goede sloppy blowjobs geven
Geeft niks als je je Memphis dijen maar in een fijn broekje doetquote:Op maandag 19 september 2022 19:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geen coltrui hier. Wel een hoodie. Voor na het sporten dan. Hooguit.
quote:
Ik verdenk er hier steeds meer van twee kanten te zijnquote:Op maandag 19 september 2022 19:47 schreef Rickocum het volgende:
Die guy kan vast goede sloppy blowjobs geven
Namen!quote:Op maandag 19 september 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verdenk er hier steeds meer van twee kanten te zijn
Die handen ookquote:
Ditquote:Op maandag 19 september 2022 19:52 schreef XSbig het volgende:
[..]
Mensen met een smartwatch vind ik per definitie debiel.
quote:Op maandag 19 september 2022 19:53 schreef RipCity het volgende:
Jezus had pas een lange lijdensweg mafklapper
Nee idd. Gewone oldschool Garminquote:Op maandag 19 september 2022 19:54 schreef Rickocum het volgende:
[..]
MAAR POPJE NEE TOCH?!?!?!? NEE?¿°¿
Ik heb Fitbit, want ik wil die activities tracken toch jatog.quote:Op maandag 19 september 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee idd. Gewone oldschool Garmin
Geeft niksquote:Op maandag 19 september 2022 19:56 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik heb Fitbit, want ik wil die activities tracken toch jatog.
Maar dan ben je toch nooit tevreden?quote:Op maandag 19 september 2022 19:57 schreef DKUp het volgende:
Hij valt sinds anderhalf jaar ook op frauen.
Uh oké
Hij zei net dat hij het moeilijk vond om te accepteren ook op frauen te vallen.quote:Op maandag 19 september 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch nooit tevreden?
Dijbenen. Mijn kuiten zijn superbehaard jong, hou op hoor!quote:Op maandag 19 september 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geeft niks
Die geschoren kuiten echter…
Coronaquote:Op maandag 19 september 2022 19:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geen maar. Ja straks. Is er toch niet van gekomen
+1quote:Op maandag 19 september 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Het domme PSV boertje
Je verwacht het niet. Bijna elke dag present
Na Rotterdam 1 pot natquote:
Lijkt wel een gameontwikkelaarquote:Op maandag 19 september 2022 20:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Energiecrisis, OV stakingen, Oekraine
Ik draai 24-uurs diensten.quote:Op maandag 19 september 2022 20:02 schreef Poefbank het volgende:
Kanaal graven en aan België geven dat Limburg,
Mag Almere ook mee?quote:Op maandag 19 september 2022 20:02 schreef Poefbank het volgende:
Kanaal graven en aan België geven dat Limburg,
Ik zie een meet ontstaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Alex Klaasenquote:Op maandag 19 september 2022 20:04 schreef XSbig het volgende:
Hij doet me een beetje aan Hugo de Jonge denken.
Ik zwaai ook graag maar zelfs niet zoals ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |