Oh gelukkigquote:
Of er zijn veel Groningers die hun lichaamsgas laten vliegen in de Appiequote:
Ik kon nauwelijks in de Appiequote:Op vrijdag 16 september 2022 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of er zijn veel Groningers die hun lichaamsgas laten vliegen in de Appie
In Groningen is ook niks nuttigs behalve gasquote:
Ik ben vanmiddag nog in een appie geweest om lunch te halen en dat de dichts bijzijnde super wasquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Groningen is ook niks nuttigs behalve gas
Dubbele TRquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Net op tijd ... anders hadden we een TR gezet
Getsiequote:
Garpjes die zo dicht bij de waarheid komen zijn vaak confronterendquote:
Ik ga niet naar de appie daarvoorquote:
Oh naar de speciaalshopquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de appie daarvoor
Je mag best een TR maken, ik verzamel positieve notesquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Net op tijd ... anders hadden we een TR gezet
Ja die zitten hier ook in de buurtquote:
dat magquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag best een TR maken, ik verzamel positieve notes
Tsja, Groningers kunnen blijkbaar niet zo goed omgaan met zelf reflectiequote:Op vrijdag 16 september 2022 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Garpjes die zo dicht bij de waarheid komen zijn vaak confronterend
Veel van die kleine shopjes daar in de straatquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die zitten hier ook in de buurt
Is hier wel een beetje hollend achteruit aan het gaan helaasquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel van die kleine shopjes daar in de straat
Subway zitten we wel op te wachtenquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Is hier wel een beetje hollend achteruit aan het gaan helaas![]()
Veel nieuwe rommel en standaard zaakjes. We zitten niet perse o[ een Domino's of Subway te wachten maar helaas breekt dat toch een beetje door
Echt? Dat vind ik nog de meest smakeloze hapquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
Subway zitten we wel op te wachten
quote:
Ja dat magquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt? Dat vind ik nog de meest smakeloze hap
Ik ook pas een paar keer ooitquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat magik vind het wel lekker maar eet er nooit. Zie er zelden één.
dat is wel jammerquote:Op vrijdag 16 september 2022 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Is hier wel een beetje hollend achteruit aan het gaan helaas![]()
Veel nieuwe rommel en standaard zaakjes. We zitten niet perse o[ een Domino's of Subway te wachten maar helaas breekt dat toch een beetje door
Er schijnt vroeger dan ook een soort 'straatcoordinator' te zijn geweest die bepaalde welke zaakjes er nog bij konden komen. Nu is het weer free for allquote:
Waait hier ook best hard.. maar nog niks gemerkt van code geelquote:
Hier aan de kust staat een kracht 7.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waait hier ook best hard.. maar nog niks gemerkt van code geel
Bier is geel , wind nietquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waait hier ook best hard.. maar nog niks gemerkt van code geel
Daar vaker meer en hardere windquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier aan de kust staat een kracht 7.
Mooie uiquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar vaker meer en hardere wind
KNMI zijn geen bierkennersquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dan code geel![]()
Was het geel onderweg?quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
Zo ik ben weer eindelijk veilig thuis
Dat is fijnquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook pas een paar keer ooitDeze ga ik iig niet bezoeken, tot mijn genoegen is hij ook al een jaar helemaal leeg, ik zie er dus nooit iemand en hoop dat hij nog verdwijnt
De halve storm overleefd?quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |