quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
@tja77 had haar kunnen waarderenquote:
We kunnen toch vrienden zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat is er gezellig aan een biertje drinken met een date die je net hebt afgewezen?
in detrein: Op het traject Utrecht-Den Bosch als ze de Maas over zijn. Wel snel zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:10 schreef XSbig het volgende:
Na dat biertje in de trein wordt er gewoon geneukt onder het motto ‘Brabantse gezzeloaghaaid’
Bij een lockdown in de winter komt hij terugquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:12 schreef alpeko het volgende:
Mijn provincie wordt hier weer eens op een hak genomen. Nu mis ik Lenny. Al weet ik diep van binnen dat hij een mooi plekje heeft gekregen op het Viva forum.
Lenny kijkt nu vast Davis Cup op Ziggo.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:12 schreef alpeko het volgende:
Mijn provincie wordt hier weer eens op een hak genomen. Nu mis ik Lenny. Al weet ik diep van binnen dat hij een mooi plekje heeft gekregen op het Viva forum.
Wat denk je van tweetalig onderwijsquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:12 schreef Fosive het volgende:
Ik vraag me wel af hoe je Engels les kan geven als je allerlei simpele Nederlandse woorden niet kent, maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |