Ik weet wel dat Pietje eerder kritisch is geweest over Bijlow. Maar statistieken erbij halen werkt bij keepers niet zo goed want dat is van heel veel andere factoren afhankelijkquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:06 schreef fetX het volgende:
Beetje opportuun ook dat je nu een punt wil bewijzen als een speler een keer niet wordt opgeroepen.
Ik vind Noppert wel echt wen uitstekende keeper eigenlijk. Die zou ik eerder meenemen dan Flekken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Bijlow heeft zijn sterke en zwakke punten. Maar dat hebben die andere keepers ook. Laten we nu niet doen alsof Bijlow volop blundert en een soort Erwin Mulder is. Die andere 4 keepers is ook genoeg op aan te merken. Maar lekker weer Cillessen erin zetten die al duidelijk heeft bewezen het top niveau niet aan te kunnen en nu bij facking NEC zit.
En een Noppert speelt bij het “veilige” Heerenveen, die heeft totaal geen ervaring in top wedstrijden of uberhaupt internationale wedstrijden. Je moet er niet aan denken dat je die erin moet zetten door blessures of kaarten op een WK
Alsof jij of iemand anders zeker kan weten waar Louis mee bezig is.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk niet dat Louis daar echt mee bezig is.
Nou dat weet ik wel zeker eigenlijk.
Na, dit roep ik al wel langer. Vind overigens de andere keepers ook niet veel, Nederland zou al enorm geholpen zijn als we een Courtois zouden hebben maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:06 schreef fetX het volgende:
Beetje opportuun ook dat je nu een punt wil bewijzen als een speler een keer niet wordt opgeroepen.
Dat weet ik, maar het heeft een hoog ‘ik zei het toch’ gehalte terwijl hij de afgelopen 1,5 jaar gewoon (terecht) bij het NL Elftal zat.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Na, dit roep ik al wel langer. Vind overigens de andere keepers ook niet veel, Nederland zou al enorm geholpen zijn als we een Courtois zouden hebben maar dat is een andere discussie.
Hij zat terecht bij de selectie ja. Maar wat mij betreft keept de Cil gewoon in Oranje.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het heeft een hoog ‘ik zei het toch’ gehalte terwijl hij de afgelopen 1,5 jaar gewoon (terecht) bij het NL Elftal zat.
Noppert heeft totaal geen ervaring op een hoger podium en heeft enkel bij relatief kleine clubjes gekeept. Het is juist heel opportunistisch om hem nu al te selecteren.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Noppert wel echt wen uitstekende keeper eigenlijk. Die zou ik eerder meenemen dan Flekken.
Want Flekken heeft dat wel?quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noppert heeft totaal geen ervaring op een hoger podium en heeft enkel bij relatief kleine clubjes gekeept. Het is juist heel opportuun om hem nu al te selecteren.
Opportuun betekent dat het wel een goed idee is hèquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noppert heeft totaal geen ervaring op een hoger podium en heeft enkel bij relatief kleine clubjes gekeept. Het is juist heel opportuun om hem nu al te selecteren.
We hebben vorig jaar gezien dat een Ajax niet veel minder is dan een Dortmund. Ik vind het een beetje onzin eigenlijk. Die paar potjes maken hem niet ineens een veel meer ervaren keeper. Ook hij heeft nog nooit op een (eind)toernooi gestaan.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je tegen Bayern en Dortmund enzo veel keept dan heb je dat wel ja.
Dat zijn er al twee meer dan in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof de Bundesliga zoveel voorstelt. Dat is op 3 teams na ook gewoon een matige competitie.
Eens, maar Ajax en PSV komen er wel weer bovenopquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:19 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dat zijn er al twee meer dan in de Eredivisie.
Hij keept prima hoor, maar de vraag is of hij dat ook zou doen bij Feyenoord, psv of ajax, waar je veel minder schoten tegen krijgt en je dus die paar keer dat de tegenstander een kans heeft die bal wel moet pakken. Bij Heerenveen is het wel makkelijker keeper. Minder druk ook. Krijg je er daar 5 om je oren tegen ajax is er niks aan de hand. Hou je tegen Feyenoord 9 schoten tegen doe je het prima en kan je je onderscheiden.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Noppert wel echt wen uitstekende keeper eigenlijk. Die zou ik eerder meenemen dan Flekken.
Wat ben ik blij als die janksmoel eindelijk met pensioen is zelfs terug naar nec gaan na jaren lang wissel te zijn geweest bij clubs in Spanje en mensen willen hem nog in oranje nooit gezien in die gozer.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij zat terecht bij de selectie ja. Maar wat mij betreft keept de Cil gewoon in Oranje.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat ben ik blij als die janksmoel eindelijk met pensioen is zelfs terug naar nec gaan na jaren lang wissel te zijn geweest bij clubs in Spanje en mensen willen hem nog in oranje nooit gezien in die gozer.
🤔quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar Ajax en PSV komen er wel weer bovenop
Mjah Freiburg speelt middenmoot/subtop Bundesliga en nu ook Europa League, das toch een verschil met Noppert die hiervoor enkel bij clubs als Eagles, Foggia en Dordrecht heeft gespeeld (en buiten Eagles overal als tweede keeper).quote:
De Cilquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij zat terecht bij de selectie ja. Maar wat mij betreft keept de Cil gewoon in Oranje.
Wat een lange zin.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat ben ik blij als die janksmoel eindelijk met pensioen is zelfs terug naar nec gaan na jaren lang wissel te zijn geweest bij clubs in Spanje en mensen willen hem nog in oranje nooit gezien in die gozer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |